INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KASOWEJ W REFERACIE BUDŻETU,FINANSÓW I PODATKÓW Iława oferta pracy Urząd Gminy Iława
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KASOWEJ W REFERACIE BUDŻETU,FINANSÓW I PODATKÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegóły dotyczące oferty pracy pod linkiem:http://bip.gmina-ilawa.pl/wakaty/111/67/Inspektora_ds__obslugi_kasowej_w_Referacie_Budzetu_2C_Finansow_i_Podatkow/
Data publikacji: 2020-07-06
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Iława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Andersa 2A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegóły dotyczące oferty pracy pod linkiem:http://bip.gmina-ilawa.pl/wakaty/111/67/Inspektora_ds__obslugi_kasowej_w_Referacie_Budzetu_2C_Finansow_i_Podatkow/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KASOWEJ W REFERACIE BUDŻETU,FINANSÓW I PODATKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegóły dotyczące oferty pracy pod linkiem:http://bip.gmina-ilawa.pl/wakaty/111/67/Inspektora_ds__obslugi_kasowej_w_Referacie_Budzetu_2C_Finansow_i_Podatkow/
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Iława
danePracodawcy_nip: 7441001386
danePracodawcy_regon: 000532760
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Andersa 2A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://bip.gmina-ilawa.pl/wakaty/111/67/Inspektora_ds__obslugi_kasowej_w_Referacie_Budzetu_2C_Finansow_i_Podatkow/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iława,14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 8.00-15.15, lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. BFP w terminie do dnia 13 lipca 2020 r.http://bip.gmina-ilawa.pl/wakaty/111/67/Inspektora_ds__obslugi_kasowej_w_Referacie_Budzetu_2C_Finansow_i_Podatkow/
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Iława
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964650
Ulica pracodawcy: Andersa
Numer budynku pracodawcy: 2A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2020
Data dodania oferty pracy: 06.07.2020
Oferta pracy ważna do: 13.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?13494e5869de762fdb50244fb6fa37d5
Podobne oferty pracy
Pobór prób węgla i koksu na terminalach przeładunkowych, przygotowanie próbek laboratoryjnych, wykonywanie badań próbek zgodnie z procedurą, prowadzenie dokumentacji wykonywanych badań zgodnie z procedurami, nadzór nad sprawnością urządzeń, ścisła współpraca z pozostałymi oddziałami firmy, wyjazdy służbowe - krajowe i zagraniczne, zatrudnienie na 2 miesiące z możliwością przedłużenia
INCOLAB SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcene wyższe specjalność bezpieczeństwo i Higiena Pracy, podyplomowe w zakresie BHP, dodatkowym atutem będzie kurs inspektora PPOŻ. Zakres obowiązków: prowadzenei szkolen BHP, PPOŻ . Osoby zaintersowane ofetą podania składać drogą e-mailową: arkadabhp (at) wp.pl
DULAK ANDRZEJ OŚRODEK SZKOLENIOWO -DYDAKTYCZNY PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH "ARKADA" - 2020-06-15 - Rybnik (śląskie)
Nauczanie fizyki w Szkole Podstawowej(klasy 7 i 8) i 3 klasy gimnazjum.
Szkoła Podstawowa w Starej Kamienicy - 2018-07-13 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:- administracja siecią informatyczną urzędu,- administracja urządzeniami Miejskiej Sieci Szerokopasmowej,- administracja urządzeniami firewall- wsparcie użytkowników oraz administratorów w zakresie rozwiązywania problemów sieciowych- udział w projektach wdrożeniowych,- tworzenie dokumentacji sieci komputerowych- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego- Realizacja zadań administratora na terenie miasta w rozproszonych punktach węzłowych sieci (konieczna możliwość dojazdów).Podczas pracy w naszym dziale IT zdobędziesz miedzy innymi umiejętności związane z:- administracją urządzeniami sieciowymi Cisco klasy operatorskiej (MPLS, IS-IS, iBGP),- administracją urządzeniami firewall UTM (skala około 4 tys. zabezpieczanych hostów),- administracją profesjonalną siecią punktów Wi-Fi,- technikami zabezpieczeń punktu styku z internetem,- metodyką ITIL oraz z osiąganiem zadanej jakości usług IT,- administrowaniem siecią Centrum Przetwarzania Danych.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony,- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu; wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą)ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa),- Miejscem pracy jest siedziba urzędu lub miejsce wskazane przez pracodawcę- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym, obsługą urządzeń biurowych, - Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance),- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich, webinariach, konferencjach- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej - 2020-06-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) prowadzenie zakupów dostaw lub usług w zakresie podstawowej działalności Oddziału Gospodarczego;2) planowanie, realizacja zaopatrzenia oraz wyposażenie Sądu Okręgowego w materiały, meble, maszyny i środki trwałe;3) prowadzenie gospodarki samochodowej, w szczególności pełnienie funkcji dyspozytora, prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji i sporządzanie wymaganych sprawozdań.- Wynagrodzenie: od 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czac określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 5) posiadać zdolności analityczne i umiejętności sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,6) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 7) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,8) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Excel, Word),9) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętności samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole, umiejętność pracy wielozadaniowej.Dodatkowe atuty:1) odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu,2) wykształcenie z zakresu prawa, administracji, transportu samochodowego,3) znajomość przepisów prawnych dotyczących organizacji i działania jednostek sądownictwa powszechnego (praktyka w resorcie sprawiedliwości będzie dodatkowym atutem),4)znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracownikówopracowywanie i publikacja ofert pracyprowadzenie kampanii rekrutacyjnych i promocyjnych,tworzenie profili kompeten.prowadzenie rozmów kwalif. w j. ukraińskim i rosyjskimwspółpraca z klientamikoordynacja i wdrożenie zleceniobiorców
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HABA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór produkcyjny w zakresie HPCCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2017-10-24 - Brusy (pomorskie)
Samodzielne opracowywaniedokumentów i sporzadzanie analiz, zestawień i sprawozdań w ramach posiadanych kompetencji.Doskonalenie istniejacych i inicjowanienowych rozwiazań w zakresie prowadzonych spraw.Obsługa odbiorców ciepla oraz kontrahentów w ramach prowadzonych tematyczniespraw. Współpraca z komórkami organizacyjnymi oddziału, wspólpraca z pozostałymi pracownikami w zakresie wykonywania powierzonych zadań.
