INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH W REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KOMUNALNEJ W URZĘDZIE GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA Goleszów oferta pracy Urząd Gminy Goleszów
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH W REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KOMUNALNEJ W URZĘDZIE GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Goleszów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Goleszów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 5, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
szczegółowe informacje na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.plwynagrodzenie zgodnie z regulaminem wynagradzania
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH W REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KOMUNALNEJ W URZĘDZIE GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goleszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goleszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Goleszów zamieszczonym w Urzędzie Gminy Goleszów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Goleszów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
1 maja 5, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.plDokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem miejsca zamieszkania, z dopiskiem "nabór na stanowisko inspektora ds. zamówień publicznych" w godzinach pracy urzędu lub przestłać pocztą w terminie do dnia 23 lipca 2018 r. do godz. 15:00 (liczy się dzień wpływu do Urzędu Gminy)Urząd Gminy Goleszówul. 1 Maja 543-440 GoleszówI piętro, pok. nr 9 (sekretariat)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Goleszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goleszów
Ulica pracodawcy: 1 maja
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 18.11.2019
Oferta pracy ważna do: 25.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b8e84d7d4a3e15ca2b7d5e467b2ece7e
Podobne oferty pracy
wprowadzanie danych, wyszukiwanie ogłoszeń publicznych, praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Zambrów (podlaskie)
przygotowywanie mieszanki betonowej, siatki i szkieletów zbrojeniowych, wykonywanie elementów betonowych i żelbetowych, obsługa narzędzi i maszyn do robót betoniarskich i zbrojarskich
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Rogoźno (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; uprawnienia budowlane; umiejętność kosztorysowania robót i ich rozliczania, znajomość programu do kosztorysowania, obsługa komputera, znajomość problematyki zarządzania i eksploatacji nieruchomości mieszkalnych, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność; zakres obowiązków: prowadzenie nadzoru nad realizacja robót budowlanych, w tym instalacyjnych, dokonywanie przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym, udział w sporządzaniu planów remontów oraz modernizacji, wykonywanie obmiaru robót, typowanie robót, określenie technologi modernizacji, prowadzenie dok. technicznej, nadzór nad pracami konserwacyjnymi, realizacja spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych i użytkowych, w tym przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-12-12 - Knurów (śląskie)
Planowanie produkcji wg.potrzeb klienta, koordynacja wykonywania zleceń produkcyjnych, kontakt z klientami firmy w ramach pełnionej funkcji, przeprowadzanie analiz zdolności produkcyjnych, analiza dostępności komponentów pod zlecenia, organizacja transportu pod obsługiwanych klientów, sporządzanie dokumentacji wysyłkowej dla obsługiwanych klientów.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-08 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- sporządzanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z gminami na realizację programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania oraz opracowywanie wytycznych do sporządzania przez jednostki samorządu terytorialnego planów rzeczowo-finansowych z zakresu realizacji programu w celu zabezpieczania środków finansowych na wykonanie zadania,- analizowanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania uzyskiwanie z Centralnej Aplikacji Statystycznej, a także scalanie sprawozdań resortowych na poziomie województwa i generowanie danych do właściwego ministerstwa w celu przeprowadzenia nadzoru nad realizacją zadania i wykorzystywanie dotacji przez jednostki samorządu terytorialnego,- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych oraz innych zadań dofinansowanych z budżetu państwa w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadań przez jednostki samorządu terytorialnego lub innych uprawnionych podmiotów oraz wykorzystanie dotacji udzielonych z budżetu państwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
ogólne prace stolarskie
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Przystawy (zachodniopomorskie)
obserwacja ruchu osobowego, obsługa kontrola dostępu
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Kraków (małopolskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
szczegółowe informacje na stronie bip.jonkowo.pl
Urząd Gminy Jonkowo - 2017-08-31 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie bhp na kontrakcie budowlanymPrzeprowadzanie inspekcji BHP budowy i sporządzanie raportówProwadzenie krótkich szkoleń wprowadzających bhp
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenia min. średnie (administracja, ekonomia);doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - dodatkowy atut; znajomość jęz. angielskiego - dodatkowy atut; biegła znajomość obsługi komputera, w tym MS Office i urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, sporządzanie pism, prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie dokumentacji związanej z fakturami zakupu, prowadzenie dokumentacji kadrowej dotyczącej pracowników, prowadzenie ewidencji umów, zarządzeń, instrukcji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-08 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie, weryfikowanie, rejestrowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem operatora/ów pocztowego/wych oraz pism i akt przyjmowanych od interesariuszy. Rejestrowanie poczty wychodzącej. Weryfikowanie i rejestrowanie zwrotów niepodjętej korespondencji oraz wpływających zwrotnych potwierdzeń odbioru.
