INSPEKTOR DS. ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA Olsztyn oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
Wynagrodzenie: 2 845 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie bieżącej obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Zgromadzenie Wspólników),- przygotowywanie korespondencji oraz protokołów ze spotkań,- przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych oraz ich zmian (uchwał organów Spółki, zarządzeń, poleceń służbowych i regulaminów oraz instrukcji),- koordynowanie współpracy z organizacjami związkowymi i Radą Pracowników,- bezpośrednia współpraca z radcą prawnym,- monitorowanie oraz identyfikowanie wymagań prawnych,- prowadzenie spraw dot. nieruchomości,- prowadzenie spraw związanych ze zmianami strukturalnymi, własnościowymi, organizacyjnymi,- przygotowywanie i zgłaszanie do Sądu wszelkich zmian Aktu Założycielskiego oraz aktualizowanie danych Spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym,- współpracowanie z jednostkami Organu Założycielskiego,- prowadzenie strony BIP.
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie bieżącej obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Zgromadzenie Wspólników),- przygotowywanie korespondencji oraz protokołów ze spotkań,- przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych oraz ich zmian (uchwał organów Spółki, zarządzeń, poleceń służbowych i regulaminów oraz instrukcji),- koordynowanie współpracy z organizacjami związkowymi i Radą Pracowników,- bezpośrednia współpraca z radcą prawnym,- monitorowanie oraz identyfikowanie wymagań prawnych,- prowadzenie spraw dot. nieruchomości,- prowadzenie spraw związanych ze zmianami strukturalnymi, własnościowymi, organizacyjnymi,- przygotowywanie i zgłaszanie do Sądu wszelkich zmian Aktu Założycielskiego oraz aktualizowanie danych Spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym,- współpracowanie z jednostkami Organu Założycielskiego,- prowadzenie strony BIP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 845 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 845 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja lub prawo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe o kierunku prawo lub administracja oraz rok pracy w przedmiotowej specjalności, znajomość obsługi organów spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, doświadczenie w przygotowaniu korespondencji i protokołów, znajomość ustawy o związkach zawodowych, ustawy o informowaniu pracowników i prowadzeniu z nimi konsultacji, ustawy o dostępie do informacji publicznej, dyspozycyjność, komunikatywność oraz umiejętność planowania i organizacji pracy, bardzo dobra orientacja w środowisku Windows: biegła znajomość programów Word i Excel, umiejętność pracy zespołowej,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby spełniające warunki i zainteresowane przedstawioną ofertą proszone są o składanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treściWyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn) moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko inspektora ds. organizacji i zarządzania. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.do Kancelarii w siedzibie Spółki (Olsztyn, ul. Słoneczna 46) lub na adres e-mail: mnieradka (at) mpec.olsztyn.pl do dnia 29.07.2019 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?870effd4d881963c2ee71babf4362d1b
Podobne oferty pracy
-obsługa gości
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Świebodzin (lubuskie)
sprzedaz farb i kosmetyków fryzjerskich do salonów kosmetycznych na terenie powiatu rzeszowskiego
ROL-MECH GRAŻYNA I JAN GRZEŚKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie prac wykończeniowych, szpachlowanie, malowanie, tynkowanie, układanie glazury
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Ciche (kujawsko-pomorskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż artukułów dekoracyjnych do wystroju wnętrz
EWAX Ewa i Jacek Duniec Spółka Jawna - 2018-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie priorytetowych imprez kulturalnych. Realizacja projektów kulturalnych o zasięgu miejskim, lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Pozyskiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania projektów kulturalnych. Współpraca z organizacjami i instytucjami społeczno-kulturalnymi. Opracowywanie szczegółowego budżetu imprez. Wykonywanie innych czynności, wynikających z potrzeb jednostki, zleconych przez Dyrektora. Umowa na zastępstwo. Godziny pracy: 08:00-16:00. Miejsce wykonywania pracy Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu.
Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu - 2017-11-22 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-01-11 - Gdynia (pomorskie)
udział w szkoleniach
BHP "INKA" Bogdan Szaniawski - 2016-04-25 - Sosnowiec (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
produkcja płyt i słupków betonowych, montaż ogrodzeń u klienta
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Żurominek (mazowieckie)
prowadzenie postepowania administracyjnego i załatwianie spraw związanych z gospodarką gruntami, posługiwanie się dokumentami prawnymi i mapami geodezyjnymi, obsługa geoportalu
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne; min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; znajomość prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych; zakres obowiązków: sporządzanie cząstkowych planów zamówień publicznych, prowadzenie zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie wniosków i informacji przedstawionych przez komórki organizacyjne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-07 - Gliwice (śląskie)
d
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towarów spożywczych
Zakłady Mięsne Łuków - 2019-06-19 - Piaseczno (mazowieckie)
Technik organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Praca w godzinach od 06 00 do 14 00; 14 00 do 22 00; ustawianie i obsługa maszyn, ciągła kontrola i zapewnienie pracy maszyn, optymalizacja przepływu informacji przy przekazywaniu zmian, wypełnianie dokumentów produkcji.
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2018-05-17 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i księgowanie dowodów dotyczących sum depozytowych oraz ZFŚS, uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych rachunków pomocniczych, rozliczanie delegacji służbowych pracowników oraz kosztów przejazdów prokuratorów, sporządzanie analiz oraz innych informacji dotyczących realizacji budżetu jednostki
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie zagadnień zw. z przygotowywaniem i realizacją inwestycji oraz remontów Prok. Regionalnej, nadzór nad jednostkami organizacyjnymi regionu gdańskiego w zakresie spraw zw. z przygotowaniem oraz realizacją inwestycji i remontów.
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2016-04-28 - Gdańsk (pomorskie)
prace konserwacyjno-budowlane, remonty i naprawy, prace porządkowe
Urząd Gminy w Dobromierzu - 2016-04-14 - Dobromierz (dolnośląskie)
-
FREYA POL - WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Niemcy (Niemcy)
wykształcenie mile widziane mechanicznemile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskumoże być osoba chcąca się przyuczyćNaprawa agregatów, kosiarek itp.1 zmiana: 7-15 lub 10-18wynagrodzenie: 2500 zł brutto
GRZEGORZ MUSS ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELEKTROSPRZĘT - 2019-02-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca rzy pozyskiwaniu środków do realizacji projektów. bip.ugstarogard.pl
URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI - 2019-04-12 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pomoc przy stawianiu pomników, pomoc przy cięciu, utrzymanie porządku wokół zakładu.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Oborniki (wielkopolskie)
sortowanie firan, zasłon, tkanin, prasowanie, docinanie
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa magazynu
Centrum Ceramiki Budowlanej Importex Czernialis Spółka Jawna - 2015-12-02 - Suwałki (podlaskie)
zarządzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-04-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Montarz klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Słubice (lubuskie)
Przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego i innych podlegających kontroli podmiotach zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, dokonywanie w sposób obiektywny ustaleń kontroli oraz rzetelne jej dokumentowanie, sporządzanie protokołu kontroli oraz projektu wystąpienia pokontrolnego, przygotowywanie projektu odpowiedzi na skierowane do Izby skargi i wnioski w zakresie przeprowadzonej kontroli, przygotowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych oraz projektów wniosków o ukaranie z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych, dokonywanie wstępnej oceny odpowiedzi na wystąpienie pokontrolne.
REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W POZNANIU - 2016-02-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)