INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH (S) Tarn贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH (S)
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczo艣ci dotycz膮cej wyposa偶enia w sprz臋t kwaterunkowy i medyczny.2. Prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych zwi膮zanych z eksploatacj膮 i konserwacj膮.3. Wystawianie faktur za 艣wiadczenia medyczne.4. Obs艂uga kasy fiskalnej- przyjmowanie wp艂at, sporz膮dzanie raport贸w dobowych i okresowych.5. Prowadzenie archiwizacji dokumentacji medycznej pacjent贸w.6. Porz膮dkowanie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego.
Data publikacji: 2019-08-06
Lokalizacja: Tarn贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczo艣ci dotycz膮cej wyposa偶enia w sprz臋t kwaterunkowy i medyczny.2. Prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych zwi膮zanych z eksploatacj膮 i konserwacj膮.3. Wystawianie faktur za 艣wiadczenia medyczne.4. Obs艂uga kasy fiskalnej- przyjmowanie wp艂at, sporz膮dzanie raport贸w dobowych i okresowych.5. Prowadzenie archiwizacji dokumentacji medycznej pacjent贸w.6. Porz膮dkowanie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH (S)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Tarn贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Tarn贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpocz臋cia pracy: 12.08.2019
Data zako艅czenia pracy: 12.11.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Sta偶 realizowany w ramach projektu Aktywizacja os贸b m艂odych pozostaj膮cych bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarn贸w (IV) M艂odzi na start, kt贸ry jest realizowany w ramach PO WER, Poddzia艂anie 1.1.1 i wsp贸艂finansowany ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego.Wymagania: wykszta艂cenie min. 艣rednie, znajomo艣膰 komputera, dok艂adno艣膰, sumienno艣膰, zaanga偶owanie, wysoka kultura osobista. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedn膮 zmian臋 w godz.: 7:30-15:05. Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczo艣ci dotycz膮cej wyposa偶enia w sprz臋t kwaterunkowy i medyczny, prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych zwi膮zanych z eksploatacj膮 i konserwacj膮, wystawianie faktur za 艣wiadczenia medyczne, obs艂uga kasy fiskalnej- przyjmowanie wp艂at, sporz膮dzanie raport贸w dobowych i okresowych, prowadzenie archiwizacji dokumentacji medycznej pacjent贸w, porz膮dkowanie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarn贸w
Gmina pracodawcy: Tarn贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tarn贸w
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 06.08.2019
Oferta pracy wa偶na do: 06.09.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?37f7e79c5f1b2dffe6d175823aed8fdf
Podobne oferty pracy
Przygotowanie dokument贸w do archiwizacji, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych i program贸w komputerowych, udzia艂 w sporz膮dzaniu analiz i zestawie艅.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Rawa Mazowiecka (艂贸dzkie)
Brak danych
RUG RIELLO URZ膭DZENIA GRZEWCZE S.A. - 2017-07-13 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
.
LOKUM Sp贸艂ka z o.o. Bartoszyce - 2016-11-29 - Bartoszyce (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie rejestr贸w zlece艅 rob贸t, awarii, nadz贸r nad przegl膮dami
Zesp贸艂 Zarz膮dc贸w Nieruchomo艣ci Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Prowadzenie obs艂ugi ksi臋gowo - finansowej, dekretowanie dowod贸w ksi臋gowych, przygotowywanie projekt贸w plan贸w finansowych, prowadzenie ewidencji wydatk贸w bie偶膮cych, rzeczowych i inwestycyjnych, prowadzenie analiz zwi膮zanych w realizacj膮 wydatk贸w. Pierwsza umowa - o prac臋 na czas okre艣lony 4 m-ce, docelowo na czas nieokre艣lony. Praca od 7.30 do 15.30. Zatrudnienie od lipca.
