INFORMATYK Płock oferta pracy Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
Stanowisko: INFORMATYK
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Obsługa informatyczna i teleinformatyczna, w tym:- administrowanie internetową platformą e-Oświata, na rzecz ZJO, Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Płocka oraz obsługiwanych placówek,- administrowanie (utrzymywanie w sprawności, rozbudowa, unowocześnianie) sprzętem, siecią i oprogramowaniem Zarządu Jednostek Oświatowych, - administrowanie stroną www i BIP Zarządu Jednostek Oświatowych - zabezpieczenie elektronicznych danych ZJO przed ich utratą lub dostępem osób nieupoważnionych,- współpraca z Inspektorem Ochrony Danych- współpraca z firmami informatycznymi i telekomunikacyjnymi świadczącymi usługi na rzecz ZJO, Urzędu Miasta Płocka w zakresie oświaty lub obsługiwanych placówek.2. Wykonywanie zadań wynikających z obowiązków sprawozdawczości statystycznej organu prowadzącego szkoły i placówki oświatowe, w tym przygotowanie zestawień i sprawozdań w zakresie wynikającym ze statutu ZJO.
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Obsługa informatyczna i teleinformatyczna, w tym:- administrowanie internetową platformą e-Oświata, na rzecz ZJO, Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Płocka oraz obsługiwanych placówek,- administrowanie (utrzymywanie w sprawności, rozbudowa, unowocześnianie) sprzętem, siecią i oprogramowaniem Zarządu Jednostek Oświatowych, - administrowanie stroną www i BIP Zarządu Jednostek Oświatowych - zabezpieczenie elektronicznych danych ZJO przed ich utratą lub dostępem osób nieupoważnionych,- współpraca z Inspektorem Ochrony Danych- współpraca z firmami informatycznymi i telekomunikacyjnymi świadczącymi usługi na rzecz ZJO, Urzędu Miasta Płocka w zakresie oświaty lub obsługiwanych placówek.2. Wykonywanie zadań wynikających z obowiązków sprawozdawczości statystycznej organu prowadzącego szkoły i placówki oświatowe, w tym przygotowanie zestawień i sprawozdań w zakresie wynikającym ze statutu ZJO.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Jednostek Oświatowych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Podstawowe stanowisko pracy w budynku przy ul. 3 Maja 16, na III piętrze budynku, niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INFORMATYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282)).2. Nieposzlakowana opinia.3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5. Wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności informatyka lub pokrewne. Wymagania dodatkowe:1. Znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji w języku angielskim).2. Znajomość środowiska do wirtualizacji (Proxmox VE), zagadnień bezpieczeństwa sieciowego.3. Podstawowa wiedza z zakresu administrowania systemami z rodziny Linux oraz Windows, bazami danych MS SQL, kodu HTML/CSS, diagnozowania i usuwania problemów z działaniem stacji roboczych oraz urządzeń drukujących.4. Znajomość oprogramowania monitorującego Zabbix, systemem zarządzania logami Graylog, baz danych Firebird SQL, działania programu Płatnik.5. Znajomość zagadnień z zakresu systemu bezpieczeństwa informacji.
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany.2. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.3. Kwestionariusz osobowy wraz z załącznikiem, wg wzoru dostępnego w siedzibie ZJO (pok. nr 304) lub na stronie www.bip.zjoplock.pl.4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.5. Kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych.6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).7. Inne oświadczenia/zaświadczenia wymagane w ogłoszeniu o naborze.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.Termin i miejsce składania ofert:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko Informatyk ogłoszenie Nr 1/2020 na adres: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa, ul. 3 Maja 16, 09-402 Płock lub dostarczyć do siedziby Jednostki pokój nr 327 (III piętro) w nieprzekraczalnym terminie do 06 lutego 2020 r. do godz. 15.00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Kadrach Zarządu Jednostek Oświatowych (pok. 304).Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. KLAUZULA INFORMACYJNARealizując obowiązek wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) dalej jako RODO, informujemy, że:1. Administratorem danych osobowych jest: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa w Płocku.2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod (at) zjoplock.pl lub tel. 24 367-89-343. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Informatyk, poprzedzającej zawarcie umowy o pracę.4. Udostępnienie pracodawcy danych osobowych następuje w formie oświadczenia osoby, której dane dotyczą. Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:a) art. 6 ust. 1 lit. a) i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) w zw. z art. 221a - 221b k. p. w zakresie niewskazanym w art. 221 § 1-3 k. p. ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie w myśl art. 221 § 4 k. p., b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i wykonania umowy o pracę,c) art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zw. z art. 221 § 1-3 k. p. oraz w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne w myśl art. 221 § 4 k. p., t. j.:-ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),-rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zm.), -rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2369);d) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. uzasadniony interes Administratora, jeżeli pracodawca podejmuje decyzje, że przetwarzanie tych danych (w tym podanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie) jest konieczne celem przeprowadzenia rekrutacji. 