GŁÓWNY KSIĘGOWY (NR 0291) Bydgoszcz oferta pracy "MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY (NR 0291)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Opis stanowiska: - Księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z ustawą o rachunkowości - Sporządzanie deklaracji VAT, VAT UE, JPK, CIT, podatek od nieruchomości,- Rozliczanie transakcji związanych z WDT, WNT oraz Importu i Eksportu - Rozliczanie ZFRON- Prowadzenie kasy - Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym US, GUS, banki, leasing - Prowadzenie ewidencji środków trwałych i innych wymaganych rejestrów- Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów (ok. 250 dokumentów kosztowych miesięcznie)- Przygotowanie sprawozdań finansowych- Kontrola dokumentacji pod względem rachunkowym i formalnym- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych - Sporządzanie sprawozdawczości GUS- Planowanie, wykonywanie przelewów i nadzorowanie płatności,- Księgowanie wyciągów bankowych odpowiedzialność za poprawność dokumentacji finansowej i księgowej,- Monitorowanie kosztów i przychodów spółki,- Ustanowienie i monitorowanie procedur kontroli księgowań,- Raportowanie danych finansowych do zarządu spółki,- Monitorowanie zmian w zakresie przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowychOferujemy:- Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie o wieloletniej tradycji- Atrakcyjne warunki zatrudnienia - Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy- Ciekawą pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
Data publikacji: 2018-01-16
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 8J, 85-758 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska: - Księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z ustawą o rachunkowości - Sporządzanie deklaracji VAT, VAT UE, JPK, CIT, podatek od nieruchomości,- Rozliczanie transakcji związanych z WDT, WNT oraz Importu i Eksportu - Rozliczanie ZFRON- Prowadzenie kasy - Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym US, GUS, banki, leasing - Prowadzenie ewidencji środków trwałych i innych wymaganych rejestrów- Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów (ok. 250 dokumentów kosztowych miesięcznie)- Przygotowanie sprawozdań finansowych- Kontrola dokumentacji pod względem rachunkowym i formalnym- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych - Sporządzanie sprawozdawczości GUS- Planowanie, wykonywanie przelewów i nadzorowanie płatności,- Księgowanie wyciągów bankowych odpowiedzialność za poprawność dokumentacji finansowej i księgowej,- Monitorowanie kosztów i przychodów spółki,- Ustanowienie i monitorowanie procedur kontroli księgowań,- Raportowanie danych finansowych do zarządu spółki,- Monitorowanie zmian w zakresie przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowychOferujemy:- Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie o wieloletniej tradycji- Atrakcyjne warunki zatrudnienia - Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy- Ciekawą pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY (NR 0291)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Finanse, Rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: - Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość)- Min. 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w firmach produkcyjnych- Umiejętność rozliczania WNT i WDT oraz import/eksport - Mile widziane doświadczenie z rozliczania dotacji z UE - Bardzo dobra obsługa systemów komputerowych - Wsparcie obszaru finansów, znajomość controlingu- Wiedza z zakresu przepisów prawa podatkowego oraz rachunkowego- Znajomość przepisów związanych z rozliczaniem zakładu pracy chronionej- Umiejętność rozliczania funduszu ZFRON-u- Znajomość programu Symfonia FK, Symfonia Handel- Znajomość przepisów prawa podatkowego, bilansowego i handlowego- Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne- Dobra znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
"MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
85-758 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty kierować na e-mail: kadry (at) maltex.com.pl Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji oraz innych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę MALTEX Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja szczoteczek do rąk, szczotek, mioteł, szufelek, mydelniczek, produktów wyrobów dziecięcych (nocniki, wanienki, foteliki do kąpieli itp.)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 16.01.2018
Oferta pracy ważna do: 15.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w branży instrumentów muzycznych: prowadzenie korespondencji handlowej międzynarodowej i krajowej, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Możliwe wyjazdy służbowe w delegacje krajowe i zagraniczne. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach. Proponowane wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie + premia.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-09-20 - Kęty (małopolskie)
Prowadzenie rachunkowości szkoły, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://zs-tymien.pl/bip/ogloszenia
Zespół Szkół im. Kard. Ignacego Jeża w Tymieniu - 2018-02-19 - Tymień (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości,ksiąg podatkowych,przygotowywanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie deklaracji podatkowych,monitorowanie kosztów i przychodów. Kontakt z Urzędem Skarbowym i GUS
TOTAL BUSINESS SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyny czyszczącej, znajomość technik sprzątania.
