INSPEKTOR BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY Stalowa Wola oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Uczestnictwo w przeprowadzaniu wstepnych szkole艅 BHP pracownik贸w. Przygotowywanie materia艂贸w dot. BHP.
Data publikacji: 2019-02-13
Lokalizacja: Stalowa Wola (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
Uczestnictwo w przeprowadzaniu wstepnych szkole艅 BHP pracownik贸w. Przygotowywanie materia艂贸w dot. BHP.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Stalowa Wola
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: stalowowolski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor bezpiecze艅stwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 25.02.2019
Data zako艅czenia pracy: 24.08.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie zawodowe
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagane wykszta艂cenie: min. 艣rednie techniczne lub wy偶sze.Wniosek realizowany ze 艣rodk贸w PO WER(IV)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Stalowej Woli
Adres pracodawcy:
Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Nale偶y zg艂asza膰 si臋 osobi艣cie do swojego doradcy po odbi贸r skierowania.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: stalowowolski
Gmina pracodawcy: Stalowa Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Stalowa Wola
Ulica pracodawcy: Dmowskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Stalowej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor bezpiecze艅stwa i higieny pracy
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.02.2019
Data dodania oferty pracy: 13.02.2019
Oferta pracy wa偶na do: 12.03.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 05.02.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Milejowice (mazowieckie)
Obs艂uga klienta, wyk艂adanie towaru, obs艂uga kasy fiskalnej.
1) PHU TEGES Maciej Tylczy艅ski2) FHU ISMAR Maciej Tylczy艅ski - 2016-09-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (np. specjalno艣膰 "bezpiecze艅stwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiada膰 te偶 wiedz臋 z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej, znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu ochrony 艣rodowiska, umiej臋tno艣膰 pracy w systemie ISO, umiej臋tno艣膰 opracowywania dokumentacji BHP, znajomo艣膰 przepis贸w prawa pracy i BHP. Powinien r贸wnie偶 cechowa膰 si臋 m.in.: rozwini臋tymi umiej臋tno艣ciami przyw贸dczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialno艣ci膮, sumienno艣ci膮, samodzielno艣ci膮 oraz umiej臋tno艣ci膮 przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a tak偶e szybkim refleksem, podzielno艣ci膮 uwagi, zdolno艣ci膮 koncentrowania si臋 i 艂atwo艣ci膮 publicznego zabierania g艂osu, bardzo dobr膮 organizacj膮 pracy i umiej臋tno艣ci膮 zarz膮dzania zespo艂em pracownik贸w. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, kt贸ra koordynuje i nadzoruje z upowa偶nienia pracodawcy, ca艂okszta艂t poczyna艅 zwi膮zanych ze stanem bezpiecze艅stwa i higieny pracy w zak艂adzie. Do g艂贸wnych obowi膮zk贸w tego pracownika nale偶y: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie post臋powa艅 powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkole艅 z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy, wsp贸艂dzia艂anie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpiecze艅stwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawc膮 telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWE ERGO-TECH SC - 2018-07-24 - Rybnik (艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w, utrzymywanie obecnych kontakt贸w handlowych, rozszerzanie dzia艂alno艣ci handlowej, pozyskiwanie nowych klient贸w, przede wszystkim wietnamskich
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
kontakt z chi艅skimi dostawcami i odbiorcami, obs艂uga klient贸w i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raport贸w, kompletowanie dokument贸w, dba艂o艣膰 o ekspozycj臋 towar贸w
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
PROFESJONALNA OBS艁UGA KLIENT脫W W ZAKRESIE US艁UG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDA呕 US艁UG I TOWAR脫W HANDLOWYCH, PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE PRZESY艁EK W PLAC脫WCE POCZTOWEJ, ROZLICZANIE LISTONOSZY Z POBRANYCH DO DOR臉CZENIA PRZESY艁EK, SPORZ膭DZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH US艁UG
POCZTA POLSKA SA - 2016-12-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zaopatrzeniowiec
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wola Rani偶owska (podkarpackie)
Przyjmowanie zg艂osze艅 od mieszka艅c贸w odno艣nie usterek, awarii, przygotowywanie zlece艅 i um贸w na roboty, udzia艂 w komisjach technicznych, przygotowywanie odpowiedzi na pisma w sprawach technicznych, prowadzenie dokumentacji technicznej.