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w związku z udziałem w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.6. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, bądź w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego na nich ciążącego. Administrator może również udostępniać dane osobowe podmiotom realizującym cele Administratora na podstawie jego polecenia oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. 7. Dane osobowe będą przetwarzane przez: okres nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia rekrutacji.8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, sprostowania nieprawidłowych danych, żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO, przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany, o ile zachodzą przesłanki wskazane w art. 20 RODO.9. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Konsekwencją wycofania zgody będzie brak możliwości przetwarzania danych osobowych innych niż wynikające z przepisów prawa.10. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli Pani/Pan uzna, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. 11. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.12. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.13. Nie przewiduje się przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.14. Administrator danych po ustaniu celu przetwarzania planuje dalsze przetwarzanie danych tylko w przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 06.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f9041d5442c6e8d3cac5ed9ff8da622
Podobne oferty pracy
utrzymanie czystości i porządku na terenie Obiektów OSiR Świebodzice Sp. z o.o.wynagrodzenie 15.00 zł/hjedna zmiana w godzinach od 13.00 do 21.00 - w soboty i niedziele 8 godzin/dobę wg. wykazu godzinowego dyżurów w systemie miesięcznym
OSIR Świebodzice Sp. z o.o. - 2019-06-12 - Świebodzice (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
wprowadzanie danych do systemu, obsługa sklepu internetowego, wsparcie zespołu w sprawach informatycznych, przygotowanie grafik i materiałów promocyjnych
MDECO KAMIL JANISZEWSKI - 2019-03-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1.Zarządzanie systemem Windows Server 2008/2012/2016;2.Instalowanie, konfigurowanie i zarządzanie systemami operacyjnymi na Unix/Linux;3.Konfigurowanie i administrowanie urządzeniami aktywnymi pracującymi w sieciach LAN i WAN;4.Modernizacja, wdrażanie nowych technologii mających na celu usprawnienie działania istniejących rozwiązań opartych o produkty z rodziny Microsoft Server oraz Linux;5.Prowadzenie aktualnej dokumentacji dot. konfiguracji i administrowania sprzętem oraz sieciami LAN i WAN;6.Identyfikowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia użytkownikom wspomnianych systemów;7.Wdrażanie aktualizacji bezpieczeństwa i poprawek aktualizacyjnych poprzez GPO;8.Administrowanie powierzonymi systemami bazodanowymi;9.Nadzór nad centralnąszczegółowe informacje dotyczące wymagań pracodawcy znajdują się na str. internetowej Sądu Apelacyjnego w Lublinie: http://lublin.sa.gov.pl/oznaczenie konkursu K-111-7/2018
SĄD APELACYJNY w LUBLINIE - 2018-05-04 - Lublin (lubelskie)
- Prowadzenie bieżących konserwacji i napraw w budynkach firmy;- Dodatkowo (w miarę potrzeb) pełnienie funkcji kierowcy samochodów służbowych.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie na umowę o pracę;- szkolenia zawodowe;- wsparcie finansowe dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe;- pakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, możliwość ubezpieczenia na życie, - świadczenia z ZFŚS (m.in. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dzieci itp.).
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA, KONSERWACJA, BIEŻĄCE NAPRAWY URZĄDZEŃ I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, WYKONYWANIE PRAC OGÓLNOBUDOWLANYCH I MONTAŻOWYCH, NADZÓR NAD PRACAMI WYKONYWANYMI PRZEZ FIRMY ZEWNĘTRZNE, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW NATURY TECHNICZNEJ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE TECHNICZNE, UPRAWNIENIA ENERGETYCZNE "E" (W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH)PRACA W GODZINACH: 06:00-14:00, 07:00-15:00WYNAGRODZENIE: 2.500,00 ZŁ BRUTTO + PREMIA KWARTALNA, PO OKRESIE PRÓBNYM 2.700,00 ZŁ BRUTTO + PREMIA KWARTALNA
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przestrzeganie bhp i p.poż opieka i pomoc dzieciom niepełnosprawnym, pomoc w prowadzeniu zajęć z dziećmi niepełnosprawnymi, karmienie, przebieranie, opieka podczas dowozu:przywozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych.
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Parczewie - 2017-02-24 - Parczew (lubelskie)
pomocnicze prace informatyczne
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Bytom (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Instalacja, Konfiguracja, aktualizowanie oprogramowania oraz likwidacja urządzeń infrastruktury IT zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Wsparcie 2 poziomu dla działu Service Desk w problemach z infrastrukturą IT oraz rejestracja tych problemów w dedykowanym narzędziu. Tworzenie i przestrzeganie procedur Disaster Recovery oraz kopii zapasowych. Nadzór infrastruktury IT za pomocą istniejących narzędzi i eskalacja problemów z nimi związanych do kolejnych linii wsparcia. Zarządzanie licencjami oprogramowania. Zarzadzanie dostępnością istniejących zasobów infrastruktury IT.
