GŁÓWNY KSIĘGOWY Łuków oferta pracy NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie, księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, bilanse, deklaracje VAT, podatek CIT
Data publikacji: 2016-02-09
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 35, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie, księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, bilanse, deklaracje VAT, podatek CIT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.02.2016
Data zakończenia pracy: 08.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe rachunkowość, staż pracy min. 2 lata na stanowisku główny księgowy
Nazwa pracodawcy: NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 35, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łuków
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 09.02.2016
Oferta pracy ważna do: 08.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Prowadzenie rachunkowości szkoły.2. Dyspozycja środkami pieniężnymi.3. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.4. Przygotowanie projektów planów finansowych, analiz i sprawozdawczości.5. Realizacja zadań wynikających z uchwał Rady Powiatu Oleśnickiego, zarządzeń Starosty i Dyrektora.
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. JULIUSZA SŁOWACKIEGO W OLEŚNICY - 2016-04-08 - Oleśnica (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:• PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODMIOTÓW Z NIĄ POWIĄZANYCH ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI PRAWA• ROZLICZANIE Z URZĘDEM SKARBOWYM W ZAKRESIE PODATKÓW DOCHODOWYCH I PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG, W TYM SPORZĄDZANIE DEKLARACJI CIT, PIT, VAT, VAT-UE• SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DO GUS, NBP• PRZYGOTOWYWANIE ROCZNYCH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH ORAZ ROZLICZEŃ PODATKOWYCH• SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ORAZ ANALIZ FINANSOWYCH NA POTRZEBY ZARZĄDU SPÓŁKI• NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH• SPORZĄDZANIE LIST PŁAC I ROZLICZEŃ Z ZUS• PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH ORAZ WNIP ORAZ NADZÓR NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ MIESIĘCZNYCH ODPISÓW• BIEŻĄCA ANALIZA I UZGADNIANIE KONT KSIĘGOWYCH, W TYM PROPONOWANIE WPROWADZENIA EWENTUALNYCH ZMIAN• KONTROLA DOKUMENTÓW KSIĘ
FHU PROFI-SPORT SP. Z O.O. - 2017-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
kasowanie towarów, przyjmowanie i sprawdzanie towarów, dbanie o porządek w miejscu pracy. Zatrudnienie w ramach refundacji - osoba do 30 r.ż.
Grażyna Zachoszcz "HIT" Firma Handlowa - 2017-08-29 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Wyższe ekonomiczne, spec.: rachunkowość i finanse; 3 letnia praktyka w księgowości i ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe, 6 letnia praktyka w księgowości i ukończona średnią, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna, wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów; znajomości jęz. angielskiego - komunikatywna; umiejętność obsługi programów w zakresie prowadzenia księgowości (znajomość oprogramowania: PŁATNIK, DEKRET, PŁACE); zakres obowiązków: prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki samorządowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt, sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora, przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków, sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej podatkowej instytucji, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, nadzorowanie naliczania wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potraceń oraz terminowego ich przekazywania, opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury, nadzorowanie obsługi programu PŁATNIK sporządzania, rozliczania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentacji ZUS, nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami, nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej, należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych, prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury, wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego, rozliczanie pozyskiwanych środków finansowych z innych źródeł; 3/4 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Wilcza;
GMINNY OŚRODEK KULTURY W PILCHOWICACH - 2016-08-22 - Wilcza (śląskie)
obsługa finansowo-księgowa, rozliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego , sporządzanie obowiązujących sprawozdań finansowych, sprawozdań statystycznych, analiz
CENTRUM OPIEKI NAD DZIECKIEM "DĄBRÓWKA" - 2017-08-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Mieleszyn (łódzkie)
obsługa żurawia samochodowego i dbałość o powierzony sprzęt
PPUH "Wilas" Grzegorz Laskowski - 2018-05-11 - Sławęcinek (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn stolarskich
Zakład Budowlany Tomasz Brzozowski* - 2016-03-09 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2016-07-01 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
obsługa gości w apartamencie, przekazywanie kluczy, rozliczanie pobytu
Firma Handlowo-Usługowa Michał Iwasiów - 2016-04-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny pod nr: 512-575-973.
