GŁÓWNY KSIĘGOWY Rybnik oferta pracy POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Ogłoszenie o naborze znajduje się na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/glowny-ksiegowy,17867.pdfDokumenty należy złożyć do: 20.11.2017, decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Rybnikaul. Białych 7 (I piętro, pok. 104)44-200 Rybnik
Data publikacji: 2017-11-10
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Białych (I piętro) 7 pok. 104, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogłoszenie o naborze znajduje się na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/glowny-ksiegowy,17867.pdfDokumenty należy złożyć do: 20.11.2017, decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Rybnikaul. Białych 7 (I piętro, pok. 104)44-200 Rybnik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości i rozliczeń finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; prowadzenie gospodarki finansowej, w tym sporządzanie planów finansowych oraz niezbędnych zmian w tym zakresie; sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej z wykonania planów oraz analiz dot. realizacji wydatków budżetowych; sporządzanie list płac i przelewów dot. wypłat z list płac, prowadzenie spraw z zakresu ZUS oraz rozliczanie podatku dochodowego pracowników; sporządzanie rocznego bilansu i opracowywanie projektu budżetu na podstawie analizy wykonania budżetu; sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem Inspektoratu; prawadzenie wszelkich spraw pracowniczych, w tym z zakresu bhp; prowadzenie postępowań egzekucyjnych.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Białych (I piętro) 7 pok. 104, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Białych (I piętro)
Numer budynku pracodawcy: 7 pok. 104
Profil działalności pracodawcy:
kierowanie i udziałw pracach mających na celu zwiększenie efektywności gospodarowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.11.2017
Oferta pracy ważna do: 20.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
szycie ubrań, przygotowywanie szablonów kroi i fasonów, współpraca z wietnamskimi hurtownikami i klientami firmy, kontakt z wietnamskim pracodawcą i pracownikami
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wola Przypkowska (mazowieckie)
Odbieranie elementów palet z linii produkcyjnej, sortowanie pod względem przydatności do produkcji i klas materiałów drzewnych, oznaczanie desek, pakowanie.
"TRAK-DREW"S.C. Krystyna Gałka i Damian Gałka - 2017-08-22 - Bystra Podhalańska (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Przyjmowanie i zbieranie zamówień ze sklepów i centrów ogrodniczych.
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
Wg. stanowiska. Więcej informacji pod numerem 71 319 03 14 wew. 22
VELENA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
produkcja chleba i bułek
MARIAN MARKIEWKA PIEKARNIA-CIASTKARNIA - 2017-07-11 - Ruda Śląska (śląskie)
lakierowanie elementów drewnianych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Górki (pomorskie)
przygotowywanie półproduktów i obróbka artykułów spożywczych, sporządzanie potraw i napojów, dekorowanie potraw, utrzymanie czystości naczyń, narzędzi i sprzętu w kuchni i na swoim stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Monter przy produkcji drzwi.
Firma Produkcyjno-Handlowa MIKEA II Sp.J. - 2017-11-17 - Tychy (śląskie)
Nadzór nad wykonywaniem sieci telekomunikacyjnych. Praca w Warszawie (Wesoła).
JJS Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy skupie zboża.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Bielice (opolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Kłecko (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości jednostki. Szczegółowe informacje, treść ogłoszenia do pobrania z BIP Urzędu Miejskiego w Bytowie.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Bytów (pomorskie)
PRACE TRANSPORTOWE W TYM RÓWNIEŻ MEBLI I MAKULATURY, POMOC W ORGANIZACJI THE TALL SHIP RACES 2013; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE;
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
proste prace manualne na lini produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta na stanowisku kasowym, obsługa kasy fiskalnej, towarowanie półek przykasowych oraz innych, udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie nalezności za zakupiony przez klientów towar.