SĄD OKRĘGOWY W POZNANIU - 2016-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności kontrolnych w terenie na wcześniej zlokalizowanych działkach rolnych metodą pomiaru bezpośredniego (GPS) lub metodą FOTO (sporządzanie dokumentacji foyograficznej wraz z naniesieniem miejsc i kierunków wykonania fotografii na tablecie).
SIDCOM Mariusz Chodorek - 2017-06-26 - Opatów (świętokrzyskie)
Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie działań w zakresie realizacji, remontów i konserwacji w obszarze infrastruktury elektrycznej oraz elektroenergetycznej w zasobach Spółdzielni, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej dla przeprowadzenia postępowań przetargowych,przygotowywanie projektów umów na roboty elektryczne i inne związane z techniczną obsługą instalacji elektrycznych,przygotowywanie zleceń na roboty elektryczne wraz z ich wyceną i nadzorowanie realizacji, nadzór nad konserwacją i eksploatacją dźwigów osobowych. Godz. pracy pon. 8-16, wt-pt 7-15.
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Czyn" - 2017-11-08 - Słupsk (pomorskie)
Zadania związane z zarządzaniem nieruchomościami, prowadzenie operacji finansowych zgodnie z zasadami rachunkowości.Oferta pracy ze wskazanym kandydatem (po stażu)
kontakt przez PUP - 2019-12-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, podawanie przygotowanych dań i napojów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraśnik (lubelskie)
mi.in. zawieranie umów ubezpieczeniowych oraz ich kompleksowa obsługa, kontrola merytoryczna zawartych umów ubezpieczenia, rejestracja w systemie informatycznym zawartych ubezpieczeń
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2019-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Rososz (lubelskie)
Wymagania: wykształcenie brak lub niepełne podstawowe. Zakres obowiązków: sprzątanie pokoi hotelowych; dobór odpowiednich środków do wyczyszczenia danej powierzchni; wymiana pościeli i ręczników, przewietrzanie pokoi; informowanie przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach, usterkach; uzupełnianie środków czystości i innych produktów w magazynkach; realizowanie życzeń gości lub przekazywanie ich odpowiednim osobom; uzupełnienie produktów takich jak papier toaletowy, mydło, ulotki reklamowe; kontrola dat przydatności do spożycia artykułów spożywczych, będących na wyposażeniu pokoi.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
reprezentowanie spraw spółki, zarządzanie projektami handlowymi, sporządzanie i weryfikacja umów z kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów
IRON FORCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Częstochowa (śląskie)
wykształcenie średnie zawodowe, 3-letnie na wyżej wymienionym stanowisku, mile widziane prawo jazdy kat B, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości.Obsługa koparki, konserwacja sprzętu, wykonywanie prac zgodnie z harmonogramem.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
sporządzanie dokumentacji nadzorowania zakładów, doradztwo w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Mszanka (małopolskie)
Praca na tokarce
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY Andrzej, Franciszek, Łukasz, Paweł Pobłoccy Spółka Cywilna - 2017-02-24 - Lębork (pomorskie)
Utrzymywanie stanu czystości na terenie firmy, inne prace wynikające z bieżących potrzeb
Huta Szkła "JUSTYNA" Jan Kikta, Jakub Kikta - 2018-09-25 - Sanok (podkarpackie)
prace administracyjno-biurowe,godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca na hali sprzedaży,obsluga kasy,obsługa klientow,wykladanie towaru,praca na stoisku miesnym
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-20 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Sprzątanie pokoi (odkurzanie, mycie okien, ścielenie łóżek)
GRUPA DASKOPOL - 2016-07-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
Sprzedawca w branży mięsnej
BRYZA Sp z o.o w Aleksandrowie - 2017-08-28 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)