INSPEKTOR DS. PŁAC Pruszków oferta pracy Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 250 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac, wynagrodzeń, naliczanie składek na ubezp. społ. Zdrowotne, fundusz pracy, fundusz pracy i zal. na podatek dochodowy, sporządzanie dodatkowych list płac, przygotowywanie zestawień dotyczących wynagrodzeń. Praca od pon-pt w godz. 7:35-15:05. Pierwsza umowa na okres próbny (3 miesiące), wynagrodzenie 3 250zł brutto+ wysługa maks 20%
Data publikacji: 2019-12-11
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płac, wynagrodzeń, naliczanie składek na ubezp. społ. Zdrowotne, fundusz pracy, fundusz pracy i zal. na podatek dochodowy, sporządzanie dodatkowych list płac, przygotowywanie zestawień dotyczących wynagrodzeń. Praca od pon-pt w godz. 7:35-15:05. Pierwsza umowa na okres próbny (3 miesiące), wynagrodzenie 3 250zł brutto+ wysługa maks 20%
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia- wyższe. Staż pracy- min. 2 lata. Uprawnienia/ umiejętności- znajomość programu Symfonia.
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 2/4
Profil działalności pracodawcy: Szpital
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 13.12.2019
Oferta pracy ważna do: 23.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4824e19d219d2cbe0b4e6d6ebbfd3d45
Podobne oferty pracy
Nadzór i kosztorysowanie
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-10-05 - Gdynia (pomorskie)
Profilowanie blach,produkcja o montaż obróbek blacharskich, kanałów wentylacyjnych, prace blacharsko - dekarskie, inne prace budowlane.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Radlin (śląskie)
Wykonywanie prac związanych z przechowywaniem zeskanowanych informacji cyfrowych lub analogowych. Posługiwanie się podstawowym oprogramowaniem użytkowym, służącym do skanowania dokumentów. Układanie i naprawa dokumentacji.
Imprimus Sp. z o.o. - 2019-09-24 - Laskowice (kujawsko-pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; nieposzlakowana opinia; niekaralność; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-05-27 - Knurów (śląskie)
PRACE NA SUWNICY,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ZAWODOWE, UPRAWNIENIA W KATEGORII I S, 2-3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, PRACA NA TRZY ZMIANY W GODZINACH 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00, 06.00, WYNAGRODZENIE BRUTTO 2800,00 ZŁ+PREMIA
FOSFAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-11-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- Księgowanie rezerw związanych z kosztami bieżących i przyszłych okresów,- Monitorowanie kont przejsciowych oraz współpraca z działem Zobowiązań,- Monitorowanie kont kosztowych na wybranych lokalizacjach,- Uzgadnianie kont w systemie CERTIFICATION,- Jakościowa ocena uzgodnionych kont,- Proaktywna kontrola kont bilansowych oraz ich analiza pod względem wystąpienia różnic kursowych- Wykonywanie zadań zgodnie z wymaganiami klienta określonymi w odpowiedniej umowie, polityką rachunkową firmy oraz w zgodzie z przepisami prawa,- Zapewnienie właściwej komunikacji z klientami, współpracownikami i przełożonymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI DROGOWYMI.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Polkowice (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
18.WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-10-16 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad pracami eksploatacyjnymi, remontowymi i inwestycjami z zakresu gospodarki energetycznej
PIOTRKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIOTRKOWIE TRYB. - 2016-02-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- szkolenie BHP i ppoż.- prace porządkowe na terenie przedszkola: mycie klatki schodowej i holu- utrzymanie czystości pomieszczeń: jadalni, kuchni- pomoc przy ubieraniu dzieci i sprzątanie po posiłkach- prace porządkowe przy budynku- zamiatanie chodnika i schodów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Otyń (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji projektowej, przygotowywanie umów do projektów oraz nadzór nad realizacją projektów.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
przygotowanie produktu gotowego celem jego nalania oraz przekazania dalej do automatu celem zamknięcia opakowania
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Kamienica Polska (śląskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
mycie i sprzątanie samochodów; przygotowywanie samochodów do sprzedaży; przygotowywanie saochodów po naprawach do wydania; w zastepstwie: obśluga magazynu z oponami- rozładunek dostaw;
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Opole (opolskie)
Prace porządkowe na terenie internatu i kwater internatowych wg ustalonego harmonogramu.
KRZYSZTOF KOMAJDA LIRECO - 2016-04-15 - Leźnica Wielka (łódzkie)
Oferta stażu skierowana dla osób bezrobotnych powyżej 30 r.ż.Przygotowywanie projektów pism, decyzji i postanowień.Zapoznanie się z obiegiem dokumentów ,z procesem archiwizacji dokumentacji, uczestniczenie w wizjach lokalnych.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Otwock (mazowieckie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
umiejętności manualne, przyjęcie, rozładunek towaru, sprawdzanie drobnych plastikowych elementów, przygotowywanie wysyłek
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Gliwice (śląskie)
analiza problemu oraz wykorzystanie umiejętności technicznych w celu pomocy naszym partnerom, zapewnienie efektywnej komunikacji z interesariuszami oraz terminowe rozwiązaywanie zgłoszeń, praca bezpośrednio z klientami oraz zepołami deweloperskimi oraz terminowe rozwiązaywanie zgłoszeń, praca bezpośrednio z klientami oraz zespołami deweloperskimi, gdzie naprawa będzie wymagała większych prac deweloperskich, dokumentacja najlepszych praktyk i tworzenie materiałów pomocniczych dla progtramistów, przegląd dokumentacji technicznej i materiałów szkoleniowych, pilotowanie wdrożenia nowych funkcjonalności i technologii, kierowanie polityki jakości w relacjach z klientem, koordynacja i rozwój narzędzi współpracy z klientem
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Pomoc użytkownikom w obszarze IT., podstawowe administrowanie sieciami teleinformatycznymi oraz usługą katalogową Active Directory, konfiguracja i przygotowywanie stacji roboczych dla użytkowników, drobne naprawy sprzętu komputerowego.
