GŁÓWNY KSIĘGOWY Łukowisko oferta pracy MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY-WIESŁAW CHMIELEWSKI
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozrachunki z klientami, sporządzanie sprawozdań finansowych i dodatkowych, sporządzanie wniosków kredytowych i leaisingowych
Data publikacji: 2016-12-14
Lokalizacja: Łukowisko (lubelskie)
Pracodawca: MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY-WIESŁAW CHMIELEWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-560 Łukowisko 76, powiat: bialski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozrachunki z klientami, sporządzanie sprawozdań finansowych i dodatkowych, sporządzanie wniosków kredytowych i leaisingowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łukowisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bialski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzec Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY-WIESŁAW CHMIELEWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Adres pracodawcy:
21-560 Łukowisko 76, powiat: bialski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9,00-16,00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: bialski
Gmina pracodawcy: Międzyrzec Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łukowisko
Numer budynku pracodawcy: 76
Profil działalności pracodawcy: Transport lądowy pozostały
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 14.12.2016
Oferta pracy ważna do: 13.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
Racks and Rolls sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kaliska (pomorskie)
WYmagane doświadczenie w zakłądach mięsnych
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Dobrosławów (lubelskie)
- Wykonywanie prac spawalniczych na migomacie,- Kontakt: telefon 600-012-691; 602724-436; e-mail: carokowalstwo (at) wp.pl
Zbigniew Rutkowski, FIRMA HANDLOWO - PRODUKCYJNO - USŁUGOWA "CARO" - 2016-05-17 - Tczewskie Łąki (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące spraw organizacyjno-administracyjnych Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie sekretariatu Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną instrukcją kancelaryjną; przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych materiałów zbiorowych dot. zadań realizowanych przez Wydział; zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe; prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników; prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji; przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej; prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacją skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału; obsługa systemu korespondencji komputerowej; edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej; współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie realizacji zadań administracji geologicznej powierzonych w drodze porozumienia; prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości w sp. z o.o. o profilu rolnym
PRZEDSIĘBIORSTWO NASIENNE "KSIĘŻY LAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Księży Las (śląskie)
- pełna księgowość - przyjmowanie opłat za lokale mieszkalne, - księgownie faktur- sporządzanie analiz finansowych- prowadzenie księgowości przebitkowej
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Gorzyń" z siedzibą w Muchocinie - 2018-05-17 - Międzychód (wielkopolskie)
organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszyst
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy - 2015-11-26 - Poznań (wielkopolskie)
naprawa pojazdów samochodowych
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA TROST - 2018-06-20 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości Centrum Kultury, sporządzanie planu finansowegom sprawozdań, sporzadzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji kultury, naliczanie wynagrodzeń i pochodnych
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Świeszyno (zachodniopomorskie)
prace fizyczne w archiwum
kontakt przez OHP - 2017-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
oferta z przeznaczenie dla osób bezrobotnych,którzy nie ukończyli 30 roku życia: wydawanie towaru z magazynu, załadunek, transport towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Dziechciniec (mazowieckie)
Transport pacjentów i materiału bilogicznego.Kontakt z pracodawcą: kadry (at) 4wsk.pl, 261 660 215
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2017-03-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Dbałość o świeżość i jakoś sprzedawanego asortymentu, obsługa klienta, dbałość o produkty, uzupełnianie oraz dbałość o poprawność oznaczenia produktów
Auchan Polska Sp. zoo - 2017-09-22 - Opole (opolskie)
archiwizacja dokumentów, sporządzanie wycen oraz zamówień, przyjmowanie i analiza zapytań ofertowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Głogów (dolnośląskie)
prowadzenie rachunkowości i księgowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pienieżnymi po ustaleniach z dyrektorem, dokonywanie wstępnej kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, kontrola legalności dokumentów finansowych, współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu, przygotowywanie projektów planów finansowych oraz wprowadzanie zmian w ciągu roku budżetowego, analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, realizacja zadań wynikających z instrukcji rozliczenia podatków, oracowywanie i realizacja zasad obiegu dokumentów, opracowywanie przepisów wewnętrzynych dotyczących prowadzenia rachunkowości, współdziałanie z bankiem, organami skarbowymi i ZUS, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości i bilansu jednstki, dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych, prowadzenie ewidencji kosztów, księgi głównej i analitycznej, sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem jednostki, prowadzenie ewidencji środków trwałych, organizaowanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, prowadzenie płac, ewidencji i rozliczeń podatkowych, organizacja i nadzór nad funkcjonowanie kasy jednstki, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, udział w procesie kontroli zarządczej i realizacja procesu samokontroli, udział w postępowaniach dot. zamówień publicznych i zamówień podprogowych
Dom Dziecka - 2018-07-18 - Police (zachodniopomorskie)
Prowadzenie księgowości w szkole.
Szkoła Podstawowa w Parowej - 2018-04-19 - Parowa (dolnośląskie)
Obsługa restauracji.
"DAMAS" WALED KAYSER - 2016-03-09 - Chojnice (pomorskie)
Kompletuje i przygotowuje dokumenty do księgowania. Dekretuje dokumenty finansowe. Sprawdza pod względem formalno-rachunkowym dokumenty. Wprowadza dokumenty do systemu komputerowego FK. uzgadnia i rozlicza salda kont rachunkowych. Określa i kontroluje terminy zapłaty ww.zobowiązań. Przygotowuje materiały do sprawozdań budżetowych. W systemie komputerowym FK przygotowuje przelewy i importuje je do programu bankowego NBE NBP. Przygotowuje przelewy z tytułu rozrachunków z kontrahentami i rozliczeń z pracownikami oraz przelewów z tytułów publiczno-prawnych. Rozlicza delegacje krajowe i zagraniczne pracowników.
Prokuratura Okręgowa - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie potraw i posiłków tradycyjnej kuchni wietnamskiej
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja zadań słuzby BHP,prowadzenie dokumentacji BHP,współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpieczeństwa organizacji pracy, doradztwo z zakresu BHP, inicjowanie projektów, , przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Chorzów (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2018-01-11 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
cięcie elementów przeznaczonych do zgrzewania i spawania, obsługa gilotyny, obsługa krawędziarki
PPUH COLD s.j. Bogdan i Włodzimierz Chwastek - 2016-07-04 - Bochnia (małopolskie)
wykonywanie podstawowych czynności biurowych, rejestrowanie spraw, przygotowywanie bieżącej korespondencji do wysyłki, sporządzanie pism, kserokopii dokumentów, odpisów, protokołów i notatek słuzbowych, sporządzanie spisów spraw w aktach, przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Zabrze (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem.
SP ZOZ UZDROWISKO SOPOT - 2016-05-20 - Sopot (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-przygotowywanie stanowiska dot. decyzji środowiskowych-uzupełnienie, uaktulanie baz danych -pomoc przy przygotowaniu postępowaniń administacyjnych-przygotowanie wyposażenia do poboru prób-obsługa administacyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mielec (podkarpackie)
Praca przy produkcji mebli, montaż mebli.Wymagania: doświadczenie zawodowe na stanowisku stolarz meblowy.
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA ANNA JAZŁOWIECKA - 2017-01-03 - Racibórz (śląskie)
Wdrażanie nowych rozwiązań. Czynny udział w rozwoju serwisu. Utrzymanie, rozwój i optymalizacja kodu.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
zgodny z charakterystyką pracy
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2017-03-08 - Pleszew (wielkopolskie)