GRABARZ/KIEROWCA Kołobrzeg oferta pracy Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Stanowisko: GRABARZ/KIEROWCA
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem (obsługa pogrzebu, kierowanie pojazdem). Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 na terenie Kołobrzegu.
Data publikacji: 2017-06-28
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Wojciecha 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiem (obsługa pogrzebu, kierowanie pojazdem). Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 na terenie Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GRABARZ/KIEROWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: grabarz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Św. Wojciecha 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Św. Wojciecha
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: wywóz smieci i odpadów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: grabarz
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.06.2017
Data dodania oferty pracy: 28.06.2017
Oferta pracy ważna do: 28.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż w księgarni, art. papiernicze, zabawki
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gniezno (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tlumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klienatmi z Indii
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, UMIEJĘTNOŚĆ USTALENIA MENU, ZDOLNOŚĆ DO PRACY SAMODZIELNEJ ORAZ W ZESPOLE, PRZYGOTOWYWANIE IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH;WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚCI NA STANOWISKU KUCHARZ, SAMODZIELNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: NA SPOTKANIA UMAWIAĆ SIĘ TEL 509220220 LUB C.V NA MAIL pasibrzuch.szczecin (at) vp.pl
FIRMA HANDLOWA BAJA S.C. JANUSZ LAZAR, LILIANA LAZAR - 2017-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie banku. Praca w godz.: 8-16. Miejsce pracy: okolice ul. Legnickiej. Osoby pełnosprawne: 10 zł brutto/godz., umowa zlecenie, osoby niepełnosprawne: 1850 zł brutto miesięcznie, umowa o pracę. Oferta dostępna w sali A, B. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą: p. Ewa Pikul, tel.: 502 632 940.
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
przewóz materiałów budowlanych, armatury itp.
DOM-LUX Przedsiębiorstwo Handlowe J.J Suchowierscy sp.j. - 2017-02-15 - Chełm (lubelskie)
montaż i spawanie elementów metalowych
FALKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Skwierzyna (lubuskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Skierniewice (łódzkie)
wg stanowiska/ cv na adres e-mail:a.kwarciak (at) radoczapark.pl
Radocza Park spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-11-30 - Radocza (małopolskie)
Prace ogólnobudowalne.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
rozwożenie cateringu, przygotowywanie sali konferencyjnej, układanie stołów i krzeseł. Praca w godz. 8:00 do 21:00
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Kraków (małopolskie)
Pracownik zakładu pogrzebowego
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie i montaż mebli.
MITEX PRACOWNIA PRODUKCYJNO-USŁUGOWA - 2016-01-12 - Rudawa (małopolskie)
prace związane z pochówkiem
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2017-04-18 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Kucharz do wypieku pizzy.
EMKA s.c. Magdalena Liss, Kinga Kowal - 2015-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-Praca w godz. 6.00 - 14.00 lub 15.00 - 20.00 (do uzgodnienia),-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: biuro.glanzcompany (at) gmail.com
Glanz Company Tomasz Bukowski - 2017-08-28 - Tczew (pomorskie)
dostarczanie i odbiór paczek na terenie Lubina, Legnicy, Głogowa i Polkowic
FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA JAROSŁAW KOSAKOWSKI - 2016-10-03 - Lubin (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac ogrodniczych na terenie cmentarza komunalnego. Praca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
ZIELEŃ MIEJSKA SP. Z O. O. - 2017-06-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
w/g zakresu czyności
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Gniezno (wielkopolskie)
Wyrób i wypiek pieczywa.
Zakład Piekarniczo Cukierniczy. L. Kosakowski G. Karwowski Spółka Jawna - 2015-11-30 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
drobne prace pomocnicze
PPHU Beberok Krystyna - 2018-01-19 - Miedźna (śląskie)
Sprzedaż mebli, doradzanie w wyborze mebli, obsługa klienta, dbanie o czystość sklepu, praca 16 godzin tygodniowo wyłącznie w sobotę i niedzielę w godz. 10.00-18.00
SKLEP MEBLOWY DEKO MONIKA OPASZOWSKA-KOKOCIŃSKA - 2015-12-16 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zdobywanie klienta na Ukrainie, montaż mebli twardych. Pomiar i projektowanie na wymiar, produkcja mebli pod zamówienie klienta ukraińskiego.
PPHU MEBLE BORKOWSKI - 2016-11-08 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Montaż, kontrola i naprawa układów elektrycznych w samochodach
PPUH SPRINGERs.c. Ireneusz Just, Dariusz Just - 2016-06-14 - Łomża (podlaskie)
ręczne skanowanie paczek kurierskich, załadunek i rozładunek paczek kurierskich, dbałość o odpowiednie zabezpieczenie i składowanie towaru, w tym utrzymanie porządku w magazynie, rzetelne wykonywanie poleceń przełożonego, ostrożność i zapobieganie uszkodzeniom przesyłek
HR NAVIGATOR Beata Siadek - 2016-12-16 - Niemcy (Niemcy)
Kopanie grobów, udział w ceremoniach pogrzebowych. Praca na terenie cmentarza komunalnego w godz. 8.00-16.00.
ZIELEŃ MIEJSKA SP. Z O. O. - 2017-06-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzedaż odzieży w sklepie sieci "Tifo",obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej,dbanie o ład i porządek na sklepie
TIFOTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Przemyśl (podkarpackie)
Sprzedaż dywanów, wykładzin, paneli, akcesoriów.Obsługa klienta
KWD RYT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Spółka Komandytowa - 2018-06-13 - Biłgoraj (lubelskie)
- Praca dwuzmianowa,- Możliwość zakwaterowania i wyżywienia,- Osoby do kontaktu: Agnieszka Rąbała 506-761-005, Adam Rąbała 509-706-134- Kontakt ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2018-07-26 - Bielawki (pomorskie)