INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH Krak贸w oferta pracy Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 2聽500 - 2聽700 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Monitorowanie zam贸wie艅 publicznych i kontrakt贸w z NFZ, obs艂uga komercyjna pacjent贸w szpitala, nadz贸r nad realizacj膮 wymog贸w NFZ.
Data publikacji: 2018-11-22
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Modrzewiowa 22, 30-224 Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Monitorowanie zam贸wie艅 publicznych i kontrakt贸w z NFZ, obs艂uga komercyjna pacjent贸w szpitala, nadz贸r nad realizacj膮 wymog贸w NFZ.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽500 - 2聽700 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Data rozpocz臋cia pracy: 25.11.2018
Data zako艅czenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), kierunek: mile widziane prawo
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie wy偶sze- preferowane prawnicze, mile widziane do艣wiadczenie na podobnym stanowisku.
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 22.11.2018
Oferta pracy wa偶na do: 22.12.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 22.11.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.11.2018
Podobne oferty pracy
Sk艂adanie i sortowanie drewna, grodzenie, koszenie upraw, sk艂adanie ga艂臋zi.
Zak艂ad Us艂ug Le艣nych Tomasz Sztabi艅ski w D膮biach - 2016-06-08 - D膮bie (warmi艅sko-mazurskie)
Wspieranie nauczyciela, pomoc przy czynno艣ciach samoobs艂ugowych dziecka (ubieranie, wyj艣cie do toalety), wspomaganie podczas wyj艣膰 na spacery, do pobliskiej szko艂y na koncerty muzyczne, w czasie zaj臋膰 ruchpwych, praktycznych, manualnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Po艂upin (lubuskie)
prowadzenie sparw planowania, nadz贸r nad prawid艂owym i terminowym przygotowaniem dokumentacji projektowo-technicznych
Urz膮d Miejski w Opolu Lubelskim - 2017-07-25 - Opole Lubelskie (lubelskie)
-realizacja zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o 艣wiadczeniach rodzinnych (tj.Dz.U.2015.114),-realizacja zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dnia 7 wrze艣nia 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do aliment贸w (tj.Dz.U.2012.1228),-realizacja zada艅 zwi膮zanych z programem 500plus, tj. przyjmowanie wniosk贸w, obs艂uga programu komputerowego, wydawanie decyzji.-
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lubrza (lubuskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych i przygotowywanie projekt贸w decyzji w sprawach: przed艂u偶ania wiz, udzielania zezwole艅: na pobyt czasowy, sta艂y, rezydenta d艂ugoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podr贸偶y, polskiego dokumentu to偶samo艣ci, tymczasowego polskiego dokumentu podr贸偶y i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyj臋tych wniosk贸w, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przegl膮danie danych dotycz膮cych cudzoziemc贸w oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrze偶e艅 dokument贸w w Systemie Informacyjnym Schengen, a tak偶e pobieranie od cudzoziemc贸w odcisk贸w linii papilarnych - rozpatrywanie wniosk贸w cudzoziemc贸w o przed艂u偶enie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalno艣ci pobytu cudzoziemc贸w na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca przy maszynach
METALTECH Sp. z o.o. - 2017-09-10 - Ciechan贸w (mazowieckie)
Wykszta艂cenie minimum zawodowe, do艣wiadczenie w obs艂udze maszyn budowlanych, znajomo艣膰 zagadnie艅 mechaniki w teorii i praktyce, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie MS Office, bardzo dobra organizacja pracy wlasnej, komunikatywno艣膰 i umiej臋tno艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu dobrym, komunikatywno艣膰 i umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, prawo jazdy kat. B, dok艂adno艣膰 i sumienno艣膰. Inspekcja stanu technicznego zakupionych maszyn i pojazd贸w, ewidencja wynaj臋tych maszyn i pojazd贸w, obs艂uga wewn臋trznych program贸w, wykonywanie pozosta艂ych polece艅 prze艂o偶onego. Kontakt osobisty z pracodawc膮 oraz e-mailowy biuro (at) polcab.com
POLCAB N. GAMO艃 SP脫艁KA JAWNA - 2017-11-14 - Rybnik (艣l膮skie)
sortowanie surowc贸w wt贸rnych na lini sortowniczej
PPHU Lekaro Jolanta Zag贸rska - 2015-12-03 - Glinianka (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klient贸w w drodze bezpo艣redniego kontaktu. Pozyskanie z terenu powiatu 90 nowych klient贸w, kt贸rym 艣wiadczona ma by膰 us艂uga nadruku firmowego na kopertach adresowych. Kwota prowizji od ka偶dego pozyskanego klienta to 40 z艂 brutto. Czas realizacji umowy to 2 miesi膮ce. Umowa po przed艂u偶eniu b臋dzie sta艂膮 umow膮 o prac臋 z prowizyjnym systemem wynagrodzenia. Pracodawca przeka偶e pracownikowi list臋 bran偶 do kt贸rych adresowana jest oferta handlowa.Miejsce pracy - teren powiatu pyrzyckiego.
