Praca INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH/ INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH/ INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH/ INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.
Og贸lny zakres obowi膮zk贸w 1/2 etatu w Dziale Administracyjno-Gospodarczym na stanowisku Inspektor ds. Administracyjnych: - prowadzenie kompleksowej obs艂ugi administracyjno-gospodarczej kom贸rek organizacyjnych Sp贸艂ki, - zapewnienie sprawnego obiegu dokument贸w z uwzgl臋dnieniem przestrzegania w szczeg贸lno艣ci przyj臋tej w Sp贸艂ce instrukcji obejmuj膮cej obieg korespondencji oraz innych instrukcji, procedur i zasad w tym zakresie, - kompleksowe administrowanie zasobami materia艂owymi sprz臋towymi Sp贸艂ki, - kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu obs艂ugi kancelaryjnej Sp贸艂ki, w szczeg贸lno艣ci rejestrowanie korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej oraz przyporz膮dkowanie korespondencji do odpowiedniej merytorycznie kom贸rki organizacyjnej lub kom贸rek organizacyjnych, - obs艂uga kancelaryjna Zarz膮du Budynk贸w Komunalnych w P艂ocku, w szczeg贸lno艣ci rejestrowanie korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej i przekazywanie jej do ZBK celem rozdysponowania i nadania dekretacji, - kompleksowa obs艂uga wszystkich kom贸rek organizacyjnych, jednostek zewn臋trznych, urz臋d贸w wsp贸艂pracuj膮cych ze Sp贸艂k膮 w zakresie dystrybucji korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej pomi臋dzy Sp贸艂k膮 i podmiotami zewn臋trznymi oraz w relacjach wewn臋trznych pomi臋dzy kom贸rkami organizacyjnymi Sp贸艂ki zar贸wno zlokalizowanymi w siedzibie Sp贸艂ki, jak i poza Siedzib膮, Og贸lny zakres obowi膮zk贸w 1/2 etatu na stanowisku Inspektora Danych Osobowych: - zapewnianie przestrzegania przepis贸w o ochronie danych osobowych, w szczeg贸lno艣ci przez: 1) sprawdzanie zgodno艣ci przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; 2) nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji opisuj膮cej spos贸b przetwarzania danych oraz 艣rodki techniczne i organizacyjne zapewniaj膮ce ochron臋 przetwarzanych danych osobowych odpowiedni膮 do zagro偶e艅 oraz kategorii danych obj臋tych ochron膮, a w szczeg贸lno艣ci zabezpieczenie danych przed ich udost臋pnieniem osobom nieupowa偶nionym, zabraniem przez osob臋 nieuprawnion膮, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmian膮, utrat膮, uszkodzeniem lub zniszczeniem (polityki bezpiecze艅stwa i instrukcja zarz膮dzania systemem informatycznym); 3) przestrzeganie zasad okre艣lonych w dokumentacji, o kt贸rej mowa w ppkt. 2 4) zapewnianie zapoznania os贸b upowa偶nionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; - prowadzenie rejestru zbior贸w danych przetwarzanych przez administratora danych, zawieraj膮cego nazw臋 zbioru oraz inne informacje wymagane ustaw膮 o ochronie danych osobowych do zawarcia w rejestrze zbioru danych osobowych; - kontrola stanu wydanych upowa偶nie艅 oraz prowadzenie ewidencji os贸b upowa偶nionych; - udzielanie odpowiedzi zwi膮zanych z kontrolami GIODO i innych organ贸w; - prowadzenie wewn臋trznych szkole艅 wst臋pnych oraz okresowych dla poszczeg贸lnych kom贸rek organizacyjnych; - nadzorowanie udost臋pniania danych osobowych odbiorcom danych i innym podmiotom; - sprawowanie nadzoru nad wdro偶eniem stosownych 艣rodk贸w w celu zapewnienia bezpiecze艅stwa danych osobowych; - sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu zabezpiecze艅 wdro偶onym w celu ochrony danych osobowych; - kontrola dost臋pu os贸b niepowo艂anych do systemu, w kt贸rym przetwarzane s膮 dane osobowe; - nadzorowanie oraz podejmowanie odpowiednich dzia艂a艅 w przypadku wykrycia narusze艅 w systemie zabezpiecze艅 lub podejrzenia naruszenia; - monitorowanie dost臋pu u偶ytkownik贸w do system贸w przetwarzaj膮cych dane osobowe;
Miejski Zak艂ad Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - 2019-06-14 - P艂ock (mazowieckie)