GŁÓWNY KSIĘGOWY Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: planowanie, organizowanie i wykonywanie obsługi finansowej środków pieniężnych ujętych w planie finansowym Ośrodka; organizacja i prowadzenie rachunkowości Ośrodka; prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków Ośrodka; dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania planu Ośrodka i analiz w trybie i na zasadach określonych przez Urząd Wojewódzki oraz Skarbnika Gminy; dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych Ośrodka; uzgadnianie danych do deklaracji rozliczeniowych z ZUS, Funduszem Pracy i Urzędem Skarbowym; sporządzanie list wynagrodzeń dla pracowników Ośrodka oraz list wypłat do umów zlecenia; naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego; prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń i zasiłków; naliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie rocznych rozliczeń podatku na formularzach PIT; sporządzanie przelewów wynagrodzeń pracowników na rachunki bankowe oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, składek na Fundusz Pracy i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych w terminach określonych przepisami; prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników; prowadzenie książki inwentarzowej dla środków trwałych; zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz dokonywanie spłaty zobowiązań, w tym windykacja długów nienależnie pobranych świadczeń; udzielanie kontrasygnaty przy zaciąganiu zobowiązań umownych przez Ośrodek; dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących rozliczeń finansowych, a także kontroli dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; przestrzeganie i stosowanie przepisów ustawy o rachunkowości, w tym organizowanie i nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji majątku Ośrodka; dokonywanie kontroli rozliczeń podatku od towarów i usług w Ośrodku Pomocy Społecznej, w tym prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji podatkowej VAT-7
Data publikacji: 2018-07-20
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie, organizowanie i wykonywanie obsługi finansowej środków pieniężnych ujętych w planie finansowym Ośrodka; organizacja i prowadzenie rachunkowości Ośrodka; prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków Ośrodka; dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania planu Ośrodka i analiz w trybie i na zasadach określonych przez Urząd Wojewódzki oraz Skarbnika Gminy; dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych Ośrodka; uzgadnianie danych do deklaracji rozliczeniowych z ZUS, Funduszem Pracy i Urzędem Skarbowym; sporządzanie list wynagrodzeń dla pracowników Ośrodka oraz list wypłat do umów zlecenia; naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego; prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń i zasiłków; naliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie rocznych rozliczeń podatku na formularzach PIT; sporządzanie przelewów wynagrodzeń pracowników na rachunki bankowe oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, składek na Fundusz Pracy i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych w terminach określonych przepisami; prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników; prowadzenie książki inwentarzowej dla środków trwałych; zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz dokonywanie spłaty zobowiązań, w tym windykacja długów nienależnie pobranych świadczeń; udzielanie kontrasygnaty przy zaciąganiu zobowiązań umownych przez Ośrodek; dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących rozliczeń finansowych, a także kontroli dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; przestrzeganie i stosowanie przepisów ustawy o rachunkowości, w tym organizowanie i nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji majątku Ośrodka; dokonywanie kontroli rozliczeń podatku od towarów i usług w Ośrodku Pomocy Społecznej, w tym prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji podatkowej VAT-7
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie zgodnie z ustawą o finansach publicznych; doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. finansowo-księgowych w jednostce sektora finansów publicznych; znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz ustawy o rachunkowości
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny. Cv. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku w przypadku dokumentacji zawierającej wizerunek.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.07.2018
Oferta pracy ważna do: 30.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz terenów zielonych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela CK" Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa ładowarki teleskopowej "Manitov"
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Młodocin Większy (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek towaru, pakowanie zamówień, prace porządkowe, kompletowanie zamówień do wysyłki/wydania.
PROBET Sp. z o. o. - 2016-05-02 - Siedlce (mazowieckie)
Pozyskiwanie kontrahentów
DOCK TRUCKING SP Z O.O. - 2017-02-02 - Słubice (lubuskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Bożnowice (dolnośląskie)
Zapoznanie się z przepisami i regulaminem.Przechowywanie żywności. Utrzymywanie czystości i porzadku w miejscu pracy.Planowanie posiłków.Obróbka artykułów spożywczych. Przygotowywanie potraw, deserów i napojów.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Lubań (dolnośląskie)
Przewóz towarów w transporcie krajowym. Wymagane doświadczenie.
PPHU TOMPOL TOMASZ PIETRUS - 2018-05-07 - Myjomice (wielkopolskie)
przyjmowanie towaru, utrzymanie porzadku na magazynie, przeliczanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Lubartów (lubelskie)
Poszukiwanie klientów, budowanie relacji biznesowych, tworzenie emaili ofertowych oraz kontakt telefoniczny z klientem, sprzedąz maszyn rolniczych.
