GŁÓWNY KSIĘGOWY Zgorzelec oferta pracy PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 8 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W ZGORZELCU
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie księgowości budżetowej; 1/2 etatu; godziny pracy do uzgodnienia
Data publikacji: 2020-08-21
Lokalizacja: Zgorzelec (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 8 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W ZGORZELCU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Jana 21A, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie księgowości budżetowej; 1/2 etatu; godziny pracy do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgorzelec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0225
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zgorzelec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: pedagogika specjalna
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, 3) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym dowykonywania obowiązków głównego księgowego, 4 )spełnienie jednego z poniższych warunków: a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne: studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i 3-letnia praktyka w księgowości, ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów, 5) kandydatem może być osoba, która nie była prawomocnie skazana zaprzestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 8 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W ZGORZELCU
danePracodawcy_nip: 6152028444
danePracodawcy_regon: 021422555
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Św. Jana 21A, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a. własnoręcznie podpisane cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowejb. własnoręcznie podpisany list motywacyjny,c. kserokopie dokumentu potwierdzające wykształcenie (dyplom lubzaświadczenie o odbytych studiach) - poświadczone przez Kandydata za zgodność z oryginałem,d. kserokopie świadectw pracy- poświadczone przez Kandydata za zgodność z oryginałem,e. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp. - poświadczone przez Kandydata za zgodność z oryginałem,f. wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy, stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia,g. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,h. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiącą załącznik do ogłoszenia o naborzei. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowaw art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowvch.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0225
Gmina pracodawcy: Zgorzelec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zgorzelec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936546
Ulica pracodawcy: Św. Jana
Numer budynku pracodawcy: 21A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 21.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?51a80b587fbe4a6a024a1f0c8597272e
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z obowiązującą dokumentacją czasu pracy kierowców.Rozliczanie czasu pracy kierowców.Obsługa programu komputerowego XPERTS.Wprowadzanie danych do programu z kart drogowych kierowców.Odczytywanie danych z tachografów.Sporządzanie zestawień.
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Wieluń (łódzkie)
montaż kolektorów słonecznych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Chrzanów (małopolskie)
Telefoniczne umawiane pacjentów na wizyty. Obsługa korespondencji. Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Przygotowanie, kompletowanie druków.
kontakt przez PUP - 2019-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie księgowości, kadr i płac spółki
KANS-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Płaza (małopolskie)
jw
LEVEL WORK Artur Chrząszcz - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prace stolarskie
Herzog Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Niemcy (Niemcy)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-12-28 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
przewóz towarów w transporcie międzynaorodowym , drobne naprawy samochody podczas przewozu,
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Łuków (lubelskie)
praca przy kampanii cukrowniczej, załadunek rozładunek, prewóz cukru
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi. Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 34 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W LUBLINIE - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
Bilans roczny, główny księgowy/a
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2018-04-13 - Międzyrzecz (lubuskie)
praca na Oddziale Dziennym Rehabilitacji Psychiatrycznej; organizowanie i prowadzenie terapii zajęciowej dla pacjentów
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2016-06-17 - Poznań (wielkopolskie)
j.w
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA STOKŁOSY - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie utargów, rozkładanie towaru itd.
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Jedna zmiana 7.30-15.30Wynagrodzenie od 4000 zł brutto do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia1.Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.2.Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych.3.Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami.4.Przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.5.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.6.Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, wydawanych przez Dyrektora jednostki.7.Opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania.8.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.9.Wycena spisanych składników majątku i ustalenie różnic inwentaryzacyjnych.10.Naliczanie amortyzacji środków trwałych.11.Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej.12.Przestrzeganie zapisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej.13.Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy Prawo zamówieniach publicznych,14.Rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów.15.Przygotowywanie i rozliczenie inwentaryzacji.16.Zapewnienie terminowego ściągania należności.17.Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.18.Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki.19.Naliczanie i wypłata wynagrodzeń, w tym naliczanie innych należności, zasiłków, prowadzenie stosownej ewidencji, dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń, prowadzenie ZFŚS.20.Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury.21.Nadzorowanie, przygotowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.22.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora jednostki należą do kompetencji Głównego księgowego.
Muzeum Archeologiczno- Historyczne w Elblągu - 2019-11-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Planowanie rahabilitacji zawodowej osób niepełnosprawnych, wydawanie opini i diagnozy psychologicznej poprzez obserwacje zachwań uczestników WTZ, przeprowadzanie wywiadów klinicznych i rozmów psychologicznych, współpraca z OPS-ami, prowadzenie indywidualnej i grupowej terapii
Warsztaty Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej - 2019-04-08 - Różanka (podkarpackie)
Wykonywanie opierzeń blacharskich, montaż więźb dachowych, układanie dachówki.
Usługi Budowlane Janusz Hliwa - 2016-04-25 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
wg programu stazu, fundusz unijny PO WER dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Łask (łódzkie)
Wstępna obróbka żywności, prace porządkowe, pomoc w przygotowywaniu posiłków dla gości.Praca w godz. 6-18 w Kołobrzegu na umowę zlecenie w systemie równoważnym. Praca również w weekendy.
Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-08-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
montaż filmów
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych, weryfikowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, sporządzenie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych i sprawozdań do GUS, sporządzanie raportów finansowych i innych na potrzeby Zarządu, sporządzaniu budżetów, analiz i kalkulacji, kontrola prawidłowości transakcji finansowych, sprawowanie kontroli nad kierowanym zespołem i wykonywanymi przez podwładnych zadaniami, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS).
KOFAMA KOŹLE S.A. - 2017-07-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wyjazdy w trasy zlecone, naprawy i konserwacje pojazdów ciężarowych (podstawowych), trasy krajowe i po UE
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Żarki (śląskie)
przygotowywanie potraw
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie przeglądów okresowych zgodnie z planami i harmonogramami, naprawy i konserwacje profilaktyczne na wydziałach produkcyjnych, dbanie o właściwy poziom techniczny wykonywanych remontów, przeglądów napraw i konserwacji maszyn i urządzeń, nadzór nad prawidłową i bezpieczną eksploatacją urządzeń technicznych, nadzorowanie sprzętu kontrolno-pomiarowego
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 18 stycznia 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-10 - Krynica Morska (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej - pełna księgowość, stanowisko samodzielne
NEBRASKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-06 - Wieliczka (małopolskie)
Prowadzenie rachunkowości budzetowej, dyspozycja środkami pieniężnymi, kontrola dokumentacji finansowej, sporządzanie sprawozdawczości.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 Gdynia - 2019-02-06 - Gdynia (pomorskie)
- prowadzenie ksiąg handlowych oraz rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami- prowadzenie prawidłowych rozliczeń z US, ZUS, JST- sporządzanie raportów na potrzeby organizacji i instytucji zewnętrznym (m. in. US, ZUS, GUS, banki, ŚUW, UMiGK)- sporządzanie i analizowanie sprawozdań finansowych oraz ustalanie wyników finansowych- nadzorowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności- organizowanie własnego stanowiska pracy- nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych, ich ewidencjonowanie i archiwizowanie- prowadzenie i nadzór nad dokumentacją kadrową
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe FOL - PACK Mariusz Kołodziejczyk - 2019-02-20 - Końskie (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. Kontrola zgodności operacji finansowych etc.
PPHU MEBLOHAND LEONARD BRAUN - 2019-08-06 - Jankowy (wielkopolskie)
skuwanie glazury i terakoty, przygotowanie podłoża, układanie płytek ceramicznych, utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
Jarosław Zabielski "CONCEPT" - 2019-06-27 - Łuków (lubelskie)