POWIATOWY ZARZ膭D DR脫G W PILE - 2018-06-11 - Pi艂a (wielkopolskie)
obs艂uga spraw zwi膮zanych z o raz dzia艂a艅 PROW. - weryfikacja wniosk贸w o przyznanie p艂atno艣ci w ramach system贸w wsparcia bezpo艣redniego , PROW 2007 - 20113, 2014 -2020. - przygotowywanie raport贸w na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczo艣ci w zakresie p艂atno艣ci w ramach system贸w wsparcia bezpo艣redniego oraz pozosta艂ych p艂atnosci realizowanych przez wydzia艂. - udzielanie informacji dotycz膮cych uwarunkowa艅 prawnych i formalnych wniosk贸w PROW i p艂atno艣ci bezpo艣rednich. praca w godzinach 7:30 - 15.30
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie- Biuro Golczewo - 2017-07-04 - Golczewo (zachodniopomorskie)
kasjer g艂贸wny
BLUMENA Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z nawi膮zywaniem, przebiegiem irozwi膮zywaniem stosunku pracy; - prowadzenie i archiwizowanie aktosobowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi w tym zakresie przepisami; -ewidencjonowanie danych pracowniczych i zleceniobiorc贸w w systemiekadrowo-placowym; - sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 i innych dokument贸wdotycz膮cych zatrudnienia, do kt贸rych pracodawca zobowi膮zany jestprzepisami prawa; - prowadzenie rejestru i weryfikacja uprawnie艅 orazszkole艅 odpowiednich dla poszczeg贸lnych stanowisk pracy; - prowadzenieewidencji w zakresie nieobecno艣ci pracownik贸w; - sporz膮dzanie materia艂贸wdo sprawozdawczo艣ci statystycznej.
MIEJSKI ZAK艁AD KOMUNIKACYJNY W OPOLU - 2018-12-12 - Opole (opolskie)
Wymagana znajomo艣膰 bran偶y automatyki,pneumatyki.Pozyskiwanie nowych klient贸w,podtrzymywanie kontakt贸w z obecnymi.Wyjazdy do klient贸w samochodem s艂u偶bowym.
PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE MARTECH MARIAN MODZELEWSKI - 2017-01-04 - Lublin (lubelskie)
Serwis maszyn i urz膮dze艅 produkcji Biura Handlowego RUDA Sp. zo.o. Sp.k.
BIURO HANDLOWE RUDA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-09-17 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
CZYNNO艢CI ZWI膭ZANE Z USTAW膭 PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBR臉BIE KOSZALINA.WYMAGANE: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE LUB 艢REDNIE KIERUNKOWE TECHNICZNE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROB脫T BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNO艢CI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCI膭GOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZE艃, STA呕 PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIE艃 BUDOWLANYCH, ZNAJOMO艢膯 USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEG艁A ZNAJOMO艢膯 OBS艁UGI KOMPUTERA, RZETELNO艢膯, ODPOWIEDZIALNO艢膯 I SAMODZIELNO艢膯;KONTAKT Z PRACODAWC膭: TEL 261 45 20 34 , CV NA email: rziszczecin (at) ron.mil.plMIEJSCE PRACY - SZCZECIN, UL. NARUTOWICZA 17 B
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2019-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-produkcja wyrob贸w z tworzyw sztucznych- kontrola jako艣ci wyprodukowanych produkt贸w- obs艂uga maszyn produkcyjnychPraca w godzinach: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
szkutnikPraca w godz. 7-15
Grupa Solina Yacht Marek Ujda: Stocznia Jachtowa Solina Yacht: Alfa Czarter; Zak艂ad Produkcyjno- Handlowy - 2017-03-27 - Stale (podkarpackie)
Sprzeda偶 produkt贸w finansowych, aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w, przygotowywanie ofert dla klient贸w.
ING Us艂ugi Ubezpieczeniowo Finansowe Mariusz Przewor - 2016-08-25 - Zamo艣膰 (lubelskie)
- przygotowanie maszyny i maszynowe sprz膮tanie hali sprzeda偶y i ci膮g贸w komunikacyjnych- prowadzenie eiwdencji czasu pracy maszyny- 艂adowanie akumulator贸w- inne czynno艣ci, mycie r臋czne, zamitanie, odkurzanie, pr贸znianie maszyny, segrgacja odpad贸w, wywo偶enie makulatury, opdad贸w, obs艂uga prasy, kompaktora.
Mega Service Plus - 2017-09-07 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
operator koparki
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Garbina (warmi艅sko-mazurskie)
- Miejsce wykonywania pracy: "Per艂a Dziwnowa" O艣rodek Wypoczynkowy SPA&Wellness, ul. Osiedle Rybackie 16, 72-420 Dziwn贸w- Obs艂uga go艣ci w kawiarni o艣rodka wypoczynkowego.- Przygotowywanie napoi ciep艂ych, zimnych, drink贸w, deser贸w lodowych- Praca w godzinach: 10:00-16:00, 16:00-22:00
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe Ryszard Bocian - 2018-02-13 - Dziwn贸w (zachodniopomorskie)
czyszczenie, obr贸bka i kalibracja jelit
JAR-POL FUH Jaros艂aw Szymkiewicz - 2016-12-12 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
Wypiek pieczywa.
