GŁÓWNY KSIĘGOWY Strzegom oferta pracy PPHU KAM - TRANS RYSZARD ŻMIJEWSKI
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie finansów firmy.
Data publikacji: 2020-11-05
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Pracodawca: PPHU KAM - TRANS RYSZARD ŻMIJEWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 53/2, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie finansów firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzegom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0219
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strzegom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 2
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: PPHU KAM - TRANS RYSZARD ŻMIJEWSKI
danePracodawcy_nip: 8840030964
danePracodawcy_regon: 890113226
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 53/2, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0219
Gmina pracodawcy: Strzegom
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Strzegom
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984551
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 53
danePracodawcy_nrLokalu: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.11.2020
Oferta pracy ważna do: 03.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3569d63ea985c2930ca97bdec8293a78
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
PRZYGOTOWYWANIE, WYDAWANIE POSIŁKÓW I NAPOJÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE 'LUBINPEX' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca w zakresie rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej i finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami, prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, dokonywanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych, analiza wykorzystania środków finansowych znajdujących się w budżecie ŚDS, opracowywanie projektów zarządzeń, decyzji i wytycznych w zakresie prowadzonych spraw, nadzór nad rozliczaniem inwentaryzacji składników majątkowych ŚDS, dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, wystawianie faktur, sporządzanie list płac oraz dokumentacji rozliczeniowej ZUS; Godziny pracy: 7.00- 15.00
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W MOTARZYNIE - 2019-07-04 - Motarzyno (pomorskie)
obsługa okrągłych maszyn dziewiarskich; praca w Dłutowie
Zakład Dziewiarski Paweł Woźny - 2015-11-27 - Dłutów (łódzkie)
sadzenie roślin,prace pielęgnacyjne, pomocnicze, przygotowywanie roślin do sadzenia, sortowanie
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ANNA CIEPŁUCHA-KOWALSKA - 2018-02-02 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Specjalista ds. funduszy unijnych
MAŁOPOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
Kompleksowa obsługa maszyn czyszczących w warunkach szczególnej ostrożnosci i zgodnie z instrukcją technologiczną
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Kobyłka (mazowieckie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 19 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-05 - Krynica Morska (pomorskie)
współpraca i kierowanie zespołem tanecznym, tworzenie ogólnej koncepcji układu tanecznego do utworów lub specjalnie skomponowanej muzyki, dbałość o sprawność fizyczną, uczestnictwo w próbach i na treningach, udział w koncertach oraz imprezach artystycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzeniarachunkowości oraz bieżąca ich aktualizacja,prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, nadzór nadwłaściwym przebiegiem operacji gospodarczych,zapewnienie prawidłowego i terminowegoobiegu dokumentów księgowych, zorganizowaniegromadzenia i przechowywania dokumentacjiksięgowej w sposób zabezpieczający ją przeddostępem osób nieuprawnionych, zaginięciemlub zniszczeniem, opracowywanie projektówplanów finansowych i ich zmian na podstawieinformacji o planowanej wysokości dochodów i wydatków, dokonywanie bieżącej analizywykonywania planów finansowych i bieżąceinformowanie dyrektora o stopniu realizacjidochodów i wydatków oraz o prawidłowościwykorzystania otrzymanych środków, wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planemfinansowym oraz wstępnej kontroli kompletnościi rzetelności dokumentów dotyczących operacjigospodarczych i finansowych, wykonywaniedyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywaniawydatków publicznych, nadzór nad funkcjonowaniem kasy i przestrzeganiem zasadrozliczeń pieniężnych i ochrony wartościpieniężnych, czuwanie nad prawidłowością umówzawieranych przez pod względem finansowym,naliczanie wynagrodzeń i innych należnościpieniężnych, odprowadzanie składekna ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraznależnych podatków i zaliczek, naliczanie podatku dochodowego i prowadzenie pełnej dokumentacji w oparciu o obowiązujące przepisy,opracowywanie harmonogramów inwentaryzacjimienia z uwzględnieniem obowiązującejczęstotliwości i terminów inwentaryzacjiposzczególnych składników aktywów i pasywów,dokonywanie wyceny aktywów i pasywów orazustalanie wyniku finansowego, sporządzaniesprawozdań finansowych, budżetowych,rozliczeniowych, majątkowych i innych z zakresudziałania, sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, prowadzenie obsługi programu Rekord i podatku VAT
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 Z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI IM. JANUSZA KORCZAKA W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2019-01-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Przygotowywanie, zarządzanie dokumentacją biurową. Obsługa korespondencji (w tym przygotowywanie pism) oraz wysyłek. Pomoc przy kompletacji dokumentów księgowych. Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Przygotowanie analiz i opracowań. Kontakt z klientem zewnętrznym. Koordynowanie kalendarza spraw spółki. Inne, standardowe prace biurowe. Praca w Katowicach (Centrum).- Wynagrodzenie: 3400 - 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Umiejętność organizacji pracy i umiejętność ustalania priorytetów. Duża samodzielność w działaniu. Łatwość komunikacji. Dokładność, sumienność i punktualność.Zdolności organizacyjne. Wysoka kultura osobista. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziane doświadczenie w pisaniu biznes planów, analiz finansowych, projektów dotacyjnych w okresie programowania 2014-2020. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu: komunikatywnym, w piśmie w stopniu: dobrym. Kontakt telefoniczny (692-188-499) lub e-mail: capital.eci.biuro (at) gmail.com
JURA PRZEMYSŁAW CAPITAL - EUROPEJSKI CONSULTING INWESTYCYJNY - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości firmy; koordynowanie pracy działu księgowości; sporządzanie deklaracji podatkowych; przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych; + optymalizacja procesów księgowych; nadzór nad dokumentacją, umowami handlowymi; współpraca z audytorami zewnętrznymi Spółki
MICHAEL PAGE INTERNATIONAL (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nauka obsługi wewnętrznych systemów komputerowych i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
aranżacja wnętrz, projekty kuchni i mebli pod wymiar
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku:1. Prowadzenie rachunkowości w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Płocku zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych.3. Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników Kolegium i pozaetatowych członków Kolegium.4. Prowadzenia rozliczeń z ZUS i US.5. Przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.6. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.7. Opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Prezesa jednostki.8. Opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania.9. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego.10. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.11. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków.12. Prowadzenie analityki do kart syntetycznych.13. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.14. Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.15. Sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa.16. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.17. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki.18. Prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego Księgowego.19. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności; zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.20. Praca w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR.21. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Prezesa należą do kompetencji Głównego księgowego22. Współpraca z Kierownikiem Biura.