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA "MOKOT脫W" ADMINISTRACJA OSIEDLA "D膭BROWSKIEGO" - 2019-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o ekspozycje towar贸w, Obs艂uga klienta, Wsparcie oraz nawi膮zywanie pozytywnej relacji z klientami, Dbanie o porz膮dek na sali sprzeda偶y
DINO POLSKA SA - 2017-07-20 - Justyn贸w (艂贸dzkie)
Wykszta艂cenie podstawowe; sprz膮tanie pomieszcze艅 i ci膮g贸w komunikacyjnych; mycie, zamiatanie powierzchni p艂askich w markecie budowlanym; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
LA STRADA S.C. EDYTA BILL,PRZEMYS艁AW KUJAWSKI - 2017-02-10 - Gliwice (艣l膮skie)
OBS艁UGA KLIENTA I KASY FISKALNEJ, ROZPAKOWYWANIE DOSTAW TOWAR脫W
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowo-Us艂ugowe "AS" Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Ma艂kinia G贸rna (mazowieckie)
Przygotowanie da艅 kuchni w艂oskiej.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Brak danych
FROST Barbara Wegenke - 2016-06-22 - Jarogniewice (wielkopolskie)
1. Sporz膮dzanie list p艂ac.2. Kompletowanie dokumentacji niezb臋dnej do prawid艂owego naliczania wynagrodze艅.3. Sporz膮dzanie rocznych rozlicze艅 podatkowych i ich wysy艂ka elektroniczna do Urz臋du Skarbowego.4. Prowadzenie dokumentacji niezb臋dnej do rozlicze艅 z ZUS.
ZESP脫艁 OPIEKI ZDROWOTNEJ W O艢WI臉CIMIU - 2018-03-14 - O艣wi臋cim (ma艂opolskie)
Rozmowa tel. z firmami transportowymi, prace biurowe, wystawianie faktur, kontakty telefoniczne g艂贸wnie w j臋zyku niemieckim, praca przy komputerze. Wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze administracja lub spedycja, bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka niemieckiego. Pracodawca b臋dzie przeprowadza艂 rozmow臋 kwalifikacyjn膮 w j臋zyku niemieckim.
AUTO - KLIMAT - 2016-04-12 - Gdynia (pomorskie)
OBS艁UGA KASY
Us艂ugi-Handel -Gastronomia K. Czerniak Polkowice - 2017-11-13 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
fryzjerstwo damskie, m臋skie, dzieci臋ce, koloryzacja
SALON FRYZJERSKI JOLE-PROFESIONAL JOLANTA CHLEBIE艃 - 2017-04-04 - 艢widnik (lubelskie)
Do zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku nale偶y: nadz贸r nad zgodno艣ci膮 procesu produkcyjnego,- kontrola jako艣ci komponent贸w i produkt贸w gotowych, - wype艂nienie raport贸w jako艣ciowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SP脫艁KA Z O.O. - 2016-11-16 - Tczew (pomorskie)
Prace interwencyjne.Zapoznanie si臋 z przepisami prawa administracyjnego i budowlanego oraz jego zastosowanie.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Otwock (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracownik贸w. Rozliczanie czasu pracy. Prowadzenie sekretariatu. 艢ledzenie zmian w przepisach.
DOM DZIECKA DOMASZK脫W - 2018-07-27 - Domaszk贸w (dolno艣l膮skie)
- Wi臋cej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zak艂adce "Oferty pracy"- Og艂oszenie Dyrektora S膮du Apelacyjnego w Katowicach z dnia 17 pa藕dziernika 2017 r. o konkursie - nr O.Kdr-111-15/17. Dyrektor S膮du Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach s膮d贸w i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporz膮dzenia Ministra Sprawiedliwo艣ci z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczeg贸艂owego trybu i sposobu przeprowadzania konkurs贸w na sta偶 urz臋dniczy w s膮dzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) og艂asza nab贸r kandydat贸w w drodze konkursu na stanowisko Inspektora w Oddziale Inwestycji i Remont贸w docelowo specjalisty ds. inwestycji i remont贸w w S膮dzie Apelacyjnym w Katowicach.- S膮d dysponuje 1 wolnym stanowiskiem pracy w grupie urz臋dnicy (stanowisko: inspektor/specjalista ds. inwestycji i remont贸w w Oddziale Inwestycji i Remont贸w).- Do zakresu zada艅 wykonywanych na docelowym stanowisku pracy nale偶e膰 b臋dzie m.in.:- opracowywanie plan贸w w zakresie remont贸w i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zada艅,- opracowaniei weryfikacja kosztorys贸w inwestorskich i powykonawczych oraz przedmiar贸w/obmiar贸w rob贸t,- opracowywanie danych wyj艣ciowych dla projektant贸w wykonuj膮cych dokumentacj臋 techniczn膮 do realizacji przedsi臋wzi臋膰 remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezb臋dnych uzgodnie艅 w imieniu inwestora z organami nadzoru,- sprawowanie bezpo艣redniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi, docelowo pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych rob贸t,- udzia艂 w przygotowywaniu przetarg贸w w oparciu o ustaw臋 Prawo zam贸wie艅 publicznych.