GŁÓWNY KSIĘGOWY Szczebrzeszyn oferta pracy Miejski Dom Kultury w Szczebrzeszynie
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 925 - 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa finansowo-księgowa placówki. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych. Sporządzanie i kontrola realizacji planu dochodów i wydatków.
Data publikacji: 2016-08-12
Lokalizacja: Szczebrzeszyn (lubelskie)
Pracodawca: Miejski Dom Kultury w Szczebrzeszynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sądowa 3, 22-460 Szczebrzeszyn, powiat: zamojski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa finansowo-księgowa placówki. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych. Sporządzanie i kontrola realizacji planu dochodów i wydatków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 925 - 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczebrzeszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zamojski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczebrzeszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 925 - 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształecenie -ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 - letnia praktyka w księgowości lub średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 - letnia praktyka w księgowości.
Nazwa pracodawcy: Miejski Dom Kultury w Szczebrzeszynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Sądowa 3, 22-460 Szczebrzeszyn, powiat: zamojski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: zamojski
Gmina pracodawcy: Szczebrzeszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczebrzeszyn
Ulica pracodawcy: Sądowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.08.2016
Oferta pracy ważna do: 11.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
składanie oraz montaż 25 okien (składanie framug okiennych, montaż skrzydeł okiennych według projektu).
EKOL SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-02-14 - Gdynia (pomorskie)
Odpowiadzialność za dostawy przypraw i przetworów spożywczych z Turcji, zwroty zakwestionowanego towaru, reklamacje, kontakty z producentami i dystrybutorami z Turcji.
BAHAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
EKO-HIGIENIA M. Kuźma, I Borkiewicz-Kaaz s.c. - 2017-03-27 - Pleszew (wielkopolskie)
Prowadzenie komórki finansowo-księgowej
MALBORSKA FABRYKA OBRABIAREK "PEMAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-09 - Malbork (pomorskie)
Prace remontowe, drogowe, porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Nagłowice (świętokrzyskie)
- Obróbka metali na tokarkach sterowanych numerycznie.- Wynagrodzenie: od 2500 do 3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-206-67-57 w.15, 32-206-67-57 w.16) lub e-mail: kobiela (at) hydrokob.com
P.W. HYDROKOB BOGUMIŁ KOBIELA - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
Planowanie tras w firmie transportowej. Praca jednzomianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
P.H.U. POWERTAD Tadeusz Adamczyk - 2016-03-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa biura, przyjmowanie i rozkład korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących, przychodzących, wysyłanie korespondencji, przyjmownaie interesantów,, odbieranie telefonów, przekazywanie informacji dzwoniących, obsługa urzadzen biurowych: kserokopiarki, drukarki, skanera, faxu, sporządzanie pism, zestawień, sprawozdań,, tabel. pomoc w dziale kadr, wpinanie dokumentów, układanie, zakładanie teczek, zamawianie druków, nauka programów: magazynowych, kadrowych, WS, Word, Exel
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Łuków (lubelskie)
Ogólne prace budowlane.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 02 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-19 - Krynica Morska (pomorskie)
wg stanowiska
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy "MARINA" Ryszard Kolanowski - 2016-03-15 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych.
Stefczyk Finanse-Towarzystwo Zarządzające SKOK Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Krasnystaw (lubelskie)
• Dekretacja dokumentów.• Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej.• Prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi.• Przeprowadzanie klasyfikacji kosztów własnych i kosztów uzyskania przychodu
BIURO RACHUNKOWE GRAŻYNA STRZELECKA - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-08-03 - Krosno (podkarpackie)
Praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Polanów (zachodniopomorskie)
- lokalizacja i usuwanie awarii hydraulicznych- montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej i C.O.- montaż sieci odpływowych- sprawdzanie poprawności zamontowanych instalacji i eliminowanie ewentualnych usterek- wykonywanie instalacji gazowych i ich naprawaPraca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: olmapol (at) o2.pl lub 537600990
olmapol alicja olma-koszeluk - 2018-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
proste prace budowlane, mycie, tłuczenie soli, wyładunek i załadunek, pakowanie produktów
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Libiąż (małopolskie)
Sprawdzanie dokumentów z załadunku i rozładunku, kierowanie samochodem, pilnowanie towaru, w czasie załadunek i rozładunek
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Żdżary (lubelskie)
Obsługa i konserwacja instalacji elektrycznych i automatyki do 15kV
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ Sp. z o.o w Grajewie - 2017-04-07 - Grajewo (podlaskie)
sprzątanie pokoi w pensjonacie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MARKUS-BIS W Łebie Roman Marek - 2016-03-23 - Łeba (pomorskie)
Prowadzenie wynagrodzeń pracowniczych i sporządzanie deklaracji ZUS z uwzględnieniem naliczania świadczeń (zasiłki chorobowe itp. ), sporządzanie świadectw pracy. Wymagany min.5 letni staż na stanowisu samodzielnej kadrowej
Giewont Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-03-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Rozbiór i wykrawanie mięsa. Praca na umowę zlecenie
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Ujrzanów (mazowieckie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:- Ewidencjonowanie i kontrola operacji gospodarczych i ich właściwej dokumentacji;- Sporządzanie i nadzór merytoryczny nad poprawnością wykonania deklaracji podatkowych i statystycznych;- Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych Spółki;- Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych;- Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz innych raportów księgowych na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych;- Sporządzanie sprawozdań miesięcznych i rocznych (jednostkowych, i w odpowiednich przypadkach również skonsolidowanych);- Sporządzanie dokumentacji cen transferowych i prognoz finansowych.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-23 - Racibórz (śląskie)
składanie, wykonywanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Zabrze (śląskie)
Obsługa dokumentów dot. gospodarki odpadami (wystawianie KPO, sprawozdania, protokołu, nadanie kodów odpadom), sporządzanie ofert, pozyskiwanie nowych klienów, przygotowywanie oraz wysyłka próbek tworzyw sztucznych, sprzedaż tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
naprawa maszyn i urządzeń na terenie zakładu.(mile widziane doświadczenie na stanowisku,uprawnienia E-grupa A pkt. 1)
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-01-12 - Skwierzyna (lubuskie)
pełna księgowość , CIT, PIT, VAT , ZUS, listy płac, GUS ,
GEOTECH SP Z O O - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Luborzyca (małopolskie)
Nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem zieleni oraz nadzór nad pracami pielęgnacyjnymi w parkach i skwerach, nadzór nad wycinką drzew i krzewów oraz nadzór nad pracami związanymi z konserwacją małej architektury.
Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS - NET S.A. - 2016-03-08 - Police (zachodniopomorskie)
montaż konstrukcji stalowych
Premont Spółka z o. o. - 2018-02-07 - Police (zachodniopomorskie)