GŁÓWNY SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI Stargard oferta pracy Ośrodek Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o.
Stanowisko: GŁÓWNY SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 4 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie księgowości zgodnie z Ustawą o rachunkowości, obowiązującymi przepisami prawa podatkowego oraz regulaminami wewnętrznymi Spółki, bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych, księgowe prowadzenie gospodarki środkami trwałymi i WNiP, w szczególności sprawdzanie i księgowanie operacji dotyczących wartości początkowej środków trwałych, rozliczanie dotacji od środków trwałych, rozliczanie i księgowanie polis ubezpieczeniowych oraz innych kosztów rozliczanych w czasie, sprawdzanie i księgowanie operacji dotyczących obligacji, kredytów i pożyczek, sprawdzanie prawidłowości księgowania list płac, kosztów oraz ustalanie wyłączeń z KUP, uzgadnianie zapisów kont analitycznych z syntetycznymi oraz weryfikacja sald poz; praca w godzinach od 07:00 do 15:00
Data publikacji: 2019-06-05
Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Ośrodek Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 35, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie księgowości zgodnie z Ustawą o rachunkowości, obowiązującymi przepisami prawa podatkowego oraz regulaminami wewnętrznymi Spółki, bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych, księgowe prowadzenie gospodarki środkami trwałymi i WNiP, w szczególności sprawdzanie i księgowanie operacji dotyczących wartości początkowej środków trwałych, rozliczanie dotacji od środków trwałych, rozliczanie i księgowanie polis ubezpieczeniowych oraz innych kosztów rozliczanych w czasie, sprawdzanie i księgowanie operacji dotyczących obligacji, kredytów i pożyczek, sprawdzanie prawidłowości księgowania list płac, kosztów oraz ustalanie wyłączeń z KUP, uzgadnianie zapisów kont analitycznych z syntetycznymi oraz weryfikacja sald poz; praca w godzinach od 07:00 do 15:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali analitycy finansowi (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
min. 3 lata stażu pracy w zawodzie ( przy wykształceniu wyższym)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wskazany staż pracy min. 3 lata w zawodzie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość z dziedziny pełnej rachunkowości oraz prawa podatkowego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Adres pracodawcy:
Szczecińska 35, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: stargardzki
Gmina pracodawcy: Stargard
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stargard
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 05.06.2019
Oferta pracy ważna do: 21.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ca0d2cb4fd92f887da7fb6f98f8f3b0f
Podobne oferty pracy
HandlowiecPraca na jedna zmianę.
Planet Graf S.C. Rafał Rączka, Anna Żurawska - 2016-11-18 - Mielec (podkarpackie)
- Udział w bieżącej obsłudze procesów księgowych związanych z realizacją funkcji sprawozdawczości jednostkowej Spółki oraz zewnętrznych podmiotów wykonywanej na podstawie wszelkich umów dotyczących usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych głównie w obszarze kalkulacji i ujmowania operacji gospodarczych związanych z zamknięciem okresu sprawozdawczego, wg przyjętej przez Spółkę i te podmioty zewnętrzne polityki (zasad) rachunkowości, w tym: Kalkulacja i księgowanie rezerw. Wycena udziałów/akcji, obligacji i pozostałych instrumentów finansowych. Sporządzanie okresowych zarządczych raportów finansowych, w tym m.in.: bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów środków pieniężnych, zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym. Sporządzanie raportów na potrzeby statystyki publicznej i branżowej. Udział w sporządzaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych. Weryfikacja, uzgadnianie pakietów konsolidacyjnych oraz kalkulacji korekt konsolidacyjnych. Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zadań sprawozdawczych w podmiotach zależnych. Współpraca z podmiotami audytującymi i organami kontrolnymi w zakresie realizowanych zadań. Sporządzanie analiz i zestawień sprawozdawczych wg potrzeb ( w tym udział za sadzie wsparcia i doradztwa z obszaru księgowości we wszystkich istotnych projektach realizowanych przez Spółkę i podmioty zewnętrzne typu due diligence, modele finansowe, założenia do wyceny aktywów i pasywów etc). Samodzielna analiza i rozwiązywanie problemów merytorycznych z zakresu sprawozdawczości, prawa bilansowego (MSSF/MSR). Współpraca przy wdrażaniu zmian do zasad (polityki) rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. Obsługa systemów księgowych wykorzystywanych do realizacji zadań oraz elektronicznego systemu ewidencji.- Wynagrodzenie: 2000 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Doświadczenie zawodowe w sporządzaniu sprawozdawczości jednostkowej i skonsolidowanej wg wymogów PSR i MSSF. Doświadczenie w kontaktach z zewnętrznymi audytorami i doradcami. Wymagane umiejętności: Dobra znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości (UoR) oraz MSR i MSSF, w tym znajomość wymogów i zakresu ujawnień w obszarze raportowania jednostkowego i grupowego. Umiejętność księgowego ujęcia zdarzeń gospodarczych. Umiejętność wyceny aktywów i pasywów, w tym rezerw na świadczenia pracownicze i instrumentów finansowych. Umiejętność analitycznego myślenia, analizy i interpretowania przepisów bilansowych. Znajomość specjalistycznych programów wspomagających proces finansowo-księgowych, umiejętność posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym (EXCEL) oraz edytorem tekstu (WORD), kurierem pocztowym (Outlook), przeglądarką stron internetowych. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym. - Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 601-504-327) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Karolinki 1, 40-467 Katowice) lub e-mail: praca (at) scuw.pl
ŚLĄSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)
wyszukiwanie potencjalnych dostawców, analiza cen, warunków dostaw, zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów, negocjowanie warunków z kontrahentami, w tym chińskimi, wybór kontrahentów, określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów, reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów dostawców i towarów, nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymi kontrahentami, instytucjami, magazynowanie towarów, gospodarowanie zgromadzonymi zapasami, pisanie raportów w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w godzinach 7.30 do 15. 30 dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kołobrzegu na umowę o pracę.budowa oraz remonty instalacji sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Namysłów (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń znajdujących się na terenie biurowca.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal) w szczególności zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP.
thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
- Udzielanie konsultacji i skupienie kwestii bezpieczeństwa ds. IT na regionalnym zarządzaniu klientami poprzez udzielanie porad, wskazówek, planowanie strategiczne i zarządzanie projektami skupionymi w obszarze IT; Działanie w charakterze interfejsu z członkami kierownictwa odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo IT klientów; Decydowanie o centralnym punkcie wiedzy o bezpieczeństwie informacji IT oraz działań związanych z bezpieczeństwem IT; Ponoszenie odpowiedzialności za całościowe bezpieczeństwo IT procesu biznesowego, zarządzanie, ocenę i inicjowanie realizacji wszystkich kontroli bezpieczeństwa informacji w obszarze IT; Zachowanie niezależności i podleganie bezpośrednio kadrze kierowniczej projektu i menedżerowi ds. programu bezpieczeństwa IT; Skupienie szczególnej uwagi na kwestie bezpieczeństwa informacji IT w działalności klienta w jego/ jej regionie, utrzymywanie strategii i planów zapewniania odpowiednich poziomów bezpieczeństwa IT.- Wynagrodzenie: 13400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 19.12.2016 do 18.12.2019. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe ponad 7 lat na podobnym stanowisku międzynarodowej firmie z branży IT. Wymagane umiejętności: Wiedza i potwierdzone doświadczenie dot.: - kwestii bezpieczeństwa ds. IT w regionalnym zarządzaniu klientami; - całościowego bezpieczeństwa IT procesu biznesowego, zarządzania, oceny i inicjowania realizacji wszystkich kontroli bezpieczeństwa informacji w obszarze IT; - strategii i planów zapewniania odpowiednich poziomów bezpieczeństwa IT; spełniania wymogów umów pod względem bezpieczeństwa IT i określania możliwości poprawy bezpieczeństwa IT; - wdrażania kompleksowych udokumentowanych procesów bezpieczeństwa IT; - zasad, norm i wytycznych bezpieczeństwa IT. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Katowice (śląskie)