Agencja Ochrony Osób i mienia "JUSTUS" Sp. z o. o. - 2016-05-12 - Opole (opolskie)
DO UZGODNIENIA
PIEKARNIA CUKIERNIA ELŻBIETA DOMIN - 2016-06-03 - Tyczyn (podkarpackie)
obsługa maszyn i urządzeń: wkrętarki, wiertarki, elektronarzędzi, wypełnianie protokołu jakościowego
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Wieluń (łódzkie)
obsługa baru, sali, serdeczna, fachowa o profesjonalna obsługa gości klientów restauracji, baru, przestrzeganie zasad higieny osobistej, a także utrzymanie czystości w sali i na stołach konsumenckich, nadzów nad prawidłową
ALLRISKS INSURANCE KRZYSZTOF DALASIŃSKI - 2016-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
ESCULENTUS Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa oraz kontrola pracy żurawia, zabezpieczenie miejsca pracy
Zakład Ogólnobudowlany A.Rutkowski - 2016-08-12 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Straszewy (mazowieckie)
monter instalacji i urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Łomianki (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Skarbimierz (opolskie)
Demontaż i montaż maszyn i urządzeń wymagających serwisu i naprawy; naprawa maszyn i urządzeń; diagnozowanie przyczyn usterek i awarii; dokonywanie przeglądów.
DROSED SA - 2016-06-30 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa wnętrzarska projektów, projektowanie mebli w wnętrz
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Lichnówki (pomorskie)
pomoc w czynnościach samoobsługowych dziewczynce na wózku inwalidzkim,pomoc nauczycielowi w organizacji sali dydaktycznej i w przygotowaniu zajęć edukacyjnych,dbanie o porządek w pomieszczeniach,ułatwienie osobie niepełnosprawnej wykonywanie czynności dnia codziennego,zaspokajanie potrzeb biologicznych i psychospołecznych dziecka,utrzymywanie kontaktu z osobą niepełnośprawną,kształtowanie aktywności i samodzielności
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Praca w warsztacie samochodowym, praca przy wymianie oleju, klocków hamulcowych, naprawa i wymiana opon
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Podrzecze (małopolskie)
1) Znajomośó, stosowanie i przestrzeganie obowiązujących przepisówszczególnych wchodzących w zakres ustawy o finansach publicznychi rachunkowości, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, normatywów kancelaryjno-archiwalnych.2) Znajomość i przęstrzeganie zasad finansowania zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o Świadczeniach rodzinnych,ustawy o pomocy osobom uprawnionyrn do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów. ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieranru rodziny i systemie pięczy zastępczej3) Prowadzenie rachunkowości jednostki.4) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.5) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 6) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczqcych operacji gospodarczych i finansowych.7) Naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie składek od wynagrodzeń.8) Prowadzenie programu ''Płatnik''.9) Sporządzanie bilansu rocznego jednostki.10) Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki w formiepapierowej i elektronicznej. 11) Opracowywanie planów finansowych jednostki.12) Prowadzenie spraw finansowo-księgowych związanych z realizacją pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszualimentacyjnego, zasiłków dla opiekunów, spraw z zakresuprzeciwdziałania przemocy w rodzinie, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i Katy Dużej Rodziny.13) Rozliczanie funduszu alimentacyjnego i zaliczek alimentacyjnych.14) Dekretacja i zatwierdzonych rachunków i faktur do wypłaty. 15) Kontrolowanie ksiąg inwentarzowych majątku GOPS.16) Prowadzenie gospodarki finansowej, podatkowej izasiłkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.17) Rozliczanie umów cywilnoprawnych.18) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu19) Przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym,PFRON itp.20) Przestrzeganie przepisów o tajemnicy państwowej i służbowej, o ochronie danych osobowych oraz dokumentow objętych tymi przepisami.21) Przestrzeganie przepisów o finansach publicznych, rachunkowościi odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.22) Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i p.poż. 23) Wykonywanie innych prac zleconych dodatkowo przez Kierownika GOPS.Inne zadania wynikające z zakresu obowiqzków na zajmowanym stanowisku pracy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2015-11-26 - Osiek (pomorskie)
Nadzorowanie spraw związanych z budżetem i rachunkowością Spółki,zobowiazaniami podatkowymi,ubezpieczeniami i placami, wykonywanie dyspozycji srodkami pieniężnymi, kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planm finansowym. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczacych finansów i prowadzenia rachunkowosci, zakładowego planu kont, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, opracowywanie planów przychodów i kosztów budźetowych. Dokonywanie przelewów, dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji księgowo-finansowej, analiza i kontrola wykonania planu, sporzadzanie sprawozdań finansowych, nadzór nad naliczaniem i wyplatą wynagrodzeń, podatków, należności i zobowiązań.Organizacja, kierowanie i nadzór nad pracownikami Działu Księgowości, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu kontroli dokumentów i inwentaryzacją mienia oraz właściwym utrzymaniem, przechowywaniem i archiwizacja dokumentów finansowych.
