GŁÓWNY KSIĘGOWY Podedwórze oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Podedwórzu
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej GOPS, prowadzenie rozliczeń ZUS, US sporządzanie sprawozdań, składanie deklaracji, sporządzanie list wypłat, ewidencja podatków itp. współpraca ze skarbnikiem gminy.
Data publikacji: 2016-12-02
Lokalizacja: Podedwórze (lubelskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Podedwórzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-222 Podedwórze 44, powiat: parczewski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej GOPS, prowadzenie rozliczeń ZUS, US sporządzanie sprawozdań, składanie deklaracji, sporządzanie list wypłat, ewidencja podatków itp. współpraca ze skarbnikiem gminy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podedwórze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: parczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Podedwórze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe z co najmniej 3-letnią praktyką w księgowości bądź osoby które ukończyły średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadają co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości. Umiejętności:system zarządzania budżetem JST.
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Podedwórzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
Adres pracodawcy:
21-222 Podedwórze 44, powiat: parczewski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: parczewski
Gmina pracodawcy: Podedwórze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Podedwórze
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2016
Data dodania oferty pracy: 02.12.2016
Oferta pracy ważna do: 30.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż towarów, liczenie, fakturowanie
A.G. Zatorscy, HURTOWNIA ART. SPOŻYWCZYCH - 2017-10-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
Brak danych
PRACA EU NATALIYA SCHUSTER - 2017-08-10 - Lubawka (dolnośląskie)
Realizowanie strategii sprzedaży hotelu zgodnie z polityką sieci Hotele Diament S.A., aktywne pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów z zachowaniem najwyższych standardów, nadzór nad przebiegiem prac recepcji, prezentowanie oferty hotelu, budowanie długotrwałych relacji, reprezentowanie hotelu, odpowiadania na zapytania i prośby ze strony klientów. Etat lub 1/2 etatu.Praca na 2 zmiany w godzinach 07.00 - 19.00, 19.00 - 07.00.Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
HOTELE DIAMENT S.A. - 2017-11-24 - Zabrze (śląskie)
- Opieka nad osobami starszymi i chorymi w zakładzie pilęgnacyjno-opiekuńczym.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-19:00, 19:00-7:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. policealne zakończone egzaminem i dyplomem: Opiekun Medyczny. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Alfreda Sokołowskiego 2, 40-749 Katowice) w godzinach: 7:20-14:50.
SZPITAL MURCKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpośrednia odpowiedzialność za procesowanie transakcji oraz przygotowywanie płatności między jednostkami powiązanymi firmy Whirlpool EMEA. Wypełnianie innych czynności zleconych bez bezpośredniego przełożonego. Procesowanie i wystawianie faktur dla jednostek powiązanych dla wyrobów gotowych kupionych spoza okręgu EMEA. Współpraca z poszczególnymi krajami celem otrzymania faktur mailowo (jeśli jest to wymagane). Codzienne monitorowanie transakcji dotyczących produktów w jednostkach powiązanych, sprawdzanie błędów procedur automatycznych, wykonywanie księgowań manualnych. Wprowadzanie transakcji\umów za pomocą narzędzia ICNP. Koordynacja poszczególnych rynków celem otrzymania akceptacji na czas. Utrzymanie bazy danych cen zakupowych (tzw. info records i material masters). Periodyczne otrzymywanie list cen zakupów z krajów strefy EMEA. Uzgadnianie sald jednostek powiązanych we współpracy z działami należności i zobowiązań oraz przygotowywanie zestawienia sald na koniec miesiąca.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie śrdnie. staż pracy min 5 lat. Komunikatywna znajomośc j. angielskiego i niemieckiego . Prawo jazdy kat. B. Transport towarów
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gorzyce Wielkie (wielkopolskie)
szlifowanie oraz przygotowanie pojazdów do malowania
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Ustawianie parametrów i nadzorowanie pracy obrabiarek, obsługa przyrządów i aparatury pomiarowej. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
INCOBEX SP. Z O. O. - 2017-07-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
Staż w ramach programu "Firma +1". Zamawianie oraz przyjmowanie towarów, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Iwkowa (małopolskie)
