GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRACY PREZYDENTA MIASTA I JEGO ZASTĘPCÓWW GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRACY PREZYDENTA MIASTA I JEGO ZASTĘPCÓWW GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta,3)przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta,4)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,5)organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,6)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,7)aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,8)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,9)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,10)współdziałanie z rzecznikiem prasowym,11)współdziałanie z Departamentami/Wydziałami/Biurami Urzędu Miasta Chełm,12)współdziałanie z miejskimi jednostami oganizacyjnymi.
Data publikacji: 2019-01-31
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta,3)przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta,4)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,5)organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,6)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,7)aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,8)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,9)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,10)współdziałanie z rzecznikiem prasowym,11)współdziałanie z Departamentami/Wydziałami/Biurami Urzędu Miasta Chełm,12)współdziałanie z miejskimi jednostami oganizacyjnymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto, do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRACY PREZYDENTA MIASTA I JEGO ZASTĘPCÓWW GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość programu Arkusz Vulcan, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe prawnicze,6) co najmniej 4 lata stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, 6) znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych,7) znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego,8) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,9) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość programu Arkusz Vulcan, znajomość obsługi pakietów Office,10) systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta,3)przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta,4)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,5)organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,6)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,7)aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,8)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,9)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,10)współdziałanie z rzecznikiem prasowym,11)współdziałanie z Departamentami/Wydziałami/Biurami Urzędu Miasta Chełm,12)współdziałanie z miejskimi jednostami oganizacyjnymi.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,47%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 4 lata stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko główny specjalista ds. organizacji pracy Prezydenta Miasta i jego Zastępców w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 11 lutego 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalista ds. organizacji pracy Prezydenta Miasta i jego Zastępców Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 stycznia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-01-KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko główny specjalista ds. organizacji pracy Prezydenta Miasta i jego Zastępców w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 stycznia 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko główny specjalista ds. organizacji pracy Prezydenta Miasta i jego Zastępców w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 stycznia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE URZĘDU MIASTA CHEŁM: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20190130163636121.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 4 lata stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 11.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Spała (łódzkie)
samodzielne skręcanie elementów meblowych, montaż mebli u klienta
ZAKŁAD STOLARSKI GRABOWSKI JAN - 2017-09-08 - Gołuchowice (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Bobowa (małopolskie)
umawianie pacjentów, obsługa systemu komputerowego, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Mszczonów (mazowieckie)
- poznanie obiegu akt i korespondencji związanym załatwianiem wniosków emeryt.-rent.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Piła (wielkopolskie)
Przebudowy, drążenie chodników. Praca w Zakładach Górniczych i Kopalniach Węgla Kamiennego na terenie województwa śląskiego, dolnośląskiego, wielkopolskiego, lubelskiego. Praca w systemie weekendowym na 4 zmiany(sobota, niedziela do 12 godzin).
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Zabrze (śląskie)
Utrzymywanie w czystości naczyń, narzędzi, sprzętu używanego w kuchni oraz pomieszczeń gastronomicznych, przygotowywanie półproduktów, obróbka atykułów spożywczych. Praca na umowę zlecenie (mozliwość zatrudnienia na umowę o prace po 2 latach); dyspozycyjność w godzinach: 11:00-22:00, ok. 57 godzin prcay w miesiacu. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Prace monterskie-konstrukcje metalowe
Mercor S.A. - 2017-09-07 - Cieplewo (pomorskie)
pielęgnacja terenów zielonych, pastwisk, drobne prace naprawcze i budowlane
ARKADIA Jolanta Telakowska - 2017-06-02 - Ścinawka Górna (dolnośląskie)
jw
UNIQUEECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń ośrodka i pomoc w kuchni
Ośrodek Apostolstwa Trzeźwości im. O. Benignusa Jana Sosnowskiego OFMCap Zakonu Braci Mniejszych Kapucynów - 2018-11-08 - Zakroczym (mazowieckie)
obsługa klienta w restauracji, dbanie o czystość i wygląd estetyczny lokalu
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
-
Skład Opału, Transport Krajowy LORBEX Józef Lorbiecki - 2017-02-02 - Kościerzyna (pomorskie)
Naprawa pojazdów samochodowych,Kontakt telefoniczny: 507-730-681
AUTO SERWIS A.SZUCHMIELSKI - 2015-12-11 - Tczew (pomorskie)
Praca na hali sprzedaży. Wykładanie towarów na półki. Sprzedaż towarów przy ladzie. Obsługa klienta (brak kontaktu z pieniędzmi).
OLEŚNICADIS Sp. z o.o. - 2019-01-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe techniczne.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Racibórz (śląskie)
- położenie dachówki, wklejanie papy, obróbka balcharska
Zakład Dekarski Z. Borzyszkowski - 2016-06-06 - Pinczyn (pomorskie)
doczyszczanie pomieszczeń socjalnych i sanitarnych, praca ok. 155 godzin miesięcznie obejmująca całą dobę
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Sosnowiec (śląskie)
Roboty ziemne, rozładunek i załadunek materiałów, obsługa maszyny, przejazd maszyną lub transport maszyny na miejsce wykonywania robót
"MELITOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Lublin (lubelskie)
obsługa krosien tkackich na produkcji tkanin
Agencja Tekstylna ARIS Anna Borkowska Jerzy Matusiak Sp.J. - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów
DYNAMIC HBM - 2017-12-13 - Ambrożów (świętokrzyskie)
obsługa magazynu (odbiór, przyjmowanie i wydawanie towaru)
kontakt przez OHP - 2017-03-07 - Dęby Szlacheckie (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć językowych z dziećmi lub dorosłymi na terenie całego powiatu. Możliwość przeprowadzenia większej ilości godzin.
KRYSTIAN ŻAK BLUE EDUCATION - 2018-05-04 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
przeprowadzanie ankiet na temat mobilności miejskiej na terenie Śremu oraz wprowadzanie zebranych informacji do ankiety elektronicznej
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Śrem (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- utrzymanie czystośći i higieny na terenie przydzielonego obszaru- pełnienie funkcji pomocniczych przy obsłudze podopiecznych i opiece nad nimi.Zmianowość: ruch ciągły - od 8:00 do 8:00
Towarzystwo Przyjaciół Niepełnosprawnych - 2018-10-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Dostarczanie towaru do klienta ( teren kraju).
GŁĄB SYLWESTER "TRANS-WOD" - 2017-11-08 - Namysłów (opolskie)
Wykonywanie elewacji lekka-mokra w styropianie ok. 3000 m2. Zakwaterowanie po stronie pracidawcy.
MONEXBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie ruchu, naprawa maszyn i urzadzeń do przetwórstwa spożywczego.
"JOKER- HERBY" FHUP Krzysztof Adamik - 2017-11-29 - Herby (śląskie)