Studio Grafiki i Obrazu SIERMIX - 2018-08-06 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Sprzeda偶 produkt贸w bankowych w spos贸b profesjonalny i zgodny zestandardami obowi膮zuj膮cymi w banku realizacja indywidualnychplan贸w sprzeda偶y prowadzenie aktywnych dzia艂a艅 w zakresiepozyskiwania klient贸w (telemarketing, spotkania z um贸wionymiklientami poza oddzia艂em) wst臋pna weryfikacja wniosk贸wkredytowych oraz odpowiedzialno艣膰 za poziom ryzyka kredytowegoosoby maj膮ce do艣wiadczenie w sprzeda偶y produkt贸w kredytowych, praca w godz.9-17
Credit Adviser Sp.z o.o - 2016-06-29 - Opole (opolskie)
-Praca na terenie Tczewa i okolic oraz na terenie Tr贸jmiasta (dojazd w zakresie pracodawcy),-Po okresie umowy zlecenia mo偶liwos膰 podpisania umowy o prac臋,-Osoby zainteresowane proszone s膮 o kontakt telefoniczny pod nr tel.: 692-826-717.
Przedsi臋biorstwo Og贸lnobudowlane "D.A.S." Damian Wanczyk - 2018-01-02 - Tczew (pomorskie)
NAUCZANIE MUZYKI W J臉ZYKU POLSKIM I J臉ZYKU ANGIELSKIM
CENTRUM EDUKACYJNE PROMAR KATARZYNA PYTEL - 2016-08-11 - Rzesz贸w (podkarpackie)
prowadzenie spraw zwi膮zanych z ochron膮 艣rodowiska na terenie gminy
Urz膮d Gminy Grudusk - 2017-03-29 - Grudusk (mazowieckie)
G艂贸wne obowi膮zki:- kontrola dom贸w pomocy spo艂ecznej, 艣rodowiskowych dom贸w samopomocy oraz plac贸wek zapewniaj膮cych ca艂odobow膮 opiek臋 osobom niepe艂nosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podesz艂ym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepis贸w o dzia艂alno艣ci gospodarczej, - prowadzenie post臋powa艅 i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewod臋 jednostkom pomocy merytorycznej w rozwi膮zywaniu problem贸w wynikaj膮cych z ich statutowej dzia艂alno艣ci,- rozpatrywanie skarg, za偶ale艅 i wniosk贸w dotycz膮cych dzia艂alno艣ci dom贸w pomocy spo艂ecznej i 艣rodowiskowych dom贸w samopomocy oraz plac贸wek zapewniaj膮cych ca艂odobow膮 opiek臋 osobom niepe艂nosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podesz艂ym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepis贸w o dzia艂alno艣ci gospodarczej,- analiza sk艂adanych do Wojewody wniosk贸w samorz膮du gminnego i powiatowego dotycz膮cych rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, czas pracy zgodnie z przepisami o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosk贸w od inwestor贸w i projektant贸w zawieraj膮cych propozycje usytuowania projektowanych sieci,2. analiza map i dokumentacji projektowej,3. wystawianie i dor臋czanie dokumentu obliczenia op艂aty,4. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca narad koordynacyjnych oraz zawiadamianie o tym wnioskodawc贸w i innych zainteresowanych podmiot贸w,5. sprawowanie funkcji przewodnicz膮cego narad koordynacyjnych,6. opracowywanie wynik贸w narady koordynacyjnej,7. wprowadzanie uzgodnionych projekt贸w na map臋 numeryczn膮,8. archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnychPraca na umow臋 o prac臋 w godz. 7.30-15.30 w Ko艂obrzegu przy ul. Gryfit贸w 4-6.Wi臋cej informacji nt. oferty pracy znajduje si臋 na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Ko艂obrzegu - 2017-11-24 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
praca na mi臋snym, obs艂uga klient贸w, praca na sali sprzeda偶y oraz wyk艂adanie towaru, miejsce pracy: ul. Gorzowska 37 Baczyna
DINO POLSKA S.A. - 2016-01-12 - Baczyna (lubuskie)
Sporz膮dzanie analiz, badanie efektywno艣ci linii kurs贸w dotycz膮cych likwidacji. Plan pracy autobus贸w (turnus贸w).
