GŁÓWNY KSIĘGOWY Pszczółki oferta pracy Gminna Biblioteka Publiczna w Pszczółkach
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 1 400 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości instytucji kultury.
Data publikacji: 2019-11-29
Lokalizacja: Pszczółki (pomorskie)
Pracodawca: Gminna Biblioteka Publiczna w Pszczółkach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościelna 8a, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości instytucji kultury.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 400 - 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pon. do pt. w godzinach 08:00-12:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczółki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczółki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 400 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:a)Wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości lub wykształcenie średnie ekonomiczne i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości,b)Obywatelstwo polskie,c)Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.2.Wymagania dodatkowe:a)Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych i rachunkowości,b)Znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Internet, programy finansowo-księgowe),c)Sumienność, rzetelność, zdyscyplinowanie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Gminna Biblioteka Publiczna w Pszczółkach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Kościelna 8a, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a)List motywacyjny,b)C.V.,c)Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,d)Kserokopie świadectw pracy,e)Kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie,f)Zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności,g)Oświadczenie:- o korzystaniu z pełni praw publicznych,- o pełnej zdolności czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na niniejszym stanowisku.Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w terminie do dnia 11 grudnia 2019 roku w Gminnej Bibliotece Publicznej w Pszczółkach lub przesłać listownie na adres:Gminna Biblioteka Publiczna w Pszczółkach Ul. Kościelna 8A, 83-032 Pszczółki
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pszczółki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczółki
Ulica pracodawcy: Kościelna
Numer budynku pracodawcy: 8a
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.11.2019
Oferta pracy ważna do: 11.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7c7f7deb5c179c622b84f39f1bfed462
Podobne oferty pracy
ręczny montaż elementów plastikowych, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Legnica (dolnośląskie)
Wykonywanie obowiązków wynikających związanych z zajmowanym stanowiskiem. Prowadzenie księgowości w jednostce budżetowej - Zespołu Szkół w Chobieni, nadzór na pracownikiem ksiegowości.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHOBIENI - 2016-01-27 - Chobienia (dolnośląskie)
Sprzedaż w sklepie jubilerskim
"PAWILON JUBILERSKI" MAŁGORZATA SZATYBEŁKO - 2018-03-30 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości w firmie produkcyjnej Lasów Państwowych
ZAKŁAD PRZEROBU DREWNA LASÓW PAŃSTWOWYCH - 2017-02-14 - Lębork (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Jedlińsk (mazowieckie)
Obsługa recepcji w hotelu, Wynajem pokoi, Obsługa gości, obsługa kasy fiskalnej i terminala,
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Janów Lubelski (lubelskie)
Obsługa urządzeń techniki biurowej, przyjmowanie interesantów, współpraca z pracownikami, komputerowe redagowanie pism, tabel, itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Przedecz (wielkopolskie)
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakrkesie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności), organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolnej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2019-08-28 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Darłowo (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Jawor (dolnośląskie)
j.w
BUILDING&COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa zgłoszeń serwisowych pierwsza linia wsparcia użytkowników (Help Desk),- Przygotowanie komputera do przekazania użytkownikowi oraz przeprowadzanie instruktażu stanowiskowego użytkowników w związku z przekazaniem sprzętu komputerowego,Instalacja oraz konfigurowanie urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery, czytniki kodów kreskowych, itp.),- Wykonywanie kopii zapasowych wybranych aplikacji i systemów oraz ich zabezpieczenia,- Weryfikacja poprawności działania sprzętu i oprogramowania wykorzystywanego w sądzie,- Usuwanie przyczyn i/lub skutków awarii oprogramowania lub sprzętu,- Wykonywanie zadań informatycznych w Sądzie Okręgowym w Olsztynie oraz w Sądach - Rejonowych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Olsztynie, w których zadania dyrektora sądu wykonuje dyrektor przełożonego sądu okręgowego.