POWSZECHNA SP脫艁DZIELNIA SPO呕YWC脫W "SPO艁EM" - 2016-06-23 - Konin (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu potraw, zmywanie naczy艅 , utrzymywanie czysto艣ci i porz膮dku na swoim miejscu pracy
LJ SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-04-25 - Rzesz贸w (podkarpackie)
OPIEKUN/-KA OS脫B STARSZYCH
APIS NATURAL COSMETICS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-02-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
W臋dzenia, parzenie w臋dlin.
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE POLSKIE MI臉SO KR膭呕Y艃SKI SP脫艁KA JAWNA - 2016-12-06 - Ko艅ska Wie艣 (wielkopolskie)
Obs艂uga klient贸w, przyjmowanie towaru, wyk艂adanie towaru i tworzenie zam贸wie艅
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Dzia艂dowo (warmi艅sko-mazurskie)
wykonywanie prac elektrycznych, demonta偶 i monta偶 urz膮dze艅,, praca powy偶ej 3 m, obs艂uga elektronarz臋dzi, czytanie projekt贸w, praca w brygadzie ukrai艅skiej.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - 艁odygowice (艣l膮skie)
- Na wolne stanowisko urz臋dnicze inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynk贸w nr 3: Komunalny Zak艂ad Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydat贸w na stanowisko urz臋dnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynk贸w nr 3 (1 etat).- Do osoby zatrudnionej na w/w stanowisku w szczeg贸lno艣ci b臋dzie nale偶a艂o: prowadzenie ewidencji zasob贸w budynk贸w i teren贸w, przyjmowanie wszelkich zg艂osze艅 dotycz膮cych awarii, zagro偶e艅 i nieprawid艂owo艣ci, prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w budowlanych, wsp贸艂udzia艂 w wizji budynk贸w i lokali w odniesieniu do przyj臋tych zg艂osze艅, wykonywanie systematycznych obchod贸w i wizji nieruchomo艣ci oraz przegl膮d贸w budynk贸w i lokali pod k膮tem ich sprawno艣ci technicznej, wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu plan贸w remont贸w, wsp贸艂udzia艂 w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru rob贸t, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej rob贸t budowlanych i us艂ug technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza ustaw膮 prawo zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udzia艂 w procedurze wyboru wykonawcy rob贸t budowlanych i us艂ug zlecanych poza ustaw膮 prawo zam贸wie艅 publicznych przez EB, udzia艂 w nadzorowaniu prowadzonych remont贸w i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i us艂ugi budowlane zlecanych w trybie poza ustaw膮 prawo zam贸wie艅 publicznych wykonawcom obcym, udzia艂 w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikaj膮cych z art. 62 Prawa budowlanego, wsp贸艂udzia艂 w nadzorowaniu ich realizacji, dokonywanie pomiar贸w stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany i prowadzenie rejestru, udzia艂 w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, gara偶y i sporz膮dzanie stosownych protoko艂贸w, wsp贸艂praca z Dzia艂em Obs艂ugi Wsp贸lnot Mieszkaniowych i zarz膮dami wsp贸lnot mieszkaniowych w zakresie niezb臋dnym do prawid艂owej obs艂ugi maj膮tku gminy w nieruchomo艣ciach wsp贸lnot mieszkaniowych.- Warunki pracy: pe艂ny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. S艂owackiego 18,praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagaj膮ca wysokiego stopnia samodzielno艣ci, odpowiedzialno艣ci i umiej臋tno艣ci pracy w zespole oraz bezpo艣redniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 z艂/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umow臋 o prac臋 na okres do 6 miesi臋cy (I umowa). Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokre艣lony. Data rozpocz臋cia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 07.11.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAK艁AD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-10-12 - Katowice (艣l膮skie)
Sprz膮tanie powierzchni poziomych, biur, pomieszcze艅 sanitarnych oraz ci膮g贸w komunikacyjnych.
