GŁÓWNY KSIĘGOWY Katowice oferta pracy "PANTEON GÓRNOŚLĄSKI W KATOWICACH"
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 8 000 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa księgowa będzie się zmieniała wraz z rozwojem instytucji. Przez pierwsze dwa lata prowadzone będą roboty budowlane i w tym czasie zatrudnionych będzie w Panteonie Górnośląskim (PG) 4 - 6 osób na umowę o pracę. Środki na budowę uzyskane zostaną z dotacji budżetowych czterech instytucji Ministerstwa Kultury, Miasta Katowice, Województwa Śląskiego Archidiecezji Katowickiej. Pozostałe koszty związane będą z realizacją inwestycji przez firmy budowlane. W tym okresie dział księgowości może być rozbudowany o dodatkowe stanowisko pracy - osobę przygotowującą sprawozdania i rozliczenia finansowe dotacji budżetowych. Po zrealizowaniu inwestycji zatrudnionych zostanie w sumie w PG około 20 osób. Ponadto PG pozyskiwał będzie środki finansowe ze sprzedaży pamiątek, biletów, wydawnictw, oferty baru kawowego itp. W tym okresie dział księgowości poszerzony zostanie o dodatkowe miejsce pracy obsługujące kadry i płace.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Data publikacji: 2020-07-15
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: "PANTEON GÓRNOŚLĄSKI W KATOWICACH"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plebiscytowa 49A, 40-041 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa księgowa będzie się zmieniała wraz z rozwojem instytucji. Przez pierwsze dwa lata prowadzone będą roboty budowlane i w tym czasie zatrudnionych będzie w Panteonie Górnośląskim (PG) 4 - 6 osób na umowę o pracę. Środki na budowę uzyskane zostaną z dotacji budżetowych czterech instytucji Ministerstwa Kultury, Miasta Katowice, Województwa Śląskiego Archidiecezji Katowickiej. Pozostałe koszty związane będą z realizacją inwestycji przez firmy budowlane. W tym okresie dział księgowości może być rozbudowany o dodatkowe stanowisko pracy - osobę przygotowującą sprawozdania i rozliczenia finansowe dotacji budżetowych. Po zrealizowaniu inwestycji zatrudnionych zostanie w sumie w PG około 20 osób. Ponadto PG pozyskiwał będzie środki finansowe ze sprzedaży pamiątek, biletów, wydawnictw, oferty baru kawowego itp. W tym okresie dział księgowości poszerzony zostanie o dodatkowe miejsce pracy obsługujące kadry i płace.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 8000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programów finansowo-księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kadry, płace, ZUS
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi Microsoft Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia). Wymagane min. 3 lata doświadczenia w pracy we wszystkich działach księgowości budżetowej, doświadczenie pracy w instytucji kultury lub budżetowej. Sumienność, umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Wymagana znajomość zagadnień CIT, VAT, ZUS, rozliczenia dotacji budżetowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: "PANTEON GÓRNOŚLĄSKI W KATOWICACH"
danePracodawcy_nip: 9542816760
danePracodawcy_regon: 386409224
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Plebiscytowa 49A, 40-041 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 503-057-581) w godzinach: 8:00-18:00 lub e-mail: kopiecryszard (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny lub e-mail, Godziny : 8:00-18:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Ulica pracodawcy: Plebiscytowa
Numer budynku pracodawcy: 49A
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW KULTURALNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.07.2020
Data dodania oferty pracy: 15.07.2020
Oferta pracy ważna do: 10.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?35a3c48fe27a37dd3416beb1fa72d8ff
Podobne oferty pracy
Główny księgowy
Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Jurija Gagarina - 2020-06-29 - Zabrze (śląskie)
osoba do przyuczenia
Pizzeria Francuska MERIDIEN Napierała Alina - 2016-01-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przewóz węgla, załadunek węgla, prace porządkowe na placu
Przedsiębiorstwo Janar Jan Szybko - 2019-01-15 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
nauczanie j. angielskiego, w tym obywateli Pakistanu
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Mroków (mazowieckie)
Przestrzeganie ustawy o finansach publicznych. Bieżący nadzór i kontrola prawidłowości prowadzenia gospodarki finansowej i materiałowej. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. zapewnianie pod względem finansowym prawidłowości umów. Przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych. Kontrola, plany finansowe, sprawozdawczość. Godziny pracy: 07.00-15.00
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15 IM. WOJCIECHA KĘTRZYŃSKIEGOW OLSZTYNIE - 2020-07-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
PIAST CARGO TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Żory (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości w jednostce organizacyjne samorządu terytorialnego.
