GŁÓWNY SPECJALISTA W REFERACIE ANALIZ I SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW (0,5 ETATU) Gdańsk oferta pracy Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Stanowisko: GŁÓWNY SPECJALISTA W REFERACIE ANALIZ I SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW (0,5 ETATU)
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - monitorowanie zmian aktów prawnych dot. zadań województwa w kontekście zagadnień finansowych oraz opiniowanie projektów aktów istotnych dla realizacji zadań województwa wynikających z przyjętych celów strategii rozwoju społeczno-gospodarczego regionu pomorskiego, inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowywaniem aktów organów SWP, zapisów w instrukcjach i regulaminach wewnętrznych związanych z zabezpieczeniem finansów SWP,- dokonywanie bieżącej analizy danych makro i mikro ekonomicznych, ekspertyz, informacji specjalistycznych pod kątem ich wpływu na finanse SWP, a także identyfikowanie ewentualnych zagrożeń fiskalnych i rekomendowanie sposobu ich zażegnania, przygotowywanie psim, analiz i opinii w rozpatrywanych sprawach, - przygotowywanie projektów stanowiska Marszałka SWP oraz reprezentowanie interesów SWP w przedsięwzięciach związanych z angażowaniem środków finansowych SWP, udział w pracach Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, uczestnictwo w problemowych zespołach roboczych zarówno wewnętrznych, jak i z udziałem podmiotów zewnętrznych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi SWP w zakresie ujednolicenia procedur związanych z gospodarowaniem środkami finansowymi.
Data publikacji: 2017-11-17
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- monitorowanie zmian aktów prawnych dot. zadań województwa w kontekście zagadnień finansowych oraz opiniowanie projektów aktów istotnych dla realizacji zadań województwa wynikających z przyjętych celów strategii rozwoju społeczno-gospodarczego regionu pomorskiego, inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowywaniem aktów organów SWP, zapisów w instrukcjach i regulaminach wewnętrznych związanych z zabezpieczeniem finansów SWP,- dokonywanie bieżącej analizy danych makro i mikro ekonomicznych, ekspertyz, informacji specjalistycznych pod kątem ich wpływu na finanse SWP, a także identyfikowanie ewentualnych zagrożeń fiskalnych i rekomendowanie sposobu ich zażegnania, przygotowywanie psim, analiz i opinii w rozpatrywanych sprawach, - przygotowywanie projektów stanowiska Marszałka SWP oraz reprezentowanie interesów SWP w przedsięwzięciach związanych z angażowaniem środków finansowych SWP, udział w pracach Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, uczestnictwo w problemowych zespołach roboczych zarówno wewnętrznych, jak i z udziałem podmiotów zewnętrznych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi SWP w zakresie ujednolicenia procedur związanych z gospodarowaniem środkami finansowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
GŁÓWNY SPECJALISTA W REFERACIE ANALIZ I SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW (0,5 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe magisterskie- nauki ekonomiczne,minimum 10-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,wiedza specjalistyczna,znajomość ustaw i przepisów wykonawczych z zakresu finansów publicznych, w tym zasada funkcjonowania administracji samorządowej,znajomość specyfiki i problematyki rozwoju społeczno ekonomicznego województwa pomorskiego,komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,skuteczna komunikacja pisemna i ustna,umiejętność zwięzłego formułowania ocen i rekomendacji na podstawie zgromadzonych materiałów,umiejętność poszukiwania i tworzenia nowych koncepcji,znajomość obsługi komputera-MS Office(Word, Excel, Power Point),znajomość regulacji prawnych dotyczących samorządu województwa, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt:Osoby zainteresowane (mile widziane osoby niepełnosprawne) prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Organizacji 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27, z dopiskiem: Oferta Pracy nr 93/17 w terminie do dnia 27 listopada 2017 r. do godz. 15:45. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Nazwa pracodawcy: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2016.1666 z późn. zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,- kserokopia świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy,- kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,- kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- kserokopia prawa jazdy,- oświadczenie kandydata o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenia na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2016.902 z późn. zm.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.OFERTA NR 93/17 Z DNIA 16 LISTOPADA 2017 R.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Okopowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.11.2017
Data dodania oferty pracy: 16.11.2017
Oferta pracy ważna do: 27.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. wykonywanie zarządzeń sędziego i referendarza w zakresie wysyłania orzeczeń2. rejestracja pozwów w systemie informatycznym wydziału 3. wykonywanie zarządzeń sędziego i referendarza w zakresie zwrotów opłat4. przygotowywanie projektów tytułów wykonawczych5. porządkowanie akt
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-10 - Białystok (podlaskie)
rozkręcanie, porządkowanie i ewidencja części samochodowych; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
Dacar Daniel Grzegorczyk - 2016-06-22 - Kobylnica (pomorskie)
Zgodny
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Gos - Bud Małgorzata Pawełczyk - 2017-04-06 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Zakopane (małopolskie)
obsługa bezpośrednia klienta ,realizwanie planów sprzedaży dbanie o ekspozycję towarów i zapewnienie dostępności towarów
MAXEL M. OSTRYCHARZ, J. DUBAS, R. DUBAS SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-13 - Wieruszów (łódzkie)
Określenie, aktualizacja księgi jakości. Opracowanie i aktualizacja procedur i instrukcji. Nadzór oraz szkolenia w zakresie systemu zaopatrzenia.
