GŁÓWNY KSIĘGOWY Oświęcim oferta pracy SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. KLEMENTYNY TAŃSKIEJ-HOFFMANOWEJ W OŚWIĘCIMIU
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie rachunkowości jednostki;2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;4) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;5) wykonywanie opracowań, obliczeń i zestawień według potrzeb;6) sporządzanie sprawozdań finansowych.
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. KLEMENTYNY TAŃSKIEJ-HOFFMANOWEJ W OŚWIĘCIMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krasickiego 16, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki;2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;4) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;5) wykonywanie opracowań, obliczeń i zestawień według potrzeb;6) sporządzanie sprawozdań finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: obywatelstwo polskie, obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku księgowej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub przestępstwo karne skarbowe; posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku; spełnienie jednego z poniższych warunków - ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości; wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość zasad funkcjonowania księgowości budżetowej; znajomości zasad rachunkowości; znajomość przepisów regulujących prowadzenie gospodarki finansowej w administracji publicznej; znajomość przepisów podatkowych (w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych) oraz przepisów związanych z ubezpieczeniami społecznymi; znajomość programów komputerowych w tym programów finansowo księgowych oraz urządzeń biurowych.WARUNKI PRACY: praca biurowa, z przewagą wysiłku umysłowego; praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie; zatrudnienie w wymiarze 0,5 etatu od 1 września 2019 r
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. KLEMENTYNY TAŃSKIEJ-HOFFMANOWEJ W OŚWIĘCIMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Krasickiego 16, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys zawodowy;2) kserokopia dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje;3) dokumenty poświadczające dotychczasowe zatrudnienie;4) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej;5) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego;6) referencje na życzenie.Każdy z wymaganych dokumentów należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.Do wymaganych dokumentów należy dołączyć oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją procedury naboru na stanowisko urzędnicze główny księgowy w Szkole Podstawowej nr 3 im. Klementyny Tańskiej Hoffmanowej w Oświęcimiu wg wzoru załączonego do ogłoszenia.Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji proszę o składanie wymaganych dokumentów w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Klementyny Tańskiej-Hoffmanowej w Oświęcimiu, ul. Ignacego Krasickiego 16 w zaklejonej kopercie z adnotacją: Nabór na stanowisko głównego księgowego w terminie do 2 sierpnia 2019 roku do godziny 12.00. Aplikacje, które wpłyną do Szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 im. Klementyny Tańskiej-Hoffmanowej w Oświęcimiu, ul. Ignacego Krasickiego 16 oraz tablicy informacyjnej w szkole.Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu 1 miesiąca w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Klementyny Tańskiej-Hoffmanowej w Oświęcimiu, ul. Ignacego Krasickiego 16, po upływie tego okresu zostaną komisyjnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 17.07.2019
Oferta pracy ważna do: 02.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eca0088521e746b29746a6721f032cca
Podobne oferty pracy
- utrzymanie czystości w haliwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą, wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-09 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne wykonywanie potraw mącznych kuchni wschodniej, zgodnie z profilem restauracji (pierogi, cepeliny, peilmienie, kluski).Praca na umowę zlecenie. ok. 160 godzin pracy w miesiącu. Dyspzycyjność do pracy od poniedziałku do piątku w godzinanch 10:00-18:00. Proponowany okres zatrudnienia - 3 lata.Miejsce pracy: Restauracja Pod Fredrą, Rynek Ratusz 1, WrocławOferta dostępnw w sali G
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Radom (mazowieckie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego i francuskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).sala H
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie treści marketingowych i PR-owych, stałe poszukiwanie nowych rozwiązań, regularna analiza działań konkurencji; tworzenie, prowadzenie i optymalizowanie kampanii na portalach internetowych; przygotowywanie analiz i raportów; koordynowanie i tworzenie i wdrażanie planów marketingowych; współpraca z mediami, wydawnictwami, agencjami reklamowymi, grafikami; współpraca przy tworzeniu strategii rozwoju marki; tworzenie harmonogramu aktywności marketingowych.
