Praca I ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy I ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy I ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: wykonywanie zadań Głównego Księgowego podczas jego nieobecności w tym:Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w celu realizacji rozliczeń publiczno-prawnych i pozostałych; Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych I finansowych; Kontrasygnowanie czynności mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych w CUW Katowice i jednostek obsługiwanych; Kierowanie i kontrolowanie wykonywania zadań należących do właściwości Wydziału Finansowo-Księgowego w zakresie rachunkowości, prawnego zaangażowania wydatków budżetowych oraz realizacji dochodów budżetowych, sprawozdawczości bilansowej, obsługi finansowo-ksiegowej projektów unijnych; Koordynowanie pracami związanymi z prawidłową obsługa kasy i Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej; Nadzorowanie terminową windykację należności budżetowych wynikających z zakresu działania Wydziału; Nadzór nad wykonywaniem zadań Działu Rachuby; Nadzór nad terminowym i prawidłowym rozliczeniem inwentaryzacji składników majątkowych Centrum Usług Wspólnych w Katowicach i obsługiwanych jednostek miejskich; Kontrola przepływów fnansowych z tytułu rozliczeń dochodów i wydatków realizowanych przez Centrum Usług Wspólnych w Katowicach i obsługiwanych jednostek miejskich; Współdziałanie w tworzeniu zarządzeń wewnętrznych regulujących pracę Wydziału Finansowo-Księgowego- Wynagrodzenie: 5400-6300 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny +wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od 15.04.2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, lub studia podyplomowe ekonomiczne, doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę, działalność gospodarcza) w tym minimum 3 lata pracy (umowa o pracę,) w pionie finansowym (biuro rachunkowe, biuro doradztwa podatkowego, firma audytorska, dział księgowości). Wymagana znajomość:- przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , -ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn. zm/, -prawa podatkowego w tym ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004r. ( tekst jednolity Dz U 2004 nr 54 poz 535), -ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych ( Dz U 2012 poz. 361 z późn zm) oraz przepisów wykonawczych do w/w aktów ordynacji podatkowej - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych( Dz U z 2016 poz 963 z późn zm),-ustawy o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U z 2016 r, poz.902 z późn. zm),-ustawy Karta Nauczyciela z 26.01.1982r. ( tekst jednolity Dz. U z 2016r. poz. 1379 z późn zm)-szczególnych zasad rachunkowości dla jednostek samorządu terytorialnego i zasad sporządzania sprawozdawczości budżetowej-Prawa oświatowego z dnia 14.12.2016 ( tekst jednolity Dz U 2017 poz. 59)Znajomość ustaw w podstawowym zakresie:-Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz U 2017 poz 1257)-Kodeks cywilny z dnia 23.04.1964r.( Dz U z 1964 nr 16 poz 93) i kodeks postępowania cywilnego z dnia 17.11.1964r. ( Dz U z 1964 nr 43 poz 296)-ustawa o samorządzie gminnym z dnia 8.03.1990r. ( tekst jednolity Dz U 2017 poz 1875)-Kodeksu Pracy z 26.06.1974 ( tekst jednolity 2014 poz 1502)-rachunkowość budżetowa,-znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w zakresie pracy w księgowości sektora finansów publicznych, uprawnienia biegłego rewidenta na podstawie odrębnych przepisów, umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-03-19 - Katowice (śląskie)