GŁÓWNY KSIĘGOWY Wiązowna oferta pracy ZAKŁADY WYTWÓRCZE "AGRO-CHEMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości zakładu produkcji sp. z o.o.
Data publikacji: 2020-04-29
Lokalizacja: Wiązowna (mazowieckie)
Pracodawca: ZAKŁADY WYTWÓRCZE "AGRO-CHEMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Turystyczna 8/1, 05-462 Wiązowna, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości zakładu produkcji sp. z o.o.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wiązowna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1417
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wiązowna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 1
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów podatkowych, gospodarki materiałowej, kosztów i ustawy o rachunkowości
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Inne] : Może być z grupą inwalidzką
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁADY WYTWÓRCZE "AGRO-CHEMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5320100409
danePracodawcy_regon: 002030471
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Turystyczna 8/1, 05-462 Wiązowna, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: otwocki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1417
Gmina pracodawcy: Wiązowna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wiązowna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0010100
Ulica pracodawcy: Turystyczna
Numer budynku pracodawcy: 8
danePracodawcy_nrLokalu: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f8eb9b2a5f844ee576d31bb34787a1d
Podobne oferty pracy
Zadania:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkim Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie 1 maj 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza oraz przemieszaniem się pomiędzy pozostałymi budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Uprawnienia z zakresu ppoż; 8) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 9) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.10) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-04-12 - Racibórz (śląskie)
Praca na stanowisku przedstawiciela handlowego. Sprzedaż i obsługa klienta (branża: obuwie tekstylne).Miejsce pracy: Kraków/woj. małopolskie.Praca od 08.30 do 17.00.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
Przedszkole Nr 48 z Oddziałami Specjalnymi i z Oddziałami Integracyjnymi - 2018-11-14 - Zabrze (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiemjedna zmiana 8-16Elbląg+okoliceOferta dla osób powyżej 30 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa sprzedaży klientów hurtowych i indywidualnych, głównie pochodzenia chińskiego, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kucharz
BARBAROSA Dariusz Wolak - 2016-02-16 - Grabinek (warmińsko-mazurskie)
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji księg., płac., podatk. oraz pozostałych spraw finan.-księg. zgodnie z obowiązującymi przepisami. Koordynowanie prac nad opracowaniem projektu budżetu. Nadzorowanie windykacji wszelkich należności i terminowego regulowania zobowiązań. Sprawowanie nadzoru nad sporządzaniem łącznych kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych. Nadzór nad terminowym i prawidłowym opracowywaniem i sporządzaniem pozostałych sprawozdań finansowych, rozliczeń. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi oraz czuwanie nad efektywnością tych procesów. Współpraca z biegłym rewidentem badającym sprawozdania finansowe. Współpraca z jednostką centralną. Współpraca z bankami, Urzędem Skarbowym.Przewidywany okres zatrudnienia 01.10.2019 - 31.12.2019 - z możliwością przedłużenia.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2019-09-25 - Łódź (łódzkie)
samodzielna praca na kuchni
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Krosno (podkarpackie)
Produkcja opakowań drewnianych, obsługa traka, obsługa linii do produkcji palet. Wymagania: mile widziane uprawnienia na wózki widłowe.
