GŁÓWNY KSIĘGOWY R97/3837-1014/19 Brześć Kujawski oferta pracy BRZESKIE CENTRUM KULTURY
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY R97/3837-1014/19
Wynagrodzenie: od 4 600 PLN
Zakres obowiązków: Praca w biurze jednoosobowym, w siedzibie Brzeskiego Centrum Kultury, przy komputerze.Zakres zadań:1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;2. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych;3. Przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;4. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki;6. Opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania;7. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych, regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;9. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej;10. Przestrzeganie zapisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej;12. Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy Prawo o zamówieniach publicznych;13. Rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów;14. Rozliczenie inwentaryzacji;15. Zapewnienie terminowego ściągania należności;16. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą;17. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki;18. Prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw;19. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora BCK należą do kompetencji Głównego Księgowego.
Data publikacji: 2019-12-31
Lokalizacja: Brześć Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BRZESKIE CENTRUM KULTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NARUTOWICZA 15, 87-880 Brześć Kujawski, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w biurze jednoosobowym, w siedzibie Brzeskiego Centrum Kultury, przy komputerze.Zakres zadań:1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;2. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych;3. Przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;4. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki;6. Opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania;7. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych, regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;9. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej;10. Przestrzeganie zapisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej;12. Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy Prawo o zamówieniach publicznych;13. Rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów;14. Rozliczenie inwentaryzacji;15. Zapewnienie terminowego ściągania należności;16. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą;17. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki;18. Prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw;19. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora BCK należą do kompetencji Głównego Księgowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY R97/3837-1014/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brześć Kujawski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brześć Kujawski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wymagania niezbędne. 1. Głównym księgowym, zgodnie z Ustawą o finansach publicznych, może być osoba, która: 1) posiada obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2016 poz.902 ze zm.); 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo umyślne; 4) nie miała orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi; 5) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 6) cieszy się nieposzlakowaną opinią; 7) spełnia jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości; c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.2. Znajomość prawa, w zakresie: a) Ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej; b) Ustawy o finansach publicznych; c) Ustawy o rachunkowości; d) Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; e) Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych; f) Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,g) Ustawy o VAT. 2. Doświadczenie w pracy głównego księgowego w jednostce sektora finansów publicznych.II. Wymagania preferowane: 1. Praktyka w księgowości w instytucji kultury. 2. Doświadczenie w organizacji pracy nad budżetem zadaniowym. 3. Znajomość przepisów szczególnych dotyczących zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych. 4. Znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych. 5. Posiadanie umiejętności przygotowywania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów, w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia; 6. Wiedza i umiejętności niezbędne do prowadzenia księgowości komputerowej i obsługa innych urządzeń biurowych; 7. Znajomość przepisów dotyczących zasad korzystania środków unijnych; 8. Komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność; 9. Predyspozycje do pracy na stanowisku głównego księgowego. 10. Umiejętności organizacyjne oraz myślenie strategiczne.
Nazwa pracodawcy: BRZESKIE CENTRUM KULTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
