GŁÓWNY KSIĘGOWY Krzynia oferta pracy LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA PARTNERSTWO DORZECZE SŁUPI
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba na tym stanowisku odpowiada za ogólną koordynację finansów LGD, zapewnia wysoką jakość obsługi finansowej LGD, prowadzenie księgowości i spraw kadrowych, planuje i monitoruje realizację budżetu LGD, prowadzi terminową sprawozdawczość finansową, rozlicza funkcjonowanie LGD.Ważniejsze zadania:a. Nadzór nad finansami i prowadzenie księgowości LGDb. Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych LGD (bilans, rachunek wyników i innych jeśli przepisy nakładają na jednostkę obowiązek ich sporządzania)c.Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych oraz ubezpieczeń społecznychd. Współpraca z bankami, urzędami skarbowymi i ZUS oraz podmiotami prowadzącymi kontrole LGD w zakresie finansówe. Planowanie i monitoring budżetu LGD, w tym przygotowywanie prognoz finansowych dla Dyrekcji i Zarządu Fundacjif. Współpraca z kontrahentami w sprawach płatności za zobowiązania oraz czuwanie nad windykacją należnościg. Współpraca z potencjalnymi wnioskodawcami w zakresie przygotowania aplikacjih. Rozliczanie realizowanych projektów, kontrola budżetowa projektów, sporządzanie wniosków o płatność
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Krzynia (pomorskie)
Pracodawca: LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA PARTNERSTWO DORZECZE SŁUPI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-248 Krzynia 16, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba na tym stanowisku odpowiada za ogólną koordynację finansów LGD, zapewnia wysoką jakość obsługi finansowej LGD, prowadzenie księgowości i spraw kadrowych, planuje i monitoruje realizację budżetu LGD, prowadzi terminową sprawozdawczość finansową, rozlicza funkcjonowanie LGD.Ważniejsze zadania:a. Nadzór nad finansami i prowadzenie księgowości LGDb. Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych LGD (bilans, rachunek wyników i innych jeśli przepisy nakładają na jednostkę obowiązek ich sporządzania)c.Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych oraz ubezpieczeń społecznychd. Współpraca z bankami, urzędami skarbowymi i ZUS oraz podmiotami prowadzącymi kontrole LGD w zakresie finansówe. Planowanie i monitoring budżetu LGD, w tym przygotowywanie prognoz finansowych dla Dyrekcji i Zarządu Fundacjif. Współpraca z kontrahentami w sprawach płatności za zobowiązania oraz czuwanie nad windykacją należnościg. Współpraca z potencjalnymi wnioskodawcami w zakresie przygotowania aplikacjih. Rozliczanie realizowanych projektów, kontrola budżetowa projektów, sporządzanie wniosków o płatność
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krzynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębnica Kaszubska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków UE, dobra znajomość zasad podejścia Leader, znajomość języka obcego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, zarządzania lub administracji, uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, doświadczenie w prowadzeniu księgowości podmiotu realizującego jednocześnie kilka projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, doświadczenie w pracy w sektorze pozarządowymWięcej informacji na stronie: http://www.pds.org.pl/ zakładka aktualnościWynagordzenie od 2500zł -4000zł brutto miesięcznie
Nazwa pracodawcy:
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA PARTNERSTWO DORZECZE SŁUPI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
76-248 Krzynia 16, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a.list motywacyjnyb.CV z dokładnym opisem kwalifikacji i przebiegu pracy zawodowejc.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów)d.kserokopie świadectw pracye.inne dokumenty poświadczające kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje)f.kserokopia dowodu osobistegog.oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.List motywacyjny oraz CV należy przesłać drogą elektroniczną na adres: biuro (at) pds.org.pl w terminie do dnia 11 kwietnia 2016 r. wpisując w temacie wiadomości: Nabór na stanowisko Głównej/ego Księgowej/ego.Podpisaną kopię listu motywacyjnego oraz CV, opatrzoną podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz pozostałe dokumenty należy dostarczyć na ewentualną rozmowę kwalifikacyjną, o której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Dębnica Kaszubska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krzynia
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 11.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc w codziennych czynnościach, pielęgnacja.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa stoiska owoce- warzywa, wykładanie towarów, układanie skrzyń, dźwiganie skrzyń
AREL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-04 - Lubin (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, przygotowywanie półproduktów.
PIZZERIA STARA KUŹNIA-KRZYSZTOF BANAŚ - 2017-02-21 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Oborniki (wielkopolskie)
-
USŁUGI STOLARSKIE Marek Pałasz - 2018-02-07 - Kościerzyna (pomorskie)
Praca w branży instrumentów muzycznych: prowadzenie korespondencji handlowej międzynarodowej i krajowej, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Możliwe wyjazdy służbowe w delegacje krajowe i zagraniczne. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach. Proponowane wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie + premia.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-09-20 - Kęty (małopolskie)
Rozładunek i załadunek. Sortowanie. Wydawanie towaru. Praca w godzinach: 02.00-09.00.
Personnel Solutions Sp.z o.o. - 2015-12-01 - Opole (opolskie)
Wsparcie produkcji- m.in. dźwiganie elementów powyżej 20 kg, pakowanie części, obsługa maszyn, obsługa elektronarzędzi, malowanie częsci. Praca w Nowej Soli, na strefie ekonomicznej w zakładach: Gedia, Jost, BCC, w systemie trzyzmianowym: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00.