ENERGRTYKA CIEPLNA OPOLSZCZYZNY S.A.ODZIAŁ LUBUSKI - 2019-02-08 - Gubin (lubuskie)
Magazynier-kierowca
WIPLAST Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Tarnów (małopolskie)
sprzątanie biur, powierzchni socjalnych, hal produkcyjnych
SPRINT PUH Zbigniew Golemo - 2016-11-21 - Tychy (śląskie)
kontrola warunków pracy i przestrzeganie przepisów bhp, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, analiza stanu bhp. o ppoż, przeprowadzanie szkoleń wstępnych w zakresie bhp dla pracowników szkoły, przeprowadzanie okresowych przeglądów szkoły, umiejętność wypełniania zadań o których mowa w art. 39 RODO
ZESPÓŁ SZKÓŁ RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, BRANŻOWA SZKOŁA RZEMIEŚLNICZA I STOPNIA - 2020-09-30 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie ubezpieczeń społecznych rolników- ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie majacym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych, sporządzanie sprawozdawczości
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-10-11 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja zadań z zakresu ustawy - Prawo Zmówień Publicznych. Bliższe szczegóły na:http://spleczna.bip.e-zeto.eu/ ogłoszeniu o naborze.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2016-07-06 - Łęczna (lubelskie)
Naprawa samochodów ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego ds. drogowych i budowlanych związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów, kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zadań w branży drogowej i budowlanej realizowanych przez DOM-y pod kątem prawidłowości i zgodności z zawartymi umowami, sprawowanie kontroli innych dokumentów prowadzonych przez jednostki organizacyjne np. książek obiektów itp., współudział w pracach komisji oceny stanu technicznego obiektów administrowanych przez ZGN Mokotów, wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję kierowaną do ZGN Mokotów, rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac będących w gestii służb technicznych ZGN Mokotów, wykonywanie stosowanych sprawozdań w zakresie zadań prowadzonych przez ZGN Mokotów, sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w jednostkach organizacyjnych, wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie przygotowania i prowadzenia robót remontowych związanych z działalnością ZGN Mokotów.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
MASZYNOWE ZSZYWANIE SKÓR, MATERIAŁÓW TAPICERSKICH DO WSZYSTKICH WYROBÓW TAPICEROWANYCH PRODUKOWANYCH W ZAKŁADZIE, KROJENIE TKANIN TAPICERSKICH
kontakt przez OHP - 2019-12-03 - Olesno (opolskie)
obsługa wózka widłowego - przyjmowanie i wydawanie materiałów
Śląskie Centrum Lakierowania Proszkowego POLVO Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Kobiór (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego UM - 2019-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
- udzielanie informacji klientom Centrum Handlowego w punkcie informacji i przez telefon- obsługa centrali telefonicznej, radiowęzła (włączanie reklam) i kasy fiskalnej (opłaty za ksero i wydruki)
Stowarzyszenie Producentów i Handlowców Budownictwa DOM - 2020-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
montaż reklam, produkcja i skład reklam, oklejanie wytryn, obróbka finalna
SASZ DESIGN - Paweł Ortyński - 2016-08-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prace techniczne związane z administrowaniem nieruchomościami,konserwacja budowlana,sanitarna,elektryczna,itp.remonty,rozliczanie prac konserwacyjnych,nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem czystości w budynkach i terenie administrowanym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Szycie elememtów tapicerskich
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE '' WIŚNIEWSKI'' SP.J. - 2016-08-01 - Świba (wielkopolskie)
wykształcenie zawodowe, prawo jazdy ka C, karta kierowcy, świadectwo kwalifikacji,
Gembiak - Mikstacki Spółka jawna - 2016-09-05 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa maszyny produkcyjnej, kontrola jakości wykonywanych produktów, utrzymywanie czystość, w miejscu pracy oraz przestrzeganie przepisów BHP
kontakt przez OHP - 2017-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- Umiejętność pracy na wiertarkach promieniowych- Umiejętność posługiwania się narzędziami do trasowania - Produkowanie wyrobów zgodnie z dokumentacją - Podejmowanie działań mających na celu usprawnienie procesu produkcyjnego i doskonalenie produktu - Utrzymywanie sprzętu i stanowiska w należytym stanie - Przestrzeganie wymagań 5S- Wynagrodzenie do ustalenia z PracodawcąZainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres: recruitment.cee (at) rolls-royce.com z dopiskiem w temacie: ŚlusarzW CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/.
ROLLS - ROYCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-27 - Gniew (pomorskie)
Obsługa kombajnu na okres żniw, prace w gospodarstwie rolnym.
AGRO-MS S.C. ANNA MAZUŚ, MAREK STALA - 2020-07-01 - Choczewo (pomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Kraków (małopolskie)
sprawdzanie i odbieranie poczty elektronicznej i tradyczyjnej, bbsługa urzadzeń biurowych, odbieranie połączeń telefonicznych
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Zgierz (łódzkie)
produkcja gumowych części do samochodów
kontakt przez OHP - 2017-07-14 - Częstochowa (śląskie)