GŁÓWNY KSIĘGOWY Łęczna oferta pracy Środowiskowy Dom Samopomocy
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku oraz wymaganych dokumentów - zamieszczony jest w ogłoszeniu o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęcznej: www.leczna.naszsds.pl/bip/oferty-pracy
Data publikacji: 2018-12-11
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: Środowiskowy Dom Samopomocy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:AKACJOWA 11, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku oraz wymaganych dokumentów - zamieszczony jest w ogłoszeniu o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęcznej: www.leczna.naszsds.pl/bip/oferty-pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Uprawnienia biegłego księgowego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doswiadczenie zawdowe - w zależności od poziomu wykształcenia 3 lub 6 - letnia praktyka w księgowości.Więcej informacji nt. wymagań na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ŚDShttp:www.leczna.naszsds.pl/bip/oferty-pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: Środowiskowy Dom Samopomocy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
AKACJOWA 11, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów oraz sposób złożenia - zamieszczony w ogłoszeniu o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej: www.leczna.naszsds.pl/bip/oferty-pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Ulica pracodawcy: AKACJOWA
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
pomoc osobom z zaburzeniami psychicznymi, niepełnosprawnością intelektualną /znaczny i umiarkowany st. z lekkim tylko wtedy gdy są sprzężenia np. epilepsja + ruchowe, dysponują busem do dowozenia osób z terenu powiatu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.12.2018
Oferta pracy ważna do: 20.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie pracowników dla firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2018-03-06 - Zgierz (łódzkie)
prace dekarskie
Zakład Blacharsko-Dekarski M.Zawiślak - 2016-03-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej w zakresie działalności zakładu budżetowego
Administracja Budynków Komunalnych w Braniewie - 2016-11-08 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Białogard (zachodniopomorskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ
PW KARABELA - 2018-05-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie minimum 5 latZakres obowiązków: prowadzenie ksiąg handlowych w zakresie uług transportu międzynarodowego + kadry + płace
MIL-TRANS Tomasz Miler - 2018-11-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
REGENERACJA I PRODUKCJA NARZĘDZI MONOLITYCZNYCH ;KONTROLA JAKOŚCI,KOORDYNOWANIE ZAMÓWIENIAMI,PRACA NA MASZYNACH CNCOBSŁUGA MASZYNY POMIAROWEJ
ENGRAM SERVICE SP. Z O.O. - 2018-03-19 - Jasionka (podkarpackie)
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych.Preferowane wykształcenie yższe ekonomiczne lub finanse i rachunkowość. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu ksiąg rachunkowych.
Kompleks Basenowo-Rekreacyjny w Bytowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-09 - Bytów (pomorskie)
Nadzór i prowadzenie księgowości pod kątem obowiązujących przepisów
ERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Goleniów (zachodniopomorskie)
-przyjmowanie wniosków i dokumentacji,-przygotowywanie projektów decyzji i wydawanie decyzji administracyjnych,-prowadzenie rejestrów wypłacanych świadczeń oraz osób korzystających ze świadczeń,-sporządzanie list wypłat świadczeń,-sporządzanie sprawozdań z realizacji świadczeń,Szczegółowy zakres obowiazków jest podany na stronie www.mops.pelplin.plKontakt telefoniczny: 58-536-12-47 wew. 22E-mail: poczta (at) mops.pelplin.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE - 2017-10-24 - Pelplin (pomorskie)
Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-10-29 - Polkowice (dolnośląskie)
Demontaż i montaż wysokiego składowania regałów magazynowych,antresol i konstrukcji stalowych u zleceniodawcy.
Monter-Glob Sp. z o.o. - 2018-12-27 - Czerwonka-Parcel (mazowieckie)
Dbałość o rozliczenia finansowe i rachunkowe firmy, prowadzenie na bieżąco dokumentów finansowych.
Juhnke Ireneusz Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe - 2016-04-19 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, PCC), raportowanie do US, sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie raportów, nadzór nad dokumentacją, monitorowanie na bieżąco zmian w przepisach podatkowych, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Olszańska Spółka Produkcji Ogólnorolnej Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Oleszna (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości biblioteki, sporządzanie planów i sprawozdań, opracowywanie projektów dokumentów, przygotowywanie projektu budżetu i harmonogramu wydatków.
Miejska Biblioteka Publiczna im.Jerzego Szaniawskiego - 2017-07-04 - Zduńska Wola (łódzkie)
Pomoc przy - montażu tras kablowych, układanie i podłączanie kabli, możliwa praca na wysokości
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Ruda Śląska (śląskie)
WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Sopot (pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie robót budowlanych, nadzór nad pracownikami, rozliczanie robót, rozliczanie materiałów, sporządzanie kosztorysów
GRA-DOM Budownictwo-Usługi-Handel Zbigniew Grad - 2016-08-03 - Tychy (śląskie)
utrzymanie w czystości i porządku pomieszczeń oraz znajdujących się w nich sprzętów i urządzeń zgodnie z wymogami higieny, mycie regałów i odkurzanie zbiorów bibliotecznych
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "SPECJAL" S.C. JOLANTA, GRZEGORZ ŻALIKOWSCY - 2017-10-31 - Czersk (pomorskie)
Zgodny
Międzywojewódzka Spółdzielnia Usługowa ZPCh o. Grudziądz - 2015-11-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa monitoringu, dozór, utrzymywanie czystości
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Police (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Sierpc (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż oraz przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. 2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem OHP oraz dokumentacją wychowawczą Hufca Pracy. 3. Organizowanie różnych form pracy wychowawczej oraz działalności edukacyjnej. 4.Diagnozowanie potrzeb podopiecznych placówki. 5. Bieżąca analiza efektów pracy wychowawczej. 6. Współpraca z rodzicami, szkołą, pracodawcami.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku - 2017-02-16 - Kwidzyn (pomorskie)
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych. Przygotowywanie danych do dekretacji podatkowych oraz sporządzanie dekretacji podatkowej.- Wynagrodzenie: 2275 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek - Rachunkowość / Finanse lub pokrewne. Min. 3 miesiące doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Umiejętność organizacji pracy własnej. Mile widziana znajomość programu WF Fakir, Płatnik. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 501-777-671) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Księdza W. Siwka 17, 40-306 Katowice).
PULIRE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Katowice (śląskie)
analiza rozrachunków z kontrahentami, księgowanie operacji finansowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
Ubój bydła, obróbka wstępna, podzielenie tuszy, obróbka ćwierci
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)
wspołudział w tworzeniu (misji, wizji, wartości) planów rozwoju i strategii firmy, w szczególności konstrukcja strategii marketingowej. Wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych, współpraca z agencjami i urzędami pracy. Zarządzanie stroną internetową - aktualizacja treści i grafiki, przygotowywanie aktualności, działania w zakresie jej pozycjonowania, serwisów internetowych i portali społecznościowych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)