INSPEKTOR DO SPRAW OBSŁUGI SEKRETARIATU Warzyce oferta pracy Zakład Karny w Jaśle
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW OBSŁUGI SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Praca polega m.in. na przyjmowaniu i wysyłaniu korespondencji, prowadzeniu rejestru pism, próśb, skarg osadzonych, obsługi poczty elektronicznej i systemu elektronicznego obiegu dokumentów eDok, obsługa telefoniczna interesantów, inne obowiązki zlecone przez kierownika jednostki.Szczegółowe informacje na stronie Zakładu Karnego w Jaśle: https://www.sw.gov.pl/praca-oferta/zaklad-karny-w-jasle-nabor-na-stanowisko-inspektora-ds-sekretariatu-2020
Data publikacji: 2020-09-04
Lokalizacja: Warzyce (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Karny w Jaśle
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:38-200 Warzyce 467, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca polega m.in. na przyjmowaniu i wysyłaniu korespondencji, prowadzeniu rejestru pism, próśb, skarg osadzonych, obsługi poczty elektronicznej i systemu elektronicznego obiegu dokumentów eDok, obsługa telefoniczna interesantów, inne obowiązki zlecone przez kierownika jednostki.Szczegółowe informacje na stronie Zakładu Karnego w Jaśle: https://www.sw.gov.pl/praca-oferta/zaklad-karny-w-jasle-nabor-na-stanowisko-inspektora-ds-sekretariatu-2020
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW OBSŁUGI SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warzyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1805
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jasło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania dodatkowe:- doświadczenie w pracy w sekretariacie,- dyspozycyjność, dokładność,- rzetelność, kultura osobista, dyskrecja,- umiejętność pracy w zespole,- znajomość pracy administracyjnej, w w szczególności umiejętność redagowania,- pism urzędowych, obsługi programów i systemów informatycznych,- znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych.Szczegółowe informacje na stronie Zakładu Karnego w Jaśle: https://www.sw.gov.pl/praca-oferta/zaklad-karny-w-jasle-nabor-na-stanowisko-inspektora-ds-sekretariatu-2020
Nazwa pracodawcy: Zakład Karny w Jaśle
danePracodawcy_nip: 6851521400
danePracodawcy_regon: 001271178
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
38-200 Warzyce 467, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: jasielski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1805
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warzyce
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0353170
Numer budynku pracodawcy: 467
Profil działalności pracodawcy: Wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.09.2020
Oferta pracy ważna do: 10.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?802b8c216e7b7f16ec90528633276211
Podobne oferty pracy
przyjmowanie zamówień, podawanie posiłków, przygotowywanie napojów (praca co drugi dzień, w godz. 10.00-22.00, także w dni wolne, pierwsza umowa na okres próbny, możliwość dopasowania indywidualnie godzin pracy)
MF MARTA FODROWSKA - 2016-08-31 - Łagów (dolnośląskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI REMONTOWEJ, ZAPOCZĄTKOWANIE PROCEDUR WYŁONIENIA WYKONAWCY ROBÓT (PRZEDMIARY, KOSZTORYSY, SPECYFIKACJE WYKONANIA ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH); NADZOROWANIE FIRM PROWADZĄCYCH ROBOTY BUDOWLANE, OPINIOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ.OFERUJEMY: MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU STANOWISKOWEGO I SZKOLEŃ, ZDOBYCIE DOŚWIADCZENIA I ROZWÓJ. PRACA NA TERENIE GARNIZONU BYDGOSZCZ.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-04 - Tczew (pomorskie)
Strzyżenie damsko-męskie
Salon Fryzjerski "Odnowa" Marzena Bielawa - 2017-03-27 - Skarszewy (pomorskie)
Wszelkie informacje dotyczące procedury naboru znajdują sie na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl/ w zakładce konkursy i nabory na stanowiska.
Urząd Gminy Kolno - 2020-06-23 - Kolno (warmińsko-mazurskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Wilków (opolskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:analiza rynku oraz monitoring działańkonkurencji, określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców, sporzadzanie oraz wdrażanie działańmarketingowych, a także w razie konieczności ich korygowanie, działania zmierzające do pozyskania nowych klientów, realizacja zamówień ze strony klientów, prowadzenie pomiarów, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Inwestor" w Lubinie - 2016-09-12 - Lubin (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy na stanowisko Inspektora do Placówki Terenowej KRUS w Szamotułach są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: praca w KRUS. Nrogłoszenia BIP 1200-OP.110.24.2019. Każdy kandydat zainteresowany w/wym. ofertą powinien zapoznać sie z ogłoszeniem o naborze na naszej stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert pracy drogą elektroniczną.
