GŁÓWNY KSIĘGOWY Kluczbork oferta pracy URZĄD MIEJSKI w Kluczborku
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO GŁÓWNY KSIĘGOWY W INSTYTUCJI KULTURY - CENTRUM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ W KLUCZBORKUMiejsce Centrum Aktywności Lokalnej w KluczborkuNiezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:Kandydat/ka powinien/na spełniać, zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 869), następujące wymagania:1.Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;2.ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;3.nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;4.posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;5.spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisko, na które przeprowadzany jest konkurs:1. Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Open Office), programów księgowych (np. SYMFONIA, Comarch, Finansowo księgowy, środki trwałe, kadry -płace,) oraz sprzętu i wyposażenia. 2. Znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych, 3. Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego.4. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.6. Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, kodeks pracy, ustawy PPK.Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku głównego księgowego:1. Prowadzenie rachunkowości Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku instytucji kultury.3. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt.4. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora instytucji kultury sprawozdań o realizacji planu finansowego.5. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora.6. Przygotowywanie projektów budżetu instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków.7. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.9. Naliczanie wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potraceń oraz terminowe ich przekazywanie, prowadzenie ZFŚS.10. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury.11. Obsługa programu PŁATNIK, PUE sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS.12. Sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami.13. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.14. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo - księgowych.15. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.16. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury.17. Windykacja należności.18.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.Wymagane dokumenty:1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej.2. List motywacyjny. Informacje dodatkowe:1. Wymiar czasu pracy na stanowisku głównego księgowego 1/2 etatu ( z możliwością zwiększenia) 2. Planowane zatrudnienie od 1 stycznia 2021.r.Termin i miejsce składania ofert :1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Centrum Aktywności Lokalnej, ul. Pułaskiego 3, 46-200 Kluczbork, z dopiskiem: Nabór na stanowisko główny księgowy w instytucji kultury w Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku2. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 30 listopada 2020 r. decyduje data wpływu oferty do Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji i procesu rekrutacji w Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Data publikacji: 2020-11-24
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI w Kluczborku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułaskiego 3, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO GŁÓWNY KSIĘGOWY W INSTYTUCJI KULTURY - CENTRUM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ W KLUCZBORKUMiejsce Centrum Aktywności Lokalnej w KluczborkuNiezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:Kandydat/ka powinien/na spełniać, zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 869), następujące wymagania:1.Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;2.ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;3.nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;4.posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;5.spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisko, na które przeprowadzany jest konkurs:1. Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Open Office), programów księgowych (np. SYMFONIA, Comarch, Finansowo księgowy, środki trwałe, kadry -płace,) oraz sprzętu i wyposażenia. 2. Znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych, 3. Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego.4. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.6. Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, kodeks pracy, ustawy PPK.Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku głównego księgowego:1. Prowadzenie rachunkowości Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku instytucji kultury.3. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt.4. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora instytucji kultury sprawozdań o realizacji planu finansowego.5. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora.6. Przygotowywanie projektów budżetu instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków.7. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.9. Naliczanie wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potraceń oraz terminowe ich przekazywanie, prowadzenie ZFŚS.10. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury.11. Obsługa programu PŁATNIK, PUE sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS.12. Sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami.13. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.14. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo - księgowych.15. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.16. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury.17. Windykacja należności.18.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.Wymagane dokumenty:1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej.2. List motywacyjny. Informacje dodatkowe:1. Wymiar czasu pracy na stanowisku głównego księgowego 1/2 etatu ( z możliwością zwiększenia) 2. Planowane zatrudnienie od 1 stycznia 2021.r.Termin i miejsce składania ofert :1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Centrum Aktywności Lokalnej, ul. Pułaskiego 3, 46-200 Kluczbork, z dopiskiem: Nabór na stanowisko główny księgowy w instytucji kultury w Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku2. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 30 listopada 2020 r. decyduje data wpływu oferty do Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji i procesu rekrutacji w Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do ustalenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1604
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI w Kluczborku
danePracodawcy_nip: 7511658419
danePracodawcy_regon: 000525706
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. Wymiar czasu pracy na stanowisku głównego księgowego 1/2 etatu ( z możliwością zwiększenia) 2. Planowane zatrudnienie od 1 stycznia 2021.r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: kluczborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1604
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965619
Ulica pracodawcy: Katowicka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9caae5d0a0774bb68378bff7ca4e500d
Podobne oferty pracy
Prace budowlane, wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
prace murarsko - tynkarskie
kontakt przez PUP - 2021-04-12 - Potrzanowo (wielkopolskie)
Roboty dociepleniowe, szpachlowanie, układanie glazury, terakoty i malowanie.
