GŁÓWNY KSIĘGOWY Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych sporządzanie sprawozdań finansowych; opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, w tym obiegu dokumentów księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji; sprawowanie nadzoru nad Działem Finansowym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie;Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 30 sierpnia 2017 r. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, Sulików ul. Pocztowa 7a (I piętro, pokój nr 2) w godzinach pracy GOPS, tj. w godz. od 7.30 do 15.30, lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 59-975 Sulików, ul. Pocztowa 7a z dopiskiem: Nabór na głównego księgowego. Decyduje data wpływu do Ośrodka.
Data publikacji: 2017-09-27
Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych sporządzanie sprawozdań finansowych; opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, w tym obiegu dokumentów księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji; sprawowanie nadzoru nad Działem Finansowym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie;Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 30 sierpnia 2017 r. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, Sulików ul. Pocztowa 7a (I piętro, pokój nr 2) w godzinach pracy GOPS, tj. w godz. od 7.30 do 15.30, lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 59-975 Sulików, ul. Pocztowa 7a z dopiskiem: Nabór na głównego księgowego. Decyduje data wpływu do Ośrodka.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:Od kandydatów wymaga się, by spełniali wymogi określone w art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych, tj. posiadali obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, posiadali pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystali z pełni praw publicznych, posiadali znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,w zakresie wykształcenia spełniali jeden z poniższych warunków: ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówwymaga się również: bardzo dobrej znajomości przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem jednostek sektora finansów publicznych, w szczególności ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy budżetowej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz przepisów wykonawczych do przedmiotowych ustaw, znajomości przepisów dotyczących pracowników samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o ochronie danych osobowych, umiejętności analitycznych, umiejętności obsługi komputera, w tym biegłego posługiwania się edytorami tekstu oraz arkuszami kalkulacyjnymi, wysokich umiejętności interpersonalnych, nieposzlakowanej opinii Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych, doświadczenie w tworzeniu regulacji wewnętrznych z obszaru księgowości, znajomość dziedzinowych programów komputerowych z zakresu księgowości, w tym programu BUDŻET-księgowość budżetowa z planowaniem, PŁATNIK, znajomość specyfiki pomocy społecznej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (kwalifikacje i uprawnienia),list motywacyjny, kopie świadectw pracy, zaświadczeń o praktykach i stażach, zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku osób pozostających w stosunku pracy, w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego - dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu w pełni z praw publicznych, oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Sulików
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulików
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2017
Data dodania oferty pracy: 26.09.2017
Oferta pracy ważna do: 16.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
samodzielna obsługa składarko-sklejarki oraz kontrola wykonywanej pracy, diagnostyka usterek i naprawa, czyszczenie i konserwacja składarko-sklejarki, dbałość o powierzony sprzęt;
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Sadków Szlachecki (mazowieckie)
wykształcenie wyższe magisterskie min. 2 lata pracy w branży bankowej, sprawne zarządzanie czasem, aktywna sprzedaż produktów bankowych, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Wykonywanie dziurek przy dziurkarce, praca na szwalni
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Gostkowo (pomorskie)
-Mechanika samochodów osobowych,-Kontakt telefoniczny 509-023-532
MECHANIKA POJAZDOWA AUTO-MOTO-SERVICE, JAN MAZUROWSKI - 2016-11-23 - Tczew (pomorskie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi do 3 lat
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Grójec (mazowieckie)
Przygotowanie samochodów do lakierowania (polerowanie). Praca od poniedziałku ndo piątku, 8 godz. dziennie, między 6:00 a 18:00.