Opieka nad dziećmi i młodzieżą, prowadzenie zajęć w świetlicy środowiskowej
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Konin (wielkopolskie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wąsosz (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa kasy, prawidlowe rozliczanie się z codziennych utargów kasowych, kontrola zgodności cen na półkach, dążenie do uzyskania w pracy jak najlepszych wyników, kontakt z klientem; WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie - handlowe, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Lobos sp. zo.o. - 2015-11-16 - Lubliniec (śląskie)
Strażak-ratownik-kierowca
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Jasło (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
Polipol Meble Polska Sp. z o.o Sp. komandytowa - 2016-08-24 - Chojnice (pomorskie)
praca przy produkcji drzwi zabytkowych; współpraca i kontakt z kontrahentami z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Naterki (warmińsko-mazurskie)
wpisywanie wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów
Rychan Sp.zo.o. - 2015-11-26 - Bieniewo-Parcela (mazowieckie)
X
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Przeworsk (podkarpackie)
Opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym, prowadzenie zajęć, pomoc innym nauczycielom (praca na 1/2 lub 1/4 etatu)
NEO MONTESSORI SCHOOL Sp. z o.o. - 2019-02-27 - Częstochowa (śląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu:sprzedaż telefonów komórkowych, zawieranie umów, obsługa klienta, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Limanowa (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Radom (mazowieckie)
praca przy naprawach i spawaniu pojazdów
EUROTAXI Jan Szymaniak - 2016-06-14 - Paczkowo (wielkopolskie)
praca na wysokości, czyszczenie przewodów kominowych, praca w godz. 8:30-16:30
Usługi Kominiarskie Jarosław Kłos - 2017-05-05 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta, utrzymanie czystości sali, obsługa baru, obsługa kasy fiskalnej. Praca w godzinach 8.00-16.00, 13.00-21.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
Smaczna Pyza Ewa Adamska - 2016-03-11 - Drzonek (wielkopolskie)
Koordynacja i zarządzanie wszelkimi aktywnościami związanymi Change Managementem zgodnie z ITIL i lokalnymi oraz globalnymi standardami;- Egzekwowanie zadań z zakresu Change Managementu wraz z definiowaniem procesu;- Rozwój i podnoszenie jakości procesów wraz z mierzeniem efektywności działań;- Koordynacja procesu zarządzania zmianą we współpracy z wewnętrznymi zespołami technicznymi, dostawcami, partnerami i zarządem;- Implementacja standardów procesów i sposobów ich egzekwowania;- Raportowanie KPI i SLA, tworzenie raportów;
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gości hotelowych. Wydawanie posiłków. Dbanie o czystość sali.
"ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
przewóz rzeczy
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Resko (zachodniopomorskie)
obróbka drewna, wykonywanie elementów konstrukcji
P.H.U.P. "FRIB- EX" - Franciszek Nalepa - 2017-06-27 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzątanie biur i apartamentów.
Luis Niemc I. PIEKARNIA-CUKIERNIA ROGALIK II.BLACK BIRD APARTMENTS III.BLACK BIRD CLEANING - 2017-05-22 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie towarów do magazynu na podsatwie dokumentów, układanie towarów, zabezpieczenie towarów przed ubytkami, zniszczeniem i kradzieżą, utzrymywanie porządku i czystości w magazynie, wydawanie towarów na podstawie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Lipka (wielkopolskie)
wymagane umiejętności i doswiadczenie w pracy na ww. stanowiskuszycie i przerabianie odzieży, obsługa klienta1/2 etatu2 zmiany: 10-14, 14-18wynagrodzenie: 1050 zł brutto
P.H.U.BEA Beata Banasiak - 2018-04-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)