INSPEKTOR DS. PŁATNOŚCI FINANSOWYCH (NR REF. 55/KF/20) Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁATNOŚCI FINANSOWYCH (NR REF. 55/KF/20)

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: - prowadzenie rejestru wpływających faktur obcych za roboty i świadczone usługi;- wpisywanie wszystkich otrzymanych dokumentów do dziennika korespondencji w celu nadania numeru, pod którym figurować będzie dany dokument do zapłaty;- w terminie nie dłuższym niż dwa dni od daty otrzymania dokumentu, przekazywanie ich za pokwitowaniem osobom, które merytorycznie sprawdzają prawidłowość danego dokumentu;- dokonywanie kontroli dowodów pod względem formalnym i rachunkowym;- prowadzenie rejestru innych wpływających dokumentów, tj. zwroty nadpłat za świadczenia, kaucji, wadium, itp;- naliczanie kaucji mieszkaniowych do zwrotu, naliczanie odsetek bankowych i ustawowych;- przekazywanie na rachunek bankowy Wspólnot Mieszkaniowych należnych zaliczek m.st. Warszawy;- wystawianie faktur i not obciążeniowych;- terminowe regulowanie zobowiązań;- ścisła oraz terminowa współpraca ze wszystkimi komórkami w zakresie spraw związanych z realizacją płatności;- należyte archiwizowanie i przechowywanie dokumentów księgowych.

Data publikacji: 2020-07-01

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- prowadzenie rejestru wpływających faktur obcych za roboty i świadczone usługi;- wpisywanie wszystkich otrzymanych dokumentów do dziennika korespondencji w celu nadania numeru, pod którym figurować będzie dany dokument do zapłaty;- w terminie nie dłuższym niż dwa dni od daty otrzymania dokumentu, przekazywanie ich za pokwitowaniem osobom, które merytorycznie sprawdzają prawidłowość danego dokumentu;- dokonywanie kontroli dowodów pod względem formalnym i rachunkowym;- prowadzenie rejestru innych wpływających dokumentów, tj. zwroty nadpłat za świadczenia, kaucji, wadium, itp;- naliczanie kaucji mieszkaniowych do zwrotu, naliczanie odsetek bankowych i ustawowych;- przekazywanie na rachunek bankowy Wspólnot Mieszkaniowych należnych zaliczek m.st. Warszawy;- wystawianie faktur i not obciążeniowych;- terminowe regulowanie zobowiązań;- ścisła oraz terminowa współpraca ze wszystkimi komórkami w zakresie spraw związanych z realizacją płatności;- należyte archiwizowanie i przechowywanie dokumentów księgowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. PŁATNOŚCI FINANSOWYCH (NR REF. 55/KF/20)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- prowadzenie rejestru wpływających faktur obcych za roboty i świadczone usługi;- wpisywanie wszystkich otrzymanych dokumentów do dziennika korespondencji w celu nadania numeru, pod którym figurować będzie dany dokument do zapłaty;- w terminie nie dłuższym niż dwa dni od daty otrzymania dokumentu, przekazywanie ich za pokwitowaniem osobom, które merytorycznie sprawdzają prawidłowość danego dokumentu;- dokonywanie kontroli dowodów pod względem formalnym i rachunkowym;- prowadzenie rejestru innych wpływających dokumentów, tj. zwroty nadpłat za świadczenia, kaucji, wadium, itp;- naliczanie kaucji mieszkaniowych do zwrotu, naliczanie odsetek bankowych i ustawowych;- przekazywanie na rachunek bankowy Wspólnot Mieszkaniowych należnych zaliczek m.st. Warszawy;- wystawianie faktur i not obciążeniowych;- terminowe regulowanie zobowiązań;- ścisła oraz terminowa współpraca ze wszystkimi komórkami w zakresie spraw związanych z realizacją płatności;- należyte archiwizowanie i przechowywanie dokumentów księgowych.Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,- wykształcenie średnie - znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, ustawa o rachunkowości, ustawa o podatku VAT, ustawa o ochronie danych osobowych,- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, - staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem minimum 2 lata.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie wyższe- doświadczenie w pracy w księgowości- umiejętność pracy w zespole- rzetelność. Odpowiedzialność, odporność na stresOsoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 01.07.2020r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19, z dopiskiem: Inspektor ds. płatności finansowych (nr ref. 55/KF/20). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 15.07.2020 r. do godz. 15.00[Pełna treść oferty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]

Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

danePracodawcy_nip: 5213321452

danePracodawcy_regon: 010858407

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Irysowa

Numer budynku pracodawcy: 19

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 08.07.2020

Oferta pracy ważna do: 15.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66986645d36e24a3a1fc38446c6b6e48

Podobne oferty pracy

POMOC NAUCZYCIELA ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO - od 2 000 PLN

pomoc w opiece nad dziećmi w wieku 3-6 lat
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Biedaszki (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 2 000 PLN

prace biurOwe
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Przasnysz (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 2 300 PLN

Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów i akcesoriów muzycznych. Praca jednzomianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach oraz w terenie.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2016-10-17 - Kęty (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Obsługa klinetów w sklepie w Korycinie.
JASKÓŁKA Sp. z o. o. - 2019-06-03 - Korycin (podlaskie)

