INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA Lublin oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, dobór odpowiednich gatunków roślin, kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, przygotowanie kosztorysu ofert handlowych.
Data publikacji: 2019-05-13
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MISJONARSKA 20, 20-107 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, dobór odpowiednich gatunków roślin, kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, przygotowanie kosztorysu ofert handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier ogrodnictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier ogrodnictwa
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widziane.
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
MISJONARSKA 20, 20-107 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: MISJONARSKA
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier ogrodnictwa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2019
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy ważna do: 15.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26132c376c9e8e7fe9eaa13137801d93
Podobne oferty pracy
Zgodny
Zakład Karny Nr 2 - 2017-02-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
MALOWANIE , SZPACHLOWANIE, MONTAZ DRZWI, UKŁADANIE GLAZURYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU 3 LATA,
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE UZ MICHAŁ ANDREJCZUK - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wymagania: wykształcenie wyższe-kierunkowe
Niepubliczny Zakład Podstawowej i Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej KOL-med s.c. - 2017-11-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Prowadzenie pojazdów pow. 3,5 t z przyczepami w komunikacji krajowej.
Firma Handlowo Usługowa Barbara Konieczna - 2016-03-01 - Wola Jankowska (łódzkie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Zielona Góra (lubuskie)
znajomość konfiguracji i zarządzania sieciami komputerowymi LAN i WAN, znajomość na poziomie administracyjnym systemu operacyjnego Microsoft Windows 7
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2017-07-03 - Sosnowiec (śląskie)
Opiekunka środowiskowa/opiekun środowiskowy
Stowarzyszenie z Potrzeby Serca - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Szczegóły zakresu obowiązków oraz sposobu aplikacji podano na stronie www.krus.gov.pl- Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Tczewie, ul. Bałdowska 16,Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku Wydział Ogólny, pokój nr 118, Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.18.2017 z dnia 21.08.2017
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK - 2017-08-21 - Tczew (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla Klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-09-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prowadzenie zajęc z dziećmi
For You - angielski i hiszpański dla Ciebie R. Kornas - 2016-03-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Mirsk (dolnośląskie)
Nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Ostrołęka (mazowieckie)
przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek,przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników,przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne,wydawanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ustania tego ubezpieczenia, a także wysokości należności z tytułu składek na to ubezpieczenie, prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników, udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego,prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów,sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-12-04 - Konin (wielkopolskie)
Wymagana znajomość przepisów prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, biegła obsługa komputera, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, korzystanie z pełni praw publicznych. Kontakt z pracodawcą osobisty po wczesniejszym umówieniu.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2019-01-07 - Rybnik (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w żłobku
Domowy Żłobek na Muchlinie, Artystyczny Żłobek na Wyzwolenia, Przedszkole Muchlin - Agnieszka Arent-Marczewska - 2019-01-14 - Turek (wielkopolskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Namysłów (opolskie)
praca w gospodarwstie sadowniczym, pielęgnacja sadu i upraw jagodowych, przygotowywanie owoców do sprzedaży-sortowanie, sadzenie drzewek
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Janówek (mazowieckie)
obsługa maszyn automatów przy produkcji elementów drewnianych (galanterii drewnianej drobnej)
Tabula s.c. - 2016-10-10 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
Szycie odzieży: płaszcze, kurki, sukienki, bluzki, żakiety.Praca w ramach umowy zlecenia, ok. 20 h/ tyg., w okresie 2018-2021
AMU Małgorzata Śliwińska - 2017-12-21 - Łódź (łódzkie)
pomoc w kuchni; utrzymywanie czystości;
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- realizowanie zadań organu wyższego stopnia w postępowaniu administracyjnym w sprawach wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. rozpatrywanie odwołań od decyzji wydawanych przez Powiatowe Urzędy Pracy z upoważnienia Starostów (Prezydentów), przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących bezrobotnych i poszukujących pracy oraz w zakresie nadawania, zmiany i utraty statusu zakładu pracy chronionej i zakładów aktywności zawodowej zatrudniających osoby niepełnosprawne;- wykonywanie kontroli w powiatowych urzędach pracy w celu zapewnienia przestrzegania prawa i wyeliminowania nieprawidłowości przy wykonywaniu zadań związanych z promocją zatrudnienia;-wykonywanie kontroli ośrodków organizujących turnusy rehabilitacyjne w zakresie ich dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dokonywanie wpisów tych ośrodków do rejestru;Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Budowlane EL-BUD Czesław Stasicki - 2017-06-12 - Sanok (podkarpackie)
Obsługa sklepu internetowego; sprzedaż artykułów bhp i ppoż; prowadzenie szkoleń bhp; tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy; wykonywanie audytów bhp; tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej; usuwanie uwag pokontrolnych PIP; prowadzenie rejestrów bhp;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
praca w godzinach od 07:00 do 11:00; koordynowanie przedsięwzięć dotyczących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, kontrole wykonania zadań w tym zakresie, organizowanie szkolenia BHP oraz należyte prowadzenie dokumentacji, bieżące informowanie Dowódcy o stwierdzonych niebezpieczeństwach mogących wynikać z oprzyrządowania stanowiska pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą na poszczególnych stanowiskach, współdziałanie z Zespołem Zabezpieczenia Medycznego w zakresie opieki zdrowotnej nad żołnierzami i pracownikami wojska, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich, uczestniczenie w pracach, powoływanych przez Dowódcę komisjach bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych komisjach zajmujących się problematyką BHP.Miejsce wykonywania pracy: Jednostka Wojskowa Nr 4509 w Bielkowie.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4509 - 2018-03-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
psycholog-praca w przedszkolu
NIEPUBLICZNE PLACÓWKI OŚWIATOWE SP Z OO - 2019-03-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PODWAWELSKA - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)