GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Stanowisko: GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wołoska 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy+ dodatek funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie z zakresu prawa, administracji, ekonomii Staż pracy: 5 lat Pozostałe wymagania niezbędne: Znajomość przepisów: ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy; znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów prawa; Umiejętność analitycznego myślenia; Umiejętność formułowania myśli na piśmie i redagowania dokumentów; Obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych; Odporność na stres, asertywność; Dyspozycyjność; Gotowość do doskonalenia zawodowego; Wymagania dodatkowe: Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i nadzorowanie całokształtu zamówień publicznych w PIS MSWiA; obsługa zamówień publicznych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem; tworzenie i aktualizacja wewnętrznych procedur zgodnych z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych; wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem i realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych; sporządzanie i aktualizacja planów udzielania zamówień publicznych; prowadzenie pełnej obsługi procesu przetargowego, w tym m.in.: weryfikacja dokumentacji przetargowej pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, przygotowywanie we współpracy z Wydziałami PIS MSWIA projektów umów w sprawach zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie i nadzorowanie obiegu dokumentacji przetargowej; sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań i prowadzenie rejestrów; bieżąca współpraca z Wydziałami w PIS MSWiA Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, udział w kursach i szkoleniach; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia powinny zostać własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Termin składania dokumentów: 05.11.2019 r. (decyduje data stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego) Miejsce składania dokumentów: Inspektorat Państwowej Inspekcji Sanitarnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ul. Wołoska 137, bud. S, 02-507 Warszawa, z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie Główny specjalista ds. zamówień publicznych. Inne informacje: Metody i techniki naboru: Rekrutacja w zależności od liczby kandydatów może być dwu- lub trzyetapowa, z zastrzeżeniem, że etapy I i III są obowiązkowe. I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydata; II etap test wiedzy, III etap rozmowa z Głównym Inspektorem Sanitarnym MSWiA. Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty nie podlegają zwrotowi do kandydatów, po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego zostaną protokolarnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 845-70-49 wew. 103 Prosimy o zapoznanie się z treścią Polityki informacyjnej w zakresie ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Wołoska 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, udział w kursach i szkoleniach; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia powinny zostać własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Wołoska
Numer budynku pracodawcy: 137
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 05.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50c55bd40f708dc0f2722a37820d3f55
Podobne oferty pracy
zgodny z charakterystyką pracy
FHU RAF-TRUCK - 2017-05-19 - Zielona Łąka (wielkopolskie)
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja dokonanych transakcji- pozyskiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientami w języku angielskim i hindi
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie porządku, czystości oraz estetyki na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. Zadania podstawowe:1) utrzymanie porządku i czystości na terenie jednostki w Legionowie;2) dbałość o estetykę terenów zielonych;3) zagospodarowanie terenów zielonych, ich organizacja i pielęgnacja.Zadania dodatkowe:1) przygotowywanie terenu, obiektów i sprzętu kwaterunkowego na potrzeby uroczystości i imprez organizowanych przez jednostkę;2) wymiana sprzętu kwaterunkowego w obiektach;3) usuwanie awarii i usterek maszyn oraz urządzeń będących na wyposażeniu sekcji.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-10-18 - Legionowo (mazowieckie)
doświadczenie przy tynkach elewacyjnych i wykończeniach wnętrz, szpachlowaniu, kartongipsach
PITREM Młodorzyniak Piotr - 2016-04-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ, ZADANIAMI I REGULAMINAMI URZĘDU 2. POZNANIE SPECYFIKI ZADAŃ WYKONYWANYCH W DZIALE OPRACOWAŃ ZBIORCZYCH 3. ZAPOZNANIE Z ZASADAMI PREZENTACJI DANYCH W FORMIE OPISOWEJ, TABELARYCZNEJ I GRAFICZNEJ 4. WSPÓŁPRACA PRZY OPRACOWANIU TABLIC DO PUBLIKACJI, W TYM TWORZENIE TABLIC I OPISÓW ANALITYCZNYCH 5. UCZESTNICTWO W OPRACOWANIU DANYCH NA POTRZEBY WEWNĘTRZNYCH ANALIZ STATYSTYCZNYCH I UCZESTNICTWO W INNYCH PRACACH.
URZĄD STATYSTYCZNY W POZNANIU - 2016-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż towarów, odbiór towarów, porządkowanie sklepu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Trzebinia (małopolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 11000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, CobIT. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietów Office, Notes, OS Windows, UNIX. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
skuteczność w działaniu poparta sukcesami sprzedażowymi, doświadczenie w pozyskiwaniu klientów, silna motywacja do pracy, dobra organizacja, inicjatywa i kreatywność
Centrum Finansowe Małgorzata Pawlak - 2016-07-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
Przewóz urządzeń rozrywkowych oraz ich obsługa. Wymagana dobra kondycja fizyczna oraz doświadczenie. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
ZDZIŚ MIASTECZKO ROZRYWKI ZDZISŁAW TRZEBIŃSKI - 2016-03-04 - Łódź (łódzkie)
Obróbka elementów mosiężnych.
ART-BRASS PPHU - 2016-03-04 - Nowy Konik (mazowieckie)
Szkolenie z zakresu BHP, nabycie umiejętności sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Lublin (lubelskie)
wymagane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy .
HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie okablowania szaf sterowniczych, programowanie sterowników.
Mojżesz Arkadiusz ASTER - 2017-05-23 - Czyżowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Michalbuilder4you Michał Lenartowicz - 2018-08-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
konserwacja terenów zieleni, wykaszanie trawy, obcinanie krzewów, drzewek
SŁAWOMIR WALCZYKOWSKI P.P.H.U. "ALEKS" - 2018-02-13 - Turek (wielkopolskie)
- Montaż podzespołów meblowych w wyrób gotowy- Kontrola jakości wykonywanych elementów - Wydajna praca zgodnie z dokumentacją
Vivenge sp. z o.o. - 2015-11-06 - Gręzówka (lubelskie)
Praca przy opracowaniu koncepcji projektów budowlanych i wykonawczych.Wymagana znajomość programu AutoCad.Strona pracodawcy www.orgin.pl, e-mail: orgin (at) poczta.onet.pl.
ORGIN Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Sulejówek (mazowieckie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- prace ogólnobudowalne/remontowe- dokonywanie napraw
Firma AWIS S.C. Ksieniewicz Adam - 2017-11-04 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
monter stolarki okiennej, drzwiowej, bram garażowych
EUROBUD MAX Piotr Stach, Marzena Igielska-Stach - 2016-03-31 - Lisia Góra (małopolskie)
Chemik
"EKSIL" sp. z o.o. - 2018-08-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Przyjmowanie towaru na magazyn zgodnie z dokumentacją- pakowanie przesyłek,wypisywanie listów przewozowych oraz dbanie o czystość i porządek.
ELHURT PLUS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-04-20 - Osieczany (małopolskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Koniecpol (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-27-ukosnik-2019Główne obowiązki:1. Analiza wniosków, zgłoszeń, postulatów dotyczących przewozów w komunikacji miejskiej.2. Współdziałanie z gminami w przygotowaniu założeń funkcjonowania komunikacji publicznej na ciągach komunikacyjnych.3. Opracowywanie, wdrażanie i przygotowywanie do publikacji rozkładów jazdy linii komunikacyjnych.4. Przygotowywanie projektów rozkładów jazdy i dokumentacji z tym związanej.5. Analiza i weryfikacja tras linii oraz lokalizacji przystanków.6. Nadzór nad oprogramowaniem służącym do projektowania rozkładów jazdy.7. Przygotowywanie i realizacja zadań związanych z obsługą modułów Śląskiej Karty Usług Publicznych w zakresie systemu przewozowego.8. Przygotowywanie informacji dotyczących usług przewozowych organizowanych przez ZTM.9. Przygotowywanie uzgodnień z operatorami dotyczących sposobu realizacji zobowiązań umownych.10. Zapewnienie ciągłości komunikacji w przewozach autobusowych w przypadku zmian organizacji ruchu.11. Bieżąca aktualizacja bazy danych rozkładów jazdy.12. Prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi.Wynagrodzenie: 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe - preferowany kierunek (specjalizacja): transport lub pokrewny. Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Minimum 4 lata stażu pracy. Mile widziane doświadczenie w pracy bezpośrednio związanej z usługami przewozu osób (przewozy regularne).3. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu transportu osób, w tym szczególnie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, prawa o ruchu drogowym, prawa przewozowego, prawa o czasie pracy kierowców, a ponadto znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej.4. Znajomość układu komunikacyjnego obsługiwanego przez ZTM, szczególnie obszaru centralnego i wschodniego Metropolii.5. Umiejętność pracy samodzielnej, w zespole i pod presją czasu.6. Umiejętność redagowania pism.7. Wysoka kultura osobista.8. Komunikatywność, odpowiedzialność.9. Umiejętność dobrej obsługi programów komputerowych (aplikacje biurowe typu: Word, Excel, PowerPoint),10. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.11. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.12. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Zdolność analitycznego myślenia.2. Posiadanie certyfikatu kompetencji zawodowych (wg ustawy o transporcie drogowym).3. Znajomość programu BusMan firmy AGC lub innej aplikacji do tworzenia rozkładów jazdy.4. Odporność na stres.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-08-16 - Katowice (śląskie)
utrzymanie czystości i porządku w wyznaczonych pomieszczeniach w hostelu - głównie administracyjne, udzielanie pomocy mieszkańcom hostelu w zakresie opiekuńczym i bytowym
Miejskie Centrum Interwencji Kryzysowej w Poznaniu - 2017-02-27 - Poznań (wielkopolskie)
pomocnicze prace murarskie na budowie
AVETISYAN KAREN ER-BRUK HANDEL I USŁUGI BUDOWLANE - 2017-04-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca przy konserwacji dachów na terenie słupska (wymiana pokrycia papowego, wymiana rynien, murowanie kominów). Umowa na 3 miesiące, następnie na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.00- 15.00
Mount Jump Maciej Jusianiec - 2018-09-10 - Słupsk (pomorskie)
noszenie cegieł, zaprawy murarskiej, mieszanie, wylewanie - beton, gips, kopanie i wypełnianie dołów rowów, proste prace rozbiurkowe, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Glinianka (mazowieckie)