Usługi Remontowo-Budowlane Jerzy Ocias - 2016-09-26 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
-kontakty z dziećmi-diagnozy psycho-pedagogiczne-rozwiązywanie indywidualnych problemów każdego z dzieci
DOM DZIECKA DOMASZKÓW - 2019-04-09 - Domaszków (dolnośląskie)
kompletowanie, pakowanie wyrobów do odpowiednich kartonowych opakowań według przyjętych standardów, układanie zapakowanych kartonów według obowiązujących przy danym zleceniu wymogów, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem, sprzątanie/segregowanie kartonów, utrzymanie porządku na swoim stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Józefosław (mazowieckie)
- malowanie proszkowe i na mokro,- praca na w pełni automatycznej linii,- wykonywanie poprawek na powłokach malarskich poprzez nakładanie powłok, szlifowanie, namaczanie, malowanie i polerowanie,- mieszanie i pigmentacja farb i lakierów,- przygotowanie powierzchni do malowania: czyszczenie, odtłuszczanie, mieszanie farb, rozcieńczalników i utwardzaczy w wymaganych proporcjach, kontrola koloru przed malowaniem, lepkości, malowanie bazą i farbą powierzchniową, kontrola twardości, przyczepności i grubości powłoki,- pomoc w pakowaniu wysyłek.
HERN s.r.o. - 2017-11-07 - Słowacja (Słowacja)
praca na recepcji; praca na dwie zmiany w godzinach 06:00 do 18:00 oraz od 18:00 do 06:00
Węgrzyn Renata MEWES POLSKA - 2019-11-25 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
przygotowanie dokumentów do prac księgowych (układanie, sprawdzanie danych na dokumentach), wprowadzanie danych do programów księgowych, praca biurowa (odbieranie telefonów, maili, wizyty w urzędach i na poczcie).
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Grzegorz Gębka - 2020-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2020-10-12 - Brzeg (opolskie)
prowadzenie księgowości i spraw kadrowych dla klientów biura rachunkowego
BIURO RACHUNKOWE KLAUDIUSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Piekary Śląskie (śląskie)
odanie o odpowiednią temperaturę w pomieszczeniach, dokąłdanie opłu do kotła
PW KRISS KRZYSZTOF ŚLIWIŃSKI - 2016-11-21 - Żagań (lubuskie)
Prace i zadania związane z utrzymaniem dróg i obiektów mostowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
"LUBFARM" SP. ZO.O. - 2016-08-05 - Zielona Góra (lubuskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Namysłów (opolskie)
Pomoc w przygotowaniu zajęć dydaktycznych, dbanie o bezpieczeństwo dzieci.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kotowa Wola (podkarpackie)
Obsługa maszyn, urządzeń do szycia. Szycie z różnych materiałów - art. skórzane, tekstylia, inne.
LACHMANN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Roboty wykończeniowe, dociepleniowe.
REMONT-COMPLEX,USŁUGI BUDOWLANE KRZYSZTOF PIECUCH - 2017-08-01 - Piekary Śląskie (śląskie)
Brak danych
ABC-SERVICE SP. Jawna R.Brząkała, R.Gawron, M.Nazaruk ZPCh - 2016-10-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowań oraz przygotowanie rozstrzygnięć administracyjnych, a także prowadzenie weryfikacji danych posiadaczy Karty Polaka w systemach POBYT i PESEL w sprawach przyznawania świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka osiedlających się w RP,- planowanie i analizowanie potrzeb oraz wydatków powiatów na zadania związane z przyznawaniem świadczeń pieniężnych posiadaczom Karty Polaka, w tym występowanie do ministra właściwego ds. wewnętrznych oraz Ministra Finansów o przyznanie dotacji celowej,- nadzorowanie i kontrolowanie działalności organów gmin (wójt, burmistrz i prezydent miasta) oraz rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji, - prowadzenie sprawozdawczości statystycznej z zakresu ewidencji ludności oraz nadzoru nad urzędami stanu cywilnego, w tym dotyczącej wykorzystania przez urzędy stanu cywilnego blankietów,- sporządzanie sprawozdań dotyczących ilości czynności wykonywanych przez gminy w ramach realizacji zadań zleconych z zakresu spraw obywatelskich,- sporządzanie sprawozdań i raportów dla MSWiA dotyczących złożonych wniosków, wydanych decyzji i przyznawanych świadczeń pieniężnych posiadaczom Karty Polaka,- prowadzenie magazynu blankietów odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń (druki ścisłego zarachowania).Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac brukarskich na terenie województwa - budowa parkingów, ogrodów.
Marcin Kopistecki "MARKOP" - 2017-07-13 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Praca przy naprawie autobusów, busów.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp.z o.o. - 2018-01-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowanie tradycyjnych potraw kuchni indyjskiej.
TYGIEL Sp.z o. o. - 2015-12-15 - Gdynia (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie czystości i porządku na terenie obiektów, sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektów np. zamknięcie okien, przygotowywanie pomieszczeń do remontu i sprzątanie po, sprzątanie dodatkowych pomieszczeń za nieobecnych pracowników, inne prace zlecone przez przełożonego wynikające z potrzeb bieżących, zachowanie tajemnicy służbowej, przestrzeganie przepisów zakładowych i BHP, zasad współżycia społecznego
Centrum Kształcenia Ustawicznego im. St. Staszica - 2018-06-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- badanie jakości surowego materiału do produkcji,- kontrola jakości wyprodukowanej folii przezroczystej i metalizowanej,- badanie fizyko-chemicznych właściwości folii,- testowanie chemikaliów używanych do produkcji folii,- dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową,- tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, - terminowa komunikacja ze wszystkimi działami.
Flex Films Europa sp. z o.o. - 2018-07-16 - Września (wielkopolskie)