GŁÓWNY KSIĘGOWY Nisko oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,ETANEX,, Danuta Kożuszek
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Brak danych
Data publikacji: 2017-03-28
Lokalizacja: Nisko (podkarpackie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,ETANEX,, Danuta Kożuszek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sandomierska 265C, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Brak danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: niżański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: rozliczenia z ZUS
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Comarch OPTIMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: rozliczenie płacowo-kadrowe
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,ETANEX,, Danuta Kożuszek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres pracodawcy:
Sandomierska 265 C, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: niżański
Gmina pracodawcy: Nisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nisko
Ulica pracodawcy: Sandomierska
Numer budynku pracodawcy: 265 C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 28.03.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie, montaż, w drzwiach i wykonywanie montażu zamków
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wieliczka (małopolskie)
Praca w charakterze operatora ładowarki czołowej.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "EMPOL" Sp. z o. o. - 2017-11-06 - Racibórz (śląskie)
- Praca na granicy miast Katowice i Siemianowice Śląskie. Praca stojąca przy taśmie produkcyjnej (produkcja klejów). Obsługa maszyny nalewającej klej do 1,5 litrowych butelek. Przenoszenie paczek ważących do 16 kg. Naklejanie etykiet na butelki. Pakowanie i paskowanie pudełek. - Firma Oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace; Korzystne wynagrodzenie i system premiowy; Pakiet benefitów (w tym prywatna opieka medyczna).- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością podpisania umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku na dwie zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy produkcyjnej. Umiejętności manualne. Kontakt telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-750-38-48) lub e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Prace przy uruchamianiu, konserwacji i naprawach parku maszynowego (od strony hydrauliki.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-18 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie robót malarskich, posadzkarskich, okładziniowych obsługa, wyrzynarki, szlifierki. Ciężka praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie pełnej księgowości, obsługa kadrowo - płacowa, sporządzanie bilansu i deklaracji podatkowych PIT, CIT, VAT oraz analiz finansowych, obsługa US i ZUS.
ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU - 2017-11-10 - Oświęcim (małopolskie)
prace elektryczne na wysokości na terenie Elektrowni i Bełchatowa
INTER-BUD Michał Dobroszek - 2016-06-02 - Bełchatów (łódzkie)
-Załadunek, rozładunek, pilnowanie prawidłowości, praca w charakterze kierowcy na trasie Tczew - Piotrków Trybunalski,-Kontakt osobisty, ul. Jodłowa 13c-Adres e-mail: dzawadzka (at) inpost.pl-Wynagrodzenie uzależnione od liczby doręczonych paczek,
FIRMA HANDLOWA ALFA - PIEKUT GRZEGORZ - 2016-01-14 - Tczew (pomorskie)
nadzór budowlany
PBU BUDMAX DARIUSZ MAŁEK - 2016-04-20 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie pojazdem powyżej 3,5tw ruchu krajowym pomiędzy magazynami Czechowice-Dziedzice - Bielsko-Biała
USŁUGI TRANSPORTOWE CUDNIK JAROSŁAW - 2017-09-11 - Kaniów (śląskie)
Obsługa maszyn i inne czynności pomocnicze związane w procesem produkcji. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku (możliwe weekendy) w Buczkowicach, Rybarzowicach lub Żywcu. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową (umowy miesięczne).
STAFF SERVICE SP. Z O. O. - 2016-01-21 - Buczkowice (śląskie)
zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych, informacja na BIP Gminy Świlcza
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ ŚWILCZA - 2017-05-23 - Świlcza (podkarpackie)
Prowadzenie rachunkowości i spraw kadrowych.
GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W SOBKOWIE - 2016-06-08 - Sobków (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Strzeleczki (opolskie)
Prowadzenie rachunkowości zespołu zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, opracowanie zbiorczego projektu planu budżetowego i dochodów własnych na rok następny, sporządzenie miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe, sporządzenie sprawozdań finansowych ( bilans, rachunek zysku i strat, zmiany w funduszu jednostek oraz dodatkowe informacje dotyczące sprawozdań finansowych), sporządzenie miesięcznych i doraźnych analiz z wykonania budżetu, sporządzenie zestawień obrotów i sald, uzgadnianie współzależności kont księgowych, wystawianie fv VAT;godz. pracy 7.30-15.30; wynagrodzenie zasadnicze 2800 zł brutto plus stażowe plus dodatek funkcyjny 450 zł; umowa o pracę na okres próbny trzy miesiące, następna umowa na czas nieokreślony
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SMOŁDZINIE - 2018-03-16 - Smołdzino (pomorskie)
szycie pokrowców do mebli tapicerowanych
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Giedajty (warmińsko-mazurskie)
"Prace wykończeniowe we wnętrzach budynków, Szalowanie schodów,Produkcja i montaż szaf wnękowych,Produkcja i montaż stolarki budowlanej (okna, drzwi),Produkcja i montaż stoisk targowych i wystawienniczych,Montaż konstrukcji drewnianych z prefabrykatów (domki, garaże drewniane),Montaż konstrukcji dachowych."
Zeitmann - 2016-06-10 - Niemcy (Niemcy)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, wystawianie faktur, wprowadzanie danych do systemu.
Handel Usługi Produkcja Witan Czesław - 2017-03-17 - Pęclin (mazowieckie)
•Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym,•Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, faktur zakupu i sprzedaży, kasy i innych dokumentów księgowych,•Przygotowywanie przelewów bankowych, wystawianie faktur sprzedaży,•Sporządzanie raportów kasowych,•Sporządzanie wyceny FIFO,•Rozliczanie delegacji służbowych: krajowych i zagranicznych,•Rozliczanie zaliczek pracowniczych,•Rozliczenia międzyokresowe kosztów,•Kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,•Kontakt z dostawcami,•Zamykanie miesiąca,•Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE),•Nadzór nad pracą działu księgowości.CV prosimy przesyłać na adres biuro (at) hrcenter.com.pl w języku polskim oraz angielskim.
HR Center Marta Majcher - 2016-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie pełnej księgowości GOK; praca w godz. - do uzgodnienia - może byc co drugi dzień; I umowa na okres próbny 1 miesiąc;
GMINNY OŚRODEK KULTURY W SULIKOWIE - 2018-05-04 - Sulików (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta w barze, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Bieżące prace administracyjno-biurowe. Obsługa i organizacja spotkań bizneswoych. Obsługa gości. Zarządzanie obiegiem dokumentacji oraz jej archiwizacja. Samodzielne koordynowanie i realizacja zadań zleconych przez przełożonego. Przygotowanie prezentacji, raportów, zestawień i innych dokumentów. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Sopot (pomorskie)
Praca w kuchni, samodzielne przygotowywanie posiłków, kontakt z dostawcami i składanie zamówień.
Finance & Property Management - 2016-04-13 - Skorochów (opolskie)
- Prowadzenie księgowości oraz płac i kadr.- Wynagrodzenie: 2000 do 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Wymagana umiejętność prowadzenia księgowości, kadr i płac.
"INWEST-ENERGO-GAZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Charsznica (małopolskie)
Opracowywanie i realizacja planów finansowych, ewidencja księgowa, sprawozdawczość, analizy finansowe, rozliczenia bankowe, naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pracownikom przedszkola, prowadzenie dokumentacji podatkowej i ZUS.
Miejskie Przedszkole nr 13 im. Doroty Gellner w Siedlcach - 2018-07-20 - Siedlce (mazowieckie)
Główny księgowy / księgowa
Maszyny Budowlane Janusz Dziewit - 2017-02-16 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie księgowości budżetowej; Szczegółowe informacje dotyczące naboru: http://bip-slaskie.pl/mowkp - zakładka: Wolne miejsca pracy
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W KRUPSKIM MŁYNIE IM.OTTONA LIPKOWSKIEGO - 2018-02-06 - Krupski Młyn (śląskie)
prace murarskie, wykończenia wnętrz
Usługi Remontowo - Budowlane Marcin Walenciak - 2018-07-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)