GŁÓWNY KSIĘGOWY Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 4 200 - 4 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Data publikacji: 2017-12-29
Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 200 - 4 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 200 - 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:Od kandydatów wymaga się, by spełniali wymogi określone w art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych, tj. posiadali obywatelstwo polskie, posiadali pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystali z pełni praw publicznych, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,w zakresie wykształcenia spełniali jeden z poniższych warunków: ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówwymaga się również: bardzo dobrej znajomości przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem jednostek sektora finansów publicznych, w szczególności ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy budżetowej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz przepisów wykonawczych do przedmiotowych ustaw, znajomości przepisów dotyczących pracowników samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o ochronie danych osobowych, umiejętności analitycznych, umiejętności obsługi komputera, w tym biegłego posługiwania się edytorami tekstu oraz arkuszami kalkulacyjnymi, nieposzlakowanej opinii Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych, znajomość dziedzinowych programów komputerowych z zakresu księgowości, w tym programu BUDŻET-księgowość budżetowa z planowaniem, PŁATNIK, znajomość specyfiki pomocy społecznej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (kwalifikacje i uprawnienia),list motywacyjny, kopie świadectw pracy, zaświadczeń o praktykach i stażach, zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku osób pozostających w stosunku pracy, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu w pełni z praw publicznych, oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Sulików
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulików
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.12.2017
Oferta pracy ważna do: 15.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nauczanie przedszkolne i wczesnoszkolne.
Niepubliczne Przedszkole "Chatka Puchatka - 2016-09-20 - Siennica (mazowieckie)
Ogólny w branży budowlanej.
Zakład Ogólnobudowlany Leszczyński Kamil - 2017-07-26 - Orlik (pomorskie)
praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Lipiny (mazowieckie)
Cieśla - obróbka drewna, montaż konstrukcji drewnianych, konstrukcji rozporowych i podporowych ścian.Praca w delegacji na terenie kraju. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe, umiejętność czytania rysunku technicznego, min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracach ciesielskich.
EON PLUS sp. j. - 2017-09-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
opieka nad osobami starszymi w domu pacjenta, opracowywanie planu pomocy, wsparcia i opieki długoterminowej osoby starszej;posługiwanie się dokumentacją dotyczącą sytuacji zdrowotnej i społecznej osoby starszej;organizowanie prac opiekuńczo-wspierających u osoby starszej, w tym: rozpoznawanie warunków życia i poziomu możliwości psychofizycznych osoby starszej, opracowywanie planu pomocy, wsparcia i opieki długoterminowej dla osoby starszej, prowadzenie dokumentacji itp.;wykonywanie czynności opiekuńczo-wspierających u osoby starszej, w tym: przeciwdziałanie zagrożeniom zdrowia i życia osoby starszej, udzielanie pierwszej pomocy, wykonywanie czynności opiekuńczych i higienicznych u osoby starszej itp.;aktywizowanie osoby starszej do samodzielności życiowej, w tym m.in. inicjowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji osoby starszej z osobami z najbliższego otoczenia, organizowanie czasu wolnego osobie starszej, wspieranie osoby starszej w usprawnianiu psychofizycznym itp.;współpracowanie z podmiotami działającymi na rzecz osób starszych, w tym m.in. motywowanie rodziny i lokalnego środowiska społecznego do działań na rzecz osoby starszej, organizowanie środowiskowych grup wsparcia, organizowanie pomocy materialnej dla osoby starszej, współpracowanie z członkami zespołu terapeutycznego zakładu opiekuńczo-leczniczego itp.;stosowanie metod komunikowania się i negocjacji w różnych sytuacjach społecznych z uwzględnieniem procesów emocjonalno-motywacyjnych oraz osobowości osoby starszej w relacjach z otoczeniem;organizowanie osobie starszej korzystania ze świadczeń podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej;pomaganie osobie starszej w użytkowaniu przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych;pomaganie osobie starszej w prowadzeniu gospodarstwa domowego;analizowanie i usuwanie czynników wpływających na wykluczenie społeczne osoby starszej;dbanie o jakość świadczonych usług i standardu opieki;stosowanie przepisów prawa dotyczących pomocy społecznej i ubezpieczeń społecznych, w tym przestrzeganie zasad etyki i odpowiedzialności zawodowej;przestrzeganie zasad etyki zawodowej, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
HALINA TUTAK FIRMA USŁUGOWA ANTROPOSS - 2018-01-11 - Kraków (małopolskie)
załadunek felg do koszy nurnikowych, czuwanie nad procesem odlakierowania
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie bilansów i sprawozdań rocznych, sporządzanie deklaracji do US/ZUS, nadzór nad pracą pracowników
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa sprzedaży mebli biurowych, tworzenie ofert handlowych.