TMT Kamil Hempel - 2017-07-25 - Legnica (dolno艣l膮skie)
- nadzorowanie i kontrolowanie w jednostkach organizacyjnych pomocy spo艂ecznej standardu 艣wiadczonychus艂ug, jako艣ci dzia艂alno艣ci, realizacji zada艅 w艂asnych i zleconych oraz poziomu kwalifikacji kadr;- kontrolowanie pod wzgl臋dem merytorycznym i finansowym realizacji przez o艣rodki pomocy spo艂ecznej zada艅zleconych z zakresu administracji rz膮dowej dotycz膮cych prowadzenia post臋powa艅 w sprawach 艣wiadcze艅z funduszu alimentacyjnego oraz post臋powa艅 wobec d艂u偶nik贸w alimentacyjnych;- kontrolowanie pod wzgl臋dem merytorycznym i finansowym realizacji przez o艣rodki pomocy spo艂ecznej, urz臋dymiast i gmin, Dolno艣l膮ski O艣rodek Polityki Spo艂ecznej, zada艅 zleconych z zakresu administracji rz膮dowejdotycz膮cych udzielanych 艣wiadcze艅 rodzinnych;- prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w I instancji w sprawie wymierzania kar pieni臋偶nych zaniezrealizowanie zalece艅 pokontrolnych;- rozpatrywanie skarg na us艂ugi 艣wiadczone przez okre艣lone jednostki pomocy spo艂ecznej;- sporz膮dzanie sprawozda艅 z realizacji zada艅.Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia:- 偶yciorys i list motywacyjny;- o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji,- o艣wiadczenie kandydata o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych;- kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie polskiego obywatelstwa lub o艣wiadczenie o posiadaniuobywatelstwa polskiego;- o艣wiadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lneprzest臋pstwo skarbowe;- kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie;- kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wymagane do艣wiadczenie zawodowe/sta偶 pracy.Inne dokumenty i o艣wiadczenia:- kopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 - w przypadku kandydat贸w, kt贸rzy zamierzaj膮skorzysta膰 z pierwsze艅stwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajd膮 si臋 w gronie najlepszych kandydat贸w.Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 lub przesy艂a膰 w terminie do 08.01.2016 r.Miejsce sk艂adania dokument贸wDolno艣l膮ski Urz膮d Wojew贸dzkiBiuro Organizacyjno - Administracyjnepl. Powsta艅c贸w Warszawy 150-153 Wroc艂awlub sk艂ada膰 w pok. 0200 z dopiskiem Oferta zatrudnienia w s艂u偶bie cywilnej PS/KN/01/12/2015.Oferta dost臋pna w sali E.
Dolno艣l膮ski Urz膮d Wojew贸dzki - 2015-12-29 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Sprz膮tanie hostelu klatki schodowej, windy, wej艣cia, ubikacj臋, kuchnia, 艂azienka, mycie naczy艅, odkurzanie, segregacja 艣mieci, podstawowy kontakt z go艣膰mi
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Przygotowanie, realizacja oraz rozliczanie projekt贸w w艂asnych WUP (wsp贸艂praca z krajowymi i mi臋dzynarodowymi instytucjami), realizacja zada艅 dotycz膮cych zlecania dzia艂a艅 aktywizacyjnych (wsp贸艂praca z prywatnymi agencjami zatrudnienia), realizacja zada艅 dotycz膮ca program贸w aktywizacji zawodowej (wsp贸艂praca z powiatowymi urz臋dami pracy).
Wojew贸dzki Urz膮d Pracy w Gda艅sku - 2016-08-24 - Gda艅sk (pomorskie)
- bie偶膮ce prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Stra偶y Granicznej, niezb臋dnych do comiesi臋cznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposa偶e艅 oraz innych nale偶no艣ci finansowych;- zak艂adanie, prowadzenie i bie偶膮ce uzupe艂nianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez w艂膮czanie oraz wpisywanie wytworzonych dokument贸w zwi膮zanych ze stosunkiem s艂u偶bowym poszczeg贸lnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania s艂u偶by;- bie偶膮ce sporz膮dzanie rozkaz贸w personalnych maj膮cych form臋 decyzji administracyjnych na okoliczno艣膰 mianowania funkcjonariuszy do s艂u偶by sta艂ej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;- wydawanie dokumentacji s艂u偶bowej oraz wszelkiej korespondencji dotycz膮cej stosunku s艂u偶bowego funkcjonariuszy celem dor臋czenia zainteresowanym, a tak偶e udzielania informacji niezb臋dnych do sporz膮dzania dokumentacji s艂u偶bowej osobom upowa偶nionym.
Warmi艅sko-Mazurski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2018-01-22 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)