INSPEKTOR DS. ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA Olsztyn oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
Wynagrodzenie: od 3 250 do 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie bieżącej obsługi organów Spółki( Zarząd, Rada Nadzorcza, Zgromadzenie współników). Przygotowywanie korespondencji oraz protokołów ze spotkań, Przygotowanie projektów aktów wewnętrznych oraz ich zmian (uchwał organów Spółki, zarządzeń, poleceń służbowych i regulaminów oraz instrukcji), koordynowanie współpracy z organizacjami związkowymi i Radą Pracowników, monitorowanie oraz identyfikowanie wymagań prawnych, prowadzenie spraw dotyczących nieruchomości, prowadzenie spraw związanych ze zmianami strukturalnymi, własnościowymi, organizacyjnymi. Przygotowywanie i zgłaszanie do sądu wszelkich zmian Aktu Założycielskiego oraz aktualizowanie danych spółki w KRS, bezpośrednia współpraca z radcą prawnym, współpraca z jednostkami Organu Założycielskiego. Prowadzenie strony BIPGodziny pracy 7-15
Data publikacji: 2021-04-12
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie bieżącej obsługi organów Spółki( Zarząd, Rada Nadzorcza, Zgromadzenie współników). Przygotowywanie korespondencji oraz protokołów ze spotkań, Przygotowanie projektów aktów wewnętrznych oraz ich zmian (uchwał organów Spółki, zarządzeń, poleceń służbowych i regulaminów oraz instrukcji), koordynowanie współpracy z organizacjami związkowymi i Radą Pracowników, monitorowanie oraz identyfikowanie wymagań prawnych, prowadzenie spraw dotyczących nieruchomości, prowadzenie spraw związanych ze zmianami strukturalnymi, własnościowymi, organizacyjnymi. Przygotowywanie i zgłaszanie do sądu wszelkich zmian Aktu Założycielskiego oraz aktualizowanie danych spółki w KRS, bezpośrednia współpraca z radcą prawnym, współpraca z jednostkami Organu Założycielskiego. Prowadzenie strony BIPGodziny pracy 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 250 do 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pierwsza umowa na okres próbny kolejna na czas określony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 250 do 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Data zakończenia pracy: 31.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: energetyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ( preferowana administracja, oraz 1 rok pracy w przedmiotowej specjalności.Dodatkowym atutem będzie:znajomość funkcjonowania i obsługi organów spółki, doświadczenie w przygotowaniu korespondencji i protokołów, znajomość ustawy o związkach zawodowych, ustowy o informowaniu pracowników i prowadzeniu z nimi konsultacji, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Dyspozycyjność, komunikatywność oraz umiejętność planowania i organizacji pracy, bardzo dobra orientacja w środowisku Windows- Word, Exel. umiejętność pracy w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7390200206
danePracodawcy_regon: 51062001500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby spełniające warunki i zainteresowane przedstawioną ofertą proszone są o składanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn) moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Inspektor ds. organizacji i zarządzania.Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych; do Kancelarii w siedzibie Spółki Olsztyn ul. Słoneczna 46 lub na adres e-mail: uswierk (at) mpec.olsztyn.pl w ciągu 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. do dnia 22.04.2021 r.Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie (kod pocztowy: 10-710) przy ul. Słonecznej 46, , tel.:895240304, adres e-mail:www.mpec.olsztyn.pl, zwana dalej Spółką. W Spółce powołano Inspektora Ochrony Danych, dane kontaktowe adres e-mail: mpolakowska (at) mpec.olsztyn.pl, Telefon: 8952341207; Celem zbierania danych jest przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko Inspektor ds. organizacji i zarządzania; Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury na stanowisko Inspektor ds. organizacji i zarządzania. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie Pani/Pana kandydatury na stanowisko Inspektor ds. organizacji i zarządzania; Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacji. Po tym okresie Pani/Pana dane osobowe zostaną zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.04.2021
Oferta pracy ważna do: 22.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d9d1060f9b1bf64626e60f5e4885d04e
Podobne oferty pracy
Kierowanie pojazdem samochodowym pow. 3,5 tony, przewóz towaru do odbiorców
"BARTER" S.A. - 2016-06-16 - Sosnowiec (śląskie)
-
Bielarnia Hessa Sp. z.o.o. - 2017-06-22 - Piechowice (dolnośląskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , umiejętności negocjacyjne , prawo jazdy kat. B , otwartość na podnoszenie kwalifikacji , dyspozycyjność.E-mail: krzysztof.szuster (at) strabag.comTel. kom. 601 284 142
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Komorniki (dolnośląskie)
przewóz różnych towarów samochodem z naczepą - plandeką po Europie Zachodniej
TRABUD PPUH - 2016-09-21 - Starachowice (świętokrzyskie)
Do uzgodnienia
OŚRODEK LECZNICZO-REHABILITACYJNY I MEDYCYNY PRACY "NAFTA-MED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Sanok (podkarpackie)
Rozwożenie ofert, przestawienie usług firmy. Firma gwarantuje samochód służbowy oraz telefonSystem jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt. Praca na terenie woj. śląskiego.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROMYCZEK" Ewa Grzybek - 2021-04-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
zapoznanie z zakresem pracy sekretariatu, rejestracja pism (system elektroniczny), prowadzenie dokumentacji kancelaryjno - biurowej; redagowanie pism, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Syców (dolnośląskie)
Transport materiałów budowlanych.Trasa Zielonka- Trzciana, Zielonka-Klimontów.
