GŁÓWNY KSIĘGOWY Rzeszów oferta pracy B&B SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: DO UZGODNIENIA
Data publikacji: 2016-12-13
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: B&B SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rejtana 20, 35-234 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: DO UZGODNIENIA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności do doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe : rachunkowość , ekonomia lub pokrewne , mile widziane doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych i razliczanianiu dotacji UE . Wymagane doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości .
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: B&B SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Rejtana 20, 35-234 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Rejtana
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.12.2016
Data dodania oferty pracy: 13.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Spawanie konstrukcji stalowych, samokontrola wykonywanych prac,dbanie o utrzymanie czystości, BHP, P.Poż. ;praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
'HYDRO-NAVAL" Spółka z o.o. - 2016-06-09 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Niedabyl (mazowieckie)
prace fizyczne, prace porządkowe, konserwacja części/sprzętu na terenie gospodarstwa rolnego/fermy drobiu
GOSPODARSTWO ROLNE ARLETA LINKA - 2018-07-17 - Witobel (wielkopolskie)
montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych
USŁUGI ELEKTRYCZNE Tęcza Ryszard - 2017-11-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
produkcja paieru ściernego, pakowanie, układanie papieru, oklejanie kartonu, pakowanie produktów
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp.K - 2017-12-01 - Gądki (wielkopolskie)
Przygotowanie sali na przyjęcia, sprawdzanie jakości i czystości naczyń, sztućcy, dekoracja sali, obsługa gości
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Czermin (podkarpackie)
Sprzedaż internetowa elektronarzędzi, obsluga klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca w dziale medycyny estetycznej. Obsługa klienta, wykonywanie zabiegów, asysta lekarzom.
Specjalistyczno-Diagnostyczny Ośrodek Zdrowia PAWEŁCZAK Sp. Jawna - 2018-07-06 - Częstochowa (śląskie)
Przewóz osób
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Stare Orzechowo (mazowieckie)
Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej. Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu. Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, itp. Rozliczenie dotacji PFRON, SODiR. Płace. INFORMACJE na stronie www.starostwo-brodnica.bip.net.pl
Zakład Aktywności Zawodowej w Brodnicy - 2016-01-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
POMOC W: DBANIU O CZYSTOŚĆ I ESTETYKĘ OTOCZENIA; SPRZĄTANIU POMIESZCZEŃ; OPIECE I KARMIENIU CHORYCH MIESZKAŃCÓW.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Konin (wielkopolskie)
zgodnie programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Karasiewo (podlaskie)
układanie płytek, przygotowanie powierzchni ścian, dobór materiałów
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Mała Wola (łódzkie)
praca fizyczna w pozycji stojącej, praca zespołowa, praktyka i doświadczenie w branży chemicznej i sortowniczej.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Łódź (łódzkie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Sprzątanie boksów z psami, sprzątanie klatek z kotami, karmienie zwierząt, interwencje; okres próbny- 3 miesiące; godziny pracy 6.00- 14.00, 14.00- 22.00, 22.00- 6.00
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI W POLSCE ODDZIAŁ SŁUPSk schronisko dla zwierząt - 2017-01-10 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie rachunkowości i księgowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pienieżnymi po ustaleniach z dyrektorem, dokonywanie wstępnej kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, kontrola legalności dokumentów finansowych, współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu, przygotowywanie projektów planów finansowych oraz wprowadzanie zmian w ciągu roku budżetowego, analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, realizacja zadań wynikających z instrukcji rozliczenia podatków, oracowywanie i realizacja zasad obiegu dokumentów, opracowywanie przepisów wewnętrzynych dotyczących prowadzenia rachunkowości, współdziałanie z bankiem, organami skarbowymi i ZUS, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości i bilansu jednstki, dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych, prowadzenie ewidencji kosztów, księgi głównej i analitycznej, sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem jednostki, prowadzenie ewidencji środków trwałych, organizaowanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, prowadzenie płac, ewidencji i rozliczeń podatkowych, organizacja i nadzór nad funkcjonowanie kasy jednstki, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, udział w procesie kontroli zarządczej i realizacja procesu samokontroli, udział w postępowaniach dot. zamówień publicznych i zamówień podprogowych
Dom Dziecka - 2018-04-20 - Police (zachodniopomorskie)
Wykonywanie napraw i serwisów maszyn budowlanych, rolniczych, prace modernizacyjne, konserwacyjne, dokonywanie przegladów technicznych sprzętu, umiejętność czytania schematów, gotowość do pracy w delegacji
BMTI Spółka z o.o. - 2016-09-09 - Warszowice (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; opracowanie planu i sprawozdań finansowych; dokonywanie przelewów drogą elektroniczną; realizacja zadań z zakresu rachunkowości innych niewymienionych wyżej, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W PRZEDMOŚCIU - 2016-02-22 - Przedmoście (dolnośląskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 02 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-19 - Krynica Morska (pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych na podstawie wskazanej bazy
R&R GRANITY A. ROGÓŻ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-20 - Strzegom (dolnośląskie)
- sprzątanie pomieszczeń, toalet, korytarzy- praca na terenie Tczewa- kontakt telefoniczny 660-567-162, e-mail: i.ryba (at) clarsystem.pl
Clar System S.A. - 2018-01-02 - Tczew (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami - dostawcami i innymi kontrahentami firmy z terenu Chin. Wyjazdy służbowe, udział w targach. Doświadczenie w dystrybucji artykułów Kuchni Świata.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pieńków (mazowieckie)
przygotowywanie ciasta , obróbka , wypiek, ozdabianie
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Profesjonalne doradztwo, sprzedaż oferowanych produktów, kompleksowa obsługa klienta w oparciu o standardy firmy, efektywna realizacja założonych celów, dbanie o utrzymanie odpowiednich standardów ekspozycji towaru. Praca na pełny etat w prężnie rozwijającej się firmie, miła atmosfera pracy w młodym zespole, pewność zatrudnienia. Pracodawca prosi o składanie osobiście CV w siedzibie firmy Wejherowo, ul. Gdańska 141 w godzinach 14.00 - 17.00. Miejsce pracy - CH ARKADIA - PUCK
P.P.H.U. "Tygrysek" - Paweł Trocki - 2017-11-29 - Puck (pomorskie)
Kontakt z klientami firmy oraz podwykonawcami, przygotowywanie dokumentacji transportowej, realizacja zleconych transportów, szukanie optymalnych rozwiązań zagadnień transportowych, realizacja zadań związanych ze sprawami administracyjnymi firmy, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; opracowanie planu i sprawozdań finansowych; dokonywanie przelewów drogą elektroniczną; realizacja zadań z zakresu rachunkowości innych niewymienionych wyżej, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W PRZEDMOŚCIU - 2016-08-05 - Przedmoście (dolnośląskie)
Poszukiwanie pracowników i przygotowywanie dokumentacji dla kadr, raportowanie zleceń od kontrahentów, rozliczanie godzin pracy, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, obsługa biura prowadzenie kalendarza, wystawianie faktur (program Subiekt), odpowiedzialność za obieg dokumentów i obsługa korespondencji - poczta. Jedna zmiana, praca w godzinach 7:30-15:30, umowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony.OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.Informacja o ofercie w sali A.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż armatury sanitarnej i urządzeń grzewczych.
P.H.U.SŁAW-INSTAL Sławomir Okoń - 2016-08-26 - Puck (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości stowarzyszenia - rozliczanie dotacji otrzymanych z samorządów gminnych, wojewódzkich, Unii Europejskiej.
TOWARZYSTWO INICJATYW OBYWATELSKICH - 2017-03-10 - Konin (wielkopolskie)