GŁÓWNY KSIĘGOWY Sępólno Krajeńskie oferta pracy PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 5 650 - 8 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, podatkami, rachubą płac, sporządzanie bilans, RZiS.
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 15, 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, podatkami, rachubą płac, sporządzanie bilans, RZiS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 650 - 8 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sępólno Krajeńskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sępoleński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sępólno Krajeńskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 650 - 8 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa programu księgowego "Symfonia"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok na stanowisku głównego księgowego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 15, 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy.CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: CV proszę kierować na adres kadry (at) juhnke.eu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: sępoleński
Gmina pracodawcy: Sępólno Krajeńskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sępólno Krajeńskie
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji pracy tymczasowej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2017
Data dodania oferty pracy: 21.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wytwarzanie ciast, obsługa pieca piekarskiego.
KUCZ s.c. - 2016-01-19 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
praca na wypalarce plazmowej
AKMET s.c. - 2016-02-22 - Września (wielkopolskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego, organizacja i optymalizacja procesów prod., kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi dzialam( produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
Praca w Krapkowicach.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Krapkowice (opolskie)
Prowadzenie komórki finansowo-księgowej
MALBORSKA FABRYKA OBRABIAREK "PEMAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-09 - Malbork (pomorskie)
MONTAŻ ELEMENTÓW METALOWYCH, MALOWANIE - LAKIEROWANIE ELEMENTÓW METALOWYCH
ROHEM-JAROSŁAW GWIZDALLA - 2016-05-09 - Łoźnica (zachodniopomorskie)
Zamawianie towarów, materiałów i usług niezbędnych, analiza rynku i śledzenie nowych trendów towarowych, analiza i selekcja,ofert od dostawców, negocjowanie cen oraz warunków współpracy z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Niepołomice (małopolskie)
Obsługa drukarki, oprawa obrazów i zdjęć, pakowanie produktu gotowego.
kontakt przez OHP - 2017-06-05 - Dziekanowice (małopolskie)
Obsługa klienta
Centrum Promocji Zdrowia "SANVIT" Sp. z o.o. Oddział Sanok Ośrodek Rehabilitacji i Odnowy - 2016-09-15 - Sanok (podkarpackie)
Koordynowanie działań finansowo i księgowych, prowadzenie pełnej księgowości spółki, opracowywanie projektów rocznych planów finansowych, wewnętrznej dokumentacji normatywnej, sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej, Nadzoru Właścicielskiego oraz innych instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji i terminowe rozliczenia z US, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, koordynowanie pracy działu księgowości oraz płac
AGNIESZKA DURKA - 2018-05-14 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody,gazowych,urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Malbork (pomorskie)
ZGODNIE ZE STANOWISKIEM
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Bratian (warmińsko-mazurskie)
-Utrzymanie czystości wewnątrz obiektów magazynowych,-Miejsce pracy: Będzieszyn k/Cieplewa-Godziny pracy do ustalenia, -Kontakt telefoniczny: 508042042
ATOM - SERWIS sp. z o.o. - 2017-05-26 - Będzieszyn (pomorskie)
prace drogowej przy budowie drogi S8
Astaldi S.p.A - 2017-04-10 - Rutki-Kossaki (podlaskie)
Przygotowywanie zamówień odbiór i organizacja dostaw, kontakt z dostawcami, obsługa klientów. Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B. Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Mysłowice (śląskie)
Operator wtryskarek
P.P.H.U. "JUREX" S.C. - 2018-05-17 - Otłoczyn (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki. więcej informacji na stronie www.sp3lebork.pl zakładka-aktualności
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Olimpijczyków Polskich - 2016-07-22 - Lębork (pomorskie)
manicure - pedicure
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Chotomów (mazowieckie)
Prace związane z montażem stolarki okiennej, prace tynkarskie i tym towarzyszące
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wielgolas Brzeziński (mazowieckie)
sprzątanie budynków
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Mysiadło (mazowieckie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki Dziennej na terenie Wrocławia.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania.3. Koordynacja pracy Dziennych Opiekunów.4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych Opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania.6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów Opieki.7. Prowadzenie ewaluacji zadania.8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania.12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania.13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 3.07.2018r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Izabela Duszyńska-Bober, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, rozliczanie szkód komunikacyjnych z towarzystwami ubezpieczeniowymi
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE AUTO-COMPLEX Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Łukanowice (małopolskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US,Przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,Opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków, itp
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w BRZESZCZACH - 2017-03-22 - Brzeszcze (małopolskie)
przygotowanie miejsca pracy mechanikowi, pomoc w pracy mechanika i utrzymanie stanowisk w czystośći, realizacja samodzielnych napraw
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Jaworzno (śląskie)
koordynowanie prac,opracowywanie projektów budżetu, płatności rzeczowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO - 2017-08-04 - Grodków (opolskie)
sprawdzanie dokumentów z załadunku i rozładunku, kierowanie samochodem, pilnowanie towaru w czasie załadunku i rozładunku
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Żdżary (lubelskie)
obsługa maszyn, pakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokonywanie kontroli wewnętrznej.Wymagania: wykształcenie wyższe mgr-kierunek ekonomia, rachunkowość, finanse; conajmniej 3 lata stażu w jednostkach samorządu terytorialnego; uprawnienia do prowadzenia rachunkowości, umiejętność obsługi komputera, programów; znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i finansach publicznych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. J. KUSOCIŃSKIEGO - 2017-09-13 - Racibórz (śląskie)
.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-05-09 - Gostyń (wielkopolskie)