GŁÓWNY KSIĘGOWY Opole oferta pracy Przedsiębiorstwo ALREMEX R.Krynicki Sp. Jawna
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: - koordynowanie pracy działu księgowości w firmie produkcyjnej, prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi przepisami rachunkowości, koordynacja działań i księgowanie operacji związanych z zamknięciem m-ca i roku,samodzielne przygotowywanie sprawozdańfinansowych oraz innych zestawień związanych z raportowaniem miesięcznym/ rocznym,sporządzanie deklaracji i prowadzenie dokumentacji podatkowej PIT, CIT, VAT, przygotowywanie sprawozdawczości statystycznej dla GUS, nadzorowanie cyklicznychinwentaryzacji oraz gospodarki materiałowej w ujęciu księgowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, - nadzorowanie spraw i rozliczeń kadrowo-płacowych, - praktyczna znajomość systemów finansowo księgowych. - wynagrodzenie podstawowe 1800zł brutto + premia uznaniowa. Praca w godzianch 7:00-15:00
Data publikacji: 2016-09-23
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo ALREMEX R.Krynicki Sp. Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wspólna 26, 45-837 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy działu księgowości w firmie produkcyjnej, prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi przepisami rachunkowości, koordynacja działań i księgowanie operacji związanych z zamknięciem m-ca i roku,samodzielne przygotowywanie sprawozdańfinansowych oraz innych zestawień związanych z raportowaniem miesięcznym/ rocznym,sporządzanie deklaracji i prowadzenie dokumentacji podatkowej PIT, CIT, VAT, przygotowywanie sprawozdawczości statystycznej dla GUS, nadzorowanie cyklicznychinwentaryzacji oraz gospodarki materiałowej w ujęciu księgowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, - nadzorowanie spraw i rozliczeń kadrowo-płacowych, - praktyczna znajomość systemów finansowo księgowych. - wynagrodzenie podstawowe 1800zł brutto + premia uznaniowa. Praca w godzianch 7:00-15:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.4
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 16
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 5 lat pracy na samodzielnym stanowisku Gł. Księgowego ( mile widziana osoba w wieku emerytalnym),1. wykształcenie wyższe ekonomiczne, 2. minimum 5 lat pracy na samodzielnym stanowisku Gł. Księgowego ( mile widziana osoba w wieku emerytalnym) 3. wszechstronna wiedza w zakresie przepisów i wymogów dotyczących podatku VAT, CIT, PIT 4. znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem spółek handlowych 5.praktyczna wiedza w zakresie rozliczania kosztów produkcji, 6. inicjatywa oraz rozwinięte umiejętności analityczne orazkomunikacyjne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo ALREMEX R.Krynicki Sp. Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wspólna 26, 45-837 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy, cv, kopia świadectw pracy,Kontakt z pracodawca: telefonicznie w godzinach: 09:00-14:00, przez e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach: 09:00-14:00, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wspólna
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 23.09.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:Obsługę klientów w zakresie prowadzenia Ksiąg Handlowych lub KPiR. Przygotowywanie odpowiednich deklaracji CIT, PIT, VAT. Bieżące wsparcie klientów w kwestiach księgowych i podatkowych. Dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usług. Dekretowanie i księgowanie dokumentów.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Znajomość podstaw księgowości. Znajomość programu finansowo - księgowego SYMFONIA. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w biurze rachunkowym. Doświadczenie przy sporządzaniu sprawozdań finansowych będzie dodatkowym atutem. Dobra znajomość przepisów rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz przepisów podatkowych. Kontakt e-mail: michal.szkola (at) finetto.pl
FINETTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)
księgowość bydżetowa
Publiczne Przedszkole w Wojcieszycach z Oddziałem Zamiejscowym w Różankach - 2017-11-20 - Wojcieszyce (lubuskie)
-
Szkoła Podstawowa im. W.St.Reymonta w Trzebnicach - 2016-08-08 - Trzebnice (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji rach.podatkowej,sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych,sporządzanie deklaracji PIT,VAT,nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rozliczeń w dziale księgowości
Polski Związek Niewidomych Zakład Aktywności Zawodowej - 2016-02-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Głudna (mazowieckie)
Bieżący nadzór i kontrola prawidłowości prowadzenia gospodarki finansowej i materiałowej, wykonywanie dyspozycjiśrodkami pieniężnymi, itd - zakres czynności zawiera 33 pkt i znajduje się na stronie internetowej Szkoły tj: www.szkola1.pl
Zespół Szkół Nr 1 C. K. P.w Aleksandrowie Kuj. - 2016-11-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
obróbka detali po wtrysku i wykonywanie prac montażowych
"PLASTIC COMPONENTS AND MODULES POLAND" S.A. - 2018-06-14 - Sosnowiec (śląskie)
przyjmowanie interesantów, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie poczty, kserowanie i układanie akt
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznychMontaż okienMontaż paneli podłogowych
PANEL-PERFEKT Dorota Kamińska - 2017-09-01 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
szczegółowe informacje dostępne na stronie : http://www.walcz.sr.gov.pl/download/ogloszenie-o-naborze-na-gl.ksiegowego-sr-walcz-1492086038.pdf
SĄD REJONOWY W WAŁCZU - 2017-04-14 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Mile widziana książeczka-sanitarno-epidemiologiczna. Kontakt z pracodawcą osobisty lub e-mailowy: e.kempe (at) auchan.pl
AREL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-18 - Rybnik (śląskie)
Opieka nad dziećmi podczas zajęć , mczuwanie nad ich bezpieczeństwem
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Nowe Miasto nad Pilicą (mazowieckie)
sprzedaż art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Brzozówka (małopolskie)
wykonanie instalacji, usuwanie awarii
P.H.U. HERTER Teresa Mizera - 2018-08-08 - Trzebinia (małopolskie)
w/g potrzeb
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudniku - 2018-07-05 - Rudnik (lubelskie)
Montaż opraw oświetleniowych oraz elementów elektronicznych.
"LIGHTNET"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Kobiernice (śląskie)
Wykonywanie tynków na starych budynkach z uwzglednieniem gzymsów,boni, pilastrów robionych tradycyjnymi metodami
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kruszów (łódzkie)
Obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gręboszów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
Centrum Ogrodniczo-Szkółkarskie "KODAN" - 2018-04-25 - Bytom (śląskie)
Prace proukcyjne, pakowanie wyrobów gotowych (branża tekstylna).Oferta skierowana dla osob bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzedawca części rolniczych
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Szprotawa (lubuskie)
wykonywanie prac tokarskich, frezarskich
ZUHP "TECHMIK" Mikuła Krzysztof - 2017-09-14 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji zgodnie z dyrektywami unijnymi i polskimi aktami prawnymi, uczestnictwo w kontrolach dopuszczającymi obiekt do uzytkowania, uzgadnianie projektów z dokumentacją projektową, wykonywanie prostych prac biurowych.Uczestnictwo w kontrolach na terenie powiatu wschowskiego i nowosolskiego zgodnie z harmonogramem pracy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-06-01 - Nowa Sól (lubuskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 06 marca 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-22 - Krynica Morska (pomorskie)
Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: bpajak (at) stoart.org.plMiejsce pracy teren woj. dolnosląskiego i treny ościenne
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w resteuracji
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Piaski (lubelskie)
zastępowanie prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami wietnamskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Warszawa (mazowieckie)