GŁÓWNY KSIĘGOWY Lubin oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH "KAMADEX" sp. z o.o.
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa księgowa firmy.
Data publikacji: 2016-02-02
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH "KAMADEX" sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 3, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa księgowa firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie kierunkowe, min. 2 lata doświadczenia, znajomość programu Rewident,znajomość programów magazynowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH "KAMADEX" sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
59-300 Miroszowice 19h, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Miroszowice
Numer budynku pracodawcy: 19h
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 03.02.2016
Oferta pracy ważna do: 16.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
okleinowanie krawędzi płyt meblowych
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kańkowo (mazowieckie)
Praca jako opiekun w domu prywatnym. Zakres obowiązków: higiena osobista podopiecznego, podawanie leków, przygotowywanie posiłków, kontakty z członkami rodziny oraz z przedstawicielami służby zdrowia.
Care in Hands Ltd - 2015-10-15 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
Usługi fryzjerskie: damsko-męskie
BISKUPSKA BARBARA - 2017-09-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Przygotowywanie elementów konstrukcji ciesielskiej do montowania, wykonywanie form i deskowań drewnianych do konstrukcji betonowych, wykonywanie monoklitycznych prefabrykowanych elementów budowlanych z drewna (stropy, schody, konstrukcje dachowe), wymiana uszkodzonych lub zniszczonych elementów konstrukcji ciesielskiej
Zakład Ogólnobudowlany Bogusław Prokopczuk Węgorzewo - 2017-02-28 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
-
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH "BERG-HURT" KAMIL KUCZKOWSKI - MAREK KUCZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór pracy brygady wykonującej przepakowania, przeszkalanie grupy pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Anielin (łódzkie)
prace ogólnobudowlane, wodno-kanalizacyjne - szpachlowanie, izolacje, posadzki żywiczne itp.
BUD-MANN PRZEMYSŁAW BEDNARZ - 2017-06-29 - Jarocin (wielkopolskie)
Obsługa finansowo księgowa jednostki budżetowej, dysponowanie środkami finansowymi, prowadzenie rachunkowości, sporządzanie bilansu, planów finansowych, sporządzanie odpisów na ZFŚS, sporządzanie sprawozdań, obsługa programów komputerowych, Budżet 24, Vulcan,, Zamówienia publiczne.
Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 20 - 2018-06-18 - Siedlce (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Zielona Góra (lubuskie)
pracownik sprzątający.praca na 1/2 etatu, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Sprzątanie hali produkcyjnej.
P.P.H.U."ARRAS" M.LIS & R.ŻOŁĄDŹ s.c. - 2015-12-21 - Skopanie (podkarpackie)
Transport międzynarodowy żywych zwierząt, załadunek, rozładunek, sprawdzanie wypełnianie dokumentów przewozowych
SKUP I SPRZEDAŻ ZWIERZĄT RZEŹNYCH I HODOWLANYCH SYLWESTER WOŹNIECKI - 2017-01-19 - Szczeglin (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie ewidencji księgowej. Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów, deklaracji. Prowadzenie dokumentacji z zakresu kadr.- Wynagrodzenie: 2500 do 4000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony: trzy lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymaganie wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne lub pokrewne. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości. Wymagana znajomość aktualnych zagadnień księgowych i podatkowych. Mile widziana znajomość programu INSERT.
ASTON PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzonenie pełnych ksiąg w spółce z o.o.