Tesco Polska Sp. z o. o. - 2016-11-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Kwalifikacje: zgodne z art. 116 ust. 1 i ust. 1a ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 930 z późn. zm.) tj.:1) posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych;2) ukończenie studiów wyższych na kierunku praca socjalna;3) ukończenie do dnia 31 grudnia 2013r. studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie;spełnianie wymagań określonych w art. 156 ustawy o pomocy społecznej.Doświadczenie zawodowe: mile widziane w zawodzie pracownika socjalnegoUprawnienia: prawo jazdy kat. B.Zakres obowiązków: art. 119 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH - 2017-03-01 - Sośnicowice (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji księgowej, nadzorowanie spraw księgowych i podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, korespondencja z instytucjami: US, ZUS, GUS, NBP, wysokość wynagrodzenia powyzej 4000 zł
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Załadunek/rozładunek towarów, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Gajków (dolnośląskie)
- docinanie elementów roletowych
ESIMA JAKUB WIŚNIEWSKI - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż art. budowlanych, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Gidle (łódzkie)
Praca przy produkcji mas produkcyjnych.
MARION Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Gdynia (pomorskie)
-Planowanie, organizowanie, dokonywanie kontroli realizacji zadań serwisu sprzątającego,-Kontrola kosztów realizowanych usług,-Wdrażanie nowych projektów,-Rekrutacja niezbędnego personelu,-Dbałość o terminowość i jakość wykonywanych usług,Oferujemy: -Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,-Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji-Służbowy samochód oraz inne narzędzia niezbędne do pracy.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: megalux333 (at) wp.pl
"MEGALUX" Klaudia Babczyńska - 2016-02-19 - Tczew (pomorskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Maków (łódzkie)
montowanie elementów sprzętu oświetleniowego
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Blachownia (śląskie)
Wykonywanie instalacji kanalizacyjnych, gazowych, grzewczych,wentelacyjnych i klimatyzacyjnych. Monitorowanie przyłączy wodno - kanalizacyjnych, urządzeń pomiaru ciśnienia, przepływu wody./OFERTA PRACY Z GCP KONIECPOL/
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Ślęzany (śląskie)
a) prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budrzetowej,b) sporządzanie sprawozdań budrzetowych i finansowych oraz sprawozdań dla organu prowadzącego,c) wykonywanie innych doraźnych czynności zleconych przez dyrektora szkoły lub upoważnionych osób.
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2016-10-21 - Rawicz (wielkopolskie)
a) opracowanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji regulującej wewnętrzne zasady prowadzenia rachunkowości w tym zakładowego planu kont.b) prowadzenie rachunkowości według zasad określonych w ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj.: Dz. U. z 2009 roku Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.),c) organizowanie właściwego obiegu dokumentów księgowych badanie projektów umów i porozumień powodujących powstanie zobowiązań, badanie legalności, rzetelności i prawidłowości dokumentów odzwierciedlających wszystkie operacje finansowe,d) prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, w tym zapewnienie terminowego ściągania należności,e) opracowywanie planów finansowych oraz propozycji zmian w planach w trakcie roku obrotowego,f) dokonywanie analiz ekonomicznych i opracowywanie wniosków dotyczących racjonalizacji kosztów,g) zapewnienie terminowego rozliczenia inwentaryzacji majątku trwałegoi obrotowego,h) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, budżetowej i finansowej OPZiWR,i) prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniem pracowników m. in. sporządzanie list płac, list zasiłków, kart wynagrodzeń,j) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników tj. terminowe zgłaszanie do ubezpieczeń, przekazywanie do ZUS należnych składek, sporządzanie obowiązującej dokumentacji rozliczeniowejk) wykonywanie czynności związanych z administracyjna obsługą Organizatora77,l) terminowe przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w zakresie rozliczenia podatku dochodowego. Warunki pracy na stanowisku:zatrudnienie w wymiarze czasu pracy 3/8 etatuwykonywanie czynności biurowych i kontrolnych1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:a) życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,b) list motywacyjny,c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy,d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,e) zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy,f) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*g) referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).h) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie
ORGANIZATOR PIECZY ZASTĘPCZEJ I WSPIERANIA RODZINY W ZAMOŚCIU - 2018-04-10 - Zamość (lubelskie)
nauczanie zajęć technicznych w szkole podstawowej w klasach łączonych (zajęcia techniczne 1/18 w klasach IV-V, 1/18 w klasie VI)
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Ostrówki (lubelskie)
organizowanie gier i zabaw dla dzieci, prowadzenie zajęć rekreacyjnych, sportowych, tanecznych dla dzieci
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-06-01 - Sosnowiec (śląskie)