Szkoła Podstawowa nr 4 im. J. Korczaka - 2019-01-10 - Sulejówek (mazowieckie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane, mile widziane prawo jazdy kat. BZakres obowiązków: prace budowlane, ciesielskie i zbrojeniowe, remonty budynków.Praca - na terenie całej Polski
ROSMOSIS-WAWRZYNIAK GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP. KOMANDYTOWA - 2018-10-17 - Perzyce (wielkopolskie)
wykonywanie prac w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Rozliczanie ksiąg rachunkowych - pełna księgowość
Zachar Mirosława Biuro Temida - 2017-12-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca zgodna ze stanowiskiem pracy
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY TAKAR ANDRZEJ KARAŚ - 2018-01-05 - Brzeg (opolskie)
Sprawowanie opieki i egzekwowanie właściwych warunków przechowywania, ekspozycji i transportu dzieł sztuki, Wykonywanie zabiegów konserwatorskich przy obiektach ze zbiorów własnych CRP (magazyny sztuki, pałac Józefa Brandta, galeria parkowa), Prowadzenie dokumentacji konserwatorskiej realizowanych prac, Określanie stanów zachowania obiektów przeznaczonych na wystawy, wypożyczenia i zwroty, Współpraca z działem technicznym CRP przy montażach, demontażach i transportach obiektów, Organizowanie zaopatrzenia pracowni i prowadzenie ewidencji wykorzystywanych środków chemicznych i inne.
Centrum rzeźby Polskiej w Orońsku - 2017-03-24 - Orońsko (mazowieckie)
Wszelka praca w kamieniołomie, głównie obsługa maszyny budowlanej, konserwacja maszyny, pomoc w przygotowaniu materiałów wybuchowych, obsługa ręcznych wiertarek.
kontakt przez OHP - 2018-10-26 - Niemcy (Niemcy)
murarz
Usługi Ogólnobudowlane Krzysztof Adamek - 2017-06-14 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,dokonywanie wstępnej kontroli i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,sporządzanie planów i sprawozdań finansowych jednostki,wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły w ramach posiadanych kompetencji i umiejętności.
Szkoła Podstawowa Nr 105 - 2019-07-30 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej w jednostce budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
Centrum Integracji Społecznej w Bytowie - 2016-10-13 - Bytów (pomorskie)
transport krajowy, wyjazdy do 3 dni
U.T.H PRZEMYSŁAW WOŹNIAK - 2016-09-06 - Baruchowo (kujawsko-pomorskie)
ustawienia narzędzia w głowicy, obsługa CNC, dobór narzędzi, ustawienia parametrów i nadzorowanie pracy obrabiarek
MARIUSZ ARTUR ANNIUK F.P.H.U. ''Ameoli'' - 2019-10-28 - Świebodzice (dolnośląskie)
- udzielanie informacji (miejscowej i telefonicznej) dotyczącej rodzajów zajęć i usług ich cen i terminów, sposobu rozliczeń wejść oraz zasad funkcjonowania Ośrodka i obowiązujących na jego terenie przepisów- obsługa klienta zgodnie z Elektronicznym Systemem Obsługi klienta, w tym prowadzenie sprzedaży, wystawianie faktur, prowadzenie zapisów na zajęcia zorganizowane, kontrola liczby uczestników zajęć zgodnie z przyjętymi przepisami oraz obłożenia obiektu zgodnie z rezerwacjami- wydawanie żetonów klientom wewnętrznym i zewnętrznym parkującym na terenie Ośrodka po okazaniu paragonu- kontrola wejść klientów do strefy płatnej oraz weryfikacja czasu i rozliczenie czasu przebywania w strefie płatnej przez klientów przy wyjściu ze strefy- weryfikacja uprawnień i rejestracja bezpłatnych wejść na Ośrodek, w tym m.in. dzieci i młodzieży korzystających z obiektu w ramach akcji Lato w mieście i Zima w mieście- udzielanie szczegółowych informacji klientom na temat zasad poruszania się po obiekcie, dbanie o aktualność informacji umieszczanych na tablicach w pobliżu recepcji oraz na stronie internetowej Ośrodka- informowanie przełożonego o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach i próbach wyłudzeń usług oferowanych przez Ośrodek- odpowiedzialność materialna za powierzone mienie w szczególności za sprawy finansowe związane z powierzonym zakresem obowiązków- aktywna i sugestywna sprzedaż usług świadczonych przez Ośrodek- monitorowanie porządku na obiekcie poprzez wewnętrzny i zewnętrzny system kamer wizyjnych- sporządzanie dziennych raportów fiskalnych, rozliczenie z kasą główną wpłat gotówkowych, przygotowywanie gotówki do konwoju, opracowywanie zestawień finansowych związanych z działalnością Ośrodka (np. raportów dekadowych, sprzedaż miesięczna)- prowadzenie rejestrów związanych ze sprzedażą usług oferowanych przez Ośrodek
Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa - 2020-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
a) opracowanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji regulującej wewnętrzne zasady prowadzenia rachunkowości w tym zakładowego planu kont.b) prowadzenie rachunkowości według zasad określonych w ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj.: Dz. U. z 2009 roku Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.),c) organizowanie właściwego obiegu dokumentów księgowych badanie projektów umów i porozumień powodujących powstanie zobowiązań, badanie legalności, rzetelności i prawidłowości dokumentów odzwierciedlających wszystkie operacje finansowe,d) prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, w tym zapewnienie terminowego ściągania należności,e) opracowywanie planów finansowych oraz propozycji zmian w planach w trakcie roku obrotowego,f) dokonywanie analiz ekonomicznych i opracowywanie wniosków dotyczących racjonalizacji kosztów,g) zapewnienie terminowego rozliczenia inwentaryzacji majątku trwałegoi obrotowego,h) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, budżetowej i finansowej OPZiWR,i) prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniem pracowników m. in. sporządzanie list płac, list zasiłków, kart wynagrodzeń,j) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników tj. terminowe zgłaszanie do ubezpieczeń, przekazywanie do ZUS należnych składek, sporządzanie obowiązującej dokumentacji rozliczeniowejk) wykonywanie czynności związanych z administracyjna obsługą Organizatora77,l) terminowe przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w zakresie rozliczenia podatku dochodowego. Warunki pracy na stanowisku:zatrudnienie w wymiarze czasu pracy 1/8 etatuwykonywanie czynności biurowych i kontrolnych1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:a) życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,b) list motywacyjny,c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy,d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,e) zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy,f) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*g) referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).h) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie
Rodzinny Dom Dla Dzieci - 2018-04-11 - Zamość (lubelskie)
Przyjmowanie od klientów reklamowanych urządzeń, wprowadzanie do aplikacji serwisowej informacji o przyjętych zgłoszeniach reklamacyjnych, wydawanie zgłaszającym urządzeń po wykonaniu czynności serwisowych, przygotowanie towaru do transportu, wydawanie i odbieranie przesyłek od przewożników.
NTT SYSTEM S.A. - 2017-01-19 - Zakręt (mazowieckie)
do uzgodnienia
ELE-COMP SP.Z O.O. - 2016-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (BEZ POŚREDNICTWA PRACY),- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizacje i poczucie bezpieczeństwa,- stałe, terminowe wynagrodzenie(płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),- atrakcyjny system premiowy: premie miesięczne + kwartalne + roczne, - dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- bogaty pakiet socjalny - bilety do kina, siłowni, na basen, bony świąteczne,OFERTY ZE ZDJĘCIEM KIEROWAĆ NA ADRES e-mail: rekrutacja (at) metrixmetal.pl kontakt telefoniczny: 58 530-66-01
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2020-07-07 - Tczew (pomorskie)
wykształcenie techniczne, mile widziane doświadczenie, uprawnienia budowlane, specjalnosć konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, praca 7-15
Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego " PRZEM-Bud" Sp.z o.o. - 2017-09-05 - Sosnowiec (śląskie)
Pełnienie obowiązków Głównego księgowego w Szkole Podstawowej
Szkoła Podstawowa im. Strażaków Polskich w Nowej Wsi Lęborskiej - 2020-09-29 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Znajomość języka angielskiego jest wymagana do komunikacji wewnątrz firmy (firma międzynarodowa) oraz do kontaktowania się z zagranicznymi klientami firmy z terenu Europy.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5500 zł brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.02.2019 r. do 31.01.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.02.2019 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku międzynarodowe stosunki gospodarcze lub doradztwo podatkowe. Wymagany minimum rok doświadczenia zawodowego w obszarze BPO/SSC (BUSINESS PROCESS OUTSOURCING lub SHARED SERVICE CENTER). Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra (min. B1) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Katowice (śląskie)
sprzątanie i utrzymywanie czystości pomieszczeń chlewnych
"TRANSKUP" Skup i Sprzedaż Żywca- Usługi Transportowe Adrian Kędzierski - 2017-10-11 - Sulęcinek (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w grupie dzieci
Przedszkole Pod Wesołą Chmurką w Tarnowie Podgórnym - 2020-02-11 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)