GRUPA HANDLOWA STAROPOLSKIE WĘDLINY SP Z OO - 2017-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca w delegacji na terenie kraju
Leszek Jankowski - 2017-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
W/G ZAKRESU CZYNOSCI
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Gniezno (wielkopolskie)
rozliczanie - fakturowanie, obsługa monitoringu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Załadunek i rozładunek materiałów, segregacja. Umowa o dzieło przez 3-4 miesiące
SOTIM Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; min. 1 rok doświadczenia w kierowaniu wózkami bocznymi wysokiego składowania, mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej; sumienność; dokładność; zakres obowiązków: wyładunek i załadunek towarów, przyjęcia na magazyn (kontrola dokumentów, sprawdzanie stanu przesyłki, kontrola ilościowa oraz wprowadzanie dostaw do systemu komputerowego); przemieszczanie otrzymanych części do strefy składowania; dbanie o zapasy materiałowe zlokalizowane na magazynie; systematyczne liczenie komponentów; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
OASIS EAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Gliwice (śląskie)
-Praca w Tczewie [obiekt handlowy Kaufland],-Godziny pracy 7:00-15:00 / 15:00-22:00,-Kontakt telefoniczny 507-640-819,-8,00 zł netto za godzinę (opłacone składki ZUS)
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA D.S. FOKUS SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Tczew (pomorskie)
- Opis stanowiska: Pozyskiwanie zleceń transportowych. Praca na własnym portfelu klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów i firm przewozowych. Planowanie i organizacja przewozów międzynarodowych i krajowych. Ustalanie warunków transportu. Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami i klientami oraz optymalizacja kosztów spedycyjnych. Miejsce pracy: Mikołów lub praca w formie HOME OFFICE czyli cała Polska.Zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych naszym Kontrahentom.- Firma oferuje: Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Jasne zasady wynagrodzenia: podstawa + prowizja uzależniona od wyników pracy. Niezbędne narzędzia pracy. Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o ciekawym profilu zapewniamy możliwość samorealizacji, dobrą atmosferę do zdobycia nowego lub poszerzenia nabytego już doświadczenia. Indywidualne podejście do każdego pracownika, wsparcie innych działów oraz kierownictwa firmy. Praca w młodym, doświadczonym i kreatywnym zespole, przyjazną kulturę pracy. Bezpłatny parking firmowy. Swobodny dresscode w klimatyzowanych pomieszczeniach. Klienci z którymi przychodzisz są obsługiwani wyłącznie przez Ciebie oraz z tymi których u nas pozyskasz. Miejsce pracy w biurze firmy lub forma Home Office.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: Minimum półroczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów w branży spedycyjnej. Biegła znajomość języka obcego j. angielski, j.francuski lub j. niemiecki na poziomie minimum B2 (znajomość języka będzie sprawdzana na rozmowie kwalifikacyjnej). Preferowane wykształcenie minimum średnie. Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność planowania zadań. Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i planowania załadunków. Dobra orientacja w przepisach spedycyjnych oraz transportowych. Umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doskonała komunikatywność, umiejętność negocjowania. Łatwość nawiązywania kontaktów. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie. Na stanowisko mogą aplikować również osoby niepełnosprawne. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:30-16:00) (Tel. 32-322-09-72) (Tel. 510-305-510) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Paprotek 47, 43-190 Mikołów) lub e-mail: g.rygula (at) drewnex.info
DREWNEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-24 - Mikołów (śląskie)
przygotowanie dań, wydawanie gotowych posiłków, przygotowywanie, produkcja(obieranie, smazenie, gotowanie) dbanie o czystaść i porządek, mycie, kontrola systemu HACCP, obsługa urzadzeń typu mikrofalówka, frytkownica, obieraczka itp
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Świętochłowice (śląskie)
sprawowanie opieki i wychowania dzieci przebywających w placówce
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Krośnice (dolnośląskie)
Tworzenie aplikacji i portalów internetowych. Administracja aplikacją, projektowanie i implementacja nowych funkcjonalności, tworzenie i modyfikowanie kodu aplikacji w wybranym języku i środowisku programowania, przygotowywanie dokumentacji projektowej.Współpraca w zespole ukrainsko-rosyjskojezycznym, wyjazdy firmowe do krajów UE i krajów wschodnich.
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP" - 2015-12-17 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy. Nadzór nad wszystkim księgowymi aspektami firmy. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Przygotowywanie raportów dla celów zarządu.
MM TIMBER WINDOWS SP. Z O.O. - 2017-02-21 - Niedalino (zachodniopomorskie)
Montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe, 3 lata doświadczenia, uprawnienia SEP do 1 kV. Praca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Mysłowice (śląskie)
Wymagamy minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, mile widziane doświadczenie związane z rozpatrywaniem reklamacji, bardzo dobra zajomość pakietu MS Office, komunikatywność, operatywność i samodzielność w działaniu. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klienta zagranicznego, rejestrownie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej, archiwizowanie dokumentacji. Firma oferuje ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, wysokość wynagrodzenia będzie ustalona podczas rozmowy kwalifikacyjnej, możliwość rozwoju zawodowego. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl. W tytule e-maila wpisać nazwę stanowiska. Firma zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. w ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883).
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-09 - Zwonowice (śląskie)
wg.zawodu
ANDRZEJ RERAK USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki i odpowiedzialność w zakresie prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej zgodnie z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. ze zm.) tj.Prowadzenia rachunkowości jednostki.Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi.Dokonywania wstępnej kontroli:zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień i Współuzależnienia - 2017-11-08 - Zielona Góra (lubuskie)
spawanie konstrukcji stalowych oraz aluminium
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
analizowanie otoczenia firmy szczególnie rynków Azji i zachodzących w nim zmian technologicznych oraz ich wpływ na funkcjonowanie firmy, sporządzanie analiz oraz wskazywanie nowych obszarów działalności i funkcjonowania firmy oraz jej doskonalenia, ocena rentowności wprowadzonych nowych rozwiązań,
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Kraków (małopolskie)