CENTRUM NAPRAW SAMOCHODOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)
lakierowanie mebli; szlifowanie i przygotowywanie mebli do lakierowania
STOLARSTWO Stanisław Czajka - 2016-01-11 - Pobiedziska (wielkopolskie)
szycie na maszynie, szycie ręczne, fasrtyga, obcinanie nitek, przyszywanie naszywek, przygotowanie maszyny do szycia,
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Rudno (lubelskie)
prowadzenie rachunkowości i księgowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pienieżnymi po ustaleniach z dyrektorem, dokonywanie wstępnej kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, kontrola legalności dokumentów finansowych, współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu, przygotowywanie projektów planów finansowych oraz wprowadzanie zmian w ciągu roku budżetowego, analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, realizacja zadań wynikających z instrukcji rozliczenia podatków, oracowywanie i realizacja zasad obiegu dokumentów, opracowywanie przepisów wewnętrzynych dotyczących prowadzenia rachunkowości, współdziałanie z bankiem, organami skarbowymi i ZUS, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości i bilansu jednstki, dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych, prowadzenie ewidencji kosztów, księgi głównej i analitycznej, sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem jednostki, prowadzenie ewidencji środków trwałych, organizaowanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, prowadzenie płac, ewidencji i rozliczeń podatkowych, organizacja i nadzór nad funkcjonowanie kasy jednstki, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, udział w procesie kontroli zarządczej i realizacja procesu samokontroli, udział w postępowaniach dot. zamówień publicznych i zamówień podprogowych
Dom Dziecka - 2018-05-08 - Police (zachodniopomorskie)
wg zakersu obowiązków
Firma Handlowo-Transportowa Tomasz Maciejewski - Przechlewo - 2017-11-22 - Przechlewo (pomorskie)
prowadzenie i kontrola finansów, nadzór
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Gorlice (małopolskie)
Zaopatrzenie firmy w zakupy biurowe, spożywcze, części samochodowe. Wykonywanie poleceń kierownika transportu. Składanie dokumentacji w urzędach.
WITRANS IZAK WENERSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-17 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
tynkowanie, szpachlowanie, malowanie, tapetowanie, ukladanie glazury, terakoty
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Białystok (podlaskie)
wykształcenie zawodowe, karta kierowcy, prawo jazdy kat. C/E, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość j.rosyjskiego.prowadzenie pojazdu, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem. Kraje UE + kraje Europy Wschodniej (Kazachstan, Rumunia), współpraca z kontrahentami z zagranicy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Siejew (wielkopolskie)
-pisanie pism w edytorze tekstów;-obsługa programu Excel, Office;-zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji;-prowadzenie rejestrów;-prowadzenie listy adresowej, pocztowej, telefonicznej;-prowadzenie i przyjmowanie korespondencji oraz rozdzielanie jej;-kompletowanie, kontrolowanie, porządkowanie dokumentów firmy;-obsługiwanie urządzeń techniki biurowej- kserokopiarka, fax, telefon, komputer itp.;-archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Przygotowywanie i wykładanie towarów na półki, sprawdzanie terminów przydatności, dbanie o czystość w sklepie, obsługa klientów itp.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kalisz (wielkopolskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
szatniarz
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Pabianice (łódzkie)
prowadzenie rachunkowości Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2017-10-23 - Sulików (dolnośląskie)
Przechowywanie, składowanie towaru, pakowanie, utrzymywanie czystości
BOGUCKI FOLIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Jatne (mazowieckie)
przygotowywanie mebli do tapicerowania. Praca w godzinach 6.00-14.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
OFLOR Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Psarskie (wielkopolskie)
Staż z środków POWER w hurtowni zajmującej się sprzedażą materiałów i narzędzi budowlanych.- wsparcie działań działu sprzedaży- kontrola i administracja rozliczeń zakupów- komletowanie dokumentacji dostępnej w oddziale- sprawdzanie dokumentów i faktur pod kątem formalnorachunkowym- prowadzenie ewidencji księgowej- wykonywanie innych czynności zleconych przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wołomin (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszyst
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy - 2015-11-26 - Poznań (wielkopolskie)
PRACA JAKO SPRZĄTACZKA (GODZINY PRACY DO UZGODNIENIA CODZIENNIE PO 4H LUB CO DRUGI DZIEŃ PO 8H)
Zakład Mechaniczny PUH "MEGPOL" Jan Pielech - 2018-07-23 - Chocianowiec (dolnośląskie)
Odpowiada za bezpieczny rozładunek i załadunek dostaw podłoży oraz wyrobów gotowych Wprowadzanie dostaw do systemów magazynowychZa pakowanie wyrobów gotowych i ich ewidencje Prowadzi dokumentację magazynową w ramach zajmowanego stanowiska oraz sporządza raporty produkcji
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-08-08 - Złotów (wielkopolskie)
Prowadzenie kompleksowej obsługi finansowo-księgowej i płacowej placówki; sporządzanie planów finansowych szkoły; realizacja planów dochodów i wydatków budżetowych; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych; sporządzanie i przesyłanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS; sporządzanie i przesyłanie deklaracji podatkowych; obsługa księgowa i finansowa przeprowadzanych inwentaryzacji;
Szkoła Podstawowa nr 91 im. Leonida Teligi - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zawieranie umów handlowych z kontrahentami zagranicznymi. Poszukiwanie klientów zagranicznych. Sprzedaż towarów.
Rosso Group Sp.z o.o - 2018-03-05 - Gdynia (pomorskie)