Praca GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 7 ofert pracy GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 800 do 7 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 800 do 7 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 800 do 7 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 800 do 7 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 800 do 7 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 800 do 7 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 800 do 7 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)