USŁUGI BUDOWLANE DAMIAN KUPCZYK - 2018-03-06 - Tczew (pomorskie)
przygotowywanie produktów w restauracji Burger-King dotrzymując wszystkie standardysprzedaż całej gamy produktów sieci Burger-Kingzapewnienie 100% zadowolenia gości w różnych działach restauracji
Autohof Strohofer GmbH Burger-King - 2018-02-14 - Niemcy (Niemcy)
Pomoc mechanikowi przy naprawianiu samochodów
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pakowanie pierogów
PPH "AMIKA" PETELSKA LUCYNA - 2016-11-28 - Chełm (lubelskie)
Pakowanie odzieży, kompletacja zamówień, rozpakowanie dostaw,segregacja towaru.
kontakt przez OHP - 2016-12-02 - Sosnowiec (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie powierzchni do spawania , spawanie konstrukcji stalowych, maszyn i urządzeń, zbiorników, spawanie stali nierdzewnej i stali szlachetnej. WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, uprawnienia spawalnicze (TIG,MIG,MAG).Możliwość uzyskania uprawnień.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Przeworsk (podkarpackie)
Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku głównego księgowego:obsługa finansowo-księgowa placówki (budżet i fundusz socjalny)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, prowadzonych dla poszczególnych kont syntetycznych: działalności podstawowej i prowadzenie analityki dla poszczególnych zespołów kont,uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w ustawowych terminach,przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych i analiz,sporządzanie sprawozdań statystycznych,nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów,prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo- księgowych,dokonywanie kontroli wewnętrznej,sporządzanie umów i obciążeń wynajmu pomieszczeń szkolnych oraz za usługi: transport i wyżywienie,opracowanie instrukcji i projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora,wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez dyrektora jednostki, należą do kompetencji głównego księgowego. Praca w godz. 7.30-15.30. Wynagrodzenie od 3500 zł brutto do 5500 zł brutto (do uzgodnienia). Szczegóły oferty na stronie http://oswdamnica.biposwiata.pl/wiadomosci/1/wiadomosc/202964/nabor_na_wolne_stanowisko_urzednicze_glownego_ksiegowego__1_etat
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego w Damnicy - 2016-08-11 - Damnica (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Podstawowy zakres obowiązków obejmuje między innymi: prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, sporządzanie planów i sprawozdań finansowych jednostki.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2016-05-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
księgowość bydżetowa
Publiczne Przedszkole w Wojcieszycach z Oddziałem Zamiejscowym w Różankach - 2017-11-20 - Wojcieszyce (lubuskie)
Praca spedytora międzynarodowego
TRANSPEC Krzysztof Goc - 2015-12-02 - Sarzyna (podkarpackie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku. 1. prowadzenie pełnej rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. naliczanie wynagrodzeń i prowadzenia rozliczeń z ZUS , US, przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,3. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,4. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,5. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,6. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny, 2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, 3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, 8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem.Miejsce i termin składania dokumentów: do 23 maja 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-05-09 - Krynica Morska (pomorskie)
Prowadzenie gospodarki finansowej i rachunkowości Ośrodka Doradztwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie planów finansowych i realizacja planu finansowego, sporządzanie planów, analiz i sprawozdań finansowych w obowiązujących terminach, zapewnienie realizacji zasad gospodarki finansowej środkami publicznymi oraz obowiązujących w Ośrodku Doradztwa zasad Polityki Rachunkowości, zapewnienie prawidłowego obiegu i kontroli dokumentów księgowych, nadzór nad prawidłowym prowadzeniem kasy, nadzór oraz koordynowaniem pracy Działu Księgowości oraz dokumentacji w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej, magazynowej i gospodarki środkami trwałymi.Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dokumenty aplikacyjne - CV, list motywacyjny.Kontakt przez pocztę : ul. Zwycięska 8, 53-033 WrocławGodzina zakończenia pracy: 15:00Praca na czas określony : okres próbny, umowa na czas określony - 12 mc.Kontakt kandydatów z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl, 713398656Sala E
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Doświadczenie zawodowe.
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontakt z klientami mail, telefon. Przygotowywanie ofert sprzedaży do sklepu internetowego. Obsługa sklepu allegro. Kompletowanie i pakowanie zamówień. Sprzedaż elementów do produkcji sztucznej biżuterii.
"MERIDDA" Daniel Arim - 2017-06-06 - Bobowo (pomorskie)
CZYTANIE RYSUNKÓW TECHNICZNYCH OBRABIANAYCH I OBSŁUGA PŁYTY TARCZOWEJ, FREZARKI, STUGARKI, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWANIA DO PRACY PODSTAWOWYCH OBRABIAREK DO DREWNA, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE,
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace tynkarskie
Tynk-Tech Bartosz Jankowiak - 2016-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
strzyżenie damskie, męskie, farbowanie, stylizacja fryzur
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Tuchów (małopolskie)
- Prowadzenie rachunkowości budżetowej, - Dyspozycja środkami pieniężnymi,- Kontrola dokumentacji finansowej, - Sporządzanie sprawozdawczości.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr.2 Gdynia - 2018-06-07 - Gdynia (pomorskie)