Gremi Personal Sp. z o.o. - 2019-08-26 - Gdańsk (pomorskie)
przewóz towarów na terenie kraju
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe s.c. Zyta Bendyk Jan Bendyk - Lubawa - 2017-02-10 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie rachunkowości placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegające na: 1) zorganizowaniu przyjmowania, sporządzania, obiegu, archiwizowania dokumentów i kontroli ich w sposób zapewniający: a) właściwy przebieg operacji gospodarczych, b) ochronę mienia będącego w posiadaniu ZSS, c) sporządzanie kalkulacji wynikowych kosztów wykonywanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej; 2) bieżącym i prawidłowym prowadzeniem księgowości oraz sporządzaniu kalkulacji wynikowych kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający: a) terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, b) prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych;2. Prowadzenie gospodarki finansowej placówki zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającymi zwłaszcza na: 1) Wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarowaniu środkami pozabudżetowymi; 2) zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez ZSS USzD; 3) przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych; 4) zapewnieniu terminowego ściągania należności oraz spłaty zobowiązań;3. Analiza wykorzystywanych środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji ZSS USzD.4. Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej: 1) wstępnej i bieżącej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków; 2) wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych ZSS USzD; 3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 5. Opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora ZSS dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: 1) zakładowego planu kont; 2) obiegu dokumentów dowodów księgowych; 3) zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.6. Opracowywanie sprawozdań okresowych i rocznych z wykonania budżetu i ich analiza.7. Opracowywanie preliminarzy budżetowych i przeniesień między paragrafami.8. Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń pracowników ZSS USzD oraz rozliczeń z ZUS. Urzędem Skarbowym i innych zgodne z obowiązującymi przepisami i terminami: 1) sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych; 2) obliczanie zasiłków wypłacanych przez ZUS (chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych itp.); 3) zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników; 4) sporządzanie comiesięcznych deklaracji o wysokości składek ZUS; 5) naliczanie podatku dochodowego; 6) sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym wynagrodzeń pracowników.9. Sporządzanie sprawozdań do GUS.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH PRZY UNIWERSYTECKIM SZPITALU DZIECIĘCYM W LUBLINIE - 2020-06-25 - Lublin (lubelskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: Prowadziła rachunkowość jednostki. Prowadziła gospodarkę finansową jednostki. Dokonywała wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Opracowywała zbiorcze sprawozdania budżetowe i finansowe z wykonania budżetu i ich analizę. Opracowywała roczne projekty i plany budżetowe. Wykonywała inne zadania wynikające z ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych i pozostałych aktów normatywnych regulujących sferę finansowej działalności placówki.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Brynowska 70a.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + 700 zł/brutto dodatku funkcyjnego + 20 % premi + wysługa lat pracy. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2016-01-27 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji aptecznej, zamówienia przyjęcia towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Nowy Targ (małopolskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Bangladeszu, obsługa poczty w języku bengalskim, dbanie o relacje z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie księgowości Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy - 2016-12-01 - Łęczyca (łódzkie)
Naprawa maszyn i ciągników rolniczych
ZAKŁAD NAPRAWCZY MECHANIZACJI ROLNICTWA LECHNIAK - 2018-11-05 - Szymiszów (opolskie)
Transport, załadunek i rozładunek surowców.
SURET Sp. z o.o. - 2018-07-02 - Gorzyce (podkarpackie)
Prowadzenie rachunkowości Gminnego Ośrodka Kultury zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku Gminnego Ośrodka Kultury. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, sprawozdań Gus. Przygotowywanie projektów budżetu instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków. Prawidłowe naliczanie zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowości ich przekazywania. Obsługa programu PŁATNIK – sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Ciasna (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, uzupełnianie asortymentu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prace magazynowe, konfekcjonowanie towaru według zamówienia.