- Wynagrodzenie: 3000 z艂/brutto - sta偶ysta, 4200 z艂 brutto - inspektor/specjalista ds. inwestycji i remont贸w. Praca na czas nieokre艣lony poprzedzona umow膮 na czas okre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygni臋ciu konkursu: listopad/grudzie艅 2017 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezb臋dne:Kandydowa膰 mo偶e osoba:- kt贸ra ma pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- kt贸ra nie by艂a karana za przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe,- przeciwko kt贸rej nie jest prowadzone post臋powanie o przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub przest臋pstwo skarbowe,- kt贸ra uko艅czy艂a studia wy偶sze i uzyska艂a tytu艂 zawodowy in偶yniera/magistra z n/w specjalno艣ci: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci膮gowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 elektrycznych i elektroenergetycznych,- posiadaj膮ca stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na powy偶szym stanowisku.Wymagania po偶膮dane:- posiadanie uprawnie艅 budowalnych bez ogranicze艅 do kierowania robotami budowlanymi w jednej z n/w specjalno艣ci:konstrukcyjnobudowalnej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci膮gowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 elektrycznych i elektroenergetycznych,- udokumentowana co najmniej 3-letnia praktyka zawodowa polegaj膮ca na prowadzeniu/wykonywaniu lub nadzorowaniu rob贸t budowlanych,- przynale偶no艣膰 do Izby In偶ynier贸w Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru os贸b posiadaj膮cych uprawnienia budowlane - zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) (o ile podlega temu obowi膮zkowi),- posiadanie uprawnie艅 do kierowania i nadzorowania realizacji rob贸t budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, o kt贸rych mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytk贸w i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 ze zm.),- zdolno艣膰 analitycznego my艣lenia,- znajomo艣膰 techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 sprz臋tem komputerowym, oraz programami Word, Excel,- komunikatywno艣膰, kreatywno艣膰, dyspozycyjno艣膰 i odporno艣膰 na stres,- umiej臋tno艣膰 samodzielnego podejmowania decyzji,- umiej臋tno艣膰 sprawnej organizacji pracy w艂asnej i zespo艂owej,- wysoki poziom wiedzy og贸lnej i kultury osobistej.Dodatkowym atutem b臋dzie:- umiej臋tno艣膰 kosztorysowania rob贸t budowlanych,- znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o finansach publicznych i prawo zam贸wie艅 publicznych oraz procedur udzielania zam贸wie艅 publicznych w trybie tej ustawy,- wiedza i do艣wiadczenie w zakresie organizacji i zarz膮dzania projektami,-znajomo艣膰 systemu SAP.
S膮d Apelacyjny w Katowicach - 2017-10-18 - Katowice (艣l膮skie)
Sprzeda偶, wykonywanie wi膮zanek, przyjmowanie zam贸wie艅, obs艂uga klienta, wyk艂adanie towaru, dbanie o wystr贸j, nauka obs艂ugi kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Garb贸w (lubelskie)
-bie偶膮ce prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Stra偶y Granicznej, niezb臋dnych do comiesi臋cznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposa偶e艅 oraz innych nale偶no艣ci finansowych;zak艂adanie, prowadzenie i bie偶膮ce uzupe艂nianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez w艂膮czanie oraz wpisywanie wytworzonych dokument贸w zwi膮zanych ze stosunkiem s艂u偶bowym poszczeg贸lnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania s艂u偶by;-bie偶膮ce sporz膮dzanie rozkaz贸w personalnych maj膮cych form臋 decyzji administracyjnych na okoliczno艣膰 mianowania funkcjonariuszy do s艂u偶by sta艂ej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji s艂u偶bowej oraz wszelkiej korespondencji dotycz膮cej stosunku s艂u偶bowego funkcjonariuszy celem dor臋czenia zainteresowanym, a tak偶e udzielania informacji niezb臋dnych do sporz膮dzania dokumentacji s艂u偶bowej osobom upowa偶nionym.