Rembisz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-27 - Zielonka (podkarpackie)
Obsługa wytłaczarki- wykształcenie podstawowe- praca 3 zmianowa
PPH Pamar - 2020-09-23 - Komorów (dolnośląskie)
produkcja rur preizolowanych, obsługa spieniarki HK
kontakt przez PUP - 2021-05-18 - Międzyrzecz (lubuskie)
Organizacja pracy kierowców (ciągniki siodłowe z naczepami firanka) - wyjazdy tygodniowe na Węgry,Słowenia,Włochy,Chorwacja,Rumunia oraz zjazdy na weekend.
Firma Handlowa "BUDMAT" s.c. Pawlusiak Wiesław,Kolasa Danuta - 2019-01-29 - Bielany (małopolskie)
produkcja rur preizolowanych, obsługa spieniarki HK
kontakt przez PUP - 2021-05-18 - Międzyrzecz (lubuskie)
Sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Kierowanie pojazdem, obsluga pojazdu, uczciwość, odpowiedzialność, sumienne wykonywanie pracy, porozumiewanie sie z kontrachentami przy przekazywaniu towarów w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Uniszowice (lubelskie)
ochrona obiektu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Szczepańcowa (podkarpackie)
prosta obsługa maszyn, korekty ustawień, przezbrojenia maszyn, ładowanie podajników, obsługa maszyn pomiarowych, bieżąca kontrola jakości wytwarzanego produktu
kontakt przez OHP - 2018-07-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kelner
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja rur preizolowanych, obsługa spieniarki HK
kontakt przez PUP - 2021-05-18 - Międzyrzecz (lubuskie)
produkcja rur preizolowanych, obsługa spieniarki HK
kontakt przez PUP - 2021-05-18 - Międzyrzecz (lubuskie)
Prace porządkowe, utrzymywanie czystości, pomoc w opiece nad mieszkańcami DPS.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Suwałki (podlaskie)
rozbiór mięsa: obróbka, cięcie; obsługa maszyn: skórowaczka, tenderyzator
WYRÓB WĘDLIN TRADYCYJNYCH WOLAREK SPÓŁKA JAWNA B.WOLAREK, W.WOLAREK - 2020-06-05 - Liszki (małopolskie)
Obsługa obrabiarki CNC oraz centrum obróbczego, wykonywanie operacji technologicznych obróbki mechanicznej, pomiary przedmiotu obrabianego po zakończeniu obróbki
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2018-03-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
produkcja rur preizolowanych, obsługa spieniarki HK
kontakt przez PUP - 2021-05-18 - Międzyrzecz (lubuskie)
Praca w torach czynnych przy naprawie infrastruktury kolejowej, obsługa sprzętu budowlanego tj. koparki szynowo-drogowej. Miejsce wykonywania pracy: okolice Warszawy lub delegacja na terenie kraju.
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU sp. z o.o. - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-06-08 - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Sklep z dewocjonaliami.
VIVERE Barbara Dzierzbińska - 2016-11-04 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, kompletowanie towarów do wysyłek zgodnie z zamówieniami, odpowiedzialność za utrzymanie porzadku i przechowywanie towarów zgodnie z obowiązującymi procedurami w firmie, obsługa programu magazynowego, obsługa urządzeń technicznych i mechanicznych związanych z obsługą magazynową, przygotowanie towaru do wysyłki (w tym materiały na wyłączeniu AGD 1.1.3.6.), odbiór zamówiń od dostawców i zakupy na potrzeby firmy, współpraca z innymi działami w firmie, w tym przede wszystkim z działem produkcji oraz zaopatrzeniem,
CHEMNOVATIC ŁAWECKI GĘCA SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-25 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Złotoryja (dolnośląskie)
Pakowanie drewna
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
w/g zawodu
Piekarnia "POD TELEGRAFEM" Roman Smolarski - 2020-01-17 - Kielce (świętokrzyskie)