Exact System Spółka Akcyjna - 2018-04-24 - Nowa Sól (lubuskie)
- prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,- kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, dokonywanie przelewów, księgowanie oraz sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym, finansowym dokumentów księgowych,- prowadzenie ewidencji finansowo księgowej,- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,- sprawdzanie i zatwierdzanie listy płac,- opracowywanie planów dochodów i wydatków jednostki,- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- okresowe sprawdzanie lub sprawdzanie droga inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, zgodnie z postanowieniami ustawy o rachunkowości, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,- prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,- sporządzanie sprawozdań statystycznych zgodnie z wymaganiami Urzędu Statystycznego / w oparciu o przepisy prawa i dokumentacje źródłową /- archiwizacja dokumentacji w zakresie swoich zadań, zgodnie z instrukcją archiwizacyjną,- wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska i specyfiki placówki.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - 2018-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Zgody ze stanowiskiem. Branża spożywcza.
STARMEAT s.c. - 2015-12-04 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku Głównego Księgowego, odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo- podatkowe, nadzór nad płynnością deklaracji VAT, nadzór nad sporządzaniem deklaracji rozliczeniowych firmy dla urzędu Skarbowego, GUS, ZUS, wycena i rozliczanie środków trwałych inwestycji oraz wyceny innych aktywów i pasywów na koniec każdego miesiąca, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych, planowanie i kontrola kosztów- m.in. controling kontrola poprawności księgowań, ostateczna kontrola formalno- rachunkowa dokumentów, budżetowanie i prognozowanie, raportowanie i zarządzanie płatnościami, znajomość ustawy o zatrudnianiu i rehabilitacji osób niepełnosprawnych,
Spółdzielni Inwalidów im. Powstańców Wielkopolskich - 2016-05-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
segregacja złomu, sprzątanie placu.
Global Krzysztof Sikorski - 2018-06-28 - Mysłowice (śląskie)
Kierowca samochodu ciężarowego
Przedsiębiorstwo - Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "INISET" Piotr Motyl - 2017-04-28 - Komorniki (świętokrzyskie)
Samodzielna praca przy wykładaniu płytek oraz innej glazury. Praca Poznachowice, cała Polska i według wskazań pracodawcy.
Usługi Budowlane Piotr Tokarz - 2017-10-27 - Poznachowice Dolne (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości w sp. z o.o.
F.P.H.U. "Grażka" Karol Czarnota - 2016-12-05 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
przygotowywanie gotowych dań kuchni wietnamskiej
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
jw.
Misumari -Nail Bar- Justyna Kocur - 2017-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych oraz manewrowanie wózkiem i przemieszczanie towarów, pobieranie, sprawdzanie ilościowe i przekazywanie towarów odbiorcy oraz prowadzenie dokumentacji przewozowej; zabezpieczanie przewożonego towaru przed zniszczeniem i uszkodzeniem podczas załadunku, wyładunku oraz transportu; równomierne układanie ładunku na paletach, specjalnych podstawach lub klockach za pomocą obsługiwanego pojazdu; ustawianie spaletyzowanych materiałów w stosy, z uwzględnieniem ich dopuszczalnej wysokości i skuteczności; przestrzeganie przepisów bhp., obsługa skanera, od kandydatów wymagana jest możliwość relokacji w zależności od potrzeb kontrahentów
Ryłko Szymon Firma Usługowa "ASR" - 2017-04-04 - Żory (śląskie)
Produkcja i montaż konstrukcji stalowych i zbiorników magazynowania wody.
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AQUA-TECH" SP. Z O.O - 2018-01-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Projektowanie i realizacja światła podczas eventów, koncertów i konferencji
GRUPA RELAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
do uzgodnienia CV ze zdjęciem proszę kierować na e -mail KADRY (at) KDW.PL z zaznaczaniem stanowiska pracy
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Lubenia (podkarpackie)
Nadzorowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, BANK), ewidencja środków trwałych.
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AQUA-TECH" SP. Z O.O - 2016-08-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
montaz i demontaż licznika,kontakt z abonentem,kontakt z zakładem energetycznym,wypełnianie dokumentacji.
Zakład Usług Energetycznych Arleta Pietras-Wasiak - 2016-05-20 - Sochaczew (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
transport drogowy towarów, zabezpieczenie ładunku, wypełnianie dokumentów CMR - praca na terenie RP i krajów UE
Usługi Transportowe Witold Chojnacki - 2016-12-19 - Żyrardów (mazowieckie)
zgrzewanie i obcinanie siatek
Zakład Handlowo-Usługowo-Produkcyjny "STAL-POL" G. Borowski - 2017-11-06 - Borzymin (kujawsko-pomorskie)
Organizacja przyjęć i imprez okolicznościowych, przygotowywanie menu i nadzór nad personelem, przygotowywanie potraw.
P.U.H.P. "INTERLOG" MARIUSZ GRAJ - 2017-03-28 - Wrzosowa (śląskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki sektora finansów publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.3. Przygotowanie planu finansowego.4. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.5. Sporządzanie sprawozdań z zakresu realizowanych zadań.6. Sekretariat
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Lesznie - 2015-11-27 - Leszno (wielkopolskie)
- prowadzenie pełnej rachunkowosci spółdzielni i nadzór nad gospodarką finansowa spółdzielni,- ustalanie stanu i wyniku finansowego, bilansu, rachunku zysków i strat, zmian w kapitale własnym,- sporządzanie deklaracji podatkowych ZUS i GUS oraz ich rozliczanie finansowe,- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,- przygotowywanie planów gospodarczo - finansowych, w tym ustalanie wartości czynszowych, - inne zlecone przez Zarząd Spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2016-12-02 - Choroszcz (podlaskie)