Warmi艅sko-Mazurski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2017-11-29 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
Sprzatanie obiekt贸w przemys艂owych
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zakres podstawowych zada艅: 1) sporz膮dzanie projekt贸w plan贸w kontroli i informacji o ich wykonaniu,2) kontrola dzia艂alno艣ci finansowo-gospodarczej jednostek i zak艂ad贸w bud偶etowych podleg艂ych Burmistrzowi Miasta Ustka,3) kontrole finansowe dotacji przyznanych organizacjom pozarz膮dowym i instytucjom kultury,4) kontrole funkcjonowania poszczeg贸lnych wydzia艂贸w Urz臋du Miasta Ustka,5) kontrole sp贸艂ek miejskich w ramach nadzoru w艂a艣cicielskiego prowadzonego przez Burmistrza Miasta Ustka,6) sporz膮dzanie protoko艂贸w z przeprowadzonych kontroli oraz projekt贸w wyst膮pie艅 pokontrolnych,7) prowadzenie teczek spraw zwi膮zanych z prowadzonymi kontrolami,8) wsp贸艂dzia艂anie z instytucjami kontroli (NIK, RIO) w zakresie prowadzonych kontroli,9) prowadzenie czynno艣ci doradczych i konsultacji w sprawach zwi膮zanych z przedmiotem kontroli. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca wykonywana w siedzibie Urz臋du Miasta oraz poza siedzib膮. Budynek biurowy bez windy, ci膮gi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szeroko艣ci. Z parteru na pi臋tro jest podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, w pe艂nym wymiarze czasu pracy w Wydziale Audytu i Kontroli. 5. Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w miesi膮cu kwietniu 2017 r. w Urz臋dzie Miasta Ustka nie przekroczy艂 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze mieszcz膮ce si臋 w przedziale od 2500 z艂 do 3700 z艂 brutto za 1 miesi膮c.
Urz膮d Miasta Ustka - 2017-05-10 - Ustka (pomorskie)
- Zapewnianie aktualno艣ci i dost臋pno艣ci system贸w informatycznych. Zapewnianie funkcjonowania urz膮dze艅 informatycznych. Wykonywanie i konserwowanie sieci informatycznych. Koordynowanie technicznego wsparcia przy utrzymaniu strony internetowej i intranetowej. Prowadzenie magazynu dzia艂u 艂膮czno艣ci i informatyki.Inicjowanie potrzeb w dzia艂ach 艂膮czno艣ci i informatyki. Koordynowanie aktualizowania informacji na stronie intranetowej.- Wynagrodzenie: 2350 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny trzy miesi膮ce (od 19.11.2018 r. do 18.03.2019 r.), z mo偶liwo艣ci膮 kontynuowania. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie i co najmniej 4 lata sta偶u pracy. Umiej臋tno艣ci: projektowanie stron internetowych, znajomo艣膰 program贸w do obr贸bki grafiki komputerowej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-606-92-32) w godzinach: 8:00-14:30.
SZKO艁A POLICJI W KATOWICACH - 2018-10-18 - Katowice (艣l膮skie)
przew贸z os贸b zgodnie z obowi膮zuj膮cym rozk艂adem jazdy
Przedsi臋biorstwo wielobran偶owe, Bartosz Dyrda - 2016-07-07 - S艂otwina (dolno艣l膮skie)
zgodnie ze stanowiskiem.Wynagrodzenie miesi臋czne 2800z艂.Wymagane wykszta艂cenie zawodowe lub 艣rednie, do艣wiadczenie zawodowe 1 rok.
Gospodarstwo Rybackie MIKO艁AJKI Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Miko艂ajki (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga maszyn skarpetkowych
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Be艂d贸w (艂贸dzkie)
Wykonywanie przegl膮d贸w technicznych budynk贸w, zak艂adanie i prowadzenie ksi膮偶ek obiektu budowlanego, opracowywanie plan贸w potrzeb remontowych, wykonywanie przedmiaru rob贸t remontowych, zlecanie, nadz贸r i rozliczanie prac remontowych, sprawowanie nadzoru i kontroli nad stanem porz膮dkowym i sanitarnym administrowanych budynk贸w i ich otoczenia, zlecanie prac konserwacyjnych oraz nadz贸r nad ich wykonaniem.
Zarz膮d Budynk贸w Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp. z o.o. - 2018-12-20 - Zabrze (艣l膮skie)