Zakład Handl-Usługowy "Modrzew" Stanisław Czaja - 2017-06-14 - Linia (pomorskie)
Przygotowywanie potraw kuchni włoskiej i ukraińskiej, pełny zakres obowiązkow.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Budki Piaseckie (mazowieckie)
a)prowadzenie rachunkowości przedszkola zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadamib)bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sprawozdawczości finansowej, c)prowadzenie gospodarki finansowej przedszkola zgodnie z obowiązującymi zasadamid)analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji przedszkola,e)opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora przedszkola, dotyczących prowadzenia rachunkowości, f)zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie spraw, dokumentacji i sprawozdań związanych z wynagrodzeniami osobowymi pracowników
Przedszkole Miejskie Intergracyjne Nr 8 - 2017-10-13 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie rachunkowości i księgowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pienieżnymi po ustaleniach z dyrektorem, dokonywanie wstępnej kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, kontrola legalności dokumentów finansowych, współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu, przygotowywanie projektów planów finansowych oraz wprowadzanie zmian w ciągu roku budżetowego, analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, realizacja zadań wynikających z instrukcji rozliczenia podatków, oracowywanie i realizacja zasad obiegu dokumentów, opracowywanie przepisów wewnętrzynych dotyczących prowadzenia rachunkowości, współdziałanie z bankiem, organami skarbowymi i ZUS, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości i bilansu jednstki, dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych, prowadzenie ewidencji kosztów, księgi głównej i analitycznej, sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem jednostki, prowadzenie ewidencji środków trwałych, organizaowanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, prowadzenie płac, ewidencji i rozliczeń podatkowych, organizacja i nadzór nad funkcjonowanie kasy jednstki, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, udział w procesie kontroli zarządczej i realizacja procesu samokontroli, udział w postępowaniach dot. zamówień publicznych i zamówień podprogowych
Dom Dziecka - 2018-05-08 - Police (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności związanych z zatrudnianiem pracowników z Ukrainy, Gruzji, Mołdawii, Rosji. Sporządzanie zestawu dokumentów w językach ukraińskim oraz rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Częstochowa (śląskie)
Spraątanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Słomczyn (mazowieckie)
produkcja, naprawa szkła laboratoryjnego i technicznego
Lesław Kalisz P.P.H.U., GLOB CENTER - 2017-02-01 - Wołomin (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentów, korektr do ZUS, US, kontakt z klientem biura
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Ćmielów (świętokrzyskie)
1. Zapoznanie się z przepisami regulującymi pracę pracowników samorządowych.2. Rejestracja pism wpływających.3. Kserowanie, pieczętowanie decyzji.4. Wysyłanie poczty.5. Prowadzenie rejestru decyzji ustalającej warunki zabudowy.6. Zastępstwo w Sekretariacie Wydziału w przypadku nieobecności Sekretarki.7. Archiwizacja dokumentów.8. Pieczętowanie dokumentacji. 9. Wkładane zwrotek do dokumentacji.10. Prowadzenie rejestru decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Tarnów (małopolskie)
Pełna ksiegowość
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-13 - Chełm (lubelskie)
dowóz materiałów budowlanych na miejsce budowy, w przerwach między transportami praca jako pomoc brukarza
Firma Budowlana "JOL-BRUK" Jolanta Krzykawska - 2017-02-23 - Ogrodzieniec (śląskie)
Praca na stanowisku kierownika sklepu, sprzedaż mat. budowlanych
PPUH GENO Sp. zo.o. - 2018-09-11 - Sokółka (podlaskie)
Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętność uczenia się oraz rozwijających umiejętności emocjonalno-społeczne z uczniami objętymi pomocą psychologiczno-pedagogiczną. Czas trwania zajęć 45 minut.
SZKOŁA PODSTAWOWA FUNDACJI "ELEMENTARZ" IM. KOSTKA JAGIEŁŁY W ZASOLU - 2018-10-04 - Jawiszowice (małopolskie)
Transport krajowy
Towarowy Transport Drogowy Ptak Iwona - 2016-08-01 - Raciechowice (małopolskie)
NAdzór nad gospodarka finansową, sporządzanie sprawozdań, faktur, list płac, ZUS, wyciągów bakowych, przygotowanie sprawozdań i planów rzeczowo - finansowego na polecenie przełożonego, bilans, rozliczenia zysków i strat. Wykonywanie bieżących spraw.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2016-10-07 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, PCC) raportowanie do US, GUS, sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie raportów, nadzór nad dokumentacją, monitorowanie na bieżąco zmian w przepisach podatkowych, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji kadrowej i płacowej firmy, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi. Nadzór i koordynacja prac podległego zespołu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w miejscowości Bezpraw.
P.H.U. HYDROBUD Adam Dzik - 2017-03-10 - Charzyno (zachodniopomorskie)
zakwaterowanie gości, wystawienie faktur
PAWLIŃSKA EUGENIA "HOTEL POD LWEM" - 2017-10-16 - Zielona Góra (lubuskie)
pomoc nauczycielowi w pełnieniu czynności opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)
Ciężka praca fizyczna. Sprzątanie sanitariatów, magazynu, terenu zewnętrznego, pokoi socjlanych i biurowych. Dyspozycyjność. Staranność. Szybkość.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie administracji biurowej
ARTEX TRANSPORT Sp. z o.o. - 2019-02-22 - Teresin (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i salonu.
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Kalisz (wielkopolskie)