GŁÓWNY KSIĘGOWY Węgrów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie księgowości
Data publikacji: 2019-06-06
Lokalizacja: Węgrów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Węgrów, powiat: węgrowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgrów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: węgrowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: księgowość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, powiat: węgrowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: węgrowski
Gmina pracodawcy: Węgrów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Węgrów
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy: KRS nr 0000137593 (rejestr przedsiębiorców)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 06.06.2019
Oferta pracy ważna do: 05.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?574ee9b7cf88d2360afa5f46a1949e0d
Podobne oferty pracy
prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości, sporządzanie deklaracji podatkowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-04 - Sławoszowice (dolnośląskie)
obsługa klientów z Polski i zagranicy, kwaterowanie w pokojach, odbieranie poczty, odpisywanie na maile, odbieranie telefonów
AKOR Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, mile widziana obsługa kasy fiskalnej,praca również w weekendy
D-M Sp. z o.o. (Bricomarche) - 2017-03-29 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw.
GLOBAL SERVICES TV A.S. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie budżetowe, sprawozdania, nadzór nad pracownikami ksiegowości
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkola w Grębocicach - 2016-07-08 - Grębocice (dolnośląskie)
obróbka elementów metalowych w celu nadania im odpowiedniego kształtu, praca z instrukcją techniczną, rysunkiem technicznym.
ADECCO POLAND SP.Z O.O. - 2016-08-18 - Niepołomice (małopolskie)
obsługa pił dwugłowicowych CNC, obsługa giętarki do blach, spawanie aluminium, obsługa aplikacji do malowania proszkowego, szlifowanie ram aluminiowych, pakowanie gotowych produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Zawiercie (śląskie)
- Prace porządkowe na terenie zewnętrznym i wewnętrznym. Obsługa maszyn HAKO.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice + cała POLSKA według zleceń.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na rok. Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-14:00, 13:00-21:00. Poziom wykształcenia: podstawowy. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 miesięczne w obsłudze maszyny myjąco-zbierającej. Wymagana umiejętność obsługi maszyny myjąco-zbierającej HAKO.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Katowice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Michałowice (opolskie)
kompletowanie zasortymentu z branży odzieżowej, przygotowywanie paczek do wysyłki, etykietowanie odzieży
GI GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-22 - Gądki (wielkopolskie)
ogólne prace produkcyjne,
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Kunów (świętokrzyskie)
Wydawanie posiłków, obsługa kasy.
ZE SMAKIEM U KOZIOŁKA, KOZIOŁ ŁUKASZ - 2017-02-10 - Tychy (śląskie)
- obróbka wstępna, okleinowanie, bejcowanie elementów składowych mebli,- wiercenie otworów pod zawiasy, uchwyty, elementy łączące części składowe mebli,- montaż okuć meblowych, drążków ubraniowych, prowadnic szuflad, koszy cargo, grupowanie i montaż elementów składowych mebli
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
wyrób i wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Przeworsk (podkarpackie)
1. Obsługa klienta.2. Oobsługa kasy fiskalnej. 3. Wykładanie i ekspozycja towaru..4. Zamawianie i przyjmowanie towaru.5. Cenowanie.6. Inne czynności zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Łęczyca (wielkopolskie)
praca na stanowisku nauczyciela edukacji dla bezpieczeństwa, 1/18 etatu
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni - 2018-02-23 - Chobienia (dolnośląskie)
prowadzenie księgowości firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " GROKOM" sp. z o. o. - 2018-07-12 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
planowanie, organizowanie i wykonywanie obsługi finansowej środków pieniężnych ujętych w planie finansowym Ośrodka; organizacja i prowadzenie rachunkowości Ośrodka; prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków Ośrodka; dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania planu Ośrodka i analiz w trybie i na zasadach określonych przez Urząd Wojewódzki oraz Skarbnika Gminy; dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych Ośrodka; uzgadnianie danych do deklaracji rozliczeniowych z ZUS, Funduszem Pracy i Urzędem Skarbowym; sporządzanie list wynagrodzeń dla pracowników Ośrodka oraz list wypłat do umów zlecenia; naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego; prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń i zasiłków; naliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie rocznych rozliczeń podatku na formularzach PIT; sporządzanie przelewów wynagrodzeń pracowników na rachunki bankowe oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, składek na Fundusz Pracy i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych w terminach określonych przepisami; prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników; prowadzenie książki inwentarzowej dla środków trwałych; zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz dokonywanie spłaty zobowiązań, w tym windykacja długów nienależnie pobranych świadczeń; udzielanie kontrasygnaty przy zaciąganiu zobowiązań umownych przez Ośrodek; dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących rozliczeń finansowych, a także kontroli dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; przestrzeganie i stosowanie przepisów ustawy o rachunkowości, w tym organizowanie i nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji majątku Ośrodka; dokonywanie kontroli rozliczeń podatku od towarów i usług w Ośrodku Pomocy Społecznej, w tym prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji podatkowej VAT-7.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-09 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wykształcenie techniczne- mechaniczne, umiejętność czytania rysunku technicznego, znajomość zagadnień technicznych, zapewnienie doskonałej pracy maszyn i urządzeń, rozwiązywanie problemów w przypadku awarii podległych maszyn i urządzeń , orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,
LAVORO SP. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
ochrona i pilnowanie obiektu.
kontakt przez OHP - 2018-03-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Realizacja planów sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, obsługa klientów firmy.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "GROT" Kamil Pieńkowski - 2017-07-18 - Grajewo (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa mieszarek kielichowych i betoniarek, nakladanie tynków suchych wapiennych elewacyjnych, umiejętnośc pracy przy renowacji budynków zabytkowych
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Surowe (mazowieckie)
pomoc przy kontrolowaniu jakości na poszczególnych etapach produkcji, pomoc przy testowaniu urządzeń
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Tychy (śląskie)
prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kont itp.roli
Zakład Gospodarki Komunalnej "Wodociągi Marciszowskie" - 2018-10-01 - Marciszów (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
wg programu7
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Tylice (warmińsko-mazurskie)
Informacje na temat konkursu zamieszczone są na stronie internetowej: http://ugosieczna.bip.gov.pl/- prowadzenie rachunkowości Ośrodka Pomocy Społecznej, - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, - dokonywanie wstępnej kontroli:a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, - rozliczenia z Urzędem Skarbowych i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,- prowadzenie sprawozdawczości budżetowej,- prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji środków trwałych,- wykonywanie innych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem zlecanych przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej.Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-03-29 - Osieczna (pomorskie)
Wykonywanie napraw blacharskich samochodów osobowych idostawczych w ASO. dwie zmiany I. 08:00-16:00 II. 10:00-18:00
J&R AUTO-SALON SP. Z O. O. - 2019-01-21 - Opole (opolskie)
prace magazynowe
Firma DANY Daniel Pałka - 2016-08-29 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)