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2019-05-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, Prowadzenie roliczeń z ZUSi US, przygotwanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, Opracowanie projektów przepisówwewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki, opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego, Dokonywanie wstępnej kontrolizgodnościoperacji gospodarczychi finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków , przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej, nadzorowanie prawidłowego stosowania ustay o zamówieniach publicznych, Sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz śwadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości potrąceń i kontrolowaniezgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa, rozliczanie środków finansowych pozyskanychz dotacji lub konkursów, Rozliczanie zadłużenia dłużników alimantacyjnych zgodnie z ustawąo pomocy osobom uprawnionym do alimantów, kontrola prawidłowościinwentaryzacji przeprowadzonej w Ośrodku( rozliczdenie inwentaryzacji rocznej), zapewnienie terminowego ściągania należności,Przestrzeganie procedur związanych ze sporządzaniem , obiegiem, zabezpieczeniem i kontrolą dokumentów dotyczących księgowości, Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałejdokumentacjiprzewidzianej ustawą, odpowiedzialność za całokształt prac związanch z działalnością finansowo- księgową jednostki, współpraca ze Skarbnikiem Gminy,Prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw, wykonywanie innych ne wyzej wymienionych zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznychwydanych przez Kierownika GOPS należą do kompetnecji Głównego Księgowego.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przywidzu - 2019-07-30 - Przywidz (pomorskie)
nadzór nad pełną księgowością prowadzoną zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2019-08-28 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz nadzorowanie pracowników sprzątających.- Miejsce pracy: Katowice, Mysłowice, Jaworzno.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie w godzinach: 6:00-22:00. Praca równie w soboty i niedziele. Wymagane wykształcenie podstawowe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane prawo jazdy kat. B. Mile widziany własny samochód (pracodawca zwraca za paliwo). Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 887-110-035) w godzinach: 8:00-16:00
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Katowice (śląskie)
Mycie naczyń i wydawanie posiłków.II zmiany: 07.00 - 19.00 pn-pt
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Nadzór nad finansami firmy, sporządzanie raportów, prowadzenie dokumentacji finansowej firmy. - Oferujemy: stabilność zatrudnienia, umowę o pracę na pełny etat, możliwość rozwoju zawodowego, regularność i terminowość wypłat, pracę w młodym zespole, grupowe ubezpieczenie NNW finansowane przez pracodawcę, przyjazną atmosferę w pracy, stałe godziny pracy. - Wynagrodzenie: 3000 - 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane: wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe rachunkowość, finanse, ekonomia), znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT/VAT), znajomość zasad rozliczania transakcji w obrocie krajowym i międzynarodowym, biegła znajomość programów z pakietu MS Office(w szczególności: Excel), znajomość programu CDN Optima, programów księgowych klasy ERP, kilkuletnie doświadczenie zawodowe w księgowości, w tym min. 5 lat na stanowisku Głównej Księgowej/Głównego Księgowego. Doświadczenie w branży transportowej będzie dodatkowym atutem. Wymagany wysoki poziom umiejętności interpersonalnych oraz zarządzania zespołem- Kontakt e-mail: biuro (at) alcoppertrans.com.pl--> klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na bieżącą i przyszłą rekrutacje.
Alcopper Trans Logistics sp.z.o.o - 2019-01-17 - Katowice (śląskie)
organizowanie i nadzorowanie procesów technologicznych otrzymywania związków chemicznych, określanie i usuwanie przyczyn sprzętu i awarii urządzenia, a także zakłóceń procesów chemicznych, wdrażanie nowych technologii do otrzymywania związków chemicznych lub ulepszanie i modernizacja istniejących technologiizatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali H
GUOTAI - HUARONG (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
wykształcenie zawodowe-handlowe lub średnie mile widziane, doświadczenie mile widziane w handlu.
AM-FIX Firma Handlowa Popów Alina - 2017-04-24 - Benice (wielkopolskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Kraków (małopolskie)
naprawa elektryki samochodowej
P.H.U. Mechanika Pojazdowa Reczek Dariusz - 2019-01-16 - Świętochłowice (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentów kadrowych, prowadzenie spraw pracowniczych w systemie komputerowym: OPTIMA, kadry płace, wprowadzanie dokumentów do KP OPTIMA
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żywiec (śląskie)
Prowadzenie zestawu z przyczepą dwuosiową
SARON s. c. - 2017-04-20 - Stary Sokołów (świętokrzyskie)
Odbiór FORMATEK Z MASZYN PRODUKCYJNYCH ,PRACE MONTAżOWE I WYKOŃCZENIOWE NP.KLEJENIE APLIKACJI, LUSTER
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Kolonia Osiek (łódzkie)
Prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej Stowarzyszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z dotacji pozabudżetowej i innych będących w dyspozycji Stowarzyszenia, kształtowanie prawidłowej polityki płac i współdziałanie w tym zakresie z komórką kadr, sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansu z wykonania dotacji i ich analiz, przeprowadzenie inwentaryzacji mienia w Stowarzyszeniu3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Konserwacja i naprawy maszyn i urządzeń do obróbki drewna.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, księgowanie dochodów i wydatków budżetowych w układzie klasyfikacji budżetowej, sporządzanie sprawozdań miesięcznych , kwartalnych i innych ustalonych przepisami, sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki, prowadzenie ewidencji planu finansowego i jego zmian, kont syntetycznych i analitycznych, ksiąg środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, prowadzenie bieżącej analizy wykorzystania środków w stosunku do planu sporządzanie list płac oraz prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS, przygotowywanie dokumentów ZUS w programie PŁATNIK, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, prowadzenie i realizacja finansowej części wniosków aplikacyjnych i rozliczeniowych projektów finansowanych ze środków UE
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LISKOWIE - 2019-04-02 - Lisków (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie, bądź wyższe techniczne; kier.: budowa maszyn, obróbka skrawaniem; staż pracy: 2-3 lata bądź osoba do przyuczenia; znajomość rysunkutechnicznego; znajomość zagadnień i procesów technologicznych związanych z obróbką skrawaniem, pisanie, generowanie, modyfikacja programów CNC, praca w układach sterowania: Fanuc, praca z rysunkiem technicznym i narzędziami pomiarowymi, nadzór nad opracowaniem technologii zapewniających optymalizację efektów produkcyjnych oraz jakościowych, rozwiązywanie technologicznych problemów procesu produkcyjnego. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego i zdobywanie nowychdoświadczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁAD OBRÓBKI PRECYZYJNEJ - ŁABĘDY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Gliwice (śląskie)
technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Lipno (kujawsko-pomorskie)