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2019-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
-obsługa i nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania linii produkcyjnej-wykonywanie prostych czynności regulacyjnych urządzeń mechanicznych, elektrycznych i sterowania;-kontrolowanie jakości wytwarzanych wyrobów i ewidencjonowanie parametrów jakościowych;-kontrolowanie i uzupełnianie stanu magazynów elementów do produkcji i wyrobów gotowych; -ustawianie parametrów produkcyjnych/procesowych maszyn
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "GER-POL" ANDRZEJ BĘDKOWSKI, JOLANTA BĘDKOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-14 - Tarnówek (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Luboń (wielkopolskie)
OBSŁUGA TECHNICZNA NIERUCHOMOŚCI W ZAKRESIE ZLECANIA ZEWNĘTRZNYM PODMIOTOM REMONTÓW, PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ USTEREK, AWARII, KONIECZNYCH REMONTÓW OD MIESZKAŃCÓW NIERUCHOMOŚCI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIERUCHOMOŚCI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, PREFEROWANE WYŻSZE TECHNICZNE (BUDOWLANE), WIEDZA OGÓLNOBUDOWLANA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, OBSŁUGA KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) dombest.pl
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Nadzoru Wodnego, w tym: prowadzenie Biura Obsługi Klienta Nadzoru Wodnego Otmuchów, zapewnienie zaopatrzenia w materiały biurowe, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Nysa (opolskie)
praca na oddziale wykańczalni przy prostowaniu materiału
JANSTAL Łukasz Janeczek Zawiercie - 2016-05-20 - Zawiercie (śląskie)
Zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktu, kontrola jakości komponentów procesu produkcyjnego
PPT Sp. z o.o. - 2019-01-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1. prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową;2. uczestnictwo w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych;3. przygotowywanie projektów pism zgłaszających gotowość zadania do odbioru oraz przekazania zarządcy nieruchomości dokumentacji podwykonawczej odbieranego zadania;4. zlecanie opracowania dokumentacji technicznej;5. zlecanie oraz nadzorowanie prac remontowych;6. sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów;7. prowadzenie ewidencji kosztów zadań inwestycyjnych, remontowych oraz zakupów inwestycyjnych;8. wprowadzanie danych do programu informatycznego;9. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, służących do rejestracji spraw;10. współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itd.);11. współpraca z innym komórkami organizacyjnymi. Z naszej strony oferujemy:1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;2. wynagrodzenie 3520 zł brutto / miesiąc oraz dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego);3. stałe godziny pracy 7.30-15.30;4. zdobycie cennego doświadczenia;5. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;6. trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami;7. nagrodę roczną.Termin, miejsce i sposób złożenia dokumentów:1) Termin złożenia dokumentów: do dnia 29 maja 2019 r. do godz. 15.00.2) Miejsce i sposób złożenia dokumentów:a) bezpośrednio w Biurze Podawczym Sądu Okręgowego we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, parter, w godzinach:poniedziałek: 8:00 18:00, wtorek piątek 8:00 15:00b) drogą pocztową - w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na staż urzędniczy (inspektor w Oddziale Inwestycji i Remontów) w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu na adres:Dyrektor Sądu Okręgowego we Wrocławiuul. Sądowa 150-046 WrocławInformacje dodatkowe:a) Konkurs składa się trzech etapów: etap I weryfikacja zgłoszeń, etap II część praktyczna, etap III rozmowa kwalifikacyjna;b) Po zakończeniu I etapu lista osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu (www.wroclaw.so.gov.pl zakładka: oferty pracy) w dniu 10 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;c) Etap II (test wiedzy) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 9.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w sali konferencyjnej 324 (III piętro);d) Etap III (rozmowa kwalifikacyjna) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 11.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w pokoju 351;e) Komunikat zawierający listę osób, które wygrały konkurs oraz listę rezerwową zostanie zamieszczony na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu w zakładce oferty pracy najpóźniej w dniu 19 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;f) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone;g) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego we Wrocławiu pod numerem telefonu 71 3704213;h) prosimy o staranne przygotowanie oraz podpisanie dokumentów oraz zapoznanie się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej: KLAUZULA INFORMACYJNAzgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Sądowej 1 we Wrocławiu;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail IOD (at) wroclaw.so.gov.pl lub adresem do korespondencji: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U.2018.917 j.t. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U.2018.577 j.t)4) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, mogą zostać udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;5) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania i sposobu postępowania z aktami sądowymi oraz inną dokumentacją sądową;7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że takie przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);8) Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo żądania zaprzestania przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a zgoda na przetwarzanie danych może zostać cofnięta w każdym momencie (cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.);9) w oparciu o dane osobowe podane przez Panią/Pana Administrator Danych Osobowych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. (Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się).Oferta dostępna w sali D.
Sąd Okręgowy We Wrocławiu - 2019-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa wózka widłowego w ramach wykonywanych prac magazynowych
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Czeladź (śląskie)
prace gospodarcze związane z rozwojem społeczno - gospodarczym gminy
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Bukowina Bobrzańska (lubuskie)