GŁÓWNY SPECJALISTA- KIEROWNIK DZIAŁU PLANOWANIA I PROJEKTÓW BADAWCZYCH (J.ANGIELSKI) K/M Warszawa oferta pracy Instytut Przemysłu Organicznego
Stanowisko: GŁÓWNY SPECJALISTA- KIEROWNIK DZIAŁU PLANOWANIA I PROJEKTÓW BADAWCZYCH (J.ANGIELSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 5 300 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-11-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Instytut Przemysłu Organicznego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Annopol 6, 03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
GŁÓWNY SPECJALISTA- KIEROWNIK DZIAŁU PLANOWANIA I PROJEKTÓW BADAWCZYCH (J.ANGIELSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętności: doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowych ze źródeł publicznych, funduszy strukturalnych , UE i innych, doświadczenie w planowaniu budżetów i tworzeniu harmonogramów , kreatywność. Doświadczenie zawodowe: min 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem rozliczającym projekty finansowe z różnych źródeł. Dobra znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków nadzorowanie i koordynowanie pracy Działu w zakresie obsługi administracyjnej projektów oraz planowania, kierowanie kilkuosobowym zespołem pracowników, współpraca z pracownikami Instytutu w zakresie przygotowywania wniosków na dofinansowanie projektów, kontrola rozliczania finansowego projektów , analiza i kalkulacja kosztów projektów, nadzór nad prowadzeniem bieżącej dokumentacji projektów, przygotowanie zestawień i analiz dotyczących działalności Instytutu, współpraca z przedsiębiorcami, jednostkami naukowymi i innymi podmiotami, w zakresie pracy działu. Praca w godz. 8:00-16:00 Zgłoszenia mailowe glowacka (at) ipo.waw.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Instytut Przemysłu Organicznego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 07.11.2016
Oferta pracy ważna do: 21.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa linii produkcyjnej wyrobów piekarniczych. Pakowanie pieczywa. Obsługa i mycie maszyn produkcyjnych. Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
sprzątanie salonu i pomioeszczeń biura
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Pomoc pracownikom Urzędu, obsługa urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy,zapewnianie poprawnego funkcjonowania sprzętu itp.,przeprowadzanie konserwacji części, zamawianie części zamiennych, sporządzanie raportów z prowadz. prac.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Bobowo (pomorskie)
usługi gospodarcze i pielegnacyjne w domu podopiecznego ( głównie osoby w podeszłym wieku samotne)
MG PARTNER Marcin Grzesiak - 2016-10-24 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
prace porządkowe, utrzymanie w czystości pomieszczeń i sprzętu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Częstochowa (śląskie)
Przyjmowanie części i paliw na magazynie; prowadzenie dokumentacji magazynowej; kontrola rozchodu paliw.
FEDRO SP ZOO - 2017-11-06 - Osieck (mazowieckie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańPraca w prestiżowej firmie biotechnologicznej.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system prowizyjny.Możliwość awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.Niezbędne narzędzia pracy.Atrakcyjny pakiet wynagradzania.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-12-04 - Rokocin (pomorskie)
- wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych na potrzeby firmy (tłumaczenia polsko-angielsko-koreańskie),- wsparcie dla polskich i zagranicznych pracowników firmy oraz kontrahentów z zakresu komunikacji,- inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Miejsce wykonywania pracy: plac budowy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.ul. LG 1A, Biskupice Podgórne, 55-040 KobierzyceProponowany okres zatrudnienia: 3.04.2018-31.03.2021r.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Obsługa maszyn stolarskich do produkcji podług oraz klejonki okiennej np. strugarki, czopiarka, szlifierka, optymalizer
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Drołtowice (dolnośląskie)
Montaż elementów konstrukcyjnych łodzi.
MH MARINE sp. z o.o. - 2016-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
zdobywanie nowych kontrahentów z rynku tureckiego, przygotowywanie ofert handlowych oraz wstępnych umów w języku polskim i tureckim, prowadzenie negocjacji
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przewóz art. budowlanych na terenie województwa łódzkiego
NOY Anzhelya Grigoryan - 2017-09-12 - Ozorków (łódzkie)
przewóz towarów mna trasach krajowych i międzynarodowych, załadunek rozładunek towarów, współpraca ze spedytorem; doświadczenie w przeciągu roku, w ruchu krajowym i międzynarodowym jako kierowca samochoduu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Rozmierz (opolskie)
Obsługa urządzeń biurowych i komputera (wysyłanie maila, skanowanie, kserowanie), przygotowywanie umów, odbieranie telefonów, zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych.