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
rozwożenie przesyłek do klientów
CABAK ANDRZEJ, USŁUGI TRANSPORTOWE - 2018-01-12 - Staniątki (małopolskie)
Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe MICHAŁ KORZYCKI - 2018-06-11 - Zgierz (łódzkie)
Murowanie ścian nadziemnych z bloczków silikatowych i z bloczków gazobetonowych na zaprawie cienkowarstwowej
PPHU MOLEWSKI SP Z O.O. - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
obróbka poubojowa zwierząt
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Babice (łódzkie)
prowadzenie rachunkowości, sporządzanie planów finansowych, sprawozdawczości, kontrola operacji gospodarczych
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-11-15 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa klienta na kasie, aktywna sprzedaż produktów na kasie, dbanie o czystość i porządek na stacji, zarządzanie towarem na stacji, dbanie o dobry wizerunek firmy
FHU Gama Monika Zapart - 2015-12-01 - Tychy (śląskie)
Pracownik galerii / muzeum
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Częstochowa (śląskie)
według umowy
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Mielec (podkarpackie)
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać następujące, niezbędne wymagania:- posiada obywatelstwo polskie,- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego: ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnia praktykę w księgowości,- znajomość programów komputerowych do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz do sporządzania sprawozdawczości budżetowej, służących do rozliczeń bankowych tzw. bankowości elektronicznejW przypadku osób ubiegających się o stanowisko księgowego będą preferowane następujące dodatkowe wymagania:1) ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,2) umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, zestawień zmian w funduszu jednostek, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,3) biegła umiejętność programów komputerowych służących do obsługi biurowej4) znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania środków finansowych przyznawanych na realizację projektów w ramach UE5) cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.IV Wskazanie zakresu zadań na stanowisku księgowego:- prowadzenie rachunkowości jednostki,- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki,- dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie dyrektora jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystywania środków otrzymanych na wydatki z budżetu,- sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki,- opracowywanie projektów planów finansowych i ich zmian- czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym.
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Ryszarda Kincla w Raciborzu - 2018-06-06 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie potraw i napoi. Odpowiedzialność za prowadzenie punktu gastronomicznego, od otwarcia lokalu poprzez zamawianie produktów, magazynowanie, sprzedaż i dbanie o czystość. WYMAGANIAWykształcenie:Wykształcenie kierunkowe w zawodzie kucharzaDoświadczenie zawodowe: Kandydat powinien posiadać wcześniejsze doświadczanie w szczególności w gotowaniu dla dużych grup ( gotowanie dużych ilości jedzenia)Znajomość języków: Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub skandynawskiegoInne wymagania:Znajomość systemu HACCAPUmiejętność pracy z młodzieżą w wieku 15-18 lat Umiejętność pracy w zespole
Rogaland Fritidspark AS KONGEPARKEN - 2016-06-30 - Norwegia (Norwegia)
.
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-12-21 - Gostyń (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Puławy (lubelskie)