MOSKIT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE MAREK STRZYŻ - 2016-12-08 - Śliwniki (wielkopolskie)
analiza rozrachunków z kontrahentami, księgowanie operacji finansowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
PRACE FRYZJERSKIE
A-Z DWOJAK S.C. - 2018-04-03 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
CCC S.A. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie pełnej księgowości spółdzielni w układzie kalkulacyjnym
SPÓŁDZIELNIA PRACY HANDLOWO-PRODUKCYJNA W GŁOGOWIE - 2017-09-14 - Głogów (dolnośląskie)
praca jako kelner(-ka) w restauracji, obsługa gości z wykorzystaniem mobilnych kas (Orderman), przy odpowiednim przygotowaniu możliwa też praca na recepcji (zameldowania, wymeldowania, marketing, itp,)
Gasthof Zum Schwarzen Roß Johannes Hubert - 2016-07-11 - Niemcy (Niemcy)
3.Zakres obowiązków i odpowiedzialności w szczególności:1)prowadzenie rachunkowości jednostki;2)wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;3)dokonywanie wstępnej kontroli:a)zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,b)kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych4)przygotowywanie projektów procedur i przepisów wewnętrznych ILO z zakresu spraw finansowych5)sporządzanie sprawozdań finansowych (w tym również do GUS i SIO) i budżetowych oraz rocznych planów dochodów i wydatków;Wynagrodzenie zasadnicze 3150 zł brutto; szczegóły oferty na stronie internetowej I liceum Ogólnokształcącego w Słupsku
I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego - 2016-10-18 - Słupsk (pomorskie)
sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, kompleksowe wsparcie w zakresie polskiej księgowości finansowej i płacowej
RIEDIGER. LEGAL | TAX RECHTSANWALTSGESELLSCHAFT MBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-15 - Lubań (dolnośląskie)
instalacje elektyczne na budowach
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Chorzów (śląskie)
praca przy sadzeniu drzew, wycinanie drzew
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Okalewko (kujawsko-pomorskie)
sortowanie i przygotowywanie do sortowania surowców wtórnych i odpadów, segregacja róznych rodzajów surowców i odpadów
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
pełna księgowość , CIT, PIT, VAT , ZUS, listy płac, GUS ,
GEOTECH SP Z O O - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
główny księgowy
Szkoła Podstawowa Nr 36 - 2016-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
- Pracownik działu eksportu ds. kontaktów z klientami z Chin, Rosji i Ukrainy. Wyjazdy zagraniczne: targi, misje, serwis- tłumacz, prezentacja firm i produktu.Prowadzenie korespondencji, opracowywanie umów, tłumaczenie tekstów na język polski i odwrotnie. Oczekujemy biegłej znajomości języka chińskiego (warunek konieczny). Preferowany również język rosyjski i ukraiński.- Praca w siedzibie spółki + wyjazdy w ramach podróży służbowej.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto/miesięcznie + premia fakultatywna. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności kreatywnego handlowca. Wymagana biegła znajomość j. chińskiego w mowie i piśmie. Mile widziana biegła znajomość j. rosyjskiego i/lub ukraińskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
Prace budowlane min. malarskie, tynkarskie, roboty wykończeniowe.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "ELKOR" JAKIELSKA HELGA - 2017-11-07 - Rokocin (pomorskie)
Obsługa stacji monitorowania
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "CERBER" WIESŁAW BĄKOWSKI - 2016-07-20 - Żagań (lubuskie)
osoba odpowiedzialna za finanse firmy
ODNOWA Spółdzielnia Produkcyjno Usługowo Handlowa - 2018-03-09 - Pszczyna (śląskie)
Pomoc przy zalewaniu form do prefabrykacji betonowej, czyszcenie form. Istnieje możliwość awansu zawodowego i szkoleń zawodowych. Oracodawca oferuje bogaty pakiet socjalny ( po 1 roku pracy w firmie). Praca w systemie trzyzmianowym ( 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00). Miejsce pracy Złotoryja. Preferowane osoby zamieszkałe na terenie miatsa bOlesławiec i gminy Warta Bolesławiecka.
Przedsiębiorstwo Górniczo-Produkcyjne BAZALT S.A. w Wilkowie - 2018-09-04 - Wilków (dolnośląskie)
zbiór wiśni
kontakt przez OHP - 2018-07-03 - Kruszynki (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w restauracji
Jadwiga Barwin, Restauracja Wiktoria, Delikatesy WIGA - 2017-05-05 - Mirzec-Majorat (świętokrzyskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 18 stycznia 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-10 - Krynica Morska (pomorskie)
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU POSIŁKÓW, ZMYWANIE NACZYŃ; WYMAGANIA: MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE GASTRONOMICZNE (NIEKONIECZNIE), KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W PRACY W KUCHNI, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B (NIEKONIECZNIE); GODZINY PRACY: 08.00-16.00 LUB 08.30-16.30;PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY 698630124; MIEJSCE PRACY: PRZYLEP/ ZA GMIEŃCAMI;
DIETA CARE AGNIESZKA ZIELIŃSKA - 2016-03-10 - Przylep (zachodniopomorskie)