kontakt przez OHP - 2016-01-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Organizowanie cyklicznych spotkań dla grup pacjentów ze wszystkich oddziałów.* Propagowanie czytelnictwa poprzez przedstawianie ciekawych lektur, czytanie fragmentów książek, przedstawianie sylwetek autorów urozmaicone tematycznymi quizami.* Rozwój własny z naciskiem na biblioterapię ( dobór pozycji książkowych odpowiednich do zaburzeń pacjentów ) pozwalającą na przepracowanie własnych problemów na bazie wybranego tekstu.* Wprowadzenie warsztatowych form pracy z pacjentami - moderowanie aktywności literackiej, zabawy tekstowe, tworzenie wspólnych opowieści, prezentacja twórczości pacjentów.* Współpraca z terapeutami zajęciowymi w oddziałach szpitalnych.
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów w kantorze
SZULC MONIKA Kantor Wymiany Walut oraz wspólnik spółki cywilnej Firma Handlowo Usługowa "KIS" - 2018-04-18 - Strzegom (dolnośląskie)
Praca administracyjno-biurowa;
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa klienta, telemarketing, działania mikromarketingowe.
iDoradcy Finansowi Radosław Bartkowski - 2015-12-09 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
znajomość komputera, obsługa klienta, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji
ROBKAT Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
nadzór nad pracą podległego personelu, kierowanie i nadzór nad wszystkimi procesami w zakładzie produkcyjnym z uwzględnieniem efektywności ekonomicznej prowadzonych działań np. w zakresie optymalizacji zużycia materiałów, energii, wody itp., dysponowanie mieniem zgodnie z zasadami gospodarności, raportowanie w języku koreańskim wyników optymalizacji procesu.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Skoczów (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Dąbrówka (mazowieckie)
Praca w programach Adobe (Photoshop, Illustrator, Indesign, After Effects), projektowanie opakowań, opracowywanie materiałów promocyjnych, reklamowych, współpraca z drukarniami, korekta zdjęć, przygotowywanie wizualizacji produktów.. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
ARCHON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Piła (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, przygotowywanie oferty cenowej, umów, negocjacje cenowe, aktywny wkład w tworzenie wizerunku firmy i produktów na rynku. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, kolejna na czas określony a następnie na stałe. Data rozpoczęcia zatrudnienia - od zaraz/do uzgodnienia.
"D.A.KORBUT" ANETTA KORBUT - 2018-01-19 - Piła (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariatów
YAX - Sławomir Wleklik - 2016-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
Umiejętność wykonywania panzokci metodą żelową na formie i na tipsie, mile widziane przedłużanie rzęs metodą 1:1 oraz objętościową. Wynagrodzenie do uzgodnienia uzależnione od kwalifikacji. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
ATELIER URODY JUSTYNA PLUTA - 2018-01-29 - Rybnik (śląskie)
obsługa maszyn do produkcji wyrobów ze szkła
Firma Handlowo-Usługowa SZKŁOMAL Piotr Truszczyński Lubawa - 2017-10-27 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; mile widziane prawo jazdy kat. B oraz umiejętność spawania; montaż stolarki okiennej na terenie Śląska; jedna zmiana; umowa zlecenie z późniejszym przejściem na umowę o pracę
SZKŁOPOL GRZEGORZ KOGUT - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)
1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw,2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną,4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne,5) negocjowanie warunków umów,6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową,7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów,8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje,9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym,10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości,13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji,14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku,15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro,16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych,17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych,18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych,19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji,20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych,22) rozpatrywanie skarg i wniosków,23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego,24) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00 zł.,25) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/3128/podinspektor-ds-obslugi-zadan-inwestycyjno-remontowych-i-wspolpracy-w-zakresie-zamowien-publicznych
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-08-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa frezarek sterowanych numerycznie, analiza programu, pomiar wykonywanych detali przy użyciu podstawowych narzędzi pomiarowych, przygotowywanie i ustawianie maszyny, kontrola wykonanych elementów zgodnie z dokumentacją techniczną, dbałość o stan techniczny maszyn
"JARD" S.C. W ŁAŃCUCIE - 2016-09-14 - Łańcut (podkarpackie)
kierowca mechanik
Pośrednictwo Handlowe Artur Pierzynowski - 2018-07-09 - Cempkowo (mazowieckie)