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Płocku - 2020-07-17 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie rachunkowości Strzeleckiego Ośrodka Kultury zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli(zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych),przygotowywanie projektów budżetów Strzeleckiego Ośrodka Kultury oraz harmonogramu wydatków, sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków Strzeleckiego Ośrodka Kultury, prowadzenie rozliczeń z ZUS, US, nadzorowanie prawidłowego przebiegu przekazywania składników majątkowych, sprawowania odpowiedzialności materialnej oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia, należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych, wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
STRZELECKI OŚRODEK KULTURY STRZELCE OPOLSKIE - 2020-01-28 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Sprzątanie przestrzeni biurowej, hali produkcyjnej oraz części socjalnej (kuchnie + łazienki) o łącznym metrażu 400 m2. Odkurzanie, mycie, czyszczenie biurek, łazienek, kuchni.Praca na czas określony: 6 miesiecyGodziny pracy: 16:00-18:00
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie zaespołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowych
HUBER Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-04 - Jaworzno (śląskie)
praca na stanowisku główny księgowy
ODNOWA Spółdzielnia Produkcyjno Usługowo Handlowa - 2019-01-18 - Pszczyna (śląskie)
Staz dla osoby do 30 r.ż zarej. w tut. Urzedzie i speln. kryteria projektowe. Godziny odbywania stazu 8:00 do 16:00.Staż dla osoby do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie spełniajacej kryteria projektowe.Godziny odbywania stażu od 8-161.Przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż., 2.Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami ergonomii i ochrony środowiska.3.Obsługa programów graficznych.4.Określanie przestrzeni barwnej w materiałach graficznych.5.Sprawdzanie poprawności materiałów graficznych przekazywanych do druku.6.Optymalizowanie materiałów graficznych do odpowiedniej metody druku względem wymagań klientów i wzorów graficznych.7.Wykonywanie wydruku próbnego do akceptacji.8.Dobieranie środków i narzędzi potrzebnych do realizacji założeń projektu grafiki.9.Tworzenie wzorów graficznych oraz modyfikowanie i optymalizacja istniejących.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Prowadzenie magazynu wyrobów gotowych, przyjmowanie i magazynowanie wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji magazynowych.
kontakt przez OHP - 2019-02-21 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie pracą komórki finansowej, kierowanie rachunkowością jednostki, wykonywanie kontroli wstępnej i bieżącej w zakresie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym, wykonywanie dyspozycji środkami publicznymi, opracowywanie projektu planu finansowego, prowadzenie rozliczeń zobowiązań i należności, bieżące księgowanie wydatków i dochodów jednostki, sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych, kontrola w zakresie prowadzenia kasy. Godz. pracy 7.30-15.30.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2019-05-16 - Gardna Wielka (pomorskie)
Prowadzenie prac załadunkowych i rozładunkowych,Wykonywanie wykopów pod kanalizację, budynki mieszkalne, przemysłowe i usługowe,Inne zlecone prace (roboty budowlane), przestrzeganie zasad BHP i ppoż
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Włodawa (lubelskie)
Praca fizyczna przy drewnie.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Zakład Przetwórstwa Drewna - Bogusław Zuziak - 2017-04-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera.Zastępstwo administratora, zastępstwo pracownika na strefie, obchód stref, odpowiedzialność finansowa.
"WORK SERVICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-23 - Racibórz (śląskie)
Pomoc w codziennych pracach domowych tj. palenie w piecu, robienie zakupów, pomoc w myciu i pielęgnacji, przygotowanie posiłków itp.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleks.Kuj. - 2020-03-02 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Łobez (zachodniopomorskie)
Sprzątanie i dbanie o porządek w kuchnii oraz na terenie restauracji
FIRMA HANDLOWO-GASTRONOMICZNA ELŻBIETA SABIK - 2018-07-31 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
praca w szkole średniej
Zespół Szkół Licealnych i Technicznych im. Jana Pawła II w Wojniczu - 2017-10-27 - Wojnicz (małopolskie)
Czynności związane z obróbką surowca rybnego oraz produkcji wyrobów rybnych. Prowadzenie obróbki wstępnej surowca rybnego i surowców pomocniczych, prowadzenie procesu technologicznego ( tj. mrożenia, wędzenia, marynowania, produkcji konserw itd.) obsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w produkcji wyrobów mrożonych, urządzeń wędzarniczych i urządzeń przetwórstwa rybnego; wykonywanie zadań pokrewnych do podanych powyżej
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Krokowa (pomorskie)