obowiązki związane z mechaniką samochodową
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-04-08 - Chojnice (pomorskie)
Nauczanie biologii
Szkoła Podstawowa nr 3 im Zbigniewa Herberta - 2017-10-26 - Wronki (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu farszu, półproduktów, smażenie naleśników, dbałość o czystość i porządek w miejscu pracy; wysokość wynagrodzenia 2100 zł lub więcej- do uzgodnienia z pracodawcą; umowa na rok, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 9.30- 17.30, 13.00- 21.00
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń w pomieszczeniach galerii
HOSSO Police H2 Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Police (zachodniopomorskie)
oferta stażu w szczególności dla osób do 30 roku życia, miejsce pracy Kamień śl.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kamień Śląski (opolskie)
praca kierowcy autokaru turystycznego w kraju i zagranicą
ARKO-TOURIST ARKADIUSZ HERNET - 2018-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie księgowości przedszkola, dokumentacja księgowa, płace
Przedszkole Nr 34 z Oddziałami Integracyjnymi - 2017-07-18 - Zabrze (śląskie)
doświadczenie na ww stanowisku,umiejętność wiercenia, szlifowania i cięcia stali i aluminium
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca związana z obsługą auto-myjni. Tel.: 691 595 857 Rafał Dziemidowicz.
Dziemidowicz Rafał Firma Usługowo-Handlowa "RAFIR" - 2016-03-23 - Torzym (lubuskie)
Operator linni produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie samodzielnie pełnej księgowości warsztatu terapii zajęciowej.
FUNDACJA INWALIDÓW I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH MIŁOSIERDZIE - 2018-02-12 - Kalisz (wielkopolskie)
pomocnicze prace związane z produkcją mięsa i wędlin
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa magazynu, obsługa internetoa
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
bieżąca ich aktualizacja. Prowadzenie ksiąg rachunkowych Poradni zgodnie z obowiązującymi przepisami. Nadzór nad właściwym przebiegiem operacji gospodarczych. Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych, Zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem. Opracowywanie projektów planów finansowych Poradni i ich zmian na podstawie informacji o planowanej wysokości dochodów i wydatków. Dokonywanie bieżącej analizy wykonywania planów finansowych i bieżące informowanie dyrektora Poradni o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystania otrzymanych środków. Wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Poradni. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywania wydatków publicznych. Nadzór nad funkcjonowaniem kasy i przestrzeganiem zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych w Poradni. Czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez Poradnię pod względem finansowym. Naliczanie wynagrodzeń i innych należności pieniężnych, odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz należnych zaliczek na podatek. Przygotowywanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Naliczanie podatku dochodowego i prowadzenie pełnej dokumentacji w oparciu o obowiązujące przepisy. Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego Poradni. Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych, rozliczeniowych, majątkowych i innych z zakresu działania Poradni. Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów o obowiązkach głównych księgowych zleconych przez dyrektora Poradni.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2016-02-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych
ELEKTROTECH Ewelina Mucha - 2016-08-18 - Sancygniów (świętokrzyskie)
sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Trzy Lipy (warmińsko-mazurskie)
1. koordynacja zagranicznych projektów Teatru2. administrowanie polskiej i angielskiej Strony www Teatru3. prowadzenie fanpage Teatru4. tłumaczenie z języka angielskiego (w obydwie strony)bieżącej korespondencji i Teatru dotyczącej j egozagranicznych kontaktów5. koordynacja trailerów do spektakli, zwiastunów, wywiadów z twórcamireklama i promocja Teatru
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2016-10-03 - Legnica (dolnośląskie)
do uzgodnienia
EM DUET STUDIO MONIKA MŁODECKA - 2015-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie pełnej księgowości /księgi handlowe/
GRANITE VON STRIEGAU Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Strzegom (dolnośląskie)
praca na oddziale osprzętu, obsługa walcarek
Obróbka Walców i Osprzętu Hutniczego " ROLLS" Piotr Rotarski - 2016-10-06 - Zawiercie (śląskie)