INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Nowy Tomyśl oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa w Nowym Tomyślu
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej, opracowywanie planu remontów. Przygotowywanie materiałów przetargowych. Nadzór nad robotami remontowymi. udział w odbiorach robót i przeglądów gwarancyjnych.
Data publikacji: 2019-07-05
Lokalizacja: Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Nowym Tomyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Os. Batorego 32, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej, opracowywanie planu remontów. Przygotowywanie materiałów przetargowych. Nadzór nad robotami remontowymi. udział w odbiorach robót i przeglądów gwarancyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor budowlany
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Nowym Tomyślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Os. Batorego 32, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Ulica pracodawcy: Os. Batorego
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 05.07.2019
Oferta pracy ważna do: 05.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e376c0e811d8e0c115c4026956ee60d9
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn , udział w montażach elementów granitowych u klienta. Miejsce pracy: Wrzoski oraz na terenie woj. opolskiego
KUBIS-GRANIT - 2016-03-22 - Wrzoski (opolskie)
Zakres obowiązków:- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- pomoc przy planowaniu i organizacji prac, nadzór nad jakością, zgodnością z dokumentacją projektową oraz odbiór robót budowlanych,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- monitoring i analiza pracy systemów wod.-kan., c.o.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracyDo osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:- przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, - dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu,- dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany,- wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, - współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane- przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli,- analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków,- prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,- opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,- udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, - sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji,- uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,- prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, - wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Wynagrodzenie: 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy, - znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- komunikatywność,umiejętność poprawnego redagowania korespondencji, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-08-09 - Katowice (śląskie)
Montaż mebli. Kontat telefoniczny 606 885 205
Robert Rupiński Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "RUPIN" - 2017-11-06 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń, korytarzy itp.godziny pracy 5.00-7.00
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Zgorzelec (dolnośląskie)
proste prace warsztatowe, naprawa maszyn i urządzeń, prace spawalinicze
AVES Spółka z O.O. - 2016-05-10 - Gajewniki (łódzkie)
mycie naczyń stołowych i kuchennych; obieranie warzyw i owoców; pomoc w przygotowywaniu posiłków; rozkładanie posiłków i sprzatanie po posiłkach; prace porzadkowe w kuchni
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Domaniów (dolnośląskie)
jw.
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SA - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Radom (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe. min. 2 lata na podobnym stanowisku; dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: przyjmowanie wszelkiej korespondencji kierowanej do urzędu, przekazywanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych, ekspedycja przesyłek, obsługa sekretariatu (czasowa); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;Szczegóły na stronie internetowej: http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-06 - Gliwice (śląskie)
ROZDAWANIE ULOTEK
kontakt przez OHP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
Praca jako elektryk. Wymagane uprawnienia SEP
BROWAR ZAMKOWY Sp. z o. o. - 2016-10-25 - Racibórz (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Udział w prowadzeniu analizy w zakresie potrzeb utrzymania we właściwym stanie rzek i urządzeń wodnych.- Udział w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych na roboty utrzymaniowe.- Wspomaganie pracy Wydziału w zakresie współpracy z Zarządami Zlewni w zakresie prowadzenia ewidencji wód i urządzeń wodnych w regionie wodnym- Weryfikacja planowanych zadań utrzymaniowych pod kątem zgodności z dokumentami planistycznymi w gospodarowaniu wodami, w szczególności Planów Utrzymania Wód.- Współpraca przy aktualizacjach Planu Utrzymania Wód w regionie wodnym.- Wspomaganie pracy Wydziału w zakresie monitoringu realizacji zadań utrzymaniowych.- Współpraca z właściwą komórką organizacyjną przy uzgadnianiu planów infrastruktury krytycznej, w zakresie wydziału.- Wspomaganie pracy Wydziału w koordynacji realizowanych zaleceń z przeglądów i oceny stanu technicznego urządzeń wodnych.- Udział w opracowaniu sprawozdawczości okresowej z realizacji zadań utrzymaniowych.- Współpraca z Zarządami Zlewni w zakresie bezpieczeństwa budowli piętrzących.- Udział w opracowywaniu sprawozdawczości okresowej z realizacji zadań utrzymaniowych,- Prowadzenie i archiwizacja akt spraw i dokumentacji
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-07-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
składanie zamówień, obsługa sklepu, kierowanie podległym zespołem
Netto SP Zo.o - 2018-10-09 - Słubice (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie dokumentów na biurze podawczym.
Sąd Rejonowy w Żarach - 2016-11-10 - Żary (lubuskie)
Oferta stażu.Nauka przygotowania terenu pod roboty budowlane.Przygotowywanie narzędzi do pracy.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Wysoka (wielkopolskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie produktów
kontakt przez OHP - 2016-04-13 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów ,kontrahentów i utrzymywanie kontaków dotychczasowych na terenie województwa lubelskiego
ICE-CREAM Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Chełm (lubelskie)
Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-12 - Opole (opolskie)
1. Przygotowanie dokumentacji związanej z procedurą przetargową.2. Koordynowanie robót budowlanych przy opracowaniu technicznych i organizacyjnych założeń realizowanych robót lub ich poszczególnych etapów, które mają być prowadzone jednocześnie lub kolejno,3. Koordynowanie realizacji robót, z nadzorem terminowości ich wykonywania w całości lub wg poszczególnych etapów zgodnie z zawartą umową.4. Uzgadnianie zakresu robót i wprowadzanie niezbędnych zmian do proponowanego zakresu robót po dokonaniu oględzin miejsca budowy lub wykonywanych robót.5. Wstrzymywanie robót budowlanych wykonywanych niezgodnie z umową.6. Przygotowywanie kosztorysu inwestorskiego.7. Rozliczanie robót według kosztorysu powykonawczego.8. Przygotowywanie umów i zleceń na roboty budowlane.10. Realizacja poleceń przełożonego pozostających w zakresie obowiązków stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wykonywanie usług fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Piasek (śląskie)
Obsługa maszyny konturowej do cięcia pianki, podstawowa znajomość AutoCad lub Corel Draw. Wymagane doświadczenie zawodowe.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Jarosław Górecki - 2015-11-05 - Kępno (wielkopolskie)
Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-05-14 - Polkowice (dolnośląskie)
Udział w przeglądach technicznychNadzór robót remontowych i konserwacyjnychSporządzanie kosztorysów inwestorskichOpracowywanie rocznych planów w zakresie remontówProwadzenie ksiązek obiektów budowlanych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2017-05-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nauczyciel fizyki i chemii. Praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi. Wymagania: studia magisterskie na kierunku zgodnym z nauczanym przedmiotem i przygotowanie pedagogiczne lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu i przygotowanie pedagogiczne, mile widziany kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z surdopedagogiki. Rozpoczęcie pracy 01.09.2017 r. Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem MEN.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słaboslyszących - 2017-04-18 - Wejherowo (pomorskie)