INSPEKTOR DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja powodów niewykonania transakcji na papierach wartościowych;Rozliczanie i rozrachunek różnego rodzaju transakcji na papierach wartościowych;Kontakt z klientami i kontrahentami celem wyjaśnienia różnego rodzaju niezgodności;Kontrola i weryfikacja potwierdzeń na transakcjach papierów wartościowych;Obsługa zdarzeń korporacyjnych; Obsługa wiadomości SWIFTowych;
Data publikacji: 2020-06-01
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja powodów niewykonania transakcji na papierach wartościowych;Rozliczanie i rozrachunek różnego rodzaju transakcji na papierach wartościowych;Kontakt z klientami i kontrahentami celem wyjaśnienia różnego rodzaju niezgodności;Kontrola i weryfikacja potwierdzeń na transakcjach papierów wartościowych;Obsługa zdarzeń korporacyjnych; Obsługa wiadomości SWIFTowych;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.07.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. 2 lata pracy, w tym doświadczenie w pracy związanej z IT. Analiza danych; umiejętność pracy na wielu systemach, pracy w zespole, pracy na deadlinach; dobra znajomość pakietu Office (głównie Excel); zdolność planowania, organizacja i priorytetyzacja powierzonych zadań; wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, interpersonalne oraz komunikacyjne; umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku, elastyczność i gotowość na zmiany. Język angielski średniozaawansowany.
danePracodawcy_nip: 5252429107
danePracodawcy_regon: 141470848
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.06.2020
Oferta pracy ważna do: 22.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ab729de14de74bf29d773deb5634a8a1
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta. Dbanie o wizerunek firmy. Przyjmowanie towaru i wprowadzanie faktur.
LAKI Kamil Michalak - 2017-09-27 - Krobia (wielkopolskie)
kierowanie i kwalifikowanie na rehabilitację leczniczą osób i członków ich rodzin, kierowanie dzieci rolników na turnusy rehabilitacyjne, współudział w szerzeniu oświaty zdrowotnej i propagowanie zachowań prozdrowotnych, zasad profilaktyki medycznej i rehabilitacji, gromadzenie informacji o instytucjach, zakładach, organizacjach i związkach zawodowych zajmujących się prowadzeniem rehabilitacji zawodowej, prowadzenie we współpracy ze związkami zawodowymi i innymi instytucjami działalności informacyjnej o możliwościach korzystania przez rolników z różnych form rehabilitacji, a także przyuczenia do innego zawodu, terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie działalności rehabilitacyjnej KRUS, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników, planowanie i realizacja działań prewencyjnych, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobach zawodowych oraz o zasadach ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa i higieny w rolnictwie, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi BHP
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, ekspozycja towaru, zamawianie towaru, obsługa klienta, dbałość o stanowisko pracy, zapoznanie się z asortymentem, naliczanie marży, sporządzanie faktur, przyjmowanie reklamacji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "EDAM" Adam Nisgorski - 2018-04-10 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
prace górnicze pod ziemią
TEMKOP Sp. z o.o. - 2019-02-12 - Katowice (śląskie)
Możliwa praca w Gostyniu lub Krobi.
VOLTA sp. z o.o. - 2016-09-26 - Krobia (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
1. Przyjmowanie korespondencji oraz segregowanie i dostarczanie jej do poszczególnych adresatów.2. Prowadzenie obowiązującej ewidencji otrzymanej korespondencji.3. Przyjmowanie z faktur i ich rejestracja.4. Przyjmowanie korespondencji z poszczególnych działów CUW.5. Przyjmowanie i nadawanie faxów.6. Wysyłanie korespondencji i przesyłek.7. Wykonywanie zadań służbowych, sumiennie, sprawnie i bezstronnie.8. Zabezpieczenie obsługi sekretariatu Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego.9. Przyjmowanie i przekazywanie zgodnie z dekretacją korespondencji wpływającej.10. Prowadzenie archiwum zakładowego;- zapewnienie należytych warunków gromadzenia, przechowywania i ewidencjonowania oraz ochrony przed uszkodzeniem i zniszczeniem dokumentacji archiwalnej i niearchi walnej;- przejmowanie dokumentacji spraw ostatecznie załatwionych z poszczególnych działach - zgodnie z ustalonym preliminarzem;- sprawdzanie prawidłowości przygotowania spisów zdawczo - odbiorczych przekazywanych akt;- nadawanie przyjętym aktom sygnatur archiwalnych;- prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego;- udostępnianie dokumentacji Wydziałom Starostwa i prowadzenie w tym zakresie stosownej dokumentacji;- udzielenie Pracownikom bieżącego instruktażu w zakresie przygotowywania dokumentacji celem przekazania jej do archiwum zakładowego;- występowanie do Archiwum Państwowego o wydawanie zezwoleń na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej;- brakowanie i niszczenie dokumentacji niearchi walnej.Informacja o warunkach pracy:Praca w budynku przy ulicy Bielskiej 59 w Płocku na V piętrze w godzinach 7.30-15.30. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Praca z przewagą wysiłku umysłowego, w pozycji siedzącej, związana z obsługą urządzeń biurowych i obsługą monitorów ekranowych powyżej 4 godzin W budynku znajduje się winda dochodząca do V piętra oraz zewnętrzna platforma umożliwiająca dostanie się do wnętrza budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne odpowiedniej szerokości do poruszania się wózkiem inwalidzkim, natomiast drzwi na korytarzach i do pomieszczeń niedostosowane do wózków inwalidzkich. Na II i IV piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2020-03-12 - Płock (mazowieckie)