Przedsi臋biorstwo Komunikacji Samochodowej w Boles艂awcu Sp.z o.o. - 2018-10-09 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Sprzeda偶 cz臋艣ci zamiennych do maszyn rolniczych.
FHU BARBARA - 2017-12-14 - Zwiastowice (opolskie)
Obs艂uga klienta zagranicznego, przyjmowanie i wystawianie zlece艅, rozliczanie kierowc贸w, wystawianie faktur.
Fojcik Transport Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Marklowice (艣l膮skie)
Do uzgodnienia
O艢RODEK DORADCZO-SZKOLENIOWY BHP EKSPERT PIOTR MAJEWSKI - 2018-01-04 - Sanok (podkarpackie)
wystawianie faktur, obs艂uga klienta, wprowadzanie faktur di systemu, kontrola nad obiegiem dokument贸w
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Naprawa sprz臋tu, kt贸ry znajduje si臋 w zak艂adzie poprawczym. Mi9ejsce pracy: SadowiceKontakt z pracodawc膮 telefoniczny 71 339-33-10Oferta w sali: B
Zak艂ad Poprawczy w Sadowicach - 2016-09-05 - Sadowice (dolno艣l膮skie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Dzier偶oni贸w (dolno艣l膮skie)
opeika nad osobami w wieku podesz艂ym, wykonywanie czynno艣ci piel臋gnacyjno-opieku艅czych, podawanie lek贸w, wsp贸艂praca z lekarzem , kooedynacja prac膮 perspnelu opieku艅czego.
呕ar-Med Sp. z o.o. - 2016-01-12 - 呕ar贸w (dolno艣l膮skie)
SZYCIE ARTYKU艁脫W PO艢CIELOWYCH, FIRAN I ZAS艁ON
FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWA " ELITEX " El偶bieta B艂o艅ska - 2017-02-09 - Rzesz贸w (podkarpackie)
-weryfikacja jako艣ci produkt贸w zgodnie z kartami kontrolnymi,-wype艂nienie dzinnych zapis贸w kontrolnych w obr臋bie pion贸w dzia艂u,-wykonywanie pomiar贸w, przeprowadzanie test贸w,-przeprowadzanie dziennych Audyt贸w linii,-tworzenie reklamacji wewn臋trznych w przydadku znalezinia produktu lub p贸艂produktu niezgodnego, b艂臋du w procesie produkcji lub niew艂a艣ciwego sk艂adowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-05-15 - Bielawa (dolno艣l膮skie)
Pracownik dzia艂u logistyki- sta偶 EFS POWER II 106
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Mi艂os艂aw (wielkopolskie)
Zgodny
Przedsi臋biorstwo Rob贸t In偶ynieryjnych WI艢NIEWSKI 艁ukasz Wi艣niewski - 2017-05-18 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
Do zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku nale偶y: nadz贸r nad zgodno艣ci膮 procesu produkcyjnego,- kontrola jako艣ci komponent贸w i produkt贸w gotowych, - wype艂nienie raport贸w jako艣ciowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SP脫艁KA Z O.O. - 2016-11-16 - Tczew (pomorskie)
tworzenie uk艂ad贸w tanecznych, tworzenie muzyki pod uk艂ady taneczne,
Shock Dance Bartosz Jakubowski - 2017-08-09 - Z膮bki (mazowieckie)