NARUTOWICZA 15, 87-880 Brześć Kujawski, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny;2. Życiorys - CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej;3. Kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;4. Opinie, referencje (jeśli kandydat takie posiada);5. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o:a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,b) niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,c) posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.Składane dokumenty (z wyjątkiem wymienionych w pkt. 3 i 4) muszą być podpisane przez osobę przystępującą do konkursu.Kandydat na stanowisko zobowiązany jest przed zatrudnieniem do przedłożenia:- aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - zaświadczenia o stanie zdrowia pozwalającego do pracy na określonym stanowisku.Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie A4 osobiście lub przesłać pocztą na adres: Brzeskie Centrum kultury, ul. Narutowicza 15, 87-880 Brześć Kujawski. z dopiskiem Konkurs na Głównego Księgowego w terminie: do 15.01.2020 do godziny 16.00.Dokumenty, które dotrą do siedziby BCK po wyznaczonym terminie nie będą uwzględniane przy rekrutacji.Nadesłane dokumenty będą analizowane pod względem formalnym, następnie wybrane osoby zostaną zaproszone na spotkanie z Komisją Rekrutacyjną.Miejsce ogłoszenia konkursu i jego wyników: Informacje o konkursie na Głównego Księgowego Brzeskiego Centrum Kultury zostaną opublikowane:a) w Biuletynie Informacji Publicznej Brzeskiego Centrum Kultury,b) na stronie internetowej Brzeskiego Centrum Kultury,c) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Brześciu Kujawskim,d) na profilu Brzeskiego Centrum Kultury na portalu społecznościowym Facebook,e) na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Brześciu Kujawskim.Informacja o przetwarzaniu danych osobowych. Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Brzeskie Centrum Kultury, ul. Narutowicza 15, 87-880 Brześć Kujawski, tel. 54 231-06-61, e-mail:bckbrzesckujawski (at) gmail.com , reprezentowane przez Dyrektora Brzeskiego Centrum Kultury.2. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IOD) można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych tel. 54 234 51 78 , mailowo: dane.osobowe (at) brzesckujawski.pl .3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu ubiegania się o zatrudnienie.4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów, art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy. Jeśli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą zostać: uprawnione podmioty i organy publiczne wymienione w ustawach, podmioty wykonujące usługi archiwizacyjne oraz niszczenia dokumentacji, podmioty świadczące usługi obsługi prawnej w zakresie realizowanych postępowań, podmioty świadczące usługi informatyczne w zakresie systemów przetwarzających dane osobowe.6.Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. 7. Pani/Pana dane osobowe zgromadzone podczas procesu rekrutacyjnego będą przechowywane przez miesiąc czasu, licząc od daty upowszechnienia wyników naboru. Po tym czasie zostaną zniszczone. W przypadku wyrażonej przez Panią/ Pana zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy na poczet przyszłych rekrutacji. 8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia danych jak również przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.9. Z powyższych praw można skorzystać poprzez kontakt pisemny na adres: Brzeskie Centrum Kultury, ul. Narutowicza 15, 87-880 Brześć Kujawski,. 10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia podania. 11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane, tj. dane osobowe konkretnej osoby nie będą analizowane w taki sposób, aby stworzyć dokładny opis jej preferencji i cech. (art. 22 RODO).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: włocławski
Gmina pracodawcy: Brześć Kujawski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brześć Kujawski
Ulica pracodawcy: NARUTOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 31.12.2019
Oferta pracy ważna do: 15.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b413d8f314cd081c97159b876d47e5bd
Podobne oferty pracy
patroszenie ryb, praca przy taśmie produkcyjnej, pakowanie ryb
KEY DECISION OUTSOURCING LTD SERWIS KDO PLUS SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-25 - Chojnice (pomorskie)
Praca w piekarni i cukierni.
PIEKARNIA-CUKIERNIA " O L E Ń K A " IRENA KALISZCZAK - 2019-08-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
-Sprzedaż produktów Orange,-Kontakt telefoniczny 508 040 130,-Kontakt e-mailowy: barbara.drzaszcz (at) orange.com-Godziny pracy do ustalenia wg grafiku,-Rodzaj umowy: umowa zlecenie / umowa o pracę,-Praca na 3/4 wymiaru etatu,-Praca zmianowa.
Work Service S.A. - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Mszana Górna (małopolskie)
Transport towarów (codzienny powrót do domu)
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VECTOR - 2019-01-09 - Gostyń (wielkopolskie)
obsługa finansowo - księgowa jednostki,opracowanie i realizacja planu dochodów i wydatków, prowadzenie dziennika głównego dla poszczególnych kont syntetycznych: działalności podstawowej, funduszu świadczeń socjalnych, dochodów oraz dochodów i wydatków nimi finansowanych,prowadzenie analityki dla poszczególnych zespołów kont,uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w terminach i na zasadach określonych w przepisach finansowych,finansowe rozliczenie inwentaryzacji,weryfikacja ksiąg inwentarzowych środków trwałych i wyposażenia,sporządzanie list płac dla pracowników,prowadzenie kart wynagrodzeń, rozliczenie z Urzędem Skarbowym i ZUS-em,sporządzanie obowiązujących sprawozdań finansowych, analiz finansowych, sprawozdań GUS,dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych ifinansowych z planem finansowym,nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów do budżetu gminy,prowadzenie ubezpieczenia pracowników,należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych,archiwizacja,wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika placówki.