ref.30 art.150f
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Białogard (zachodniopomorskie)
obsługa i konserwacja obrabiarek CNC
proTeam Monika Dobrowolski - 2017-12-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; rok doświadczenia w zawodzie; znajomość oprogramowania mmedica - mile widziana; rejestracja pacjentów; rozliczanie świadczeń medycznych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; 1/2 etatu;
NZOZ MEDI-SPATZ - 2018-07-06 - Gliwice (śląskie)
Projektowanie ubrań za pomocą programów komputerowych, dobór materiałów i kolorów do kolekcji, monitoring jakości wykonywania projektu, śledzenie trendów zachodzących w modzie. Współpraca z rosyjskojęzycznym projektantem i krawcami
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji będzie dodatkowym atutem; spostrzegawczość; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełożonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)
jw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Żoliborza - 2018-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Łajsce (podkarpackie)
Szlifowanie, wiercenie elementów metalowych.Jedna zmiana:od 7.00-15.00.
Madmetal Małgorzata Madej - 2016-04-07 - Mielec (podkarpackie)
- montaż sieci światłowodowej i kabli - pomiary optyczne w pełnym zakresie (wymagana umiejętność interpretacji wyników)
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Gdynia (pomorskie)
1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi:- rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej;- wprowadzanie do systemu wszystkich danych o dokumencie;- zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu;- przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom.2. Obsługa poczty elektronicznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2018-03-26 - Płock (mazowieckie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Opoczno (łódzkie)
- obsługa zleceń spedycyjnych i transportowych, - prowadzenie rozmów z kontrahentami zagranicznymi, - ustalanie warunków przewozowych i negocjowanie stawek na przewóz ładunku, - monitorowanie obsługiwanych zleceń spedycyjnych. Praca w godz.: 8:00-17:00 (przerwa obiadowa: 12:00-13:00).Przewidywany okres zatrudnienia: 2 lata.
HTWR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)
uprawnienia zgodnie z § 2. 1. pkty 1-22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby BHP (Dz. U. 1997 nr 109 poz 704 ze zmianami); Praca na okres próbny 3 miesiące z możliwością dalszego zatrudnienia; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-07 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
Docieplanie ścian, malowanie, szpachlowanie, murowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ''ELBEST'' ELIZA BOREK - 2018-09-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa kasy fiskalnej; obsługa klienta w markecie budowlanym; godziny pracy 8.00-16.00, 12.00-20.00, sob. 8.00-19.00, niedz. 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Bogatynia (dolnośląskie)
-pomoc kierownikowi budowy-kontakt z dostawcami oraz podwykonawcami-zamówienia materiałów-rozliczanie robót
World Acoustic Group S.A. - 2017-10-09 - Polkowice (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie drobnych prac remontowych
Hotel "GRACJA" Józef Kuczyński - 2016-01-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o koniecznych naprawach, remontach od mieszkańców spółdzielni, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji w w/w sprawach, nadzór robót remontowo-budowlanych, prowadzenie książki remontowo-budowlanej
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "INSTALATOR" W LUBLINIE - 2018-04-06 - Lublin (lubelskie)
Praca przy maglowaniu pościeli
Pralnia Grabowski Robert - 2020-09-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- realizacja zadań i obowiązków przewidzianych dla stanowiska ds. technicznych zgodnie ze wskazówkami przełożonych, - sporządzanie dokumentów, rejestrów, ewidencji, zarządzeń, decyzji pod nadzorem i wskazówkami opiekuna, - obsługa urządzeń biurowych, - wykonywanie czynności kancelaryjno - biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca polega na kontroli jakości komponentów z branży motoryzacyjnej. Wsparcie produkcji, umieszczanie i pakowanie detali po prcesie ocynku do automatycznej maszyny szlifującej.
INTERNATIONAL QUICK SERVICE Polska sp. z o.o. - 2017-09-01 - Częstochowa (śląskie)
Merytoryczny nadzór nad akcjami sortowania, samodzielne wykonywanie IIP/GP12 oraz sortowania, ocena jakości komponentow oraz postępowanie z komponentem niezgodnym.
AUTOLIV POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)