P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO - 2017-03-29 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka: prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nadzór nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nadzór nad pracami podległych pracowników w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nadzór nad pracami podległych pracowników dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nadzór i kontrola nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, nadzór nad rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nadzór nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, kontrola, wycena, rozliczanie i ewidencja wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nadzór nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywanie projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz sporządzania corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nad sporządzaniem listy plac, terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem deklaracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowym sporządzaniem sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo księgowo kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik pakietu biurowego MS Office i innych.Uprawnienia ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,– materialna organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, nadzór nad nią,– kierowanie ewidencją czasu pracy,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,
kontakt przez OHP - 2016-03-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
nadzór nad finansami w spółdzielni mieszkaniowej
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości firmy, sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowanie deklaracji podatkowych;
Full Job Polska Sp. zo.o. Sp.K - 2017-05-12 - Lublin (lubelskie)
wydawanie i przyjmowanie dostaw, segregacja towaru
REMONDIS GÓRNY ŚLĄSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Ruda Śląska (śląskie)
Wystawianie faktur planowanie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, kompletowanie dokumentów do księgowości, spotkania z kontrahentami w kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Szycie odziezy damskiej
Kowalski Andrzej - P.P.H. "ANKAR" - 2017-09-01 - Koluszki (łódzkie)
obsługa magazynu, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
DOLMAR Adolf i Danuta Doch s.c. - 2016-07-12 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Stare Lubiejewo (mazowieckie)
prace budowlane
GRZEGORZ TASIŃSKI GRZEŚBUD Firma Handlowo-Usługowa - 2017-06-30 - Lubska (opolskie)
Sprzedaż owoców i warzyw, obsługa kasy fiskalnej, układanie towaru
VACHAGAN GHAZARYAN - 2018-07-25 - Żagań (lubuskie)
Współpraca z działem rekrutacji przy poszukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds. procesu, udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, koordynowanie współpracy z innymi działami w celu uzgodnienia podstaw standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem, wsparcie mentorskie dla młodszych/starszych/koordynatorów ds. procesu.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
smażenie, podgrzewanie dań gotowych
kontakt przez OHP - 2017-10-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
opracowanie projektu planu dochodów i wydatków budżetowych, wykazywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, kontrola zgodności operacji finansowych z planem finansowym, kontrola stopnia realizacji planu zagrożenia wydatków, zapewnienie terminowego rozliczenia należności i zobowiązań
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2017-02-10 - Lubsko (lubuskie)
praca mysłowa związana z pomocą przy prowadzeniu dokumentacji w wydziale
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Żuromin (mazowieckie)
praca w delegacji na wysokości
SPEC - BUD MARIUSZ WACŁAWIK - 2017-09-18 - Grójec (wielkopolskie)
-praca w zakładzie stolarskim
Henryk Pastuszka "Sęk" Stolarka Budowlana - 2018-02-19 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa urządzenia do nawiercania i osadzania okuć w meblach oraz obsługa innych maszyn stolarskich. Składanie i okuwanie mebli skrzyniowych
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Rozwóz pizzy do klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "JANTAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzedaż produktów handlowych, obsługa kasy fiskalnej, towarowanie, prace porządkowe
PPHU"TOPAZ"Jarosław Niedziela Spółka Jawna - 2016-09-06 - Międzyrzecz (lubuskie)
prace przy użyciu szlifierki, nitownicy, nawiercanie otwórów, posługiwanie się narzedziami pomiarowymi, gięcie i łączenie blach
ADECCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Świdnik (lubelskie)