INSPEKTOR - DORADCA DS OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Zawiercie oferta pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Zawiercie
Stanowisko: INSPEKTOR - DORADCA DS OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i realizacja form wsparcia przewidzianych w projekcie dla osób z niepełnosprawnością będących uczestnikami projektu.Udział w wyjazdowych formach wsparcia dla uczestników.Bezpośredni kontakt z osobami niepełnosprawnością.Praca przy komputerze.Szczegółowy opis wymagań oraz wzory dokumentów aplikacyjnych znajduje się na stronie www.bip.pcpr.zawiercie.powiat.finn.pl w zakładce Nabór pracowników na wolne stanowiska.TERMIN SKŁADANIA OFERT DO DNIA 26.03.2019r. godz. 13:00
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Zawiercie (śląskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Zawiercie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i realizacja form wsparcia przewidzianych w projekcie dla osób z niepełnosprawnością będących uczestnikami projektu.Udział w wyjazdowych formach wsparcia dla uczestników.Bezpośredni kontakt z osobami niepełnosprawnością.Praca przy komputerze.Szczegółowy opis wymagań oraz wzory dokumentów aplikacyjnych znajduje się na stronie www.bip.pcpr.zawiercie.powiat.finn.pl w zakładce Nabór pracowników na wolne stanowiska.TERMIN SKŁADANIA OFERT DO DNIA 26.03.2019r. godz. 13:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie podstawowe 2300 zł brutto + dodatek stażowyzadaniowy system czasu pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR - DORADCA DS OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawiercie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawiercie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe magisterskie preferowane kierunki pedagogika, socjologia, psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi; co najmniej roczny staż pracy potwierdzony przez pracodawców; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługa osób z niepełnosprawnościami i/lub na stanowisku związanym z realizacja projektu; mile widziane odbycie służby przygotowawczej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Zawiercie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Ignacego Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowy opis wymagań oraz wzory dokumentów aplikacyjnych znajduje się na stronie www.bip.pcpr.zawiercie.powiat.finn.pl w zakładce Nabór pracowników na wolne stanowiska.TERMIN SKŁADANIA OFERT DO DNIA 26.03.2019r. godz. 13:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Szczegółowy opis wymagań oraz wzory dokumentów aplikacyjnych znajduje się na stronie www.bip.pcpr.zawiercie.powiat.finn.pl w zakładce Nabór pracowników na wolne stanowiska.TERMIN SKŁADANIA OFERT DO DNIA 26.03.2019r. godz. 13:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Zawiercie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawiercie
Ulica pracodawcy: Ignacego Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2019
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 26.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
terminowe dostarczenie komponentów na produkcję, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magzaynu.
Max Power sp. z o.o - 2017-05-26 - Słowacja (Słowacja)
wykonywanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych
JÓZEF WILCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ROD-BUD - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Samodzielny Publiczny Zaklad Lecznictwa Otwartego Żoliborz - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-04 - Leszno (wielkopolskie)
Konserwacja i naprawa instalacji w zakładzie pracy, przeglądy maszyn.
Piekarnia ŁEPIK Kazimiera, ŁEPIK Robert Spółka Jawna - 2016-03-21 - Zamość (lubelskie)
praca przy produkcji kosmetyków
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Trzebinia (małopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Pińczów (świętokrzyskie)
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. instalacji i sieci sanitarnych.Kontakt z pracodawcą: Alicja Walniczek tel. 71-361-97-13, biuro (at) hjw.plInformacja o ofercie w sali DOferta dostepna w sali D
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW SP.Z O.O. - 2015-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta i operowanie różnymi środkami płatniczymi. Mile widziana książeczka sanepid. Praca na dwie zmiany od poniedziałku do niedzieli. OFERTA JEST PRZEZNACZONA DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZONY STOPIEŃ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Wysokość wynagrodzenia 2000 zł + 200 zł premii kasjerskej. Dokumenty proszę kierować na e-mail: j.kozielska (at) pi-on.pl lub kontaktować się tel. 505-096-597 (SMS o treści PRACA).