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu - 2019-05-17 - Szamotuły (wielkopolskie)
1.Prowadzenie analityki i syntetyki dochodów jednostki oraz Budżetu Gminy:-sprawozdawczość: -Rb 27S- miesięczne, kwartalne, roczne Rb 50, Rb 27ZZ, Rb Z, Rb N, Rb ZN, Rb UZ, Rb UN, Rb ST, Rb -PDP-uzgadnianie sald (konta zespołu 2),-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów, wpisów hipotecznych, opłat z tyt. użytkowania wieczystego, opłat z tyt. czynszów z księgowością podatkową,-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów z tyt. opłaty za sprzedaż napoi alkoholowych,-rozliczanie wniesionych wadiów na poczet kupna nieruchomości oraz przeprowadzonych inwestycji,-przestrzeganie terminów rozliczania wpłat z tyt. : funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, opłaty za udostępnienie danych osobowych, karty dużej rodziny.2.Uzgodnienie należności wpływów, zwrotów, odpisów z tytułu opłat planistycznych, adiacenckich i eksploatacyjnych, za zajęcie pasa drogowego, za służebność przesyłu, sprzedaż nieruchomości, za kary z ochrony środowiska i wszelkie inne występujące w toku bieżącej pracy z pracownikiem prowadzącym ewidencję opłat w module opłaty różne.3.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów Fundusz Pracy Młodociani. 4.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów DEPOZYTY 5.Sporządzanie i przekazywanie informacji o kwocie dotacji do GOPS-u na dzień 10, 20i koniec każdego miesiąca.6.Sporządzanie bilansu organu i jednostki, rachunku zysków i strat, funduszu jednostki.7.Prowadzenie syntetyki i analityki Funduszu Świadczeń8.Prowadzenie ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w module Środki Trwałe.9.Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych, w systemie ŚRODKI TRWAŁE: wprowadzanie zmian, uzgadnianie sald, naliczanie amortyzacji, umorzenia.10.Sporządzanie rocznego sprawozdania w portalu GUS dot. środków trwałych (Urzędu Gminy, zbiorcze na podstawie sprawozdań poszczególnych jednostek).
Urząd Gminy Jonkowo - 2019-05-15 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie całości spraw dotyczących wykonastwa robót remontowych i inwestycyjnych związanych z remontem i modernizacją źródeł ciepła lub sieci i instalacji c.o. i wod.-kan.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Jarosławiu - 2020-01-17 - Jarosław (podkarpackie)
przyjmowanie materiałów do magazynu, rozładunek , załadunek wózkiem widłowym, wydawanie towarów
Mostostal Puławy S. A. - 2016-08-12 - Puławy (lubelskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozwój i wprowadzanie nowych metodologii do mierzenia różnych typów ryzyk (kredytowych, rynkowych, operacyjnych)- Wykonywanie regularnych rekalibracji oraz potwierdzanie modeli statystycznych i testów warunków skrajnychPrzygotowywanie analiz wpływu do regulatorów (FINMA, FED, PRA,EBA) oraz zarządu- Wspomaganie strategicznych projektów transformacyjnych w grupie zarządzania ryzykiem- Przygotowywanie analiz ad hoc oraz prezentowanie informacji zarządowi
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Zabierzów (małopolskie)
Pełnienie funkcji koordynatora budowy w ramach prowadzonego projektu - budowa sieci światłowodowej. Planowanie i koordynacja pracy podległych pracowników - umawianie klientów z listy abonentów. Możliwość oddelegowania do pracy w Niemczech.
ENEKOM SP. Z O. O. SP. K. - 2020-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
Wsparcie w procesie migracyjnym klientów firmy, asysta w poszukiwaniu mieszkań
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Kraków (małopolskie)
malowanie okien i drzwi drewnianych, szlifowanie oraz przygotowywanieelementów drewnianych do malowania.Praca w godzinach 7-15
Halupczok - Stolarstwo S. C - 2017-12-08 - Węgry (opolskie)
Przygotowywanie materiałów potrzebnych do produkcji, przygotowywanie materiałów potrzebnych do druku określonego w zleceniu na polecenie drukarza, sprzątanie stanowiska pracy oraz hali produkcyjnej
SUP-FOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Przeworsk (podkarpackie)
Szycie kieszeni odzieży męskiej.
FPH "ABIA" AGNIESZKA BIAŁEK - 2016-05-04 - Częstochowa (śląskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie szkoleń bhp, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp.
BHPEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-28 - Zielona Góra (lubuskie)
czyszczenie przemysłowe
Marcin Zawisza " OLMAR " - 2020-07-31 - Małkinia Górna (mazowieckie)
prace gospodarcze, remontowe, zaopatrzeniowe, transportowe; konserwacje, drobne naprawy; wynagrodzenie 12 zł/ godz.; osoby zainteresowane proszone są o zgłaszanie się osobiste do firmy przy ul. Tkackiej 2 pok. nr 4
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Pabianicach - 2016-03-02 - Pabianice (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu OBEN, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, sporządzanie projektów pism, przygotowywanie sprawozdawczości, opracowywanie okresowych planów pracy, archiwizowanie dokumentacji służbowej
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2016-10-17 - Poznań (wielkopolskie)
W związku z duża iloscią nowych kontraktów poszukujemy rzeźnikow, klasowaczy i ubojowych z doświadczeniem w pracy na wieprzowinie, wolowinie, baraninie i dziczyźnie.
360 Recruitment ltd. - 2015-10-16 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki.3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności.4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki.5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych.6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi.7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
montaż urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kaczory (wielkopolskie)
Prowadzenie wszystkich spraw związanych z obsługa bhp w spółce. Wykonywanie czynności zgodnie z obowiązującym w spółce Zintegrowanym Systemem Zarządzania.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Rogowiec (łódzkie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2018-08-30 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane,prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy za pośrednictwem linka: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,19899.pdf
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-12-28 - Rybnik (śląskie)