PEOPLE Sp. z o.o. w Warszawie - 2016-08-11 - Augustów (podlaskie)
Montażysta instalacji tryskaczowych
HYDROSYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
Dezynfekcja stref produkcyjnych, utrzymanie czystości i porządku.
"GRASO" ZENON SOBIECKI - 2017-11-14 - Owidz (pomorskie)
Przygotowanie posiłków dla przedszkola na max 88 dzień. Utrzymanie czystości na zapleczu kuchni. Wydawanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Gdynia (pomorskie)
utrzymywanie czystości i porządku na terenie szkoły, wykonywanie drobnych napraw sprzętu szkolnego, remontowanie bieżących uszkodzeń, sprawowanie nadzoru technicznego obiektów, w tym dot. remontów, przeglądów technicznych ( rocznych i 5 letnich) sanepid, dokumentacja bhp, dokonywanie zakupów, odpowiada za dokumentację sanitarną i techniczną budynków szkoły i jej wyposażenia ( m.in. gaśnice zgodnie z przepisami bhp i p. poż, atesty, inne), gromadzi i zabezpiecza dokumentację: karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania, protokoły kontrolne i pokontrolne, dokumenty zamówienia, sprawowanie odpowiedzialności za organizację inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Krośnice (dolnośląskie)
wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Pisanie programów finansowych, tworzenie baz danych, kontrola połączeń internetowych, kontrola urządzeń komputerowych i ich serwisowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Chełm (lubelskie)
przewóz towarów na terenie kraju
TAKSÓWKA BAGAŻOWA ŚPICA JERZY - 2015-12-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- wdrażanie i utrzymywanie struktury sieciowej, - konfigurowanie sprzętu pod kątem stanowisk pracy,- diagnozowanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, - instalowanie i aktualizacja oprogramowania, - wsparcie pracowników w zakresie użytkowania urządzeń, systemów i aplikacji.Mile widziane:- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- znajomość systemów Windows Server, SQL Server,- znajomość środowiska WAPRO ERP, - dobra znajomość języka angielskiego.Wymagania:- ogólna znajomość budowy sprzętu, wyposażenia komputerowego i sieciowego,- znajomość aplikacji MS Office,- znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN i WIFI,- umiejętność rozwiązywania problemów,- umiejętność pracy w zespole,- wykształcenie kierunkowe co najmniej średnie,- prawo jazdy kat. B.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i kwalifikacji,- pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, w przyjaznym zespole,- telefon oraz komputer służbowy,- premie świąteczne.
Hermon Muzia Sp.J. - 2019-07-11 - Racibórz (śląskie)
analizowanie rozwiazań informatycznych, pomoc w obsłudze obecnych systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Biała Podlaska (lubelskie)
sprzątanie sal lekcyjnych i toalet w gimnazjum
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Topola Królewska (łódzkie)
Wsparcie użytkowników i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów z zakresu IT; Rejestrowanie, analizowanie oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów.; Instalacja oraz konserwacja urządzeń sieciowych; Dbanie o poprawne działanie komputerów, serwerów, sieci komputerowej Oczekiwania:- kreatywność, sumienność- terminowość w powierzonych projektach- odpowiedzialność i lojalność
Interplastik Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Świdwin (zachodniopomorskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
Sklep Spożywczo Przemysłowy Alicja Odowska - 2019-05-27 - Węgrów (mazowieckie)
Podłączanie nagłośnienia podczas organizacji imprez gminnych. produkcja dyplomów, plakatów.
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Gromadce - 2016-04-29 - Gromadka (dolnośląskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży produktów finansowychi/lub ubezpieczeniowych-dodatkowy atut.Zawieranie umów ubezpieczenia, inkasowanie składek ubezpieczenia, opracowywanie i przedstawianie ofert ubezpieczenia, pozyskiwanie nowych i podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Krotoszyn (wielkopolskie)
prowadzenie strony i bloga firmy oraz sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzętu gastronomicznego i gości
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
- upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;- koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;- pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy;- prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat, bezrobotnych i młodzieży szkolnej;
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2018-03-13 - Leszno (wielkopolskie)
wsparcie telefoniczne w zakresie oferowanego oprogramowania, instalacja i konfiguracja oprogramowania, konserwacja i aktualizacja oprogramowania, prowadzenie szkoleń, udział w projektach wdrożeniowych
KAMSOFT PODLASIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-06 - Zambrów (podlaskie)
Promocja produktów
kontakt przez OHP - 2019-05-07 - Gdynia (pomorskie)