GŁÓWNY KSIĘGOWY Kalisz oferta pracy SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 IM. PLUTONU GŁUCHONIEMYCH AK W KALISZU
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 450 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości SOSW w Kaliszu
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 IM. PLUTONU GŁUCHONIEMYCH AK W KALISZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:AUGUSTYNA KORDECKIEGO 19, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości SOSW w Kaliszu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 450 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie: 1450zł+dodatki (premia, stażowe)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
PRAKTYKA NA WW.STANOWISKU MIN.3 LATA (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niekaralność, aktualna książeczka pracownicza dla celów sanitarno-epidemiologicznych, umiejętność pracy przy komputerze wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętność radzenia sobie za stresem, 3 - letnia praktyka w księgowości.
Nazwa pracodawcy:
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 IM. PLUTONU GŁUCHONIEMYCH AK W KALISZU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
AUGUSTYNA KORDECKIEGO 19, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty wraz z podaniem, CV oraz klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: AUGUSTYNA KORDECKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.09.2018
Oferta pracy ważna do: 04.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Zadania zawodowe: organizowanie własnego stanowiska pracy oraz podległych pracowników zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii oraz ochrony środowiska; prowadzenie rachunkowości organizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; organizowanie i kontrolowanie rachunkowości; ocenianie sytuacji finansowej; opracowywanie strategii i procedur pozyskiwania środków finansowych dla działalności jednostki; koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z obsługą finansowo-księgową; kontrolowanie wydatków i zapewnianie efektywnego wykorzystywania zasobów finansowych; kontrolowanie i weryfikowanie prawidłowej kwalifikacji operacji gospodarczych; nadzorowanie prawidłowości rozliczeń z budżetem i ZUS; nadzorowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności; sporządzanie i analizowanie sprawozdań finansowych oraz ustalanie wyniku finansowego; sporządzanie raportów na potrzeby organizacji i instytucji zewnętrznych (m.in. US, ZUS, GUS, banki); nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych i ich archiwizowania.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kłodzko (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Witkowo (wielkopolskie)
malowanie przyborów szkolnych sitodrukiem - praca chałupnicza
P.P.H. "GRALES" Leszek Chęcik - 2016-12-13 - Strzegom (dolnośląskie)
-przygotowanie korespondencji do archiwum, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, porządkowanie i układanie akt osobowych, wykonywanie czynności związanych z rejestrowaniem i obiegiem korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Świdnik (lubelskie)
Rozwiązywanie praktycznych problemów sprzętowych i informatycznych, tworzenie projektów stron.
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "REM KĘPNO" - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-12-28 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
Prace w pracowni histopatologii (przyjmowanie materiału, przygotowywanie go do badania, obsługa komputera itd)
SZPITAL POWIATOWY W CHRZANOWIE - 2018-03-30 - Chrzanów (wielkopolskie)
sprzatanie,ukladanie ,zamiatanie
DDM SUROWCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw wietnamskich
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Jabłonowo (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczeniaosoba do przyuczeniapraca na tartaku
TARTAK OSTRÓW CENTRUM DACHOWO-BUDOWLANE PAWEŁ SMĘTEK - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1.wspólpraca z zespołem opiekuńczo-terapeutycznym2.sprzątanie pomoieszczeń DPS3.aktywizacja miwszkańców do pomocy w pracach porządkowych we własnym pokoju
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Szczawno (lubuskie)
praca w zakładzie prefabrykacj żelbetów, miejsce wykonywania pracy- Niemcy. Pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie
"BUDIMEX"S.A.ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2017-04-07 - Rzeszów (podkarpackie)
wg zawodu - prace budowlane mi. in. docieplenia budynków, prace wykończeniowe. Praca na terenie powiatu limanowskiego i małopolski. Pracodawca zapewnia codzienny dojazd do miejsca pracy.
DK BUILDING DAMIAN KUPCZAK - 2016-11-30 - Limanowa (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie porządku w sklepie, wykładanie towaru na półki
kontakt przez OHP - 2016-12-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
w zawodzie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe LARO Irena Kosoń - 2017-08-01 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami, analiza wydatków finansowych w zakresie wydatków rzeczowych i płacowych.2. Przygotowanie materiałów do sporządzania projektu budżetu w zakresie dochodów i wydatków oraz jego zmian.3. Obsługa dodatkowych projektów realizowanych przez szkołę wraz ze składaniem sprawozdań merytorycznych dla jednostek nadrzędnych.4. Sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych z zakresu wydatków i dochodów w terminach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach.5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących księgowości.6. Sporządzanie planów i sprawozdań według obowiązujących przepisów.7. Kontrola prawidłowości i terminowości rozliczeń cząstkowych deklaracji VAT oraz cząstkowych ewidencji VAT.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 24 listopada 2017r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Główny księgowy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-06 - Krzyżowice (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy; godziny pracy do uzgodnienia -wg grafiku; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 10-18
FilAR'T Małgorzata Sokołowska - 2016-06-17 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, ekspozycja towaru.
Sklep Obuwniczo - Odzieżowy Bąk Karol w Wodzisławiu - 2017-11-23 - Wodzisław (świętokrzyskie)
Obsługa klienta bankowego, obsługa kasowa (wpłaty, wypłaty) obsługa pozakasowa: pożyczki, kredyty hipoteczne, ROR, karty kredytowe.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
Główny księgowy
"JUGEMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-19 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Weryfikacja i księgowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i wewnętrznymi standardami firmy. Sporządzanie przelewów. Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych krajowych i zagranicznych. Rozliczanie zaliczek pracowniczych. Rozliczanie i kontrola sald kontrahentów. Sporządzanie sprawozdań GUS.
Seaking Poland LTD Sp. z o. o. Czarnków - 2016-07-06 - Czarnków (wielkopolskie)
realizacja materiałów wideo na potrzeby telewizji, obsługa realizacji wielokamerowych; wynagrodzenie w zależności od kwalifikacji
Telewizja Kablowa "Słupsk"- Kanał 6 Sp. z o. o. - 2016-10-12 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej z uwzględnieniem pielęgnacji kończyn górnych i dolnych, wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki upiększającej tj. makijażu dziennego, wieczorowego, fantazyjnego i charakteryzacji
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
zasilanie ciągu produkcyjnego
"Santano" s.c. Leszek i Monika Staśkiewicz - 2016-08-29 - Wielichowo (wielkopolskie)
kierowanie działem księgowości, płac i ubezpieczeń społecznych
EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-31 - Nowy Dwór (pomorskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nauczanie osób niepełnosprawnych pracy na komputerze
Fundacja SPRAWNI INACZEJ - 2018-06-15 - Kościerzyna (pomorskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 18 stycznia 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-10 - Krynica Morska (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pienieżnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gosp. i finansowych zgodnie z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dot. operacji gosp. i fiansowych, opracowanie projektu budżetu, bieżąca analiza realizacji budżetu, sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości finansowej.
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku - 2017-01-30 - Płock (mazowieckie)
Cięcie, szlifowanie, gięcie, wiercenie
SULMET WOLANOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-05 - Sulechów (lubuskie)