KOMENDA PORTU WOJENNEGO - 2016-10-10 - Gdynia (pomorskie)
Optymalizowanie procesu produkcji, nadzór nad maszynami, parametrami i procesami produkcyjnymi, utrzymanie wysokich standardów produkcyjnych i jakościowych, planowanie produkcji, wykonywanie poleceń managera produkcji, współpraca z innymi działami w firmie.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Tychy (śląskie)
-Obsługa maszyn i urządzeń w określonych fazach produkcji okien,-Praca trzyzmianowa: 6.00-14.00; 14.00-22.00; -Kontakt telefoniczny: 607-120-411
PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-23 - Tczew (pomorskie)
Ogólna charakterystyka - Sprawowanie funkcji Kierownika Projektu Strategicznego, koordynowanie wszystkimi pracami związanymi z przygotowaniem projektu budowlanego i realizacją robót budowlanych obiektu sportowego.Ważniejsze zadania:kierowanie zespołem ds. przygotowania i realizacji projektu; planowanie zasobów, tworzenie harmonogramu;szacowanie i budżetowanie kosztów; planowanie zamówień, w tym zamówień publicznych; zarządzanie ryzykiem; koordynowanie wszystkimi pracami związanymi z przygotowaniem i realizacją inwestycji; uczestniczenie we wszystkich sprawach związanych z projektem strategicznym, w tym kontrolowanie jakości i postępie prac na placu budowy. Średnie wynagrodzenie 3513 zł brutto+dodatek funkcyjny 178 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-02-16 - Słupsk (pomorskie)
Zamiatanie, mycie, dezynfekcja podłóg, odkurzanie wykladzin, tapicerek, usuwanie zabrudzeń z mebli. Praca Myślenice, Kraków wg. zleceń.
Klainex Konrad Nowak - 2017-03-10 - Czechówka (małopolskie)
prowadzenie zajęć edukacyjnych z wykorzystaniem klocków LEGO według specjalnie opracowanych programów edukacyjnych amerykańskiej firmy Bricks4Kidz
A&P ALEKSANDRA BYZDRA - 2018-08-23 - Kwidzyn (pomorskie)
opieka nad czystością boiska,terenu szkolnego,szatni,łazienki.Opróżnianie koszy na śmieci,porządkowanie pomieszczeń gosp.i piwnic.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Radnica (lubuskie)
Prace porządkowe, sprzedaż paliw.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
poszukiwanie dostawców na rynku tureckim, ustalanie aktualnych towarów, podpisywanie kontraktów, ustalanie terminów dostaw, ilości i jakości towaru
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Mroków (mazowieckie)
Wykonywanie detali na podstawie rysunku technicznego
ESTIMET Sp.zo.o. - 2016-01-08 - Koczała (pomorskie)
Konkurs na staż urzędniczy-K-1100-13/151. Przygotowanie komputera do przekazania użytkownikowi oraz przeprowadzanie instruktażu stanowiskowego użytkowników w związku z przekazaniem sprzętu komputerowego,2. Instalacja oraz konfigurowanie urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery, czytniki kodów kreskowych itp.),3.Aktualizacja oprogramowania systemowego,4.Aktualizacja aplikacji,5.Wykonywanie kopii zapasowych wybranych aplikacji i systemów oraz ich zabezpieczenia,6.Podłączenie sprzętu komputerowego do sieci LAN/WAN,7.Weryfikacja poprawności działania sprzętu i oprogramowania wykorzystywanego w Sądzie,8. Monitorowanie stanu komputerów oraz ich obciążenia podejmowanie właściwych działań na podstawie przeprowadzonej analizy,9.Monitorowanie wybranych procesów archiwizacyjnych - podejmowanie właściwych działań na podstawie przeprowadzonej analizy,10. Usuwanie przyczyn i/lub skutków awarii oprogramowania lub sprzętu,11.Monitorowanie urządzeń UTM oraz połączeń VPN, które są realizowane za ich pomocą,12.Monitorowanie logów urządzeń UTM podejmowanie właściwych działań na podstawie przeprowadzonej analizy (w ustaleniu z zamawiającym),13.Zabezpieczanie kopii konfiguracji urządzeń UTM i zabezpieczanie ich zgodnie z ustaloną polityką,14.Przygotowanie wycofanego z eksploatacji sprzętu zamawiającego celem utylizacji lub przekazania organizacjom zewnętrznym,15.Obsługa zgłoszeń serwisowych,16.Weryfikacja i realizacja wniosków oraz zapotrzebowań na konserwację i modernizację sprzętu komputerowego,17.Instalacja oraz profilowanie konta użytkownika zgodnie z przydzielonymi uprawnieniami,18.Ustawianie wybranych praw dostępu do wybranych systemów operacyjnych i aplikacji wykorzystywanych w Sądzie,19.Pomoc zdalna lub osobista wizyta u użytkownika, jeśli do rozwiązania zgłaszanego problemu nie wystarcza pomoc zdalna,20.Pomoc w