DYSPOZYTOR TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO - od 17 PLN

Dyspozytor transportu samochodowego planuje, nadzoruje, koordynuje irozlicza pracę kierowców i pojazdów w przedsiębiorstwie.
PRACA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-01 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

praca w biurze, prowadzenie spraw kadrowo-pracowniczych, wystawianie faktur, doświadczenie zawodowe mile widziane, tel: 608410911lub e-mail: ws (at) victoria.auto.pl
AUTOCENTRUM VICTORIA TOMASZ DOMINIAK - 2016-06-27 - Wolsztyn (wielkopolskie)

ELEKTRYK - 997,4 PLN

Elektryk
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Częstochowa (śląskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 1 440 PLN

program stażu
kontakt przez PUP - 2021-05-18 - Międzyrzecz (lubuskie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 2 500 PLN

1. Kompletowanie zamówień internetowych zgodnie z zamówieniami klienta.2. Przygotowywanie przesyłek dla klientów.3. Kontrola towaru pod względem ilościowym i jakościowym.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Syców (dolnośląskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 1 440 PLN

program stażu
kontakt przez PUP - 2021-05-18 - Międzyrzecz (lubuskie)

POMOC KUCHENNA - do 2 100 PLN

Przygotowywanie warzyw i owoców, mycie i krojenie, mycie naczyń
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 300 PLN

przyjmowanie i ekspozycja towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Zakopane (małopolskie)

INTENDENT - 1 033,7 PLN

monitorowanie stołówki , zakupy art spozywczych
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Kozice Dolne (lubelskie)

INTENDENT - 1 033,7 PLN

monitorowanie stołówki , zakupy art spozywczych
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Kozice Dolne (lubelskie)

FAKTURZYSTA/KA W DZIALE EKSPORTU - JANKI - od 2 800 PLN

Ewidencja zamówień klientów, fakturowanie sprzedaży zagranicznej, organizacja transportów, nadzorowanie i obsługa reklamacji. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
COMENSAL SP. Z O. O. - 2017-02-27 - Janki (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 3 000 PLN

-pozyskiwanie nowych klientów-obsługa klientów-umiejętność pomiaru stolarki budowlanejpraca na terenie powiatów: przeworskiego leżajskiego, jarosławskiego-komunikatywność
BORAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-26 - Adamówka (podkarpackie)

LISTONOSZ - od 2 050 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług; doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów; umowa o pracę na czas określony - zastępstwo pracownika; praca w Pabianicach - UP przy ul. Pułaskiego;
POCZTA POLSKA SA - 2017-04-04 - Pabianice (łódzkie)

SPRZEDAWCA - EKSPEDIENT (AGD/RTV) - od 1 850 PLN

sprzedaż sprzętu AGD i RTV
FPHU Ściwiarska-Nyga Żaneta - 2016-01-27 - Sosnowiec (śląskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY/POMOC INSTRUKTORA TERAPII ZAJĘCIOWEJ (ZATRUDNIENIE PO STAŻU) - od 1 050 PLN

Wspieranie uczestników w realizacji treningów, hospitalizacja zajęć, współpraca z kadrą.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Lublin (lubelskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

wg stanowiska pracy
EFFECT salon fryzjerski - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)

CYRKULARZ, POLERNIK - od 1 850 PLN

obsługa maszyn kamieniarskich
KAMIENIARSTWO EXPORT-IMPORT Józef Czyczerski - 2016-05-10 - Strzegom (dolnośląskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 450 PLN

Transport towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Oświęcim (małopolskie)

POMOCNIK LAKIERNIKA-16/1121 - od 1 850 PLN

Lakierowanie częsci do foteli drewnianych
P.P.H.U. "MEBLOSTYL" EWA WIECHA - 2016-08-04 - Smarchowice Wielkie (opolskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 4 117 PLN

- ZAKRES OBOWIĄZKÓW KIEROWCY AUTOBUSU,
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ S.A. w Poznaniu - 2019-11-15 - Poznań (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA FLOTOWEGO W SALONIE SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 000 PLN

Obsługa klienta w zakresie zakupu samochodu, przygotowywanie oferty, dojazd do klienta, przedstawienie zakresu finansowania, serwisowania. Firma działa w branży transportowej i motoryzacyjnej.Praca od poniedziałku do piątku 9:00-17:00, pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce.
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Etrans" Sp. z o.o - 2017-04-20 - Łaziska Górne (śląskie)

PRACOWNIK GASTRONOMII - 10 - 12 PLN

Obsługa gości, kasy fiskalnej, terminala, przygotowywanie kanapek
MAKANI - 2016-07-29 - Łódź (łódzkie)

POMOCNIK ŚLUSARZA - do 2 800 PLN

Wykształcenie: podstawowe lub zawodowe; umiejętność obsługi elektronarzędzi; każde uprawnienie będzie dodatkowym atutem; zakres obowiązków: przygotowywanie materiałów do spawania, cięcie materiału, wiercenie, szlifowanie; wykonywanie prac zgodnie z dokumentacją techniczną; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNE PLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-19 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA - PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

utrzymywanie czystości i porządku w miejscu pracy, obsługa klienta, wystawianie faktur, znajomość programów okiennych, przygotowywanie ofert dla klienta, bezpśrednia sprzedaż towarów i usług. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.
OKNOTECH FHU HUPKA JOANNA - 2017-03-17 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY, ZBROJARZ, CIEŚLA, MURARZ - od 20 PLN

wykonywanie zleconych robót budowlanych zewnętrznych i wewnętrznych
kontakt przez OHP - 2021-03-08 - Głogów Małopolski (podkarpackie)


Wybierz powiat