Aba-Service Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Rumia (pomorskie)
kontrolowanie i doradzanie pracodawcy w zakresie przestrzeganiaprzeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych; doradzaniepracodawcy w zakresie wyposażenia budynku, obiektu budowlanego lub terenuw wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice; branie czynnego udziałuw opracowywaniu Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla obiektubudowlanego oraz aktualizowanie jej wg. potrzeb; okresowe organizowaniepróbnych ewakuacji; okresowe opracowywanie analizy stanu ochronyprzeciwpożarowej zakładu dla poszczególnych obiektów., praca w godz.8-16
Politechnika Opolska - 2018-09-24 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca w kuchni
PPHU Pod Żaglami Zbigniew Nasuta - 2017-04-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace pomocnicze przy obsłudze i ustawianiu parametrów maszyn pakujących, maszyn do mielenia mięsa. Pomoc w załadunku i rozładunku mięsa.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Tychy (śląskie)
Prace przy technicznym zabezpieczeniu budowy. Roboty porządkowe.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Józefów (mazowieckie)
praca biurowa oraz w terenie osiedla, związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, głównie gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przeglądypraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES ZADAŃ:- opracowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych i szkoleniowych Placówki,- prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności funkcjonariuszy i miesięcznych kart ewidencji czasu pracy pracowników Placówki oraz sprawdzanie pod względem formalnym wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich, wniosków o zwolnienie z zajęć służbowych,- ustalanie ilości pracowników i funkcjonariuszy Placówki kierowanych na szkolenia, specjalistyczne organizowane przez ośrodki szkoleń Straży Granicznej,- prowadzenie ewidencji i sprawdzanie pod względem formalnym skierowań na profilaktyczne badania lekarskie pracowników i funkcjonariuszy Placówki,- dystrybucja korespondencji dotyczącej spraw osobowych funkcjonariuszy Placówki,- aktualizowanie książki obsady etatowej Placówki oraz uczestniczenie w opracowywaniu projektów dotyczących zmiany struktury.WARUNKI PRACYPraca o charakterze administracyjno biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Placówki SG w Bydgoszczy i poza nim. Praca stacjonarna w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak wind, brak pomieszczeń higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Godziny pracy urzędu: 7:30 - 15:30.
NADWIŚLAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2018-05-14 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Praca dydaktyczno-wychowawcza z dziećmi.
Szkoła Podstawowa w Boguszewie - 2017-08-14 - Boguszewo (podlaskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-11-16 - Rybnik (śląskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Nowy Lubosz (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków, przeprowadzanie obróbki wstępnej, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień
WIKING s.c. Punkt Małej Gastronomii Jamroziak Małgorzata, Janicki Piotr - 2017-04-26 - Sieradz (łódzkie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w 1 POBT
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-01-02 - Białystok (podlaskie)
dokonywanie bieżących przeglądów stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów i urządzeń technicznych związanych z obiektami; kontrola i nadzór jakości wykonywanych robót konserwacyjnych, naprawczych i modernizacyjnych; zlecanie właściwym jednostkom wykonawstwa robót ujętych w przeglądach i dodatkowych protokołach wynikających z aktualnej potrzeby zasobów mieszkaniowych i obiektów towarzyszących; przygotowywanie i rozliczanie umów z wykonawcami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „JUTRZENKA” - 2018-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Udział w koordynacji dokumentacji projektowych. Prowadzenie spraw w zakresie uzgodnień terenowo - prawnych zgód oraz decyzji dla prowadzonych zadań. Weryfikacja i koordynacja spraw własnościowych dla prowadzonych zadań. - Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - marzec-kwiecień 2018 r. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Wymagana znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość procesów inwestycyjnyc, zadań wykonawczych oraz projektowych, znajomość przepisów z zakresu KPiA. Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych w godz.: 7.00-21.00.
1. Market "Zil" Zbigniew Adamski 2. "Biomass-Logistics" 3. Skład Kolonialny "Orient" 4. Sklep "Mikołaj" - 2017-04-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Inspekcja, nadzór i kontrola nad brygadą sprzątająca osób pochodzenia ukraińskiego
Qualia Hotel Management sp. z o.o./RESIDENCE MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Gdańsk (pomorskie)
Ochrona obiektu, obserwacja ludzi wchodzących i wychodzących z budynku, robienie obchodów, wydawanie kluczy. Oferta pracy przeznaczona tylko dla osób niepełnosprawnych.Godziny pracy: 8.00-20.00, 20.00-8.00
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Zabrze (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola i ocena jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych na rynku wewnętrznym i sprowadzanych z zagranicy oraz wywożonych za granicę w celu zapewnienia ich właściwej jakości; kontrola artykułów rolno-spożywczych w zakresie jakości handlowej oraz warunków ich składowania i transportu w celu wyeliminowania z obrotu artykułów niespełniających wymagań jakości handlowej; uczestniczenie w przygotowywaniu informacji o wynikach kontroli dla jednostek nadrzędnych oraz w celu przekazania tych informacji jednostkom kontrolowanym oraz organom inspekcji; dokonywanie na wniosek przedsiębiorcy oceny jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych i wydawanie świadectw jakości handlowej.
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno -Spożywczych - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)