przypadku problemów z logowaniem się do systemów i aplikacji,21.Instalacja i konfiguracja oraz pomoc w bieżącej obsłudze poczty elektronicznej,22.Usuwanie wirusów oraz złośliwego oprogramowania na komputerach oraz monitorowanie pracy systemu antywirusowego w Sądzie,23.Odzyskiwanie dokumentów i danych po zawieszeniu się lub błędzie użytkowanego oprogramowania (w tym pakiet MS Office oraz inne oprogramowanie użytkowane w Sądzie),24. Odzyskiwanie danych z uszkodzonych nośników w tym: dysków twardych, pamięci USB, dysków optycznych i innych nośników,25.Ostrzeganie o potencjalnych zagrożeniach związanych z funkcjonowaniem infrastruktury informatycznej oraz stabilnością jej pracy,26. Wykonywanie zadań informatycznych w Sądzie Okręgowym w Olsztynie oraz w Sądach Rejonowych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Olsztynie, w których nie powołano dyrektora sądu i zadania dyrektora sądu wykonuje dyrektor przełożonego sądu okręgowego.
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2015-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Transport artykułów spożywczych na terenie Polski (wyjazd z bazy w Nowym Sączu , powrót w następnym dniu). Weekendy wolne.
Transport Spedycja Handel, Krzysztof Lorek - 2016-04-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
Archiwista
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Garbatka-Letnisko (mazowieckie)
Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Łebieniec (pomorskie)
- Praca na linii produkcyjnej przy produkcji ładunków klejowych, pianek. Kontrola pracy maszyny. Kontrola jakości wytwarzanych towarów. Pakowanie gotowych produktów, paskowanie, taśmowanie i foliowanie. Podnoszenie paczek o ciężarze do 25kg. Odstawianie palet wózkiem widłowym / paletowym. Praca na granicy miast Katowice i Siemianowice Śląskie. - Firma oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; atrakcyjne warunki zatrudnienia (premia miesięczna, premia roczna); dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wyjazdów dla dzieci pracowników; pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na produkcji. Wymagane posiadanie uprawnień do prowadzenia wózka widłowego. Dyspozycyjność. Wysoka motywacja do pracy. Wymagana gotowość do pracy w systemie zmianowym. Kontakt telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-750-38-48) lub e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wykonywanie czynności nie wymagających przygotowaniapraca w godz. 7-15, 15-23
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-12-08 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Praca bezpośrednia z pacjetami, rejestracja pacjentów, rozwijanie umiejętności zawodowych
REHROZ Usługi Fizjoterapeutyczne Daniel Rozbegr - 2016-01-12 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Prace przy budowie dróg na terenie województwa podkarpackiego
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Mielcu - 2018-07-06 - Mielec (podkarpackie)
protokołowanie na sali rozpraw, wysyłanie korespondencji
Sąd Rejonowy w Żyrardowie - 2017-10-19 - Żyrardów (mazowieckie)
Wymagana chęć do pracy. Praca na 1 zmiane w godz. 6-14 w Mysłowicach na ul. Mikołowskiej 31. Wynagrodzenie 1850.
HP Textile Recycling Sp zoo - 2016-07-08 - Mysłowice (śląskie)
organizacja pracy biura firmy, wprowadzanie odpowiednich procedur, organizowanie i opełnienie nadzoru nad zaopatrzeniem firmy w sprzęt, pełnienie nadzoru nad sprawami administracyjnymi, kierowanie pracą podległego zespołu, współpraca z innymi członkami kadry pracowniczej, reprezentowanie spółki na zewnątrz, współpraca z partnerami z Ukrainy, Białorusi i Rosji
MA-SOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KSIĘGOWA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH
BIURO RACHUNKOWE RACHMISTRZ TADEUSZ STEC - 2017-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowywanie dokumentów w celu przekazania do archiwum- obsługa urządzeń biurowych
WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2015-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie stanowiska pracy, przygotowanie materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, spawanie konstrukcji stalowych, obróbka ślusarska, spawanie konstrukcji na wysokości, praca na wyjazdach.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Żabokliki (mazowieckie)