Miejska Świetlica Środowiskowa - 2019-03-20 - Będzin (śląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pajęczno (łódzkie)
• odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe,• prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,• sporządzanie i rozliczanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT),• ustalanie wysokości opłat za wieczyste użytkowanie,• zamknięcie roku księgowego i przygotowanie pełnego sprawozdania finansowego,• sporządzanie finansowego planu gospodarczego i remontowego spółdzielni oraz sporządzanie okresowych analiz ich wykonania,• kalkulacja stawek opłat Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi,• analiza sald lokali mieszkalnych i użytkowych i nadzór nad windykacją należności,• współpraca z instytucjami zewnętrznymi, audytorami, sądami, komornikiem, organami podatkowymi i bankami,• kierowanie działem. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 328 34 91, e-mail: biuro (at) smakademicka.pl.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Akademicka" - 2018-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie desek, szlifowanie, struganie, klejenie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Bęczków (świętokrzyskie)
Rachunkowość jednostki, naliczaniewynagrodzeń ZUS, sporządzanie sprawozdań księgowości itp
Szkoła Podstawowa Krzywin - 2018-06-29 - Krzywin (zachodniopomorskie)
Spawanie elementów stalowych (konstrukcji)Praca w przedziale: 7-17Miejsce pracy: Wrocław, ul. Olsztyńska i teren miastaKontakt kandydatów z pracodawcą: 601 821 414, biuro.roboservice (at) gmial.comsala F
ROBOSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków
GALOMAR-AUTOMATION MARIUSZ GALOWICZ - 2017-11-24 - Siedlce (mazowieckie)
Praca na wyskokości. Prace dekarskie.
Perfekt Dachy Gębala Sławomir - 2018-04-10 - Zawada (lubelskie)
Gra w klubie "Sparta"
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Szamotuły (wielkopolskie)
- Prowadzenie księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych,- Sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych,- Sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości,- Bieżące monitorowanie i kontrola rozliczeń z ZUS, US, pracownikami oraz podmiotami zewnętrznymi,- Monitorowanie i kontrola operacji księgowych,- Monitorowanie, kontrola oraz wprowadzanie zmian w zakresie obiegu dokumentów,- Nadzór nad przestrzeganiem zasad określonych w polityce rachunkowości Spółki, opracowanie i wprowadzanie zmian w polityce rachunkowości Spółki,- Współpraca z biegłym rewidentem, bankami i instytucjami finansowymi,- Organizacja pracy Działu Księgowości i współpraca z przełożonymi z innymi działami Spółki.
SOLIDEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)
WYKOŃCZENIE WNĘTRZ
RAJSKIE OGRODY Piotr Cieśla - 2018-03-13 - Dębica (podkarpackie)
toczenie, frezowanie prostych detali
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Żary (lubuskie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego i francuskiego.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
DREW-BUD Jerzy Ciesielski - 2017-04-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od osób prawnych i fizycznych,
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2017-05-23 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa maszyn przędzalniczych, tekstuarki, szczepiarki, oplatarki, obstawanie maszyn PO4 sm., praca przy dużym natężeniu dźwięku, obsługa agregatu wykurczającego nitki
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Prowadzenie pełnej księgowości Spółki, w tym między innymi opracowywanie oraz aktualizowanie polityki rachunkowości, procedur w obszarze Księgi Głównej, sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami sprawozdawczości finansowej, prowadzenie spraw podatkowych Spółki w zakresie podatku dochodowego (w tym m.in.: kalkulacja podatku dochodowego; wyznaczanie podatkowej stawki amortyzacji środków, sporządzenie planów podatkowych), koordynacja procesu zamknięcia ksiąg rachunkowych, nadzór nad procesami księgowymi i prawidłowym obiegiem i archiwizacją dokumentów finansowo-księgowych, wdrażanie i usprawnianie procedur w dziale księgowości w tym w obszarze kontroli wewnętrznej, wsparcie decyzyjne kierownictwa firmy w zakresie rozwiązań finansowo-księgowych, reprezentowanie Spółki przed audytorami, organami państwa i instytucjami finansowymi (np.: GUS, US, MF).
RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa systemu komputerowego, odbierania połączeń przychodzących i wychodzących. Wymagana kreatywność, komunikatywność oraz doświadczenie w sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Płońsk (mazowieckie)
prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie ewidencji księgowej, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatków, sporządzanie sprawozdań finansowych : Urząd Skarbowy, ZUS, banki, GUS.
P. W. BAMI Sp. J. Beata Nenca-Greń, Mirosław Nenca - 2018-03-13 - Rychnowy (pomorskie)
.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Gostyniu - 2018-07-06 - Gostyń (wielkopolskie)
1. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.2. Wprowadzanie dokumentów do rejestru VAT.3. Księgowanie dokumentów.4. Nauka programu płacowego ,,Płatnik.5. Sporządzanie deklaracji do ZUS, DRA, RCA, RZA oraz dokumentów zgłoszeniowych/wygłoszeniowych.6. Sporządzanie list płac, rachunków do umów cywilnoprawnych.7. Prowadzenie bieżących spraw kadrowych.8. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Tarnów (małopolskie)
Montaż, naprawa i konserwacja urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych u kontrahentów.
NORD KLIMA SP. Z O.O. - 2018-12-13 - Gdańsk (pomorskie)
Prace porządkowe na terenie zakładu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Sieroczyn (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Sosnowiec (śląskie)