FM GROUP POLSKA Artur Trawiński - 2016-06-23 - Szewce (dolnośląskie)
Spawanie elementów konstrukcji stalowych. Wymagane uprawnienie - MAG. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Przedsiębiorstwo Prywatne EW-RO Kozłowski Roman - 2017-05-25 - Kliny (wielkopolskie)
Wyjmowanie i separowanie elementów metalowych. Zasypywanie kształtkami wibratora, suszenie elementów metalowych. Pomoc w obsłudze pracy wibratora i suszarki.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Łódź (łódzkie)
Wdmuchiwanie światłowodów metodą termiczną, spawanie termiczne włókien światłowodowych, pomiary reflektometryczne toru transmisyjnego. Czytanie ze zrozumieniem rysunku technicznego. Praca w terenie, częste wyjazdy, wymagana samodzielność.Praca na terenie Wrocławia oraz całej Polski (pełne oddelegowanie)Umowa zlecenie, około 168h w miesiacu. Dyspozycyjność 7-17okres zatrudnienia 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa maszyn garbarskich (odmięśniarki)wybieranie skór po dwojeniu i barwieniu
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Skoczów (śląskie)
prowadzenie księgowości spółek, przygotowywanie raportów finansowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, ZUS, US), wsparcie zarządu w podejmowaniu decyzji dotyczących polityki finansowej firmy, zarządzanie zespołem księgowym, sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT). jedna zmiana, pełny etat (możliwość pracy na część etatu), po okresie próbnym kandydat zostaje przyjęty na czas nieokreślony. Wynagrodzenie 4000-6000 zł netto (5650-8500 zł brutto).kontakt z pracodawcą: CV proszę wysłać na adres e-mail: biuro (at) kancelariabielawski.eu
KANCELARIA BIELAWSKI Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Złotoryja (dolnośląskie)
Nadzór nad kompleksową obsługą księgową i rachunkową Spółki, zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymiWeryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych firmyNadzorowanie prawidłowości i terminowości rozliczeń podatkowychSporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT) oraz wykonywanie procedur zamknięcia miesiącaWspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS)Prowadzenie i kontrola rozrachunków (w tym walutowych)
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Kraków (małopolskie)
Głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, jest pracownik, któremu kierownik jednostki powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie: 1) prowadzenia rachunkowości jednostki; 2) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi; 3) dokonywania wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.Zakres wykonywanych zadań:1) znajomość i prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością budżetową,2) znajomość przepisów oświatowych i samorządowych,3) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,4) kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,5) kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,6) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych i innych,7) opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki,8) kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, 9) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych,10) sporządzanie sprawozdań finansowych,11) nadzór nad pracownikami działu księgowości,12) realizacja zadań z zakresu rachunkowości innych nie wymienionych wyżej, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.Informacja o warunkach pracy:1) norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin, 2) norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin,3) wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu do 30-go dnia każdego miesiąca,4) możliwe rozpoczęcie pracy już od pierwszego stycznia 2018 r.5) praca w siedzibie Biblioteki, stacjonarna, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie.Wymagane dokumenty i oświadczenia1) list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem zawierający aktualny nr telefonu kandydata,2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ,3) wypełniony kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osób ubiegających się o zatrudnienie,4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i umiejętności, 5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 7) oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,9) podpisane oświadczenie otreści - "wyrażam zgodę naprzetwarzanie danych osobowych zawartych wmojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych doprocesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą zdnia 29.08.1997r. oochronie danych osobowych (Dz. U. z2016r. Nr poz. 922 zpóźn. zm.),Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: 1) Termin: do 3 listopada 2017 r.2) Sposób:Wymagane dokumenty i oświadczenia należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Nabór na stanowisko głównego księgowego w DBP we Wrocławiu.3) Miejsce:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w sekretariacie DBP we Wrocławiu ul. S. Worcella 25-27 50-448 Wrocław lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu przesyłki do sekretariatu DBP we Wrocławiu. 8) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 71/377-28-15.
Dolnośląska Biblioteka Pedagogiczna we Wrocławiu - 2017-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Występ (kujawsko-pomorskie)
I stanowisko 10:00 - 18:00 lub 12:00 do 20:00 praca na pełen etat
Firma Handlowo-Transportowo-Usługowa "Paweł", Paweł Jagiełka - 2016-07-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
KONKURS szczegóły oferty na stronie BIP Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawiczengo woj.śląskiego w Gliwicach;Wykształcenie: wyższe, preferowany kierunek studiów; ekonomia, finanse i rachunkowość; min. 5 lat doświadczenia w pracy w księgości; znajomość przepisów i ustaw m.in. o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej, klasyfikacji dochodów i wydatków; pełna zdolność do czynności prawnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO W GLIWICACH - 2020-05-15 - Gliwice (śląskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI
VEBUD sp. z o.o. - 2015-12-21 - Dębica (podkarpackie)
Kierowca/Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2020-06-15 - Jasionówka (podlaskie)
Malowanie rur, transport materiałów, montaż instalacji sanitarnych, kanalizacji, klimatyzacji, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych
MITRA Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Skarbimierz (opolskie)